van mij mag je snijden in de plank die TS voor zijn hoofd heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Kijk dat mijn taalgebruik niet het jouwe is kan ik accepteren, maar je kunt niet ontkennen dat mijn posts toch altijd wel hout snijden.
Ik vind dat je nogal fel gaat op reacties die je niet zo goed uitkomen, that's all. Erg in de verdediging enzo, dingen goedpraten voor jezelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
..........? I lost u there.
deze post slaat kant nocht wal.
Zo onschuldig zie je het niet, want je hebt ervoor gekozen het geheim te houden voor je vriendin. Je voelt dus wel aan je water dat je bezig bent met iets wat eigenlijk niet door de beugel kan. Immers waarom zou je het anders niet gewoon tegen haar vertellen? Daarbij is vreemdgaan via social media net zo goed vreemdgaan als vreemdgaan IRL. Het gaat er niet zozeer om of jij haar daadwerkelijk pakt. Het gaat om het vertrouwen wat je ermee kapot maakt, en wat dat voor sporen nalaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Wat ik eigenlijk denk is dat mijn OP een verkeerd beeld heeft geschept wat mijn intenties waren. Dit mede door de gegeven opties maar gaandeweg is mijn denkwijze wel naar voren gekomen dat ik niet van vreemdgaan houd en dat ik dit ook niet zou doen, fysiek dan. Voor mij zie ik dat pingen nu nog als iets heel onschuldigs wat ik waarschijnlijk ook spoedig zal gaan afkappen maar puur het idee dat er hier blijkbaar niet over te praten valt zonder met verwijten te gaan smijten doet mij vermoeden dat er hier OF heel veel mensen zijn belazerd wat ik oprecht vervelend zou vinden, zou het zelf ook niet tof vinden. OF gewoon fucking hypocriet zijn. Ik vrees het laatste
Alles heeft ook te maken met zelfkennis. Als je iets nog nooit gedaan hebt KAN zoiets nieuwsgierigheid opwekken, en dat aspect is volkomen menselijk. Je grenzen aftasten enzo.
De reacties zijn dan ook behoorlijk emotioneel, zo lijkt het..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal fel gaat op reacties die je niet zo goed uitkomen, that's all. Erg in de verdediging enzo, dingen goedpraten voor jezelf.
Klopt, ik ben dus virtueel vreemd gegaan. Laten we dan ook afspreken dat als jij een vriendin hebt en je leert een meisje kennen en dat begint met het 1ste smsje (ja nu wel keihard ontkennen dat je dat ooit zal doen hé!) dat dat ook direct een begin is van vreemdgaan he? Maar dat besef je wel natuurlijk en ook jij zou DIRECT de 1ste dag vertellen dat je een smsje hebt verstuurd aan dat meisje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Zo onschuldig zie je het niet, want je hebt ervoor gekozen het geheim te houden voor je vriendin. Je voelt dus wel aan je water dat je bezig bent met iets wat eigenlijk niet door de beugel kan. Immers waarom zou je het anders niet gewoon tegen haar vertellen? Daarbij is vreemdgaan via social media net zo goed vreemdgaan als vreemdgaan IRL. Het gaat er niet zozeer om of jij haar daadwerkelijk pakt. Het gaat om het vertrouwen wat je ermee kapot maakt, en wat dat voor sporen nalaat.
Zo gaat dat op de Foks, dit is standaard procedure voor vreemdgangers-topics in R&P.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
De reacties zijn dan ook behoorlijk emotioneel, zo lijkt het..
ja klopt, fok is niet nieuw voor me maar het is een beetje tenenkrommend. Hier moet toch normaal over te praten vallen lijkt mij? Ieder mens komt vroeg of laat weleens in de verleiding.. maar deze mensen in dit topic gelukkig niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo gaat dat op de Foks, dit is standaard procedure voor vreemdgangers-topics in R&P.
Moraalridders die je zeggen hoe je het moet doen, terwijl ze in dezelfde situatie misschien zelf ook wel over de schreef zouden gaan. Zoals je zegt: niets onmenselijks aan.
Ik zal het je nog leuker maken. Ik heb net een relatie van 2 jaar achter de rug, en ik had GEEN geheimen voor mijn vriendin. Als zij mijn telefoon pakte en smsjes door ging lezen hoefde ik niet bang te zijn dat er iets tussenstond waar zij zoiets van zou hebben van "wat is dit nou weer?". En ja daar ben ik trots op. Zou een meid mij smsen met een bepaalde strekking, en mijn vriendin zou daar achterkomen, dan zou ik ook gewoon open kaart kunnen spelen. Dat is zeker zijn van jezelf in een relatie. Niets te verbergen hebben voor degene waar je het meest intiem mee bent is voor mij DE manier om vertrouwen te kweken en te behouden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dus virtueel vreemd gegaan. Laten we dan ook afspreken dat als jij een vriendin hebt en je leert een meisje kennen en dat begint met het 1ste smsje (ja nu wel keihard ontkennen dat je dat ooit zal doen hé!) dat dat ook direct een begin is van vreemdgaan he? Maar dat besef je wel natuurlijk en ook jij zou DIRECT de 1ste dag vertellen dat je een smsje hebt verstuurd aan dat meisje.
Nogmaals, zou dit weken spelen geef ik je groot gelijk, dit speelt nog nieteens een week en daar zal het bij blijven ook. Dat het ik het zie als een test is geheel aan mij.
Mijn vriendin pakt ook altijd mijn telefoon en leest rustig al mijn smsjes en in 3 jaar tijd heeft zij nooit iets hoeven ondekken wat ook maar zou duiden op iets wat op vreemdgaan lijkt. Zo speciaal ben je dus niet. Dat neemt echter niet weg dat jou dit nooit zal overkomen. Sommige situaties heb je moeilijk controle over en dit is er 1 van. Vooral keihard ontkennen tot je er zelf in zit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik zal het je nog leuker maken. Ik heb net een relatie van 2 jaar achter de rug, en ik had GEEN geheimen voor mijn vriendin. Als zij mijn telefoon pakte en smsjes door ging lezen hoefde ik niet bang te zijn dat er iets tussenstond waar zij zoiets van zou hebben van "wat is dit nou weer?". En ja daar ben ik trots op. Zou een meid mij smsen met een bepaalde strekking, en mijn vriendin zou daar achterkomen, dan zou ik ook gewoon open kaart kunnen spelen. Dat is zeker zijn van jezelf in een relatie. Niets te verbergen hebben voor degene waar je het meest intiem mee bent is voor mij DE manier om vertrouwen te kweken en te behouden.
Nu jij weer.
Ik ontken niets, ik zeg alleen dat je op de verkeerde manier met de situatie omgaat. Je zou het moeten voorleggen aan je vriendin: "Hey meid, we moeten praten over ons want de laatste tijd gaat het gewoon niet goed". En dan pleur je ook meteen op tafel dat je keiharde sjans hebt van een andere chick. "En dat als je niet bereid bent om te praten en te werken aan onze problemen, dan wieber ik hem". Makkelijk zat toch? Gelijk een wak-up call voor haar dat ze wat aan haar attitude moet gaan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Mijn vriendin pakt ook altijd mijn telefoon en leest rustig al mijn smsjes en in 3 jaar tijd heeft zij nooit iets hoeven ondekken wat ook maar zou duiden op iets wat op vreemdgaan lijkt. Zo speciaal ben je dus niet. Dat neemt echter niet weg dat jou dit nooit zal overkomen. Sommige situaties heb je moeilijk controle over en dit is er 1 van. Vooral keihard ontkennen tot je er zelf in zit.
Heb de relatie even op 'hold' gezet en we gaan allebei even goed nadenken wat nu willen. Vanaf daar zie ik wel en ondertussen houd ik mijn handjes netjes thuis.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
Wat is nu het Plan de Campagne? Ga je met je vriendin praten?
hetgeen dikgedrukt is aan de orde. Verderrest klopt je informatie niet dus even nogmaals het topic doorlezen. Een mens is vrij om te denken wat hij wil. Zo simpel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef Gamesua het volgende:
Het gaat niet om het pingen met een ander meisje, of tijd doorbrengen, of wat anders. Ook niet over de lengte of het geheimhouden voor je vriendin.
Je hebt:
- contact gehad met een meisje
- wat seksueel getint zou kunnen eindigen
- vervolgens ben je er bewust door mee gegaan
- en ben je gaan twijfelen om het seksuele voort te zetten of niet
- je enige twijfelpunten zijn egoistische: je gaat er met een schuldgevoel van zitten (of: shit, ik ben vreemdgegaan, of: shit, ik heb een kans op een lekker meisje gemist).
Je hebt niet gedacht: waarom zou ik dat doen, ik heb mijn vriendin toch, of: ik houd van mijn vriendin, dat kan ik haar niet aandoen, etc. Mentaal gezien was je al vreemdgegaan, en als de gevolgen te overzien waren had je het nu allang al gedaan.
Daarom ook al die analyses van de fokkers die zeggen dat je niet echt van haar houdt
Lijkt allemaal zo makkelijk op papier he? echter jouw relaties houden ook niet lang stand begrijp ik dus waarschijnlijk doe je toch iets niet goed. TE open over alles zijn hoeft ook niet per definitie goed te zijn. Ieder meisje houdt er wel van om in dat opzicht een klein beetje spanning te ervaren (ook al gaan ze nu in koor ontkennen).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik ontken niets, ik zeg alleen dat je op de verkeerde manier met de situatie omgaat. Je zou het moeten voorleggen aan je vriendin: "Hey meid, we moeten praten over ons want de laatste tijd gaat het gewoon niet goed". En dan pleur je ook meteen op tafel dat je keiharde sjans hebt van een andere chick. "En dat als je niet bereid bent om te praten en te werken aan onze problemen, dan wieber ik hem". Makkelijk zat toch? Gelijk een wak-up call voor haar dat ze wat aan haar attitude moet gaan doen.
wat een gelul.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Zo kan je het interpreteren maar dat is zeker niet mijn intentie. Ik kan alleen niet tegen emotionele posts van mensen die praten over losers en blabla weetje. Beetje hypocriet gewoon omdat ik weet dat dit een hele uitzonderlijke situatie is en deze mensen dit obvious nog nooit hebben meegemaakt.
In feite ben je als je een relatie hebt constant (of je nou wilt of niet) in conflict met jezelf dat je niet moet vreemdgaan. Dat wil niet zeggen dat je daar steeds mee bezig bent maar natuurlijk zie je soms best leuke meiden/jongens om je heen waar je ook een "klik" mee kan hebben maar dat houd je natuurlijk af en laat je ook niet zover komen uiteraard. Maar nogmaals, deze situatie is compleet anders.
De enige hulpzame post in dit topic was dat ALS ik iets zou ondernemen met die meid dat ik het eerst moest uitmaken met m'n huidige vriendin. Dat lijkt mij het meest netjes maar als ik dat zou doen zou ik dat sowieso niet om dat nieuwe meisje doen maar meer om de issues die we hebben en daar twijffel ik dus erg over. Dat nieuwe meisje maakt t er gewoon niet beter op.
je hebt altijd de controle over waar je je lul laat hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Mijn vriendin pakt ook altijd mijn telefoon en leest rustig al mijn smsjes en in 3 jaar tijd heeft zij nooit iets hoeven ondekken wat ook maar zou duiden op iets wat op vreemdgaan lijkt. Zo speciaal ben je dus niet. Dat neemt echter niet weg dat jou dit nooit zal overkomen. Sommige situaties heb je moeilijk controle over en dit is er 1 van. Vooral keihard ontkennen tot je er zelf in zit.
Lezen is wel moeilijk he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef simmu het volgende:
[..]
wat een gelul.
als jij constant jezelf tegen moet houden om maar niet vreemd te gaan zit je in een verkeerde relatie. punt.
ik heb een leuke wilde studententijd gehad en ben al 10 jaar samen met mijn huidige partner waar ik 3 kinderen mee heb. mij kan je iig niet verwijten geen leven gehad te hebben. en sorrie, maar ik hoef echt niet elke dag te twijfelen tussen vreemdgaan of niet hoor!
dus datquote:Dat wil niet zeggen dat je daar steeds mee bezig bent maar natuurlijk zie je soms best leuke meiden/jongens om je heen waar je ook een "klik" mee kan hebben maar dat houd je natuurlijk af en laat je ook niet zover komen uiteraard.
en dat is de 2e keer al dat jij de plank misslaat, Waar de fuck heb jij het over dudequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
Sowieso meteen beginnen met zulke dreigementen en ultimatums zal de situatie niet vooruithelpen.
dus je wilt haar even neuken en dan weer verder met je eigen leven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
NERGENS!!!!!!!! Is het zo moeilijk lezen?! Ik ga NIET vreemd, ben het niet van plan maar ik heb gewoon mijn twijffels. Natuurlijk denk je er gewoon weleens over na in de zin van 'als ik haar neuk zullen de spanningen misschien wel weggaan'. Voor mij is dit ook nieuw omdat ik dit altijd heb afgehouden van andere dames, mijn vriendin idem. Dit betekend echter nog niet dat ik het ook echt ga uitvoeren.. of heb ik mijn vriendin nu al emotioneel verkracht volgens sommige?
Juist, want het is natuurlijk mijn schuld als mijn vriendin bij een andere jongen in zn broek zitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Lijkt allemaal zo makkelijk op papier he? echter jouw relaties houden ook niet lang stand begrijp ik dus waarschijnlijk doe je toch iets niet goed. TE open over alles zijn hoeft ook niet per definitie goed te zijn. Ieder meisje houdt er wel van om in dat opzicht een klein beetje spanning te ervaren (ook al gaan ze nu in koor ontkennen).
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:03 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik zal het je nog leuker maken. Ik heb net een relatie van 2 jaar achter de rug, en ik had GEEN geheimen voor mijn vriendin. Als zij mijn telefoon pakte en smsjes door ging lezen hoefde ik niet bang te zijn dat er iets tussenstond waar zij zoiets van zou hebben van "wat is dit nou weer?". En ja daar ben ik trots op. Zou een meid mij smsen met een bepaalde strekking, en mijn vriendin zou daar achterkomen, dan zou ik ook gewoon open kaart kunnen spelen. Dat is zeker zijn van jezelf in een relatie. Niets te verbergen hebben voor degene waar je het meest intiem mee bent is voor mij DE manier om vertrouwen te kweken en te behouden.
Nu jij weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |