abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90843279
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ehm. Je mist een belangrijke. Eerst uitmaken met je vriendin en vervolgens verder met die nieuwe meid. Zo moeilijk is het niet. Kiezen.
Idd mee eens.
pi_90843538
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef dawg het volgende:

[..]

:')

zeker zijn van jezelf en wederzijds vertrouwen vind ik je vriendin wat vrijer laten en haar zelf laten kiezen wat ze wel en niet wil vertellen en dan genoeg vertrouwen hebben in haar en in jezelf. dus ook als je merkt (zoals ts bijv nu een soort bevestiging krijgt van wat ie al vermoedde) dat de huidige relatie niet goed zit, erop kunnen vertrouwen dat je partner dan ook eerlijk is. etc.
Haha, ja klopt helemaal ;). Alleen kon mijn vriendin die vrijheid niet aan. Getuige wat er dus gebeurd is. Ik ben gewoon ontzettend belazerd. En wat ik mee heb moeten maken wens ik helemaal niemand toe. Als ik dus ook maar iemand aan het denken kan zetten om toch vooral een persoon zoiets niet aan te doen, dan is wat mij betreft mijn missie al volbracht.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:44:35 #103
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_90846034
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:44 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
en dat is de 2e keer al dat jij de plank misslaat, Waar de fuck heb jij het over dude :? dreigementen? niemand dreigt ik ben gewoon realistisch.

Liefde en lust, 2 compleeet andere idealen.
Dat was niet tegen jouw reactie knul, ik was het juist met je eens. Wéér zo in de verdediging ook hè! :D

Die reactie van mij was naar aanleiding van deze (het dikgedrukte deel):
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef DerptieDurp het volgende:
Je zou het moeten voorleggen aan je vriendin: "Hey meid, we moeten praten over ons want de laatste tijd gaat het gewoon niet goed". En dan pleur je ook meteen op tafel dat je keiharde sjans hebt van een andere chick. "En dat als je niet bereid bent om te praten en te werken aan onze problemen, dan wieber ik hem".
Dat is achtereenvolgens een dreigement en een ultimatum, en ik denk dus niet dat dat de situatie zal helpen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:51:48 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90846333
Wat een opgewonden standje, de TS. In meerdere opzichten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:02:13 #105
94676 Garisson72
pi_90846854
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:51 schreef Copycat het volgende:
Wat een opgewonden standje, de TS. In meerdere opzichten.
Misschien is dat wel het luxeprobleem.
pi_90874473
TS praat gewoon met je vriendin, vertel haar wat er speelt. Wat is er tegenwoordig toch mis met communiceren met elkaar?
Haters gonna hate.
pi_90875213
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat is er tegenwoordig toch mis met communiceren met elkaar?
Ze heeft vast geen Twitter account.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_90876420
quote:
Ehm. Je mist een belangrijke. Eerst uitmaken met je vriendin en vervolgens verder met die nieuwe meid. Zo moeilijk is het niet. Kiezen.
Ehm.. :')
quote:
Ook zij zit in een relatie van 3 jaar en ondervind dezelfde problemen als die ik heb.
pi_90879129
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Haha, ja klopt helemaal ;). Alleen kon mijn vriendin die vrijheid niet aan. Getuige wat er dus gebeurd is. Ik ben gewoon ontzettend belazerd. En wat ik mee heb moeten maken wens ik helemaal niemand toe. Als ik dus ook maar iemand aan het denken kan zetten om toch vooral een persoon zoiets niet aan te doen, dan is wat mij betreft mijn missie al volbracht.
Grow some balls dude. Je wekt op mij de impressie dat je jezelf teveel voor de voeten werpt voor een vrouw waardoor je een open boek bent voor ze en ze jou vervolgens kunnen kneden hoe ze willen. Maargoed, dat is een ander verhaal.

quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Misschien is dat wel het luxeprobleem.
Wellicht wel ja
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:41:23 #110
299203 ...Redemotor
Reason's the diesel!
pi_90881503
Ik heb ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt en vond het behoorlijk 'spannend'. Dat bedoel ik zowel posi- als negatief. Toch was ik er vrij snel uit door er goed over na te denken wat mijn principes waren o.a. Ik had dus ook een jaar of drie een relatie en ging best okay op dat moment. We hielden van elkaar en voor mij betekent 'houden van' dat ik voor mijn partner ga.

Ik zou het behoorlijk klote vinden als ik op zo'n manier de bons zou krijgen, hypocritie ben ik al helemaal niet van iig. Klinkt wat oudbollig misschien... It's just a matter of opinion ;)

Trouwens, stel dat je wat krijgt met je collega dan is dat niet echt op een fraaie manier om een relatie te beginnen. Ik zou dan ergens bij mezelf denken dat je maar zo weer op dezelfde manier uit elkaar kan gaan...
No reason, dead engine, no life...
pi_90882095
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Grow some balls dude. Je wekt op mij de impressie dat je jezelf teveel voor de voeten werpt voor een vrouw waardoor je een open boek bent voor ze en ze jou vervolgens kunnen kneden hoe ze willen. Maargoed, dat is een ander verhaal.

[..]

Wellicht wel ja
Ik denk niet dat jij hier degene moet zijn die tegen iemand anders grow some balls dude zegt. Je hebt zelf geen ballen genoeg om je vriendin te vertellen dat je geilt op een collega omdat je haar gedrag niet fijn vindt. Give me a break, dude!
Haters gonna hate.
pi_90885997
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:41 schreef ...Redemotor het volgende:
Ik heb ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt en vond het behoorlijk 'spannend'. Dat bedoel ik zowel posi- als negatief. Toch was ik er vrij snel uit door er goed over na te denken wat mijn principes waren o.a. Ik had dus ook een jaar of drie een relatie en ging best okay op dat moment. We hielden van elkaar en voor mij betekent 'houden van' dat ik voor mijn partner ga.

Ik zou het behoorlijk klote vinden als ik op zo'n manier de bons zou krijgen, hypocritie ben ik al helemaal niet van iig. Klinkt wat oudbollig misschien... It's just a matter of opinion ;)

Trouwens, stel dat je wat krijgt met je collega dan is dat niet echt op een fraaie manier om een relatie te beginnen. Ik zou dan ergens bij mezelf denken dat je maar zo weer op dezelfde manier uit elkaar kan gaan...
Daar heb je ook helemaal gelijk in :) Ik zou hoe dan ook, mijn vriendin nooit zoiets willen aandoen en zal haar dan ook nooit belazeren door vreemd te gaan. Ja ok, dat heb ik nu al een beetje gedaan door een week te chatten met een ander meisje maar tot hier en niet verder. Voelt niet goed gewoon.

kleine update aan mijn kant.

pfff, gisteren heb ik tegen dat meisje gezegd dat we er mee moeten stoppen met chatten en gewoon geen contact meer met elkaar moeten hebben zolang we een relatie hebben. Dat is natuurlijk wel zo fair. Ze vond het wel jammer maar was het er verder wel volkomen mee eens.

Krijg ik vandaag weer een bericht van haar met haar problemen die ze heeft met haar vriend (heb er niet op gereageerd) en blijkt dat de problemen die zij heeft EXACT dezelfde zijn als die k heb met mijn vriendin. Waarschijnlijk is dat ook wel de reden van de klik dat we zoveel gemeen hebben.

sowieso moest dit wat worden zou ik het op een schone lei willen doen en niet in zo'n situatie.

Ik heb denk k sowieso een hele verkeerde impressie gegeven van hoe t allemaal gegaan is maar zo sterk in het verwoorden dmv typen ben ik nou ook weer niet maar het komt er op neer dat zowel zij als ik totaal niet zo zijn en dat het haast gewoon te toevallig is dat het zo loopt.

desondanks ga ik uiteraard met m'n vriendin praten wat ik ook al 100x eerder heb gedaan. Hopelijk dat de situatie wat beter wordt

[ Bericht 0% gewijzigd door whatstheproblemofficer op 05-01-2011 16:34:20 ]
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:40:34 #113
94676 Garisson72
pi_90890265
Mooi dat je dat zo met dat meisje hebt aangepakt alvast! :s)

Ik wens je geluk met de rest van de situatie met je vriendin. Ik bedacht wel net, dat het hele idee van "zal ik met haar neuken of niet?" gedurende dit topic toch maar mooi verdwenen is. Mooi om zo gade te slaan. (al kan het uiteraard alsnog gebeuren)
pi_90892272
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Garisson72 het volgende:
Mooi dat je dat zo met dat meisje hebt aangepakt alvast! :s)

Ik wens je geluk met de rest van de situatie met je vriendin. Ik bedacht wel net, dat het hele idee van "zal ik met haar neuken of niet?" gedurende dit topic toch maar mooi verdwenen is. Mooi om zo gade te slaan. (al kan het uiteraard alsnog gebeuren)
thnx man

haha ja, de hele OP en kort daarop volgende posts van mij suggereerde wel anders ja, maar gelukkig heb je ook nog zoiets als verstand. Moet ook zeggen dat dit echt compleet nieuw voor mij is. Ben normaal gesproken wel een sterk/standvastig persoon en niet zo snel te verleiden zeg maar maar het kan gewoon eens gebeuren. Niet aan toegeven is de les :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:19:29 #115
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90892647
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
haha ja, de hele OP en kort daarop volgende posts van mij suggereerde wel anders ja maar gelukkig heb je ook nog zoiets als verstand. Moet ook zeggen dat dit echt compleet nieuw voor mij is. Ben normaal gesproken wel een sterk/standvastig persoon en niet zo snel te verleiden zeg maar maar het kan gewoon eens gebeuren. Niet aan toegeven is de les :)
Tsja als je het niet meer ziet zitten met je vriendin of je wil dat andere meisje gewoon. tsja dan uitmaken en dan pas tot actie overgaan. We zijn allemaal mensen en als je smoor wordt op een ander dan is dat niet anders. Maar doen kun je het het beste gewoon netjes uitmaken.
En zoals ik al zei, niet vreemdgaan begint bij jezelf niet in de situatie brengen waarin de kans hoog is dat je vreemd gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')