Heb je je vriendin al verteld over die meid op je werk die je uit elkaar zou willen trekken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
of heb ik mijn vriendin nu al emotioneel verkracht volgens sommige?
dus dat, en dan zullen we het daar maar op houden. Niemand hier die in zo'n situatie beland is? Oh nee.. stom dat ik het vraag natuurlijk. Op fok zitten immers de beste stuurlui nietwaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Remnant het volgende:
[..]
Dan doe je het niet en laat je je collega met rust. Keuzes maken en erachter staan.
nee want ik zie de meerwaarde daar nog niet van in, we hebben zero fysiek contact gelegd met elkaar dusja, waarom slapende honden wakker maken. Yep, ik heb sowieso al tegen haar gelogen maar who the fuck doesn't af en toe voor eigen bestwil. Yegh, tegenkrommend deze hypocrisie hier weer zeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je je vriendin al verteld over die meid op je werk die je uit elkaar zou willen trekken?
Wat schiet je daar mee op dan? Want als ik je nu zeg dat ik in zo'n situatie gezeten heb en ervoor koos eerst de relatie verbroken heb is het ook niet goed of wel dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
dus dat, en dan zullen we het daar maar op houden. Niemand hier die in zo'n situatie beland is? Oh nee.. stom dat ik het vraag natuurlijk. Op fok zitten immers de beste stuurlui nietwaar?
Daar is toch een forum voor?!?! om met elkaar over deze situaties te kunnen praten en evt. ervaringen te delen? Als jij alles al weet waarom zit je dan uberhaupt in dit deel van het forumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat schiet je daar mee op dan? Want als ik je nu zeg dat ik in zo'n situatie gezeten heb en ervoor koos eerst de relatie verbroken heb is het ook niet goed of wel dan?
laat mij een post van je zien binnen R&P waar je het niet over volblaffen of volpompen hebtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
![]()
Omdat het een andersduidig advies is dan dat van jezelf is mijn advies gelijk minderwaardig? Zo minderwaardig zelfs dat je het af meent te moeten doen als dat van een puistenkop/internetheld? Beter stop je met zulke absurde insinuaties vriend, en onderbouw je je infantiele zinnetje met argumenten.
Kijk dat mijn taalgebruik niet het jouwe is kan ik accepteren, maar je kunt niet ontkennen dat mijn posts toch altijd wel hout snijden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
laat mij een post van je zien binnen R&P waar je het niet over volblaffen of volpompen hebt
Nogmaals, het komt op me over alsof je je beslissing al genomen hebt en het weinig uitmaakt wat anderen er van vinden (over situaties praten weet je welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Daar is toch een forum voor?!?! om met elkaar over deze situaties te kunnen praten en evt. ervaringen te delen? Als jij alles al weet waarom zit je dan uberhaupt in dit deel van het forum
Dan is het toch nog steeds geen luxeprobleem man, weet je wel wat dat is?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
en over het begrip luxe probleem? Opzeker dat het dat is. Als je in een relatie zit wat shit gaat en er werpt zich echt een heerlijke vrouw letterlijk op jouw schoot dan moet je wel stalen ballen hebben wil dat je niks doen.
Dat je vervolgens acties zou gaan ondernemen is een 2e
doe dan wat aan je relatie en zoek geen slappe uitwegen om dat te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
en over het begrip luxe probleem? Opzeker dat het dat is. Als je in een relatie zit wat shit gaat en er werpt zich echt een heerlijke vrouw letterlijk op jouw schoot dan moet je wel stalen ballen hebben wil dat je niks doen.
Kijk daar zeg je het al: je wil het je vriendin niet vertellen omdat je wel weet wat de reactie gaat zijn. Je weet dus dat je NU AL fout bezig bent.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
nee want ik zie de meerwaarde daar nog niet van in, we hebben zero fysiek contact gelegd met elkaar dusja, waarom slapende honden wakker maken.
Hey, ik geef je hier helemaal gelijk in. Geest is gewillig, vlees is zwak en all that. Da's allemaal menselijk, ik vind ook niet dat dáár wat mis mee is.quote:Yep, ik heb sowieso al tegen haar gelogen maar who the fuck doesn't af en toe voor eigen bestwil. Yegh, tegenkrommend deze hypocrisie hier weer zeg.
Definieer luxe probleem? Ik als man zijnde wil zelf een vrouw veroveren nu is dat in mijn geval best vaak andersom maar dat houd ik altijd af. In dit geval wordt het me wel heel erg makkelijk gemaakt dusja -> luxe probleem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds geen luxeprobleem man, weet je wel wat dat is?
helemaal juist. Daarom begint niet vreemdgaan ook bij jezelf niet in een situatie brengen waarin dat zo is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Het wordt pas ellende als ik er daadwerkelijk wat mee zou doen ja. Maar nergens in mijn posts is gegeven dat ik dat zou gaan doen, het tegendeel zelfs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
helemaal juist. Daarom begint niet vreemdgaan ook bij jezelf niet in een situatie brengen waarin dat zo is.
En die grens ben je al over.
Bovendien is het geen luxe probleem maar pure ellende, niet voor jou dan wel voor de andere betrokkenen.
Het zijn geen uitwegen om mijn 'actie' te gaan rechtvaardigen simpelweg omdat ik die actie niet heb gemaakt en ook niet van plan ben deze te maken. De gedachtegang erachter en enige sympathie is wel weer iets waarover te praten valt zonder dat je wordt aangevallen door een stel emotionele huilies die al voor zichzelf hebben besloten dat ik dit heb of ga doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef Re het volgende:
[..]
doe dan wat aan je relatie en zoek geen slappe uitwegen om dat te rechtvaardigen
Nee, er is een grens en die ben jij al over. Je mag dan niets fysieks vreemd gedaan hebben maar je hebt het al lang voor jezelf goedgepraat dat, mocht je wat gaan doen, je lak hebt aan hoe je vriendin zich daarbij gaat voelen. De grens dat je nog iets om haar gevoelens geeft, ben je al over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Het wordt pas ellende als ik er daadwerkelijk wat mee zou doen ja. Maar nergens in mijn posts is gegeven dat ik dat zou gaan doen, het tegendeel zelfs.
Zo waar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, er is een grens en die ben jij al over. Je mag dan niets fysieks vreemd gedaan hebben maar je hebt het al lang voor jezelf goedgepraat dat, mocht je wat gaan doen, je lak hebt aan hoe je vriendin zich daarbij gaat voelen. De grens dat je nog iets om haar gevoelens geeft, ben je al over.
Eigenlijk zou je eens in de situatie terecht moeten komen waar jouw vriendin momenteel in verkeert. Kijken of je dan nog praat over hypocrisie, en of je het zou kunnen trekken als ze jou een huilie zou noemen. Draai de rollen eens om. dat kan nogal verlichtend werken soms.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Het zijn geen uitwegen om mijn 'actie' te gaan rechtvaardigen simpelweg omdat ik die actie niet heb gemaakt en ook niet van plan ben deze te maken. De gedachtegang erachter en enige sympathie is wel weer iets waarover te praten valt zonder dat je wordt aangevallen door een stel emotionele huilies die al voor zichzelf hebben besloten dat ik dit heb of ga doen.
Ah mooi, ik was mezelf al even kwijt maar dank je dat jij precies weet hoe ik denkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, er is een grens en die ben jij al over. Je mag dan niets fysieks vreemd gedaan hebben maar je hebt het al lang voor jezelf goedgepraat dat, mocht je wat gaan doen, je lak hebt aan hoe je vriendin zich daarbij gaat voelen. De grens dat je nog iets om haar gevoelens geeft, ben je al over.
geloof me, ik verplaats me al vaak genoeg in haar situatie. deed ze het maar eens andersom!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je eens in de situatie terecht moeten komen waar jouw vriendin momenteel in verkeert. Kijken of je dan nog praat over hypocrisie, en of je het zou kunnen trekken als ze jou een huilie zou noemen. Draai de rollen eens om. dat kan nogal verlichtend werken soms.
Want het is namelijk allemaal zo uniek, wat jij denkt hè.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Ah mooi, ik was mezelf al even kwijt maar dank je dat jij precies weet hoe ik denk
Wil je nou alleen maar dat je naar de mond wordt gepraat of zo? Je lijkt wel een wijf man.quote:Dude, ik doe niks. Als je mij iets kan verwijten is het feit dat k mijn nr heb gegeven om te pingen en dat ik dat niet heb verteld aan mn vriendin, maar dit is ook maar sinds een week ofzo. Dat is niet goed te praten maar wellicht is het voor mij ook weer een test of dit ook echt is wat ik wil, deze relatie. Like I said, I'm only human
Stel je gewoon niet zo aan man
Zo lang jij het niet snapt hoeven wij het jou niet meer uit te leggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Stel je gewoon niet zo aan man
..........? I lost u there.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Want het is namelijk allemaal zo uniek, wat jij denkt hè.
[..]
Wil je nou alleen maar dat je naar de mond wordt gepraat of zo? Je lijkt wel een wijf man.
Prima, maar dat betekent niet dat je geheimen voor haar moet gaan hebben. Eerlijkheid en openheid is alles. Wees dan geen scheiterd en leg je kaarten op tafel. Vertel haar dat de spanningen van al het gezeur in de relatie jou zo hoog zitten dat je neigt naar andere meisjes, maar dat je om haar geeft en samen een oplossing wil bedenken voor het probleem. Praat er over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
geloof me, ik verplaats me al vaak genoeg in haar situatie. deed ze het maar eens andersom!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |