ForumChatGeneralChatquote:
De wat?quote:
WOAH!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa. Gaan wij samen met Marijke Tux knuffelen.
Okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja!!!Alleen moeten we dan eigenlijk wel vandaag knopen gaan doorhakken.... Ik zal Nienke wel even smsen oid
Oh en dat van Lady Gaga staat boven op de pcDus dat komt een volgende keer dan gewoon nog een keer als je er bent
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een chat waar de crew over users roddelt?
Wat moet zij nou weer met DaMartquote:
quote:
Niets spannends hoor, maar ik luisterde het en toen hoorde ik dat ze over je zingtquote:
Ik zie nietsquote:
Theedrinkenquote:
quote:
OMGquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets spannends hoor, maar ik luisterde het en toen hoorde ik dat ze over je zingt![]()
![]()
[
duurt altijd ff, fok is daar heel traag mee, want die moet eerst nog langs de crewquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets spannends hoor, maar ik luisterde het en toen hoorde ik dat ze over je zingt![]()
![]()
[..]
Ik zie niets
[..]
Theedrinken
flesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken pompen krikken wippen en zo
mja ik moet zo nog wegquote:
vriend van Dr34m3rquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken pompen krikken wippen en zo
Owja, Mart voor de thee, Trev voor de chocomel, Ferrari voor de roosvicee en mij voor de koffie, ofzoiets toch... ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zie niets
[..]
Theedrinken
en mij voor....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Mart voor de thee, Trev voor de chocomel, Ferrari voor de roosvicee en MPG voor de koffie, ofzoiets toch... ?
Nee, niet OMG, het isquote:
Het bier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |