Doe ik toch ook?quote:
Nee ik was er gisteren niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph![]()
Had je m'n Lady Gaga nummer voor jou nog gezien gister?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef Koen66 het volgende:
watwatwat???
Een nieuw meet initiatief???
Oeh, dat is me wat te snelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Komend weekend?
[..]
Droompje is een beetje van slag, omdat wij niks met elkaar hebben![]()
...
Je wilt heel Londen neuken meeten?quote:
Doe eens een ander voorstel danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is me wat te snel![]()
Ja, ik las het
quote:
Ja!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik was er gisteren niet.
Eerst een grote Ziggo storing en daarna ff wat dingen op FOK! die de aandacht nodig hadden.
Heb je mijn Pm nog gezien over Londen?
In aprilquote:
Ik wil altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat ik al tijden een verkeerd beeld blijk te hebben... en ik geef jou daar de schuld van want MPG wil best hoorde ik net
Is wel handig om te weten hoe en wat met Londenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maffe Toek
[..]
Ja!!!Alleen moeten we dan eigenlijk wel vandaag knopen gaan doorhakken.... Ik zal Nienke wel even smsen oid
Oh en dat van Lady Gaga staat boven op de pcDus dat komt een volgende keer dan gewoon nog een keer als je er bent
Voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:00 schreef Koen66 het volgende:
London worft het hem niet voor mij, maar andere ideetjes sta ik voor open
OK. En dan daarna een keer Germanië.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In aprilWant februari is spelletjes, maart mogelijk Londen en dan april in Belgique
Doen we wel heel internationaal zeg
Wanneer gaan we naar Duitsland met de KSC?
![]()
1 tot 5 maart is de cebit...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In aprilWant februari is spelletjes, maart mogelijk Londen en dan april in Belgique
Doen we wel heel internationaal zeg
Wanneer gaan we naar Duitsland met de KSC?
![]()
Jaaaaaaaaaaaa. Gaan wij samen met Marijke Tux knuffelen.quote:
Eerste weekend van maart. Dus dan ben ik van donderdag tot en met woensdag aaan het vieren. Daarna zeker een maand nodig om weer financieel gezond te worden.quote:
wat is fcgcquote:
zou tijd wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef Giertje het volgende:
ziezo eindelijk maar eens gedoucht en aangekleed
Een topic achter de schermenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |