Ik heb vooral industrieterrein gezien, en veel, heeeeel veel rotondes. Sjeez, en ik dacht dat het bij ons erg was!quote:
Suikersnoetje? Vanwaar jouw boze snoetjequote:
Vandaar ook dit bericht:quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
Toch wel handig, mensen die niet op een PM-lijst willen staan, maar dan hun toevoeging aan de lijst met mensen die van de lijst af willen, telkens aan de hele lijst beantwoorden![]()
.
iddquote:
Tanderosieveroorzakendversnaperingetjequote:
waarom quote je mij dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikersnoetje? Vanwaar jouw boze snoetje?
Heurne, Deurne, wat heb je nog meer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
in de Heurne, maar ze typen het nog wel eens verkeert in op de tomtom
Hoofdpijn is nu weg, ben ook even wat minder moe, en ben een paar uur van de hoest verlost geweest... maar nu komt die weer terug. Nou ja, hopen dat die bronchitis snel slijtquote:
gewoon een groot citycentrumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb vooral industrieterrein gezien, en veel, heeeeel veel rotondes. Sjeez, en ik dacht dat het bij ons erg was!
Misschien omdat hij jou wilquote:
Het is "de Heurne"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heurne, Deurne, wat heb je nog meer?
Whehehehehe, dan staan ze ineens bij de uienboer ipv de preiboerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
GMTAquote:
Eindhoven zelf gewoon. Ben geboren en opgegroeid in Geldropquote:
Veurne.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meurne... dat is dat dorp met open riool en de grote afvalberg in het centrum.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, preciesquote:
Geldropquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven zelf gewoon. Ben geboren en opgegroeid in Geldrop
dat is heilig vergeleken bij deurnequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon een groot citycentrum
Eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Ik zou ze bijna allemaal persoonlijk gaan beantwoorden en de rest willen vragen dat ook te doen.
Okee, schat, ik zal je van de lijst halen hoor![]()
Tevens: ik stuur de hele tijd niets door, omdat dat namelijk zo irritant is! DOE DAT DAN ZELF OOK NIET!
[/hormonenbommetje]
Daar woon jij toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meurne... dat is dat dorp met open riool en de grote afvalberg in het centrum.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehe, dan staan ze ineens bij de uienboer ipv de preiboer.
* Trevland geeft ST een knuffelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Ik zou ze bijna allemaal persoonlijk gaan beantwoorden en de rest willen vragen dat ook te doen.
Tevens: ik stuur de hele tijd niets door, omdat dat namelijk zo irritant is! DOE DAT DAN ZELF OOK NIET!
[/hormonenbommetje]
Kom ik ook reeeeegelmatig. Dequote:
Ik reageer gewoon in de KSC, scheelt PM-gelazer en iedereen kan toch het bericht zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
[/hormonenbommetje]
Whahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt als Deurne ja. Ben er ooit een keer in het zwembad geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb vooral industrieterrein gezien, en veel, heeeeel veel rotondes. Sjeez, en ik dacht dat het bij ons erg was!
Ben er wel vaker geweest hoor, maar dat was in het dorp zelf. Dit was op doorreis.8-)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als Deurne ja. Ben er ooit een keer in het zwembad geweest.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
[/hormonenbommetje]
tuurlijk wel, als ik het kan kan jij het ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
zo, het tempo zit er weer flink in...
even gezellig meekletsen zit er niet in vandaag...
werk zequote:
Werk ze nog, snoetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hier hebben we frisse zeelucht.
Ja. Regel dat of ik flikker jullie gewoon allemaal in de PM-block. Heel simpelquote:
Niet echt bekend... maar kom er regelmatigquote:
mij ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Regel dat of ik flikker jullie gewoon allemaal in de PM-block. Heel simpel
Ik bijna nooit meer, ook al woont mijn vader er nog. Hij komt meestal bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet echt bekend... maar kom er regelmatig
Eigenlijk zou er een BCC-veld moeten zijn voor in de PM, dan kun je ook niet aan allen beantwoorden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Regel dat of ik flikker jullie gewoon allemaal in de PM-block. Heel simpel
Ik welquote:
yepquote:
Gelddropquote:
voorstel indienenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een BCC-veld moeten zijn voor in de PM, dan kun je ook niet aan allen beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |