quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De plee ook. En dat is al kut genoeg
neeee.. jij word m'n bij man ..quote:
Je slaafje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neeee.. jij word m'n bij man ..
alleen voor bepaalde handelingenquote:
Je eigen toyboyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
alleen voor bepaalde handelingen
Binnensmokkelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. we mogen geen drank hier op werk
Welke?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Mijn nieuwjaarsUI nogquote:
Of gewoon laten staan tot volgend jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn nieuwjaarsUI nogEven veranderen
Ik postte dus al of ik hem mocht lenen dan ivm aankomend schilderwerk... en toen liep fok vastquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik snap die toek ook niet. Hij gunt marijke jou niet, hij gunt Marijke mij niet.... arme Marijkequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gunt Marijke geen leuk(e) ding(en).
Dat is meer iets voor mij jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon laten staan tot volgend jaar
Sinds wanneer boeit het wie toek wat gunt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap die toek ook niet. Hij gunt marijke jou niet, hij gunt Marijke mij niet.... arme Marijke...
* MPG gaat Marijke knuffelen.
Die met die afschietende sinterklaasmijter vond ik vet tofquote:
Lolquote:
Sinds net kennelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit het wie toek wat gunt?
Niet, maar elke reden om Marijke te knuffelen, is er een om aan te grijpenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit het wie toek wat gunt?
Ook als is er geen reden dan als nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet, maar elke reden om Marijke te knuffelen, is er een om aan te grijpen...
Dan is het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet, maar elke reden om Marijke te knuffelen, is er een om aan te grijpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |