abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:14:56 #51
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_90835345
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
of heb ik mijn vriendin nu al emotioneel verkracht volgens sommige :') ?
Heb je je vriendin al verteld over die meid op je werk die je uit elkaar zou willen trekken?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_90835364
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Remnant het volgende:

[..]

Dan doe je het niet en laat je je collega met rust. Keuzes maken en erachter staan.
dus dat, en dan zullen we het daar maar op houden. Niemand hier die in zo'n situatie beland is? Oh nee.. stom dat ik het vraag natuurlijk. Op fok zitten immers de beste stuurlui nietwaar?
pi_90835425
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Heb je je vriendin al verteld over die meid op je werk die je uit elkaar zou willen trekken?
nee want ik zie de meerwaarde daar nog niet van in, we hebben zero fysiek contact gelegd met elkaar dusja, waarom slapende honden wakker maken. Yep, ik heb sowieso al tegen haar gelogen maar who the fuck doesn't af en toe voor eigen bestwil. Yegh, tegenkrommend deze hypocrisie hier weer zeg.
pi_90835446
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

dus dat, en dan zullen we het daar maar op houden. Niemand hier die in zo'n situatie beland is? Oh nee.. stom dat ik het vraag natuurlijk. Op fok zitten immers de beste stuurlui nietwaar?
Wat schiet je daar mee op dan? Want als ik je nu zeg dat ik in zo'n situatie gezeten heb en ervoor koos eerst de relatie verbroken heb is het ook niet goed of wel dan?
pi_90835509
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wat schiet je daar mee op dan? Want als ik je nu zeg dat ik in zo'n situatie gezeten heb en ervoor koos eerst de relatie verbroken heb is het ook niet goed of wel dan?
Daar is toch een forum voor?!?! om met elkaar over deze situaties te kunnen praten en evt. ervaringen te delen? Als jij alles al weet waarom zit je dan uberhaupt in dit deel van het forum :?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:19:33 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90835522
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

:')

Omdat het een andersduidig advies is dan dat van jezelf is mijn advies gelijk minderwaardig? Zo minderwaardig zelfs dat je het af meent te moeten doen als dat van een puistenkop/internetheld? Beter stop je met zulke absurde insinuaties vriend, en onderbouw je je infantiele zinnetje met argumenten.
laat mij een post van je zien binnen R&P waar je het niet over volblaffen of volpompen hebt :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:22:21 #57
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90835632
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef Re het volgende:

[..]

laat mij een post van je zien binnen R&P waar je het niet over volblaffen of volpompen hebt :')
Kijk dat mijn taalgebruik niet het jouwe is kan ik accepteren, maar je kunt niet ontkennen dat mijn posts toch altijd wel hout snijden.
pi_90835686
en over het begrip luxe probleem? Opzeker dat het dat is. Als je in een relatie zit wat shit gaat en er werpt zich echt een heerlijke vrouw letterlijk op jouw schoot dan moet je wel stalen ballen hebben wil dat je niks doen.

Dat je vervolgens acties zou gaan ondernemen is een 2e
pi_90835722
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Daar is toch een forum voor?!?! om met elkaar over deze situaties te kunnen praten en evt. ervaringen te delen? Als jij alles al weet waarom zit je dan uberhaupt in dit deel van het forum :?
Nogmaals, het komt op me over alsof je je beslissing al genomen hebt en het weinig uitmaakt wat anderen er van vinden (over situaties praten weet je wel ;) ) en wat anderen zouden doen.

Want dat is hetgene wat je nu tegen lijkt te staan; het advies om eerst je huidige relatie te verbreken voordat je iets onderneemt.

En ja, ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, al was de man in kwestie vrijgezel. Ik heb toen het contact verbroken en maanden nadat m'n eigen relatie voorbij was, kwamen we elkaar weer tegen. Vreemdgaan is laf, da's mijn mening.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:25:48 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90835757
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
en over het begrip luxe probleem? Opzeker dat het dat is. Als je in een relatie zit wat shit gaat en er werpt zich echt een heerlijke vrouw letterlijk op jouw schoot dan moet je wel stalen ballen hebben wil dat je niks doen.

Dan is het toch nog steeds geen luxeprobleem man, weet je wel wat dat is? :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:26:11 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90835768
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

doe dan wat aan je relatie en zoek geen slappe uitwegen om dat te rechtvaardigen :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:33:41 #62
94676 Garisson72
pi_90835976
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
nee want ik zie de meerwaarde daar nog niet van in, we hebben zero fysiek contact gelegd met elkaar dusja, waarom slapende honden wakker maken.
Kijk daar zeg je het al: je wil het je vriendin niet vertellen omdat je wel weet wat de reactie gaat zijn. Je weet dus dat je NU AL fout bezig bent.
In die zin kun je dus het argument aanvoeren dat het vreemdgaan al begonnen is.
quote:
Yep, ik heb sowieso al tegen haar gelogen maar who the fuck doesn't af en toe voor eigen bestwil. Yegh, tegenkrommend deze hypocrisie hier weer zeg.
Hey, ik geef je hier helemaal gelijk in. Geest is gewillig, vlees is zwak en all that. Da's allemaal menselijk, ik vind ook niet dat dáár wat mis mee is.
Interessanter is het, hoe je hiermee omgaat en welke actie je onderneemt.
pi_90835998
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan is het toch nog steeds geen luxeprobleem man, weet je wel wat dat is? :')
Definieer luxe probleem? Ik als man zijnde wil zelf een vrouw veroveren nu is dat in mijn geval best vaak andersom maar dat houd ik altijd af. In dit geval wordt het me wel heel erg makkelijk gemaakt dusja -> luxe probleem.

Ik ga er verder niks mee doen, dat weet ik al van mezelf want dat ligt niet in mijn aard.

Luxe probleem waar 5 vrouwen TEGERLIJK om je heenstaan en pik van je willen is alleen als je heel veel geld hebt en de vrouwen/wijven in kwestie golddiggers zijn, anders no way. Niet zoveel films kijken anders!

[ Bericht 0% gewijzigd door whatstheproblemofficer op 04-01-2011 14:40:02 ]
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:34:47 #64
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90836012
quote:

helemaal juist. Daarom begint niet vreemdgaan ook bij jezelf niet in een situatie brengen waarin dat zo is.
En die grens ben je al over.
Bovendien is het geen luxe probleem maar pure ellende, niet voor jou dan wel voor de andere betrokkenen.
pi_90836070
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:34 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

helemaal juist. Daarom begint niet vreemdgaan ook bij jezelf niet in een situatie brengen waarin dat zo is.
En die grens ben je al over.
Bovendien is het geen luxe probleem maar pure ellende, niet voor jou dan wel voor de andere betrokkenen.
Het wordt pas ellende als ik er daadwerkelijk wat mee zou doen ja. Maar nergens in mijn posts is gegeven dat ik dat zou gaan doen, het tegendeel zelfs.
pi_90836140
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef Re het volgende:

[..]

doe dan wat aan je relatie en zoek geen slappe uitwegen om dat te rechtvaardigen :)
Het zijn geen uitwegen om mijn 'actie' te gaan rechtvaardigen simpelweg omdat ik die actie niet heb gemaakt en ook niet van plan ben deze te maken. De gedachtegang erachter en enige sympathie is wel weer iets waarover te praten valt zonder dat je wordt aangevallen door een stel emotionele huilies die al voor zichzelf hebben besloten dat ik dit heb of ga doen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:40:13 #67
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90836174
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Het wordt pas ellende als ik er daadwerkelijk wat mee zou doen ja. Maar nergens in mijn posts is gegeven dat ik dat zou gaan doen, het tegendeel zelfs.
Nee, er is een grens en die ben jij al over. Je mag dan niets fysieks vreemd gedaan hebben maar je hebt het al lang voor jezelf goedgepraat dat, mocht je wat gaan doen, je lak hebt aan hoe je vriendin zich daarbij gaat voelen. De grens dat je nog iets om haar gevoelens geeft, ben je al over.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:41:47 #68
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90836241
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nee, er is een grens en die ben jij al over. Je mag dan niets fysieks vreemd gedaan hebben maar je hebt het al lang voor jezelf goedgepraat dat, mocht je wat gaan doen, je lak hebt aan hoe je vriendin zich daarbij gaat voelen. De grens dat je nog iets om haar gevoelens geeft, ben je al over.
Zo waar.
pi_90836243
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Het zijn geen uitwegen om mijn 'actie' te gaan rechtvaardigen simpelweg omdat ik die actie niet heb gemaakt en ook niet van plan ben deze te maken. De gedachtegang erachter en enige sympathie is wel weer iets waarover te praten valt zonder dat je wordt aangevallen door een stel emotionele huilies die al voor zichzelf hebben besloten dat ik dit heb of ga doen.
Eigenlijk zou je eens in de situatie terecht moeten komen waar jouw vriendin momenteel in verkeert. Kijken of je dan nog praat over hypocrisie, en of je het zou kunnen trekken als ze jou een huilie zou noemen. Draai de rollen eens om. dat kan nogal verlichtend werken soms.
pi_90836281
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ah mooi, ik was mezelf al even kwijt maar dank je dat jij precies weet hoe ik denk :')

Dude, ik doe niks. Als je mij iets kan verwijten is het feit dat k mijn nr heb gegeven om te pingen en dat ik dat niet heb verteld aan mn vriendin, maar dit is ook maar sinds een week ofzo. Dat is niet goed te praten maar wellicht is het voor mij ook weer een test of dit ook echt is wat ik wil, deze relatie. Like I said, I'm only human

Stel je gewoon niet zo aan man
pi_90836377
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je eens in de situatie terecht moeten komen waar jouw vriendin momenteel in verkeert. Kijken of je dan nog praat over hypocrisie, en of je het zou kunnen trekken als ze jou een huilie zou noemen. Draai de rollen eens om. dat kan nogal verlichtend werken soms.
geloof me, ik verplaats me al vaak genoeg in haar situatie. deed ze het maar eens andersom!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:45:26 #72
94676 Garisson72
pi_90836394
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Ah mooi, ik was mezelf al even kwijt maar dank je dat jij precies weet hoe ik denk :')
Want het is namelijk allemaal zo uniek, wat jij denkt hè.
quote:
Dude, ik doe niks. Als je mij iets kan verwijten is het feit dat k mijn nr heb gegeven om te pingen en dat ik dat niet heb verteld aan mn vriendin, maar dit is ook maar sinds een week ofzo. Dat is niet goed te praten maar wellicht is het voor mij ook weer een test of dit ook echt is wat ik wil, deze relatie. Like I said, I'm only human

Wil je nou alleen maar dat je naar de mond wordt gepraat of zo? Je lijkt wel een wijf man.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:46:17 #73
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90836432
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

Zo lang jij het niet snapt hoeven wij het jou niet meer uit te leggen.
Komt wel als je wat ouder en wijzer bent, dan begrijp je het misschien ooit weleens.
pi_90836455
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Want het is namelijk allemaal zo uniek, wat jij denkt hè.

[..]

Wil je nou alleen maar dat je naar de mond wordt gepraat of zo? Je lijkt wel een wijf man.
..........? I lost u there.

deze post slaat kant nocht wal.
pi_90836497
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

geloof me, ik verplaats me al vaak genoeg in haar situatie. deed ze het maar eens andersom!
Prima, maar dat betekent niet dat je geheimen voor haar moet gaan hebben. Eerlijkheid en openheid is alles. Wees dan geen scheiterd en leg je kaarten op tafel. Vertel haar dat de spanningen van al het gezeur in de relatie jou zo hoog zitten dat je neigt naar andere meisjes, maar dat je om haar geeft en samen een oplossing wil bedenken voor het probleem. Praat er over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')