abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90832643
Ok, m'n 1ste post hier maar wil graag ff anonymous blijven.

Here's the thing. Ik heb nu ruim 3 jaar een vaste relatie met echt een hele leuke en lieve meid. Natuurlijk hebben we onze ups en downs maar de laatste tijd zijn dit teveel downs imo -> dit waarschijnlijk door ons leeftijdsverschil ~ 5 jaar.

Nu werk ik bij een bedrijf waar sinds kort een nieuw meisje bij is komen werken. Het begon zowat gelijk met flirten met elkaar wat inmiddels gevorderd is tot whats-appen of pingen of hoe je het noemen wilt. Ook zij zit in een relatie van 3 jaar en ondervind dezelfde problemen als die ik heb. Dit maakt 't extra gevaarlijk omdat we elkaar zo veel beter 'aanvoelen'.

Maargoed, nu zijn we dus op een punt beland waar de aantrekkingskracht naar elkaar onweerstaanbaar is wat als gevolg heeft dat zij het wel ziet zitten om met mij het bed te delen. Tuurlijk zou ik dit ook willen maar m'n verstand zegt heel wat anders en ik wil sowieso m'n vriendin niet kwetsen voor zoiets. K ben nooit zo geweest wat betreft vreemdgaan of flirten en ben eigenlijk hondstrouw geweest tot de laatste tijd. K had allang zeg maar met haar 't bed in kunnen duiken' maar ik heb 't bewust steeds tegen gehouden en dat wordt nu gewoon wel fucking moeilijk aangezien het een meisje is met een killer body en alles. Oppervlakkig? Ja eigenlijk wel. Obvious speelt er lust in het spel maar het zou veel meer kunnen worden maar ik probeer het niet zover te laten komen.

Ik zou nu 2 dingen kunnen doen, of met dit meisje gewoon het bed induiken en hopelijk daarmee verlost te zijn van alle sexuele spanningen tussen ons en het daarbij laten maar wel als gevolg dat ik een huge schuldgevoel hier aan over houd.

Of gewoon niks doen maar altijd het gevoel zou hebben van "damn, I gotta have that .." Je snapt me aangezien het echt nu wel heel erg voor het oprapen ligt en er een hele goeie connectie is.

duss, maargoed what to do? mensen die dezelfde ervaring hebben meegemaakt?
pi_90832756
Maak het uit met je vriendin of blijf trouw aan haar. Je vriendin verdient dit niet.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_90832814
Als je klappen wil opvangen, vooral zo door gaan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:08:45 #4
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_90832818
-edit- nou en

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 04-01-2011 13:26:50 ]
En wat slecht voor je is.
pi_90832947
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

Ik zou nu 2 dingen kunnen doen, of met dit meisje gewoon het bed induiken en hopelijk daarmee verlost te zijn van alle sexuele spanningen tussen ons en het daarbij laten maar wel als gevolg dat ik een huge schuldgevoel hier aan over houd.

Of gewoon niks doen maar altijd het gevoel zou hebben van "damn, I gotta have that .." Je snapt me aangezien het echt nu wel heel erg voor het oprapen ligt en er een hele goeie connectie is.

Ehm. Je mist een belangrijke. Eerst uitmaken met je vriendin en vervolgens verder met die nieuwe meid. Zo moeilijk is het niet. Kiezen.
pi_90833255
quote:
Ehm. Je mist een belangrijke. Eerst uitmaken met je vriendin en vervolgens verder met die nieuwe meid. Zo moeilijk is het niet. Kiezen.
:Y

Bedenk je maar hoe je je zou voelen als zij zich eens laat verwennen door een collega... En als haar vriend sterker is dan jij, hoop ik dat je hard kan rennen..
pi_90833366
-edit- aan het solliciteren ofzo?

[ Bericht 87% gewijzigd door Re op 04-01-2011 13:26:32 ]
pi_90833395
dit meisje is nieuw en begrijpt je omdat ze in dezelfde situatie zit, dan is het makkelijk denken dat zij opeens veel interessanter is dan je vriendin.

Het is denk ik belangrijk om je te bedenken dat elke relatie anders wordt als je langer dan een jaar of twee bij elkaar bent en de enorme eerste verliefdheid overgaat in houden van. Of je dan in een sleur verzandt ligt aan de inzet van de mensen in die relatie, je moet er samen aan werken om het leuk te houden. Als je het gevoel hebt dat je echt van je vriendin houdt lijkt dat me een betere oplossing dan maar een ander neuken omdat het nu even spannend is.

Neem even afstand van die ander en zoek even uit of het allemaal wel om haar draait en niet om de nieuwe spanning. Is zij het als persoon waard om wat je nu hebt op te geven?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_90833499
Maar om er toch even op in te gaan. Gaat zeer ongemakkelijk worden. Een stelregel is dat je beter geen relatie op je werk kunt beginnen en dat klinkt ouderwets, maar ik denk dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit. Je gaat elkaar toch anders behandelen, je hebt het er een keer over met een andere collega en voor je het weet is het bekend binnen het complete bedrijf.

Daarnaast vind ik het sowieso niet handig om overspel te plegen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:27:07 #10
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_90833553
In termen die je zal begrijpen: Cheaters zijn niet awesome. Je bent een ontrouwe dog. Je screwed alles up, je workspace, je relationship. Want alles gaat bad als je alleen een partijtje neukt met een collega. Dan ben je unhappy op je werk en heb je geen relatie meer op terug te vallen.

En dat zou eigenlijk enorme justice zijn, behalve voor je girlfriend. Misschien is dat wel better, ze verdient better. Better cheat je met een blender, dan ben je ook van het gezeik af. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90833582
Vind het trouwens ook wel opvallend dat je er nog bij zet dat het nog veel meer zou kunnen worden. Hoezo? Je denkt echt even niet helder na en dat snap ik want je voelt je hormoontjes kriebelen en wil erop duiken maar besef je even wat voor een geweldige relatie zal gaan opleveren als je weet dat zij zo lekker gewillig is terwijl ze ook nog een vriend thuis heeft zitten?

Bovendien is het ook nog eens een collega. Neem ff een koude douche ofzo :D
pi_90833596
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:27 schreef Thory het volgende:
In termen die je zal begrijpen: Cheaters zijn niet awesome. Je bent een ontrouwe dog. Je screwed alles up, je workspace, je relationship. Want alles gaat bad als je alleen een partijtje neukt met een collega. Dan ben je unhappy op je werk en heb je geen relatie meer op terug te vallen.

En dat zou eigenlijk enorme justice zijn, behalve voor je girlfriend. Misschien is dat wel better, ze verdient better. Better cheat je met een blender, dan ben je ook van het gezeik af. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Held! _O- _O_
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:28:57 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90833608
noem het maar een luxeprobleem...

alleen het feit al dat je het toelaat en beantwoord zegt natuurlijk al genoeg, nu wil je er ook nog op inspelen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:32:03 #14
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90833719
Als jij je vriendin werkelijk zo een leuke en lieve meid zou vinden als je beweert, dan zou je vreemdgaan niet eens overwegen... Wat je zoekt is een reden om je vreemdgaan goed te praten.
Dump je vriendin, hoop dat die meid op je werk hetzelfde doet en probeer het, of realiseer je wat een sukkel je bent, en ga werken aan meer spanning in je eigen relaite.

Vraag je zelf hoe dan ook dit af:
Je hebt een relatie van drie jaar en er zit een beetje een sleur in, je ontmoet een leuk iemand die hetzelfde probleem heeft en ook wat spanning zoekt, oftewel je ontmoet iemand die net zoals, na 3 jaar een relatie saai vind.
Stel je gaat nu met die collega een relatie aan die perfect gaat. Hoe reeel acht je de kans dat jullie je na 3 jaar weer kapot vervelen?

Ik gok dat deze kans dichter bij de 100% ligt dan de 50%. Maak geen onoverwogen keuzes waar je spijt van krijgt, alleen omdat iets anders even spannender lijkt...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:39:51 #15
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_90834027
TS is bang geworden.
pi_90834033
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

dat sowieso, geen gekke dingen toen terwijl het nog aan is met je huidige vriendin. Als je echt van je huidige vriendin houdt dan zul je je eeuwig schuldig blijven voelen als je haar zo'n rotstreek levert.
pi_90834125
haha oke dan, hoop boze reacties hier wat ik ook wel had verwacht.

ff wat duidelijkheid want ik heb mijn verhaal behoorlijk moeten inkorten. Ja ik ben stapelgek op m'n vriendin en ja ik hou echt heel veel van haar maar ik heb gewoon veel twijffels bij haar of het nog wel zou gaan werken op langer termijn. Ik vind ruzie = 2 schuld maar in dit geval zijn het bepaalde karakter eigenschappen van haar die pas sinds de laatste tijd erg naar de voorgrond treden die de das om doen. Zij zegt dat ze gewoon zo is en niet van plan is om te veranderen maar dat begint bij mij op te breken. Ik heb overigens ook een 'break' in deze relatie gezet maar desondanks zegt mijn verstand NIET het bed in te duiken met die meid van m'n werk.

Dat meisje van m'n werk is lust ja, maar vergeet even niet dat ik nog niet getrouwd ben en geen kinderen heb en dat ik nog nooit eerder heb overwogen om vreemd te gaan, ook niet in vorige relaties. Ik ben ook maar een mens weetje en ja, dit is gewoon nu een zwak moment
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:43:03 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90834140
Dit is toch geen luxeprobleem? Een luxeprobleem is wanneer er vijf ongelofelijk lekkere wijven in de kroeg met je staan te flirten en je kan niet kiezen. Kortom: een 'probleem' waar je in ieder geval altijd als een winnaar uitkomt.

Jij bedriegt je vriendin, nu al, emotioneel. Egoïstisch dus om het over een luxeprobleem te hebben, je denkt alleen maar vanuit je eigen kader.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:44:36 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90834202
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Dat meisje van m'n werk is lust ja, maar vergeet even niet dat ik nog niet getrouwd ben en geen kinderen heb en dat ik nog nooit eerder heb overwogen om vreemd te gaan, ook niet in vorige relaties. Ik ben ook maar een mens weetje en ja, dit is gewoon nu een zwak moment
Iets als 'met een blanco strafblad' is het minder erg?

Je probeert nu allemaal smoesjes te verzinnen om het voor jezelf te verantwoorden.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:46:38 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90834280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Ja ik ben stapelgek op m'n vriendin en ja ik hou echt heel veel van haar maar ik heb gewoon veel twijffels bij haar of het nog wel zou gaan werken op langer termijn.
Ik geloof je niet. Of wij hebben een overduidelijk verschillend concept van het begrip houden van.

Met je collega ga je trouwens meer problemen krijgen, je noemt dit meerdere keren alleen lust. Als zij nou echt meer blijkt te willen heb je een probleem. Een vrouw die je nooit meer hoeft te zien wimpel je zo af, een collega ? Die zet het hele bedrijf op tegen zo iemand zoals jij.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:46:57 #21
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90834290
Kijk TS, formeel en zoals iedereen hier zal beweren moet je het natuurlijk eerst uitmaken met je vriendin voordat je haar volblaft, maar je weet zelf ook wel dat dit een vervelende oplossing is. Na zo'n heftige periode wordt de seks met die nieuwe chick er niet beter op, nog maar afgezien of ze zelf die stap ook maakt. En dan zo'n Silenus hierboven, die over emotioneel bedriegen begint :') Van deze adviezen wordt je niet gelukkiger.

Beter knal je haar gewoon vol zonder dat je vriendin ervan weet, en hou je het vervolgens voor gezien óf tast je af waar de mogelijkheden liggen. Nooit oud brood weggooien voordat je bij de bakker bent geweest G.
pi_90834305
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Iets als 'met een blanco strafblad' is het minder erg?

Je probeert nu allemaal smoesjes te verzinnen om het voor jezelf te verantwoorden.
dude ik probeer helemaal niks. Dit zijn gewoon van die ervaringen in het leven waarin je als gozer zijnde weinig grip op hebt.

Ik heb overigens ook helemaal nog niks gedaan en ben het ook niet van plan maar het jeukt wel. Alle posters in dit topic zijn zeker nooit in zo'n situatie terrecht gekomen ofzo? Allemaal een perfect lopende relatie? yeah right
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:47:55 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_90834325
quote:
Ik kan hier ergens nog wel begrip voor opbrengen. Klinkt alsof je mentaal al afstand neemt van je relatie. Wordt tijd om eerlijk te zijn tegen je vriendin.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_90834395
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:28 schreef Jolene22 het volgende:
Vind het trouwens ook wel opvallend dat je er nog bij zet dat het nog veel meer zou kunnen worden. Hoezo?
Dat dus, gaat zij weg bij haar vriend dan? Het komt op mij over dat zij gewoon een wip wil en niets meer.
pi_90834433
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik geloof je niet. Of wij hebben een overduidelijk verschillend concept van het begrip houden van.

Met je collega ga je trouwens meer problemen krijgen, je noemt dit meerdere keren alleen lust. Als zij nou echt meer blijkt te willen heb je een probleem. Een vrouw die je nooit meer hoeft te zien wimpel je zo af, een collega ? Die zet het hele bedrijf op tegen zo iemand zoals jij.
conform noem ik haar gewoon even een werk collega, maar eigenlijk is het voor ons beide een kansloze tijdelijke bijbaan (ivm studie) waar we binnen een paar maanden ook weer weg zijn dus wat dat betreft is dit 'probleem' vanzelf verholpen na een paar weken/maanden. Maar nogmaals, dat maakt de tijd er niet makkelijker op.
pi_90834469
ik zeg doen! :)

en niet vertellen aan je vriendin natuurlijk :O!
pi_90834475
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat dus, gaat zij weg bij haar vriend dan? Het komt op mij over dat zij gewoon een wip wil en niets meer.
Hehe ja, lees het nu ook, maar er moet staan dat ze allang wilde zoenen en 'meer'. Met meer doel ik dus op sex.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:51:35 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90834484
Iedereen die vreemd gaat is een grote looser, dat weet je toch he?

Beter zoals hier boven al staat of uitmaken of stoppen.

Oja je bent nu al fout bezig. Niet vreemd gaan begint bij jezelf niet in een situatie brengen waarin je vreemd kan gaan.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:52:38 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90834522
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:46 schreef PfenisBaron het volgende:
En dan zo'n Silenus hierboven, die over emotioneel bedriegen begint :') Van deze adviezen wordt je niet gelukkiger.
TS wordt hier überhaupt niet gelukkiger van. Relatie zit op een dood spoor, dus --> uitmaken. Tsja, het is een stap, maar anders doet 'ie het over 2 jaar en dan heb je 2 leuke jaren gemist. Vervolgens die collega neuken (waarom ook niet) en dan weer verder met je leven.
pi_90834536
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Iedereen die vreemd gaat is een grote looser, dat weet je toch he?

Beter zoals hier boven al staat of uitmaken of stoppen.

Oja je bent nu al fout bezig. Niet vreemd gaan begint bij jezelf niet in een situatie brengen waarin je vreemd kan gaan.
Dit kan echt alleen uit een mond komen bij mensen die dit soort situaties nog nooit hebben meegemaakt of zichzelf voor de gek houden.

Ik ben van nature monogaam, dat weet ik maar ook ik ben MAAR een mens en jij ook.

stop fooling yourself joh
pi_90834579
dubbl haha
pi_90834605
TS, bij elk argument dat mensen hier inbrengen om het niet te doen, heb jij weer een argument om het wel te doen (of waarmee je het goed paat). Het lijkt erop dat je eigenlijk al je keuze hebt gemaakt..
It's up to me now, turn on the bright lights..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:56:27 #33
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90834668
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Dit kan echt alleen uit een mond komen bij mensen die dit soort situaties nog nooit hebben meegemaakt of zichzelf voor de gek houden.

Ik ben van nature monogaam, dat weet ik maar ook ik ben MAAR een mens en jij ook.

Of uit de mond van iemand die het vanuit het standpunt van je vriendin heeft meegemaakt. Gast je bent aan het vissen naar mensen die het met je eens zijn en zeggen: "neuken die collega en het proberen, en als het niet werkt, dan heb je je vriendin nog"
Je wilt het gewoon doen, wat mensen ook zeggen je reageert constant met argumenten om vreemd te gaan. Dump je vriendin, een ding is hieruit duidelijk, je wilt haar toch niet meer, je houd niet van haar en je geeft al helemaal geen bal om hara gevoelens, je wilt spanning en seks.
pi_90834674
Is die meid het waard om de relatie met je vriendin op te geven? Zo ja, sluit dan eerst die relatie af.
Zo niet, mijd die meid.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:57:03 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90834688
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Wat een onzin. Genoeg mensen die werken aan hun relatie, of überhaupt niet hun ping-dinges aan collega's geven waar een seksuele spanning mee is. Puur omdat ze zichzelf niet in die situatie willen brengen. Verschil tussen een man die z'n vriendin niet wil bedriegen en een...zwakkeling. :)
pi_90834725
quote:
haha oke dan, hoop boze reacties hier wat ik ook wel had verwacht.

ff wat duidelijkheid want ik heb mijn verhaal behoorlijk moeten inkorten. Ja ik ben stapelgek op m'n vriendin en ja ik hou echt heel veel van haar maar ik heb gewoon veel twijffels bij haar of het nog wel zou gaan werken op langer termijn. Ik vind ruzie = 2 schuld maar in dit geval zijn het bepaalde karakter eigenschappen van haar die pas sinds de laatste tijd erg naar de voorgrond treden die de das om doen. Zij zegt dat ze gewoon zo is en niet van plan is om te veranderen maar dat begint bij mij op te breken. Ik heb overigens ook een 'break' in deze relatie gezet maar desondanks zegt mijn verstand NIET het bed in te duiken met die meid van m'n werk.

Je doet me behoorlijk denken aan mn ex. Die was ook zo. Het ging even wat minder in onze relatie, mevrouw kwam een oud-vriendje van haar tegen. Afgesproken met elkaar, en je raadt het al, daar is meer gebeurd ;). "Was allemaal net even iets spannender op dat moment" was haar verklaring. Ze had er wel enorm veel spijt van en zat te janken toen ze het vertelde. Gevolg: Een relatie die nog een tijd lang "goed" gegaan is omdat ze het opgebiecht had, maar het vertrouwen is nooit meer zo goed geworden als daarvoor. Diagnose: Everything has been destroyed. Uiteindelijk heeft haar ontrouwe karakter ook zo vaak voor ruzies gezorgd dat de relatie daardoor kapot is gegaan. Echt geweldig joh :r

Hou in hemelsnaam die stomme lul van je in je broek en realiseer je eens wat je je meisje aandoet als je zoiets flikt. Vreemdgaan is echt een ultieme mindfuck. En als jij echt zo veel van haar houdt als je hier loopt te beweren dan overweeg je zoiets niet eens.
pi_90834835
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:54 schreef C-Politan het volgende:
TS, bij elk argument dat mensen hier inbrengen om het niet te doen, heb jij weer een argument om het wel te doen (of waarmee je het goed paat). Het lijkt erop dat je eigenlijk al je keuze hebt gemaakt..
Zo kan je het interpreteren maar dat is zeker niet mijn intentie. Ik kan alleen niet tegen emotionele posts van mensen die praten over losers en blabla weetje. Beetje hypocriet gewoon omdat ik weet dat dit een hele uitzonderlijke situatie is en deze mensen dit obvious nog nooit hebben meegemaakt.

In feite ben je als je een relatie hebt constant (of je nou wilt of niet) in conflict met jezelf dat je niet moet vreemdgaan. Dat wil niet zeggen dat je daar steeds mee bezig bent maar natuurlijk zie je soms best leuke meiden/jongens om je heen waar je ook een "klik" mee kan hebben maar dat houd je natuurlijk af en laat je ook niet zover komen uiteraard. Maar nogmaals, deze situatie is compleet anders.

De enige hulpzame post in dit topic was dat ALS ik iets zou ondernemen met die meid dat ik het eerst moest uitmaken met m'n huidige vriendin. Dat lijkt mij het meest netjes maar als ik dat zou doen zou ik dat sowieso niet om dat nieuwe meisje doen maar meer om de issues die we hebben en daar twijffel ik dus erg over. Dat nieuwe meisje maakt t er gewoon niet beter op.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:01:19 #38
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90834845
quote:

[..]

Praat jezelf maar goed. Je bent al redelijk ver heen dus.
Er is nooit een excuus om vreemd te gaan.

Verder is het niet zo interessant uitspraken te doen over mijn leven. Je kent me niet en je slaat de plank mis.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:02:12 #39
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90834879
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:

Wat een onzin. Genoeg mensen die werken aan hun relatie, of überhaupt niet hun ping-dinges aan collega's geven waar een seksuele spanning mee is. Puur omdat ze zichzelf niet in die situatie willen brengen. Verschil tussen een man die z'n vriendin niet wil bedriegen en een...zwakkeling. :)
Dit. TS is een zwakkeling opzoek naar een excuus.
pi_90834987
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dit. TS is een zwakkeling opzoek naar een excuus.
Mooi om te zien dat je zegt dat ik op basis van je post geen uitspraken mag doen over je leven, met andere woorden ik mag niet over je oordelen maar vervolgens noem jij mij wel een zwakkeling op basis van mijn posts.

de ironie weer.

Maargoed, het doet me deugt dat er nog gelukkig heel erg veel brave hypocriete engeltjes rondlopen die nooit iets verkeerds doen
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:06:36 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90835028
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:46 schreef PfenisBaron het volgende:
Kijk TS, formeel en zoals iedereen hier zal beweren moet je het natuurlijk eerst uitmaken met je vriendin voordat je haar volblaft, maar je weet zelf ook wel dat dit een vervelende oplossing is. Na zo'n heftige periode wordt de seks met die nieuwe chick er niet beter op, nog maar afgezien of ze zelf die stap ook maakt. En dan zo'n Silenus hierboven, die over emotioneel bedriegen begint :') Van deze adviezen wordt je niet gelukkiger.

Beter knal je haar gewoon vol zonder dat je vriendin ervan weet, en hou je het vervolgens voor gezien óf tast je af waar de mogelijkheden liggen. Nooit oud brood weggooien voordat je bij de bakker bent geweest G.
even voor TS... het advies van een 15-jarige puistenkop/internetheld is meestal niet het goede
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:09:14 #42
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90835113
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:06 schreef Re het volgende:

[..]

even voor TS... het advies van een 15-jarige puistenkop/internetheld is meestal niet het goede
:')

Omdat het een andersduidig advies is dan dat van jezelf is mijn advies gelijk minderwaardig? Zo minderwaardig zelfs dat je het af meent te moeten doen als dat van een puistenkop/internetheld? Beter stop je met zulke absurde insinuaties vriend, en onderbouw je je infantiele zinnetje met argumenten.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:09:42 #43
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90835131
Waarom wil je het niet eerst uitmaken met je vriendin? Waar zit de meerwaarde van vreemdgaan precies in?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:11:14 #44
94676 Garisson72
pi_90835187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
De enige hulpzame post in dit topic was dat ALS ik iets zou ondernemen met die meid dat ik het eerst moest uitmaken met m'n huidige vriendin. Dat lijkt mij het meest netjes maar als ik dat zou doen zou ik dat sowieso niet om dat nieuwe meisje doen maar meer om de issues die we hebben en daar twijffel ik dus erg over. Dat nieuwe meisje maakt t er gewoon niet beter op.
Misschien juist wel. Misschien maakt die situatie het er veel duidelijker op, dat je iets moet met de situatie in je huidige relatie.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:12:10 #45
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90835233
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef Mishu het volgende:
Waarom wil je het niet eerst uitmaken met je vriendin? Waar zit de meerwaarde van vreemdgaan precies in?
Omwille van het feit dat vreemdgaan soms daadwerkelijk een boost kan geven aan je huidige relatie. Het wordt vaak niet belicht omdat het gezien wordt als een positief effect dat wordt overschaduwd door negativiteit, maar je moet soms eerst bij de buurman over de schutting kijken voor je weer optimaal kunt geniet van je eigen tuintje.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:12:19 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90835240
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Misschien juist wel. Misschien maakt die situatie het er veel duidelijker op, dat je iets moet met de situatie in je huidige relatie.
Ohohoohhh, de spijker op z'n kop!
pi_90835252
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef Mishu het volgende:
NERGENS!!!!!!!! Is het zo moeilijk lezen?! Ik ga NIET vreemd, ben het niet van plan maar ik heb gewoon mijn twijffels. Natuurlijk denk je er gewoon weleens over na in de zin van 'als ik haar neuk zullen de spanningen misschien wel weggaan'. Voor mij is dit ook nieuw omdat ik dit altijd heb afgehouden van andere dames, mijn vriendin idem. Dit betekend echter nog niet dat ik het ook echt ga uitvoeren.. of heb ik mijn vriendin nu al emotioneel verkracht volgens sommige :') ?
pi_90835276
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat je zegt dat ik op basis van je post geen uitspraken mag doen over je leven, met andere woorden ik mag niet over je oordelen maar vervolgens noem jij mij wel een zwakkeling op basis van mijn posts.

de ironie weer.

Maargoed, het doet me deugt dat er nog gelukkig heel erg veel brave hypocriete engeltjes rondlopen die nooit iets verkeerds doen
Hij heeft wel gelijk, voor elk argument dat hier gegeven wordt waarom je het niet zou moeten doen heb je een pasklaar antwoord waarom je het wél zou moeten doen.

Ik snap uberhaupt niet waarom je met je collega het bed in wilt duiken, wie weet hoeveel kerels je al voor zijn gegaan aangezien zij er blijkbaar ook weinig om geeft dat ze al een relatie heeft :{w

Je hebt je beslissing denk ik allang genomen, en ja, dan ben je gewoon een zwakkeling die een excuus zoekt. Want anders zou je eerst de dingen met je vriendin afhandelen, da's wel zo eerlijk naar haar toe.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:13:51 #49
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_90835293
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

NERGENS!!!!!!!! Is het zo moeilijk lezen?! Ik ga NIET vreemd, ben het niet van plan maar ik heb gewoon mijn twijffels. Natuurlijk denk je er gewoon weleens over na in de zin van 'als ik haar neuk zullen de spanningen misschien wel weggaan'. Voor mij is dit ook nieuw omdat ik dit altijd heb afgehouden van andere dames, mijn vriendin idem. Dit betekend echter nog niet dat ik het ook echt ga uitvoeren.. of heb ik mijn vriendin nu al emotioneel verkracht volgens sommige :') ?
Dan doe je het niet en laat je je collega met rust. Keuzes maken en erachter staan.
pi_90835340
Even ongeacht het al dan niet willen vreemdgaan, wat zit er mis in de relatie met je vriendin? Je zegt dat er "de laatste tijd" karaktertrekken van haar naar de voorgrond komen en dat die jou opbreken. Dat lijkt me al een ongezonde basis voor een relatie. Klinkt alsof jullie nooit de moeite hebben genomen elkaar echt te leren kennen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:14:56 #51
94676 Garisson72
pi_90835345
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
of heb ik mijn vriendin nu al emotioneel verkracht volgens sommige :') ?
Heb je je vriendin al verteld over die meid op je werk die je uit elkaar zou willen trekken?
pi_90835364
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Remnant het volgende:

[..]

Dan doe je het niet en laat je je collega met rust. Keuzes maken en erachter staan.
dus dat, en dan zullen we het daar maar op houden. Niemand hier die in zo'n situatie beland is? Oh nee.. stom dat ik het vraag natuurlijk. Op fok zitten immers de beste stuurlui nietwaar?
pi_90835425
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Heb je je vriendin al verteld over die meid op je werk die je uit elkaar zou willen trekken?
nee want ik zie de meerwaarde daar nog niet van in, we hebben zero fysiek contact gelegd met elkaar dusja, waarom slapende honden wakker maken. Yep, ik heb sowieso al tegen haar gelogen maar who the fuck doesn't af en toe voor eigen bestwil. Yegh, tegenkrommend deze hypocrisie hier weer zeg.
pi_90835446
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

dus dat, en dan zullen we het daar maar op houden. Niemand hier die in zo'n situatie beland is? Oh nee.. stom dat ik het vraag natuurlijk. Op fok zitten immers de beste stuurlui nietwaar?
Wat schiet je daar mee op dan? Want als ik je nu zeg dat ik in zo'n situatie gezeten heb en ervoor koos eerst de relatie verbroken heb is het ook niet goed of wel dan?
pi_90835509
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wat schiet je daar mee op dan? Want als ik je nu zeg dat ik in zo'n situatie gezeten heb en ervoor koos eerst de relatie verbroken heb is het ook niet goed of wel dan?
Daar is toch een forum voor?!?! om met elkaar over deze situaties te kunnen praten en evt. ervaringen te delen? Als jij alles al weet waarom zit je dan uberhaupt in dit deel van het forum :?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:19:33 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90835522
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Omdat het een andersduidig advies is dan dat van jezelf is mijn advies gelijk minderwaardig? Zo minderwaardig zelfs dat je het af meent te moeten doen als dat van een puistenkop/internetheld? Beter stop je met zulke absurde insinuaties vriend, en onderbouw je je infantiele zinnetje met argumenten.
laat mij een post van je zien binnen R&P waar je het niet over volblaffen of volpompen hebt :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:22:21 #57
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90835632
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef Re het volgende:

[..]

laat mij een post van je zien binnen R&P waar je het niet over volblaffen of volpompen hebt :')
Kijk dat mijn taalgebruik niet het jouwe is kan ik accepteren, maar je kunt niet ontkennen dat mijn posts toch altijd wel hout snijden.
pi_90835686
en over het begrip luxe probleem? Opzeker dat het dat is. Als je in een relatie zit wat shit gaat en er werpt zich echt een heerlijke vrouw letterlijk op jouw schoot dan moet je wel stalen ballen hebben wil dat je niks doen.

Dat je vervolgens acties zou gaan ondernemen is een 2e
pi_90835722
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Daar is toch een forum voor?!?! om met elkaar over deze situaties te kunnen praten en evt. ervaringen te delen? Als jij alles al weet waarom zit je dan uberhaupt in dit deel van het forum :?
Nogmaals, het komt op me over alsof je je beslissing al genomen hebt en het weinig uitmaakt wat anderen er van vinden (over situaties praten weet je wel ;) ) en wat anderen zouden doen.

Want dat is hetgene wat je nu tegen lijkt te staan; het advies om eerst je huidige relatie te verbreken voordat je iets onderneemt.

En ja, ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, al was de man in kwestie vrijgezel. Ik heb toen het contact verbroken en maanden nadat m'n eigen relatie voorbij was, kwamen we elkaar weer tegen. Vreemdgaan is laf, da's mijn mening.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:25:48 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90835757
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
en over het begrip luxe probleem? Opzeker dat het dat is. Als je in een relatie zit wat shit gaat en er werpt zich echt een heerlijke vrouw letterlijk op jouw schoot dan moet je wel stalen ballen hebben wil dat je niks doen.

Dan is het toch nog steeds geen luxeprobleem man, weet je wel wat dat is? :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:26:11 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90835768
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

doe dan wat aan je relatie en zoek geen slappe uitwegen om dat te rechtvaardigen :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:33:41 #62
94676 Garisson72
pi_90835976
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
nee want ik zie de meerwaarde daar nog niet van in, we hebben zero fysiek contact gelegd met elkaar dusja, waarom slapende honden wakker maken.
Kijk daar zeg je het al: je wil het je vriendin niet vertellen omdat je wel weet wat de reactie gaat zijn. Je weet dus dat je NU AL fout bezig bent.
In die zin kun je dus het argument aanvoeren dat het vreemdgaan al begonnen is.
quote:
Yep, ik heb sowieso al tegen haar gelogen maar who the fuck doesn't af en toe voor eigen bestwil. Yegh, tegenkrommend deze hypocrisie hier weer zeg.
Hey, ik geef je hier helemaal gelijk in. Geest is gewillig, vlees is zwak en all that. Da's allemaal menselijk, ik vind ook niet dat dáár wat mis mee is.
Interessanter is het, hoe je hiermee omgaat en welke actie je onderneemt.
pi_90835998
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan is het toch nog steeds geen luxeprobleem man, weet je wel wat dat is? :')
Definieer luxe probleem? Ik als man zijnde wil zelf een vrouw veroveren nu is dat in mijn geval best vaak andersom maar dat houd ik altijd af. In dit geval wordt het me wel heel erg makkelijk gemaakt dusja -> luxe probleem.

Ik ga er verder niks mee doen, dat weet ik al van mezelf want dat ligt niet in mijn aard.

Luxe probleem waar 5 vrouwen TEGERLIJK om je heenstaan en pik van je willen is alleen als je heel veel geld hebt en de vrouwen/wijven in kwestie golddiggers zijn, anders no way. Niet zoveel films kijken anders!

[ Bericht 0% gewijzigd door whatstheproblemofficer op 04-01-2011 14:40:02 ]
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:34:47 #64
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90836012
quote:

helemaal juist. Daarom begint niet vreemdgaan ook bij jezelf niet in een situatie brengen waarin dat zo is.
En die grens ben je al over.
Bovendien is het geen luxe probleem maar pure ellende, niet voor jou dan wel voor de andere betrokkenen.
pi_90836070
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:34 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

helemaal juist. Daarom begint niet vreemdgaan ook bij jezelf niet in een situatie brengen waarin dat zo is.
En die grens ben je al over.
Bovendien is het geen luxe probleem maar pure ellende, niet voor jou dan wel voor de andere betrokkenen.
Het wordt pas ellende als ik er daadwerkelijk wat mee zou doen ja. Maar nergens in mijn posts is gegeven dat ik dat zou gaan doen, het tegendeel zelfs.
pi_90836140
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef Re het volgende:

[..]

doe dan wat aan je relatie en zoek geen slappe uitwegen om dat te rechtvaardigen :)
Het zijn geen uitwegen om mijn 'actie' te gaan rechtvaardigen simpelweg omdat ik die actie niet heb gemaakt en ook niet van plan ben deze te maken. De gedachtegang erachter en enige sympathie is wel weer iets waarover te praten valt zonder dat je wordt aangevallen door een stel emotionele huilies die al voor zichzelf hebben besloten dat ik dit heb of ga doen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:40:13 #67
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90836174
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Het wordt pas ellende als ik er daadwerkelijk wat mee zou doen ja. Maar nergens in mijn posts is gegeven dat ik dat zou gaan doen, het tegendeel zelfs.
Nee, er is een grens en die ben jij al over. Je mag dan niets fysieks vreemd gedaan hebben maar je hebt het al lang voor jezelf goedgepraat dat, mocht je wat gaan doen, je lak hebt aan hoe je vriendin zich daarbij gaat voelen. De grens dat je nog iets om haar gevoelens geeft, ben je al over.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:41:47 #68
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90836241
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nee, er is een grens en die ben jij al over. Je mag dan niets fysieks vreemd gedaan hebben maar je hebt het al lang voor jezelf goedgepraat dat, mocht je wat gaan doen, je lak hebt aan hoe je vriendin zich daarbij gaat voelen. De grens dat je nog iets om haar gevoelens geeft, ben je al over.
Zo waar.
pi_90836243
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Het zijn geen uitwegen om mijn 'actie' te gaan rechtvaardigen simpelweg omdat ik die actie niet heb gemaakt en ook niet van plan ben deze te maken. De gedachtegang erachter en enige sympathie is wel weer iets waarover te praten valt zonder dat je wordt aangevallen door een stel emotionele huilies die al voor zichzelf hebben besloten dat ik dit heb of ga doen.
Eigenlijk zou je eens in de situatie terecht moeten komen waar jouw vriendin momenteel in verkeert. Kijken of je dan nog praat over hypocrisie, en of je het zou kunnen trekken als ze jou een huilie zou noemen. Draai de rollen eens om. dat kan nogal verlichtend werken soms.
pi_90836281
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ah mooi, ik was mezelf al even kwijt maar dank je dat jij precies weet hoe ik denk :')

Dude, ik doe niks. Als je mij iets kan verwijten is het feit dat k mijn nr heb gegeven om te pingen en dat ik dat niet heb verteld aan mn vriendin, maar dit is ook maar sinds een week ofzo. Dat is niet goed te praten maar wellicht is het voor mij ook weer een test of dit ook echt is wat ik wil, deze relatie. Like I said, I'm only human

Stel je gewoon niet zo aan man
pi_90836377
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je eens in de situatie terecht moeten komen waar jouw vriendin momenteel in verkeert. Kijken of je dan nog praat over hypocrisie, en of je het zou kunnen trekken als ze jou een huilie zou noemen. Draai de rollen eens om. dat kan nogal verlichtend werken soms.
geloof me, ik verplaats me al vaak genoeg in haar situatie. deed ze het maar eens andersom!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:45:26 #72
94676 Garisson72
pi_90836394
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Ah mooi, ik was mezelf al even kwijt maar dank je dat jij precies weet hoe ik denk :')
Want het is namelijk allemaal zo uniek, wat jij denkt hè.
quote:
Dude, ik doe niks. Als je mij iets kan verwijten is het feit dat k mijn nr heb gegeven om te pingen en dat ik dat niet heb verteld aan mn vriendin, maar dit is ook maar sinds een week ofzo. Dat is niet goed te praten maar wellicht is het voor mij ook weer een test of dit ook echt is wat ik wil, deze relatie. Like I said, I'm only human

Wil je nou alleen maar dat je naar de mond wordt gepraat of zo? Je lijkt wel een wijf man.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:46:17 #73
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90836432
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

Zo lang jij het niet snapt hoeven wij het jou niet meer uit te leggen.
Komt wel als je wat ouder en wijzer bent, dan begrijp je het misschien ooit weleens.
pi_90836455
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Want het is namelijk allemaal zo uniek, wat jij denkt hè.

[..]

Wil je nou alleen maar dat je naar de mond wordt gepraat of zo? Je lijkt wel een wijf man.
..........? I lost u there.

deze post slaat kant nocht wal.
pi_90836497
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

geloof me, ik verplaats me al vaak genoeg in haar situatie. deed ze het maar eens andersom!
Prima, maar dat betekent niet dat je geheimen voor haar moet gaan hebben. Eerlijkheid en openheid is alles. Wees dan geen scheiterd en leg je kaarten op tafel. Vertel haar dat de spanningen van al het gezeur in de relatie jou zo hoog zitten dat je neigt naar andere meisjes, maar dat je om haar geeft en samen een oplossing wil bedenken voor het probleem. Praat er over.
pi_90836614
Wat ik eigenlijk denk is dat mijn OP een verkeerd beeld heeft geschept wat mijn intenties zijn. Dit mede door de gegeven opties maar gaandeweg is mijn denkwijze wel naar voren gekomen dat ik niet van vreemdgaan houd en dat ik dit ook niet zou doen, fysiek dan. Voor mij zie ik dat pingen nu nog als iets heel onschuldigs wat ik waarschijnlijk ook spoedig zal gaan afkappen maar puur het idee dat er hier blijkbaar niet over te praten valt zonder met verwijten te gaan smijten doet mij vermoeden dat er hier OF heel veel mensen zijn belazerd wat ik oprecht vervelend zou vinden, zou het zelf ook niet tof vinden. OF gewoon fucking hypocriet zijn. Ik vrees het laatste

Alles heeft ook te maken met zelfkennis. Als je iets nog nooit gedaan hebt KAN zoiets nieuwsgierigheid opwekken, en dat aspect is volkomen menselijk. Je grenzen aftasten enzo maargoed.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:51:29 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90836629
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Kijk dat mijn taalgebruik niet het jouwe is kan ik accepteren, maar je kunt niet ontkennen dat mijn posts toch altijd wel hout snijden.
van mij mag je snijden in de plank die TS voor zijn hoofd heeft :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:53:11 #78
94676 Garisson72
pi_90836705
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
..........? I lost u there.

deze post slaat kant nocht wal.
Ik vind dat je nogal fel gaat op reacties die je niet zo goed uitkomen, that's all. Erg in de verdediging enzo, dingen goedpraten voor jezelf.
pi_90836714
Een relatie aangaan = over 5 jaar hier een topic openen met dat je haar niet vertrouwd.
Of niet?
pi_90836751
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Wat ik eigenlijk denk is dat mijn OP een verkeerd beeld heeft geschept wat mijn intenties waren. Dit mede door de gegeven opties maar gaandeweg is mijn denkwijze wel naar voren gekomen dat ik niet van vreemdgaan houd en dat ik dit ook niet zou doen, fysiek dan. Voor mij zie ik dat pingen nu nog als iets heel onschuldigs wat ik waarschijnlijk ook spoedig zal gaan afkappen maar puur het idee dat er hier blijkbaar niet over te praten valt zonder met verwijten te gaan smijten doet mij vermoeden dat er hier OF heel veel mensen zijn belazerd wat ik oprecht vervelend zou vinden, zou het zelf ook niet tof vinden. OF gewoon fucking hypocriet zijn. Ik vrees het laatste

Alles heeft ook te maken met zelfkennis. Als je iets nog nooit gedaan hebt KAN zoiets nieuwsgierigheid opwekken, en dat aspect is volkomen menselijk. Je grenzen aftasten enzo.
Zo onschuldig zie je het niet, want je hebt ervoor gekozen het geheim te houden voor je vriendin. Je voelt dus wel aan je water dat je bezig bent met iets wat eigenlijk niet door de beugel kan. Immers waarom zou je het anders niet gewoon tegen haar vertellen? Daarbij is vreemdgaan via social media net zo goed vreemdgaan als vreemdgaan IRL. Het gaat er niet zozeer om of jij haar daadwerkelijk pakt. Het gaat om het vertrouwen wat je ermee kapot maakt, en wat dat voor sporen nalaat.
pi_90836755
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik vind dat je nogal fel gaat op reacties die je niet zo goed uitkomen, that's all. Erg in de verdediging enzo, dingen goedpraten voor jezelf.
De reacties zijn dan ook behoorlijk emotioneel, zo lijkt het..
pi_90836910
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Zo onschuldig zie je het niet, want je hebt ervoor gekozen het geheim te houden voor je vriendin. Je voelt dus wel aan je water dat je bezig bent met iets wat eigenlijk niet door de beugel kan. Immers waarom zou je het anders niet gewoon tegen haar vertellen? Daarbij is vreemdgaan via social media net zo goed vreemdgaan als vreemdgaan IRL. Het gaat er niet zozeer om of jij haar daadwerkelijk pakt. Het gaat om het vertrouwen wat je ermee kapot maakt, en wat dat voor sporen nalaat.
Klopt, ik ben dus virtueel vreemd gegaan. Laten we dan ook afspreken dat als jij een vriendin hebt en je leert een meisje kennen en dat begint met het 1ste smsje (ja nu wel keihard ontkennen dat je dat ooit zal doen hé!) dat dat ook direct een begin is van vreemdgaan he? Maar dat besef je wel natuurlijk en ook jij zou DIRECT de 1ste dag vertellen dat je een smsje hebt verstuurd aan dat meisje.

Nogmaals, zou dit weken spelen geef ik je groot gelijk, dit speelt nog nieteens een week en daar zal het bij blijven ook. Dat het ik het zie als een test is geheel aan mij en iemand mag best zijn geheimen hebben. Waarschijnlijk zal dit beter uitpakken voor mn vriendin en ik dusja.

Soms zijn zulke spanningen goed voor een relatie, als zij andersom zoiets zou doen in dezelfde context als mij wat k niet zou weten en het zou ons bevorderen heb ik daar geen problemen mee.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:00:06 #83
94676 Garisson72
pi_90836967
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
De reacties zijn dan ook behoorlijk emotioneel, zo lijkt het..
Zo gaat dat op de Foks, dit is standaard procedure voor vreemdgangers-topics in R&P. :+
Moraalridders die je zeggen hoe je het moet doen, terwijl ze in dezelfde situatie misschien zelf ook wel over de schreef zouden gaan. Zoals je zegt: niets onmenselijks aan.
pi_90837022
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zo gaat dat op de Foks, dit is standaard procedure voor vreemdgangers-topics in R&P. :+
Moraalridders die je zeggen hoe je het moet doen, terwijl ze in dezelfde situatie misschien zelf ook wel over de schreef zouden gaan. Zoals je zegt: niets onmenselijks aan.
ja klopt, fok is niet nieuw voor me maar het is een beetje tenenkrommend. Hier moet toch normaal over te praten vallen lijkt mij? Ieder mens komt vroeg of laat weleens in de verleiding.. maar deze mensen in dit topic gelukkig niet.
pi_90837087
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Klopt, ik ben dus virtueel vreemd gegaan. Laten we dan ook afspreken dat als jij een vriendin hebt en je leert een meisje kennen en dat begint met het 1ste smsje (ja nu wel keihard ontkennen dat je dat ooit zal doen hé!) dat dat ook direct een begin is van vreemdgaan he? Maar dat besef je wel natuurlijk en ook jij zou DIRECT de 1ste dag vertellen dat je een smsje hebt verstuurd aan dat meisje.

Nogmaals, zou dit weken spelen geef ik je groot gelijk, dit speelt nog nieteens een week en daar zal het bij blijven ook. Dat het ik het zie als een test is geheel aan mij.
Ik zal het je nog leuker maken. Ik heb net een relatie van 2 jaar achter de rug, en ik had GEEN geheimen voor mijn vriendin. Als zij mijn telefoon pakte en smsjes door ging lezen hoefde ik niet bang te zijn dat er iets tussenstond waar zij zoiets van zou hebben van "wat is dit nou weer?". En ja daar ben ik trots op. Zou een meid mij smsen met een bepaalde strekking, en mijn vriendin zou daar achterkomen, dan zou ik ook gewoon open kaart kunnen spelen. Dat is zeker zijn van jezelf in een relatie. Niets te verbergen hebben voor degene waar je het meest intiem mee bent is voor mij DE manier om vertrouwen te kweken en te behouden.

Nu jij weer.
pi_90837196
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik zal het je nog leuker maken. Ik heb net een relatie van 2 jaar achter de rug, en ik had GEEN geheimen voor mijn vriendin. Als zij mijn telefoon pakte en smsjes door ging lezen hoefde ik niet bang te zijn dat er iets tussenstond waar zij zoiets van zou hebben van "wat is dit nou weer?". En ja daar ben ik trots op. Zou een meid mij smsen met een bepaalde strekking, en mijn vriendin zou daar achterkomen, dan zou ik ook gewoon open kaart kunnen spelen. Dat is zeker zijn van jezelf in een relatie. Niets te verbergen hebben voor degene waar je het meest intiem mee bent is voor mij DE manier om vertrouwen te kweken en te behouden.

Nu jij weer.
Mijn vriendin pakt ook altijd mijn telefoon en leest rustig al mijn smsjes en in 3 jaar tijd heeft zij nooit iets hoeven ondekken wat ook maar zou duiden op iets wat op vreemdgaan lijkt. Zo speciaal ben je dus niet. Dat neemt echter niet weg dat jou dit nooit zal overkomen. Sommige situaties heb je moeilijk controle over en dit is er 1 van. Vooral keihard ontkennen tot je er zelf in zit.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:10:45 #87
94676 Garisson72
pi_90837354
Wat is nu het Plan de Campagne? Ga je met je vriendin praten?

Komt mij overigens nogal wantrouwend over, als je vriendin altijd je smsjes wil checken.
pi_90837398
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Mijn vriendin pakt ook altijd mijn telefoon en leest rustig al mijn smsjes en in 3 jaar tijd heeft zij nooit iets hoeven ondekken wat ook maar zou duiden op iets wat op vreemdgaan lijkt. Zo speciaal ben je dus niet. Dat neemt echter niet weg dat jou dit nooit zal overkomen. Sommige situaties heb je moeilijk controle over en dit is er 1 van. Vooral keihard ontkennen tot je er zelf in zit.
Ik ontken niets, ik zeg alleen dat je op de verkeerde manier met de situatie omgaat. Je zou het moeten voorleggen aan je vriendin: "Hey meid, we moeten praten over ons want de laatste tijd gaat het gewoon niet goed". En dan pleur je ook meteen op tafel dat je keiharde sjans hebt van een andere chick. "En dat als je niet bereid bent om te praten en te werken aan onze problemen, dan wieber ik hem". Makkelijk zat toch? Gelijk een wak-up call voor haar dat ze wat aan haar attitude moet gaan doen.
pi_90837405
Het gaat niet om het pingen met een ander meisje, of tijd doorbrengen, of wat anders. Ook niet over de lengte of het geheimhouden voor je vriendin.

Je hebt:
- contact gehad met een meisje
- wat seksueel getint zou kunnen eindigen
- vervolgens ben je er bewust door mee gegaan
- en ben je gaan twijfelen om het seksuele voort te zetten of niet
- je enige twijfelpunten zijn egoistische: je gaat er met een schuldgevoel van zitten (of: shit, ik ben vreemdgegaan, of: shit, ik heb een kans op een lekker meisje gemist).

Je hebt niet gedacht: waarom zou ik dat doen, ik heb mijn vriendin toch, of: ik houd van mijn vriendin, dat kan ik haar niet aandoen, etc. Mentaal gezien was je al vreemdgegaan, en als de gevolgen te overzien waren had je het nu allang al gedaan.

Daarom ook al die analyses van de fokkers die zeggen dat je niet echt van haar houdt ;)
pi_90837418
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Wat is nu het Plan de Campagne? Ga je met je vriendin praten?
Heb de relatie even op 'hold' gezet en we gaan allebei even goed nadenken wat nu willen. Vanaf daar zie ik wel en ondertussen houd ik mijn handjes netjes thuis.
pi_90837655
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef Gamesua het volgende:
Het gaat niet om het pingen met een ander meisje, of tijd doorbrengen, of wat anders. Ook niet over de lengte of het geheimhouden voor je vriendin.

Je hebt:
- contact gehad met een meisje
- wat seksueel getint zou kunnen eindigen
- vervolgens ben je er bewust door mee gegaan
- en ben je gaan twijfelen om het seksuele voort te zetten of niet
- je enige twijfelpunten zijn egoistische: je gaat er met een schuldgevoel van zitten (of: shit, ik ben vreemdgegaan, of: shit, ik heb een kans op een lekker meisje gemist).

Je hebt niet gedacht: waarom zou ik dat doen, ik heb mijn vriendin toch, of: ik houd van mijn vriendin, dat kan ik haar niet aandoen, etc. Mentaal gezien was je al vreemdgegaan, en als de gevolgen te overzien waren had je het nu allang al gedaan.

Daarom ook al die analyses van de fokkers die zeggen dat je niet echt van haar houdt ;)
hetgeen dikgedrukt is aan de orde. Verderrest klopt je informatie niet dus even nogmaals het topic doorlezen. Een mens is vrij om te denken wat hij wil. Zo simpel.

Pas als er acties waren gepleegt is er gewoon sprake van cheaten en ik kies daar bewust niet voor ook al was daar ruim aanzet toe.

Al heb je de beste relatie, ook jij fantaseert weleens om seks te hebben met Laetitia Casta bijv. Ook jouw vriendin met david beckham ofzo en dat staat los of je wel of niet van je vriendin houdt. Zo werkt het gewoon dus houd nou maar gewoon op met dat moraalridder gedrag.
pi_90837787
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik ontken niets, ik zeg alleen dat je op de verkeerde manier met de situatie omgaat. Je zou het moeten voorleggen aan je vriendin: "Hey meid, we moeten praten over ons want de laatste tijd gaat het gewoon niet goed". En dan pleur je ook meteen op tafel dat je keiharde sjans hebt van een andere chick. "En dat als je niet bereid bent om te praten en te werken aan onze problemen, dan wieber ik hem". Makkelijk zat toch? Gelijk een wak-up call voor haar dat ze wat aan haar attitude moet gaan doen.
Lijkt allemaal zo makkelijk op papier he? echter jouw relaties houden ook niet lang stand begrijp ik dus waarschijnlijk doe je toch iets niet goed. TE open over alles zijn hoeft ook niet per definitie goed te zijn. Ieder meisje houdt er wel van om in dat opzicht een klein beetje spanning te ervaren (ook al gaan ze nu in koor ontkennen).
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:27:12 #93
94676 Garisson72
pi_90837956
Sowieso meteen beginnen met zulke dreigementen en ultimatums zal de situatie niet vooruithelpen.
pi_90838153
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Zo kan je het interpreteren maar dat is zeker niet mijn intentie. Ik kan alleen niet tegen emotionele posts van mensen die praten over losers en blabla weetje. Beetje hypocriet gewoon omdat ik weet dat dit een hele uitzonderlijke situatie is en deze mensen dit obvious nog nooit hebben meegemaakt.

In feite ben je als je een relatie hebt constant (of je nou wilt of niet) in conflict met jezelf dat je niet moet vreemdgaan. Dat wil niet zeggen dat je daar steeds mee bezig bent maar natuurlijk zie je soms best leuke meiden/jongens om je heen waar je ook een "klik" mee kan hebben maar dat houd je natuurlijk af en laat je ook niet zover komen uiteraard. Maar nogmaals, deze situatie is compleet anders.

wat een gelul.

als jij constant jezelf tegen moet houden om maar niet vreemd te gaan zit je in een verkeerde relatie. punt.

ik heb een leuke wilde studententijd gehad en ben al 10 jaar samen met mijn huidige partner waar ik 3 kinderen mee heb. mij kan je iig niet verwijten geen leven gehad te hebben. en sorrie, maar ik hoef echt niet elke dag te twijfelen tussen vreemdgaan of niet hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90838339
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

je hebt altijd de controle over waar je je lul laat hoor :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:38:44 #96
230788 n8n
Pragmatisch
pi_90838401
Als je zoiets nog nooit gedaan hebt gewoon doen, goed voor je ontwikkeling
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_90838596
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef simmu het volgende:

[..]

wat een gelul.

als jij constant jezelf tegen moet houden om maar niet vreemd te gaan zit je in een verkeerde relatie. punt.

ik heb een leuke wilde studententijd gehad en ben al 10 jaar samen met mijn huidige partner waar ik 3 kinderen mee heb. mij kan je iig niet verwijten geen leven gehad te hebben. en sorrie, maar ik hoef echt niet elke dag te twijfelen tussen vreemdgaan of niet hoor!
Lezen is wel moeilijk he?
quote:
Dat wil niet zeggen dat je daar steeds mee bezig bent maar natuurlijk zie je soms best leuke meiden/jongens om je heen waar je ook een "klik" mee kan hebben maar dat houd je natuurlijk af en laat je ook niet zover komen uiteraard.
dus dat :W

quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
Sowieso meteen beginnen met zulke dreigementen en ultimatums zal de situatie niet vooruithelpen.
en dat is de 2e keer al dat jij de plank misslaat, Waar de fuck heb jij het over dude :? dreigementen? niemand dreigt ik ben gewoon realistisch.

Liefde en lust, 2 compleeet andere idealen.
pi_90840344
quote:

[..]

dus je wilt haar even neuken en dan weer verder met je eigen leven?
Geef je eigenlijk wel wat om dat meisje van je werk?
En wil je dit je vriendin aan doen?
Wat zou je doen als je vriendin met een ander ging, hoe zou jij je voelen?
Misschien stel je uiteindelijk wel zowel je vriendin als dat meisje teleur.

Waarom kun je je lust niet bedwingen?
Simply lovely
pi_90841785
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Lijkt allemaal zo makkelijk op papier he? echter jouw relaties houden ook niet lang stand begrijp ik dus waarschijnlijk doe je toch iets niet goed. TE open over alles zijn hoeft ook niet per definitie goed te zijn. Ieder meisje houdt er wel van om in dat opzicht een klein beetje spanning te ervaren (ook al gaan ze nu in koor ontkennen).
Juist, want het is natuurlijk mijn schuld als mijn vriendin bij een andere jongen in zn broek zit ;). Past weer helemaal in het straatje van argumentatie bij jou. En vandaar dat ik ook zo de paralellen zie tussen jou en mijn ex. Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden is er niet bij, en je helemaal laten leiden door het moment, om achteraf (als het kwaad al geschied is) te gaan lopen janken "het spijt me zo". Maar dan is het al te laat en komt het niet meer goed. Jij hebt misschien nog niks gedaan, maar je denkt er wel over na. En alleen daarom heb ik al medelijden met jouw vriendin. Kun je wel gaan lopen roepen dat ik het niet goed aanpak, maar de oorzaak van het kapot gaan van de relatie ligt in ieder geval niet bij mij! :W
pi_90843007
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Nu jij weer.

zeker zijn van jezelf en wederzijds vertrouwen vind ik je vriendin wat vrijer laten en haar zelf laten kiezen wat ze wel en niet wil vertellen en dan genoeg vertrouwen hebben in haar en in jezelf. dus ook als je merkt (zoals ts bijv nu een soort bevestiging krijgt van wat ie al vermoedde) dat de huidige relatie niet goed zit, erop kunnen vertrouwen dat je partner dan ook eerlijk is. etc.
pi_90843279
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Idd mee eens.
pi_90843538
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef dawg het volgende:

[..]

zeker zijn van jezelf en wederzijds vertrouwen vind ik je vriendin wat vrijer laten en haar zelf laten kiezen wat ze wel en niet wil vertellen en dan genoeg vertrouwen hebben in haar en in jezelf. dus ook als je merkt (zoals ts bijv nu een soort bevestiging krijgt van wat ie al vermoedde) dat de huidige relatie niet goed zit, erop kunnen vertrouwen dat je partner dan ook eerlijk is. etc.
Haha, ja klopt helemaal ;). Alleen kon mijn vriendin die vrijheid niet aan. Getuige wat er dus gebeurd is. Ik ben gewoon ontzettend belazerd. En wat ik mee heb moeten maken wens ik helemaal niemand toe. Als ik dus ook maar iemand aan het denken kan zetten om toch vooral een persoon zoiets niet aan te doen, dan is wat mij betreft mijn missie al volbracht.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:44:35 #103
94676 Garisson72
pi_90846034
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:44 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
en dat is de 2e keer al dat jij de plank misslaat, Waar de fuck heb jij het over dude :? dreigementen? niemand dreigt ik ben gewoon realistisch.

Liefde en lust, 2 compleeet andere idealen.
Dat was niet tegen jouw reactie knul, ik was het juist met je eens. Wéér zo in de verdediging ook hè! :D

Die reactie van mij was naar aanleiding van deze (het dikgedrukte deel):
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef DerptieDurp het volgende:
Je zou het moeten voorleggen aan je vriendin: "Hey meid, we moeten praten over ons want de laatste tijd gaat het gewoon niet goed". En dan pleur je ook meteen op tafel dat je keiharde sjans hebt van een andere chick. "En dat als je niet bereid bent om te praten en te werken aan onze problemen, dan wieber ik hem".
Dat is achtereenvolgens een dreigement en een ultimatum, en ik denk dus niet dat dat de situatie zal helpen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:51:48 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90846333
Wat een opgewonden standje, de TS. In meerdere opzichten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:02:13 #105
94676 Garisson72
pi_90846854
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:51 schreef Copycat het volgende:
Wat een opgewonden standje, de TS. In meerdere opzichten.
Misschien is dat wel het luxeprobleem.
pi_90874473
TS praat gewoon met je vriendin, vertel haar wat er speelt. Wat is er tegenwoordig toch mis met communiceren met elkaar?
Haters gonna hate.
pi_90875213
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat is er tegenwoordig toch mis met communiceren met elkaar?
Ze heeft vast geen Twitter account.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_90876420
quote:
Ehm.. :')
quote:
Ook zij zit in een relatie van 3 jaar en ondervind dezelfde problemen als die ik heb.
pi_90879129
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Haha, ja klopt helemaal ;). Alleen kon mijn vriendin die vrijheid niet aan. Getuige wat er dus gebeurd is. Ik ben gewoon ontzettend belazerd. En wat ik mee heb moeten maken wens ik helemaal niemand toe. Als ik dus ook maar iemand aan het denken kan zetten om toch vooral een persoon zoiets niet aan te doen, dan is wat mij betreft mijn missie al volbracht.
Grow some balls dude. Je wekt op mij de impressie dat je jezelf teveel voor de voeten werpt voor een vrouw waardoor je een open boek bent voor ze en ze jou vervolgens kunnen kneden hoe ze willen. Maargoed, dat is een ander verhaal.

quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Misschien is dat wel het luxeprobleem.
Wellicht wel ja
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:41:23 #110
299203 ...Redemotor
Reason's the diesel!
pi_90881503
Ik heb ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt en vond het behoorlijk 'spannend'. Dat bedoel ik zowel posi- als negatief. Toch was ik er vrij snel uit door er goed over na te denken wat mijn principes waren o.a. Ik had dus ook een jaar of drie een relatie en ging best okay op dat moment. We hielden van elkaar en voor mij betekent 'houden van' dat ik voor mijn partner ga.

Ik zou het behoorlijk klote vinden als ik op zo'n manier de bons zou krijgen, hypocritie ben ik al helemaal niet van iig. Klinkt wat oudbollig misschien... It's just a matter of opinion ;)

Trouwens, stel dat je wat krijgt met je collega dan is dat niet echt op een fraaie manier om een relatie te beginnen. Ik zou dan ergens bij mezelf denken dat je maar zo weer op dezelfde manier uit elkaar kan gaan...
No reason, dead engine, no life...
pi_90882095
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Grow some balls dude. Je wekt op mij de impressie dat je jezelf teveel voor de voeten werpt voor een vrouw waardoor je een open boek bent voor ze en ze jou vervolgens kunnen kneden hoe ze willen. Maargoed, dat is een ander verhaal.

[..]

Wellicht wel ja
Ik denk niet dat jij hier degene moet zijn die tegen iemand anders grow some balls dude zegt. Je hebt zelf geen ballen genoeg om je vriendin te vertellen dat je geilt op een collega omdat je haar gedrag niet fijn vindt. Give me a break, dude!
Haters gonna hate.
pi_90885997
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef ...Redemotor het volgende:
Ik heb ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt en vond het behoorlijk 'spannend'. Dat bedoel ik zowel posi- als negatief. Toch was ik er vrij snel uit door er goed over na te denken wat mijn principes waren o.a. Ik had dus ook een jaar of drie een relatie en ging best okay op dat moment. We hielden van elkaar en voor mij betekent 'houden van' dat ik voor mijn partner ga.

Ik zou het behoorlijk klote vinden als ik op zo'n manier de bons zou krijgen, hypocritie ben ik al helemaal niet van iig. Klinkt wat oudbollig misschien... It's just a matter of opinion ;)

Trouwens, stel dat je wat krijgt met je collega dan is dat niet echt op een fraaie manier om een relatie te beginnen. Ik zou dan ergens bij mezelf denken dat je maar zo weer op dezelfde manier uit elkaar kan gaan...
Daar heb je ook helemaal gelijk in :) Ik zou hoe dan ook, mijn vriendin nooit zoiets willen aandoen en zal haar dan ook nooit belazeren door vreemd te gaan. Ja ok, dat heb ik nu al een beetje gedaan door een week te chatten met een ander meisje maar tot hier en niet verder. Voelt niet goed gewoon.

kleine update aan mijn kant.

pfff, gisteren heb ik tegen dat meisje gezegd dat we er mee moeten stoppen met chatten en gewoon geen contact meer met elkaar moeten hebben zolang we een relatie hebben. Dat is natuurlijk wel zo fair. Ze vond het wel jammer maar was het er verder wel volkomen mee eens.

Krijg ik vandaag weer een bericht van haar met haar problemen die ze heeft met haar vriend (heb er niet op gereageerd) en blijkt dat de problemen die zij heeft EXACT dezelfde zijn als die k heb met mijn vriendin. Waarschijnlijk is dat ook wel de reden van de klik dat we zoveel gemeen hebben.

sowieso moest dit wat worden zou ik het op een schone lei willen doen en niet in zo'n situatie.

Ik heb denk k sowieso een hele verkeerde impressie gegeven van hoe t allemaal gegaan is maar zo sterk in het verwoorden dmv typen ben ik nou ook weer niet maar het komt er op neer dat zowel zij als ik totaal niet zo zijn en dat het haast gewoon te toevallig is dat het zo loopt.

desondanks ga ik uiteraard met m'n vriendin praten wat ik ook al 100x eerder heb gedaan. Hopelijk dat de situatie wat beter wordt

[ Bericht 0% gewijzigd door whatstheproblemofficer op 05-01-2011 16:34:20 ]
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:40:34 #113
94676 Garisson72
pi_90890265
Mooi dat je dat zo met dat meisje hebt aangepakt alvast! :s)

Ik wens je geluk met de rest van de situatie met je vriendin. Ik bedacht wel net, dat het hele idee van "zal ik met haar neuken of niet?" gedurende dit topic toch maar mooi verdwenen is. Mooi om zo gade te slaan. (al kan het uiteraard alsnog gebeuren)
pi_90892272
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Garisson72 het volgende:
Mooi dat je dat zo met dat meisje hebt aangepakt alvast! :s)

Ik wens je geluk met de rest van de situatie met je vriendin. Ik bedacht wel net, dat het hele idee van "zal ik met haar neuken of niet?" gedurende dit topic toch maar mooi verdwenen is. Mooi om zo gade te slaan. (al kan het uiteraard alsnog gebeuren)
thnx man

haha ja, de hele OP en kort daarop volgende posts van mij suggereerde wel anders ja, maar gelukkig heb je ook nog zoiets als verstand. Moet ook zeggen dat dit echt compleet nieuw voor mij is. Ben normaal gesproken wel een sterk/standvastig persoon en niet zo snel te verleiden zeg maar maar het kan gewoon eens gebeuren. Niet aan toegeven is de les :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:19:29 #115
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90892647
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
haha ja, de hele OP en kort daarop volgende posts van mij suggereerde wel anders ja maar gelukkig heb je ook nog zoiets als verstand. Moet ook zeggen dat dit echt compleet nieuw voor mij is. Ben normaal gesproken wel een sterk/standvastig persoon en niet zo snel te verleiden zeg maar maar het kan gewoon eens gebeuren. Niet aan toegeven is de les :)
Tsja als je het niet meer ziet zitten met je vriendin of je wil dat andere meisje gewoon. tsja dan uitmaken en dan pas tot actie overgaan. We zijn allemaal mensen en als je smoor wordt op een ander dan is dat niet anders. Maar doen kun je het het beste gewoon netjes uitmaken.
En zoals ik al zei, niet vreemdgaan begint bij jezelf niet in de situatie brengen waarin de kans hoog is dat je vreemd gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')