Hehe ja, lees het nu ook, maar er moet staan dat ze allang wilde zoenen en 'meer'. Met meer doel ik dus op sex.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus, gaat zij weg bij haar vriend dan? Het komt op mij over dat zij gewoon een wip wil en niets meer.
TS wordt hier überhaupt niet gelukkiger van. Relatie zit op een dood spoor, dus --> uitmaken. Tsja, het is een stap, maar anders doet 'ie het over 2 jaar en dan heb je 2 leuke jaren gemist. Vervolgens die collega neuken (waarom ook niet) en dan weer verder met je leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:46 schreef PfenisBaron het volgende:
En dan zo'n Silenus hierboven, die over emotioneel bedriegen begintVan deze adviezen wordt je niet gelukkiger.
Dit kan echt alleen uit een mond komen bij mensen die dit soort situaties nog nooit hebben meegemaakt of zichzelf voor de gek houden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Iedereen die vreemd gaat is een grote looser, dat weet je toch he?
Beter zoals hier boven al staat of uitmaken of stoppen.
Oja je bent nu al fout bezig. Niet vreemd gaan begint bij jezelf niet in een situatie brengen waarin je vreemd kan gaan.
Of uit de mond van iemand die het vanuit het standpunt van je vriendin heeft meegemaakt. Gast je bent aan het vissen naar mensen die het met je eens zijn en zeggen: "neuken die collega en het proberen, en als het niet werkt, dan heb je je vriendin nog"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Dit kan echt alleen uit een mond komen bij mensen die dit soort situaties nog nooit hebben meegemaakt of zichzelf voor de gek houden.
Ik ben van nature monogaam, dat weet ik maar ook ik ben MAAR een mens en jij ook.
stop fooling yourself joh
Wat een onzin. Genoeg mensen die werken aan hun relatie, of überhaupt niet hun ping-dinges aan collega's geven waar een seksuele spanning mee is. Puur omdat ze zichzelf niet in die situatie willen brengen. Verschil tussen een man die z'n vriendin niet wil bedriegen en een...zwakkeling.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Dit kan echt alleen uit een mond komen bij mensen die dit soort situaties nog nooit hebben meegemaakt of zichzelf voor de gek houden.
Ik ben van nature monogaam, dat weet ik maar ook ik ben MAAR een mens en jij ook.
Je doet me behoorlijk denken aan mn ex. Die was ook zo. Het ging even wat minder in onze relatie, mevrouw kwam een oud-vriendje van haar tegen. Afgesproken met elkaar, en je raadt het al, daar is meer gebeurdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
haha oke dan, hoop boze reacties hier wat ik ook wel had verwacht.
ff wat duidelijkheid want ik heb mijn verhaal behoorlijk moeten inkorten. Ja ik ben stapelgek op m'n vriendin en ja ik hou echt heel veel van haar maar ik heb gewoon veel twijffels bij haar of het nog wel zou gaan werken op langer termijn. Ik vind ruzie = 2 schuld maar in dit geval zijn het bepaalde karakter eigenschappen van haar die pas sinds de laatste tijd erg naar de voorgrond treden die de das om doen. Zij zegt dat ze gewoon zo is en niet van plan is om te veranderen maar dat begint bij mij op te breken. Ik heb overigens ook een 'break' in deze relatie gezet maar desondanks zegt mijn verstand NIET het bed in te duiken met die meid van m'n werk.
Dat meisje van m'n werk is lust ja, maar vergeet even niet dat ik nog niet getrouwd ben en geen kinderen heb en dat ik nog nooit eerder heb overwogen om vreemd te gaan, ook niet in vorige relaties. Ik ben ook maar een mens weetje en ja, dit is gewoon nu een zwak moment
Zo kan je het interpreteren maar dat is zeker niet mijn intentie. Ik kan alleen niet tegen emotionele posts van mensen die praten over losers en blabla weetje. Beetje hypocriet gewoon omdat ik weet dat dit een hele uitzonderlijke situatie is en deze mensen dit obvious nog nooit hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:54 schreef C-Politan het volgende:
TS, bij elk argument dat mensen hier inbrengen om het niet te doen, heb jij weer een argument om het wel te doen (of waarmee je het goed paat). Het lijkt erop dat je eigenlijk al je keuze hebt gemaakt..
Praat jezelf maar goed. Je bent al redelijk ver heen dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Dit. TS is een zwakkeling opzoek naar een excuus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:
Wat een onzin. Genoeg mensen die werken aan hun relatie, of überhaupt niet hun ping-dinges aan collega's geven waar een seksuele spanning mee is. Puur omdat ze zichzelf niet in die situatie willen brengen. Verschil tussen een man die z'n vriendin niet wil bedriegen en een...zwakkeling.
Mooi om te zien dat je zegt dat ik op basis van je post geen uitspraken mag doen over je leven, met andere woorden ik mag niet over je oordelen maar vervolgens noem jij mij wel een zwakkeling op basis van mijn posts.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dit. TS is een zwakkeling opzoek naar een excuus.
even voor TS... het advies van een 15-jarige puistenkop/internetheld is meestal niet het goedequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:46 schreef PfenisBaron het volgende:
Kijk TS, formeel en zoals iedereen hier zal beweren moet je het natuurlijk eerst uitmaken met je vriendin voordat je haar volblaft, maar je weet zelf ook wel dat dit een vervelende oplossing is. Na zo'n heftige periode wordt de seks met die nieuwe chick er niet beter op, nog maar afgezien of ze zelf die stap ook maakt. En dan zo'n Silenus hierboven, die over emotioneel bedriegen begintVan deze adviezen wordt je niet gelukkiger.
Beter knal je haar gewoon vol zonder dat je vriendin ervan weet, en hou je het vervolgens voor gezien óf tast je af waar de mogelijkheden liggen. Nooit oud brood weggooien voordat je bij de bakker bent geweest G.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:06 schreef Re het volgende:
[..]
even voor TS... het advies van een 15-jarige puistenkop/internetheld is meestal niet het goede
Misschien juist wel. Misschien maakt die situatie het er veel duidelijker op, dat je iets moet met de situatie in je huidige relatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
De enige hulpzame post in dit topic was dat ALS ik iets zou ondernemen met die meid dat ik het eerst moest uitmaken met m'n huidige vriendin. Dat lijkt mij het meest netjes maar als ik dat zou doen zou ik dat sowieso niet om dat nieuwe meisje doen maar meer om de issues die we hebben en daar twijffel ik dus erg over. Dat nieuwe meisje maakt t er gewoon niet beter op.
Omwille van het feit dat vreemdgaan soms daadwerkelijk een boost kan geven aan je huidige relatie. Het wordt vaak niet belicht omdat het gezien wordt als een positief effect dat wordt overschaduwd door negativiteit, maar je moet soms eerst bij de buurman over de schutting kijken voor je weer optimaal kunt geniet van je eigen tuintje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef Mishu het volgende:
Waarom wil je het niet eerst uitmaken met je vriendin? Waar zit de meerwaarde van vreemdgaan precies in?
Ohohoohhh, de spijker op z'n kop!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien juist wel. Misschien maakt die situatie het er veel duidelijker op, dat je iets moet met de situatie in je huidige relatie.
NERGENS!!!!!!!! Is het zo moeilijk lezen?! Ik ga NIET vreemd, ben het niet van plan maar ik heb gewoon mijn twijffels. Natuurlijk denk je er gewoon weleens over na in de zin van 'als ik haar neuk zullen de spanningen misschien wel weggaan'. Voor mij is dit ook nieuw omdat ik dit altijd heb afgehouden van andere dames, mijn vriendin idem. Dit betekend echter nog niet dat ik het ook echt ga uitvoeren.. of heb ik mijn vriendin nu al emotioneel verkracht volgens sommigequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef Mishu het volgende:
Waarom wil je het niet eerst uitmaken met je vriendin? Waar zit de meerwaarde van vreemdgaan precies in?
Hij heeft wel gelijk, voor elk argument dat hier gegeven wordt waarom je het niet zou moeten doen heb je een pasklaar antwoord waarom je het wél zou moeten doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je zegt dat ik op basis van je post geen uitspraken mag doen over je leven, met andere woorden ik mag niet over je oordelen maar vervolgens noem jij mij wel een zwakkeling op basis van mijn posts.
de ironie weer.
Maargoed, het doet me deugt dat er nog gelukkig heel erg veel brave hypocriete engeltjes rondlopen die nooit iets verkeerds doen
Dan doe je het niet en laat je je collega met rust. Keuzes maken en erachter staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
[..]
NERGENS!!!!!!!! Is het zo moeilijk lezen?! Ik ga NIET vreemd, ben het niet van plan maar ik heb gewoon mijn twijffels. Natuurlijk denk je er gewoon weleens over na in de zin van 'als ik haar neuk zullen de spanningen misschien wel weggaan'. Voor mij is dit ook nieuw omdat ik dit altijd heb afgehouden van andere dames, mijn vriendin idem. Dit betekend echter nog niet dat ik het ook echt ga uitvoeren.. of heb ik mijn vriendin nu al emotioneel verkracht volgens sommige?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |