Ehm. Je mist een belangrijke. Eerst uitmaken met je vriendin en vervolgens verder met die nieuwe meid. Zo moeilijk is het niet. Kiezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Ik zou nu 2 dingen kunnen doen, of met dit meisje gewoon het bed induiken en hopelijk daarmee verlost te zijn van alle sexuele spanningen tussen ons en het daarbij laten maar wel als gevolg dat ik een huge schuldgevoel hier aan over houd.
Of gewoon niks doen maar altijd het gevoel zou hebben van "damn, I gotta have that .." Je snapt me aangezien het echt nu wel heel erg voor het oprapen ligt en er een hele goeie connectie is.
quote:Ehm. Je mist een belangrijke. Eerst uitmaken met je vriendin en vervolgens verder met die nieuwe meid. Zo moeilijk is het niet. Kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat slecht voor je is.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:27 schreef Thory het volgende:
In termen die je zal begrijpen: Cheaters zijn niet awesome. Je bent een ontrouwe dog. Je screwed alles up, je workspace, je relationship. Want alles gaat bad als je alleen een partijtje neukt met een collega. Dan ben je unhappy op je werk en heb je geen relatie meer op terug te vallen.
En dat zou eigenlijk enorme justice zijn, behalve voor je girlfriend. Misschien is dat wel better, ze verdient better. Better cheat je met een blender, dan ben je ook van het gezeik af.Haha. Held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat sowieso, geen gekke dingen toen terwijl het nog aan is met je huidige vriendin. Als je echt van je huidige vriendin houdt dan zul je je eeuwig schuldig blijven voelen als je haar zo'n rotstreek levert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ehm. Je mist een belangrijke. Eerst uitmaken met je vriendin en vervolgens verder met die nieuwe meid. Zo moeilijk is het niet. Kiezen.
Iets als 'met een blanco strafblad' is het minder erg?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Dat meisje van m'n werk is lust ja, maar vergeet even niet dat ik nog niet getrouwd ben en geen kinderen heb en dat ik nog nooit eerder heb overwogen om vreemd te gaan, ook niet in vorige relaties. Ik ben ook maar een mens weetje en ja, dit is gewoon nu een zwak moment
Ik geloof je niet. Of wij hebben een overduidelijk verschillend concept van het begrip houden van.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Ja ik ben stapelgek op m'n vriendin en ja ik hou echt heel veel van haar maar ik heb gewoon veel twijffels bij haar of het nog wel zou gaan werken op langer termijn.
dude ik probeer helemaal niks. Dit zijn gewoon van die ervaringen in het leven waarin je als gozer zijnde weinig grip op hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iets als 'met een blanco strafblad' is het minder erg?
Je probeert nu allemaal smoesjes te verzinnen om het voor jezelf te verantwoorden.
Ik kan hier ergens nog wel begrip voor opbrengen. Klinkt alsof je mentaal al afstand neemt van je relatie. Wordt tijd om eerlijk te zijn tegen je vriendin.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Dat meisje van m'n werk is lust ja, maar vergeet even niet dat ik nog niet getrouwd ben en geen kinderen heb en dat ik nog nooit eerder heb overwogen om vreemd te gaan, ook niet in vorige relaties. Ik ben ook maar een mens weetje en ja, dit is gewoon nu een zwak moment
Dat dus, gaat zij weg bij haar vriend dan? Het komt op mij over dat zij gewoon een wip wil en niets meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:28 schreef Jolene22 het volgende:
Vind het trouwens ook wel opvallend dat je er nog bij zet dat het nog veel meer zou kunnen worden. Hoezo?
conform noem ik haar gewoon even een werk collega, maar eigenlijk is het voor ons beide een kansloze tijdelijke bijbaan (ivm studie) waar we binnen een paar maanden ook weer weg zijn dus wat dat betreft is dit 'probleem' vanzelf verholpen na een paar weken/maanden. Maar nogmaals, dat maakt de tijd er niet makkelijker op.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Of wij hebben een overduidelijk verschillend concept van het begrip houden van.
Met je collega ga je trouwens meer problemen krijgen, je noemt dit meerdere keren alleen lust. Als zij nou echt meer blijkt te willen heb je een probleem. Een vrouw die je nooit meer hoeft te zien wimpel je zo af, een collega ? Die zet het hele bedrijf op tegen zo iemand zoals jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |