abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 00:08:25 #103
21636 Feestkabouter
pi_90864291
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:
brrrrr..

Ik heb de beerput opengetrokken geloof ik. Wist niet dat zoveel mensen zoveel heftige dingen meegemaakt hadden.. :{
van heel veel dingen die in de krant en op het journaal (en op de frontpage) langskomen zijn er getuigen....... waarom zouden die niet Fokken?
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:09:10 #104
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_90864323
collega zelfmoord zien plegen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_90865062
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:09 schreef Waaghals het volgende:
collega zelfmoord zien plegen
Op zn werk?
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:31:30 #106
179534 Waaghals
pi_90865121
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:29 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Op zn werk?
ja
pi_90865152
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef ditiseenusername het volgende:
In het buitenland een bus een ravijn in zien rijden, was nog geen 100 meter van me vandaan.
Alle inzittende dood.
er zat alleen een chauffeur in?
pi_90865795
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ja
Bizar hoe ging dat dan?
pi_90865796
quote:
Ik herinneren me een verhaal waarbij een officier aan de moeder van een soldaat die door een ouwe mijn was omgekomen, moest vertellen dat die jongen een fout had gemaakt. Dat weigerde die man omdat dat niet waar was. Die man heeft als ' klokkenluider' ongeveer hetzelfde lot ondergaan als Ad de Bos..
quote:
Dat is haast een eigen topic waard... ongelooflijk.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:00:32 #110
179534 Waaghals
pi_90865830
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:59 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Bizar hoe ging dat dan?
ik stond op het balkon ff te roken, en toen kwam die ineens voorbijvliegen. hij was naar het dak geklommen en gesprongen (gebouw was 11 verdiepingen)
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:00:56 #111
261627 sciter
The world is my playground.
pi_90865837
Niet echt heftig in vergelijking met sommige dingen hier:

Vandaag wilde een dronken ''minder welgestelde'' mij om een of andere reden in elkaar slaan toen ik een gesprek had over de politie met een vriend van mij terwijl we in de rij voor de kassa stonden.
Na een vaag gesprek ging hij heel boos weg. Wij nog even wachten, want je weet het nooit met dat soort mensen, en toen naar buiten gegaan. Bleek dat hij zich verstopt had, de lafaard. Uiteindelijk heeft het winkelpersoneel hem toch nog tegengehouden :P

Bleek dat hij net uit de gevangenis kwam.. en hij kon mensen als mij (overhemd, nette jeans en instappers + wollen peacoat) niet uitstaan om een of andere reden die volgens mij met mijn kleding ofzo te maken had.

En toen ik 8 was heb ik op een verfkrabber gestaan waardoor mijn kleine teen er half af lag. Moesten ze zonder verdoving hechten omdat ze het daar niet goed konden verdoven. Wat best wel pijn deed, die naald de hele tijd in je voet zien zinken voelt ook niet lekker.
pi_90866111
begin dit schooljaar hoorde ik dat een klasgenoot op weg naar school was aangereden, hij ligt nog in coma..
Sir, we are surrounded.
Great now we can fight in any direction!
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 01:35:42 #113
21636 Feestkabouter
pi_90866555
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
Niet echt heftig in vergelijking met sommige dingen hier:

Vandaag wilde een dronken ''minder welgestelde'' mij om een of andere reden in elkaar slaan toen ik een gesprek had over de politie met een vriend van mij terwijl we in de rij voor de kassa stonden.
Na een vaag gesprek ging hij heel boos weg. Wij nog even wachten, want je weet het nooit met dat soort mensen, en toen naar buiten gegaan. Bleek dat hij zich verstopt had, de lafaard. Uiteindelijk heeft het winkelpersoneel hem toch nog tegengehouden :P
absoluut niet heftig, maar ik stond wel heel verbaasd:
tijdje terug ook een situatie gehad waarin een dronken ventje (studentje van een jaar of 19 a 20) mij vertelde dat ie me echt helemaal de tering in ging slaan. en dat probeerde hij ook echt, ook al was ik een kop groter en 25 a 30 kilo steviger. 2 maal zijn slag afgeweerd, beide keren viel ie op de grond. omstanders lachen. ik stond gewoon perplex. omstanders hebben hem voor zijn eigen veiligheid (maar meer nog ter bescherming van zijn eigenwaarde) maar weggesleept.
echt bizar dat zo'n snotneus er door zijn dronkenschap echt volledig van overtuigd kan zijn dat ie me helemaal klein gaat maken.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:40:25 #114
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90866617
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef Lotteh het volgende:
Qua persoonlijke dingen wil ik hier niets kwijt, maar een aantal maanden toch een heftig ongeluk meegemaakt. Ik had rij-examen, en werd opgehaald om eerst nog een uurtje te lessen. Net 200 meter weg, wil ik de rotonde oprijden, komt er een vrachtwagen met puin met aanhangwagen met een flinke snelheid over de rotonde. Ik sta vooraan, en hij komt zo net langs mij. Dan begint hij te kantelen, en in mijn reflex snel de auto in zijn achteruit en naar achteren rijden. En ja hoor, hij valt. :o Zo 2 meter voor de auto waar ik in reed. Had ik niet achteruit gereden dan zat ik zeker eronder klem.

Verder alles goed afgelopen, de chaffeur had alleen wat schaafwonden. Maar je schrikt je toch even helemaal rot. :o
Wow :o . Echt goed dat je op zo'n moment scherp blijft en achteruit rijdt :D .
2000 light years from home
pi_90866656
quote:
Eindhoven: Inbreker gepakt
Een man van 33 jaar uit Eindhoven is woensdagmiddag aangehouden omdat hij zou hebben ingebroken in een woning aan de ***. De bewoner van het huis hoorde rond 15.30 uur gebonk op de voordeur. Toen hij ging kijken wat er aan de hand was, stond de verdachte in de woonkamer. Hij zou een ruit van de deur hebben kapotgeslagen, en daardoor naar binnen zijn gegaan. De bewoner heeft de 33-jarige man aangehouden en de politie gewaarschuwd, waarna deze de man heeft meegenomen naar het bureau. Daar zit hij nog vast voor nader onderzoek
Was best een angstige situatie op dat moment moet ik zeggen :P
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 01:51:46 #116
21636 Feestkabouter
pi_90866805
nadat ik camerabeelden had bekeken in ons appartementencomplex ben ik 's nachts in Hoog Catharijne op zoek gegaan naar de junk die al een paar keer in ons complex had ingebroken.
en ik kwam hem tegen, we liepen vlak langs elkaar....... ik liep gewoon door, bleef hem op een afstandje volgen en liet de politie komen die hem kwam oppikken.
erg cool moment: 2 jongens (agenten in burger) zochten mij op en vroegen zijn omschrijving, samen de roltrap af en ik direct door naar klaarstaande politieauto en zij pikten direct de juiste kerel uit een groep van zo'n 20 junks.
hij is uiteindelijk gekoppeld aan 33 autoinbraken en 18 woonbootinbraken, en de inbraken in ons complex.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:53:45 #117
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_90866836
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:41 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Was best een angstige situatie op dat moment moet ik zeggen :P
Je hebt hem aangehouden?! :o

Vertel..
'sup.
pi_90866864
Ben zelf een keer verkracht en twee keer aangerand... toch wel een grote impact
verder een klasgenoot van me die is vermoord door z'n moeder
-O-
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:56:54 #119
261627 sciter
pi_90866892
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

absoluut niet heftig, maar ik stond wel heel verbaasd:
tijdje terug ook een situatie gehad waarin een dronken ventje (studentje van een jaar of 19 a 20) mij vertelde dat ie me echt helemaal de tering in ging slaan. en dat probeerde hij ook echt, ook al was ik een kop groter en 25 a 30 kilo steviger. 2 maal zijn slag afgeweerd, beide keren viel ie op de grond. omstanders lachen. ik stond gewoon perplex. omstanders hebben hem voor zijn eigen veiligheid (maar meer nog ter bescherming van zijn eigenwaarde) maar weggesleept.
echt bizar dat zo'n snotneus er door zijn dronkenschap echt volledig van overtuigd kan zijn dat ie me helemaal klein gaat maken.
Deze vent waar ik mee te maken had was weliswaar kleiner maar had waarschijnlijk al aardig wat vechtervaring die ik mis. En dat soort mensen willen nog weleens messen enzo dragen die dan ineens tevoorschijn komen en dan is het toch handiger om maar niet er op in te gaan.

Maar het was meer de manier waarop hij het gesprek begon.
Hij stond dus voor mij en toen ik het over de politie had draaide hij ineens om en begon hij te schreeuwen dat ik die allemaal gewoon moet neersteken en neerschieten en dat ik maar eerst eens naar de gevangenis moest gaan voordat ik kon weten waar ik over praatte :')
pi_90866898
Vorige week:

Chiang Mai, Thailand, Ziekenhuis waar mijn vriendin werkt.

Ik ging mijn vriendin ophalen en stond buiten netjes te wachten en ineens zag ik een sloot mensen naar binnen rennen en ik dacht; daar moet wel iets gaande zijn. Dus ik loop ook naar binnen liep daar een schreeuwende man die zichzelf in de fik gezet had :') Iets later was alles opgeruimd (het ging allemaal vrij snel) en stonk de hele benedenverdieping naar verbrande huid, kledij etc. De vloer was pikzwart en overal lagen kleerscheuren. Later nagevraagd aan de bewakers daar wat er nou aan de hand was en het was weer zo een typisch gevalletje van aziatische liefdesverdriet ofzo.. Ik heb nog nooit iemand gezien die in vuur en vlam stond (letterlijk dus) en dat vond ik dus een schokkende ervaring.
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:02:59 #121
261627 sciter
pi_90866993
Ik herinner mij nu pas dat ik een paar maanden geleden op straat liep en ik heel erg veel geschreeuw hoorde. Bleek weer een of andere gestoorde vent te zijn die overal tegenaan sloeg (vuilnisbakken, lantarenpalen enz.) en allemaal mensen die iets ''stevig'' waren van de stoep af duwde omdat hij niet voor dikke mensen de stoep af wilde stappen om erlangs te kunnen. Toen liep hij verder en sloeg hij ineens met een immensen klap een voorbijlopende vrouw op de grond en liep toen gewoon verder. Gelukkig waren er mensen die die vrouw hielpen. De man is overigens wel gewoon doorgelopen.

Volgens mij heb ik het nog opgenomen met mijn mobiele telefoon..
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:09:17 #122
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_90867072
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:57 schreef Flammie het volgende:
Vorige week:

Chiang Mai, Thailand, Ziekenhuis waar mijn vriendin werkt.

Ik ging mijn vriendin ophalen en stond buiten netjes te wachten en ineens zag ik een sloot mensen naar binnen rennen en ik dacht; daar moet wel iets gaande zijn. Dus ik loop ook naar binnen liep daar een schreeuwende man die zichzelf in de fik gezet had :') Iets later was alles opgeruimd (het ging allemaal vrij snel) en stonk de hele benedenverdieping naar verbrande huid, kledij etc. De vloer was pikzwart en overal lagen kleerscheuren. Later nagevraagd aan de bewakers daar wat er nou aan de hand was en het was weer zo een typisch gevalletje van aziatische liefdesverdriet ofzo.. Ik heb nog nooit iemand gezien die in vuur en vlam stond (letterlijk dus) en dat vond ik dus een schokkende ervaring.
Passende username.

Heftige verhalen hier zeg... mijn leven is nog best rustig tot nu toe.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_90867085
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:12 schreef anonymos het volgende:
begin dit schooljaar hoorde ik dat een klasgenoot op weg naar school was aangereden, hij ligt nog in coma..
Oeh, that reminds me...
Klein jaartje geleden een jongedame op het werk die qua planning op zijn zachtst gezegd nogal onbetrouwbaar was.
Na tig waarschuwingen zonder effect kwam het uiteindelijk tot de maatregelen dat ze de volgende keer als ze te laat was, ontslagen zou worden.

En direct de volgende dag was het alweer raak, de dame in kwestie was er weer eens niet op tijd.
Collega van me was er helemaal klaar mee en belde haar direct op.
Maar mevrouw nam haar telefoon niet op, dus uiteindelijk werd het een pissige voicemail met direct daar achteraan een mailtje dat ze per direct ontslagen was.

Maar er waren echt absurd veel mensen niet op tijd aanwezig dus toch maar even rondgebeld.
Bleek er weer een treinspringer geweest te zijn ofzo, hele treinverkeer lag plat.
Collega nog heel even getwijfeld of dat ook voor de jongedame in kwestie als geldig excuus zouden accepteren, maar toch maar niet gedaan aangezien ze daar in de toekomst waarschijnlijk ook weer gebruik van zou maken.

En langzaam begonnen te mensen toen binnen te druppelen per persoon werd er ook direct meer bekend over het ongeluk...
...er was iemand nog even haastig onder de spoorbomen doorgekropen.
...was geen springer, was een ongeluk.
...ach gosh, het was ook nog een heel jong meisje...

Hmmmmz, misschien kennen we haar wel dan...
Totdat er ineens enkele mensen in tranen uitbarsten :?.
Yep... Het was de jongedame die niet meer te laat mocht komen...
De spoorwegovergang is te vinden op weg naar ons bedrijf en aangezien ze al bijna weer te laat zou komen wilde ze de overgang nog snel even pakken voor de trein.

Tja, dat is logischerwijs een behoorlijk pittig avondje geworden met overal overstuur personeel...

Lullig detail 1: Een van haar directe collega's was door sbs6 geïnterviewd over de vertraging / het ongeluk en vertelde daarbij vrolijk dat ze het wel prettig vond, daardoor kon ze nog wat langer van het zonnetje genieten. Dat interview werd diezelfde avond nog op Hart van Nederland uitgezonden.
Lullig detail 2: Een echt knétterdom personeelslid die zich er ook in ging mengen :{.
Josti: Is het waar dat ze ontslagen zou worden als ze nog eens te laat zou komen?
Collega: ..... :{ Euh ja, maar ze was ook al veel te vaak te laat geweest...
Josti: Maar dan is het toch eigenlijk jou schuld dat ze nu dood is?

Aborteren met terugwerkende kracht, serieus :{.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:12:35 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90867113
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, that reminds me...
Klein jaartje geleden een jongedame op het werk die qua planning op zijn zachtst gezegd nogal onbetrouwbaar was.
Na tig waarschuwingen zonder effect kwam het uiteindelijk tot de maatregelen dat ze de volgende keer als ze te laat was, ontslagen zou worden.

En direct de volgende dag was het alweer raak, de dame in kwestie was er weer eens niet op tijd.
Collega van me was er helemaal klaar mee en belde haar direct op.
Maar mevrouw nam haar telefoon niet op, dus uiteindelijk werd het een pissige voicemail met direct daar achteraan een mailtje dat ze per direct ontslagen was.

Maar er waren echt absurd veel mensen niet op tijd aanwezig dus toch maar even rondgebeld.
Bleek er weer een treinspringer geweest te zijn ofzo, hele treinverkeer lag plat.
Collega nog heel even getwijfeld of dat ook voor de jongedame in kwestie als geldig excuus zouden accepteren, maar toch maar niet gedaan aangezien ze daar in de toekomst waarschijnlijk ook weer gebruik van zou maken.

En langzaam begonnen te mensen toen binnen te druppelen per persoon werd er ook direct meer bekend over het ongeluk...
...er was iemand nog even haastig onder de spoorbomen doorgekropen.
...was geen springer, was een ongeluk.
...ach gosh, het was ook nog een heel jong meisje...

Hmmmmz, misschien kennen we haar wel dan...
Totdat er ineens enkele mensen in tranen uitbarsten :?.
Yep... Het was de jongedame die niet meer te laat mocht komen...
De spoorwegovergang is te vinden op weg naar ons bedrijf en aangezien ze al bijna weer te laat zou komen wilde ze de overgang nog snel even pakken voor de trein.

Tja, dat is logischerwijs een behoorlijk pittig avondje geworden met overal overstuur personeel...

Lullig detail 1: Een van haar directe collega's was door sbs6 geïnterviewd over de vertraging / het ongeluk en vertelde daarbij vrolijk dat ze het wel prettig vond, daardoor kon ze nog wat langer van het zonnetje genieten. Dat interview werd diezelfde avond nog op Hart van Nederland uitgezonden.
Lullig detail 2: Een echt knétterdom personeelslid die zich er ook in ging mengen :{.
Josti: Is het waar dat ze ontslagen zou worden als ze nog eens te laat zou komen?

Volgens mij ben jij iemand die altijd wel een anekdote te vertellen heeft op feestjes :') .
2000 light years from home
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:13:11 #125
261627 sciter
pi_90867122
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als mevrouw in kwestie eerder weg was gegaan dan was er niks gebeurt. Tuurlijk is het lullig, maar om haar baas nou de schuld te geven vind ik overdreven.
pi_90867152
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij iemand die altijd wel een anekdote te vertellen heeft op feestjes :') .
Feestjes, braderiën, bruiloften, etc. Tarieven e.d. zijn wel op marktplaats te vinden.

En toch geen woord van gelogen... Ik heb kennelijk gewoon een vrij destructieve werking op m'n omgeving ofzo...
I was an atheist until I realized I was God
pi_90873487
Pistool op me gericht krijgen
pi_90874230
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Pistool op me gericht krijgen
Tijdens een beroving? of overval in een winkel?
Ik zou denk ik banger zijn als het een beroving is dan een overval...
pi_90874558
In Rusland iemand twee auto's een botsing zien maken. Een van de twee bestuurders werd door de kracht van de aanrijding uit het raam geslingerd en terwijl hij op de stoep lag dood te gaan waren mensen bezig om zijn auto leeg te roven. Gelukkig is dit al 14 jaar geleden gebeurd en hoop ik dat dit niet vandaag de dag nog kan gebeuren :{
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_90874743
Toen een vrouw bij mij uit de buurt zichzelf had opgehangen. Ik had niet echt een goede band met haar, maar dr man kende ik wat beter. Dus nadat voor haar man en dochtertje het ergste voorbij was, wou ik gewoon even vragen hoe het ging, of ik eventueel iets voor ze kon betekenen.
Dat meisje stond erbij en trok echt zo aan mn jas, dus ik ga op mn hurken zitten om naar dr te luisteren. en ze zegt nou heb ik geen mama meer, en moet papa ook mama zijn.
Meisje was 3 of 4 jaar oud, is echt wel het meest trieste geweest wat ik een kind ooit heb horen zeggen denk ik. wat heb ik toen verschrikkelijk gejankt daarna.

En wat ook wel heel erg moeilijk was, en me altijd bij zal blijven is toen m'n kleine zusje op de kinder-oncologie afdeling lag. Met dr mooie lange haar en het vriendinnetje wat ze er kreeg die helemaal geen haar meer had. En dat mn zusje echt zoiets had van "jamaar, kan ik dr dan niet mijn haar geven? ik heb genoeg" Ze is er gelukkig goed uitgekomen en heeft een jaar geleden dr haar afgeknipt en gedoneerd aan een stichting die pruiken maken voor kinderen met kanker.
Maar dat vond ik eigenlijk mooi en heftig tegelijkertijd.
Take a shotgun.
And blow out your brain.
You're not using it anyway.
pi_90874946
Het valt vast in het niet bij jullie verhalen maar ik heb nog nooit zooooo verschrikkelijk veel pijn gehad als toen ik mijn knie verdraaide. Nu ik het typ gaan mn tenen er weer krom van staan. My god wat deed dat zeer 8)7
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:57:06 #132
170734 Lemjur
Hjallrawr.
pi_90875140
Midden in de nacht wakker worden, uit het raam zitten met een sigaretje, ineens twee ambulances onder politiebegeleiding zien stoppen, vier huizen verderop. Naar buiten gegaan, naar binnen gekeken, waar ze mijn verre buurman aan het reanimeren waren. Niet gelukt, deken eroverheen. Heb hem dus zien sterven.

Verder is een goede vriend doodgereden door een vrachtwagen. Het feit dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, en de kist dichtwas was ook wel erg heftig.
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
pi_90875419
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef Ernemmertje het volgende:

Wonder boven wonder, God heeft alle gebeden gehoord, precies een dag later werd ze ineens beter en ging het de goede kant op. Nu heb ik hier gelukkig een gezonde 4 jarige kleuter rondlopen. :)
O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:21:51 #134
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_90876034
Met de dood bedreigd worden door een mede-weggebruiker na verkeerde inschatting van mijn kant, waardoor ik geen voorrang gaf. ik heb m'n excuses aangeboden en ben heel kalm en netjes gebleven maar dit was niet genoeg voor meneer.

Het verhaal:
Ik stond al een tijdje te wachten totdat ik af kon slaan. Na een minuut of drie was er een gaatje en kon ik oversteken (dacht ik). Ik zag wel dat er een auto aan kwam, maar had de snelheid ervan niet goed ingeschat (hij reed daar veel te hard sowieso) waardoor hij bovenop z'n remmen moest terwijl ik met mijn auto zijn weg overstak.

Hierna maakte hij een u-turn en ging me achtervolgen. Hij hoefde niet mijn kant op overigens...

Ik ben iets van 4km achtervolgd (dat ging gepaard met heftig zwaaien, seinen, toeteren en druk doen vlak achter me) waarna hij me heeft ingehaald, midden op de weg stil is gaan staan, uit de auto is gestapt en naar me toe is gekomen op een (op z'n zachtst gezegd) niet zo vriendelijke manier. Gelukkig ben ik zo'n angsthaas dat ik m'n portieren van binnenuit kon sluiten, want hij rukte met geweld aan m'n portier die niet open ging.
Hij begon een heel verhaal op te hangen (door het kiertje van m'n raam) en heeft me in z'n relaas bedreigd.
Na z'n betoog sloot hij af door een welgemikte fluim mijn kant op te sturen (kwam tegen m'n zojuist dichtgemaakte raam) en een foto te maken van m'n kenteken.

Fysiek heeft hij geen schade toegebracht, maar hij heeft me wel de stuipen op het lijf gejaagd.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_90876083
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:21 schreef Gitarist het volgende:
Met de dood bedreigd worden door een mede-weggebruiker na verkeerde inschatting van mijn kant, waardoor ik geen voorrang gaf. ik heb m'n excuses aangeboden en ben heel kalm en netjes gebleven maar dit was niet genoeg voor meneer.

Het verhaal:
Ik stond al een tijdje te wachten totdat ik af kon slaan. Na een minuut of drie was er een gaatje en kon ik oversteken (dacht ik). Ik zag wel dat er een auto aan kwam, maar had de snelheid ervan niet goed ingeschat (hij reed daar veel te hard sowieso) waardoor hij bovenop z'n remmen moest terwijl ik met mijn auto zijn weg overstak.

Hierna maakte hij een u-turn en ging me achtervolgen. Hij hoefde niet mijn kant op overigens...

Ik ben iets van 4km achtervolgd (dat ging gepaard met heftig zwaaien, seinen, toeteren en druk doen vlak achter me) waarna hij me heeft ingehaald, midden op de weg stil is gaan staan, uit de auto is gestapt en naar me toe is gekomen op een (op z'n zachtst gezegd) niet zo vriendelijke manier. Gelukkig ben ik zo'n angsthaas dat ik m'n portieren van binnenuit kon sluiten, want hij rukte met geweld aan m'n portier die niet open ging.
Hij begon een heel verhaal op te hangen (door het kiertje van m'n raam) en heeft me in z'n relaas bedreigd.
Na z'n betoog sloot hij af door een welgemikte fluim mijn kant op te sturen (kwam tegen m'n zojuist dichtgemaakte raam) en een foto te maken van m'n kenteken.

Fysiek heeft hij geen schade toegebracht, maar hij heeft me wel de stuipen op het lijf gejaagd.
kon je niet wegrijden toen ie stil ging staan? :P
pi_90876130
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef PurpleSwan het volgende:

[..]

Waarom niet de politie gebeld toen je zag dat hij je achterna ging? En was het echt een boom van een vent ofzo :P
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:28:47 #137
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90876283
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:08 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

van heel veel dingen die in de krant en op het journaal (en op de frontpage) langskomen zijn er getuigen....... waarom zouden die niet Fokken?
Omdat Fok!ers allemaal binnen zitten :P
pi_90876375
Een paar smerige valpartijen tijdens wielrennen, compleet met botbreuken en tanden uit de mond..

Een keer werd een voetballer tijdens een wedstrijd waar ik keek een dubbele beenbreuk geschopt, ik stond er twee meter vanaf. En ik ben een keer achtervolgd door een junk met een vlindermes, hij schold m'n vriendin uit, en toen ik terug schold werd ie boos.

Al met al valt dat best mee.
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:36:51 #139
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90876577
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Tuig het volgende:

En wat ook wel heel erg moeilijk was, en me altijd bij zal blijven is toen m'n kleine zusje op de kinder-oncologie afdeling lag. Met dr mooie lange haar en het vriendinnetje wat ze er kreeg die helemaal geen haar meer had. En dat mn zusje echt zoiets had van "jamaar, kan ik dr dan niet mijn haar geven? ik heb genoeg" Ze is er gelukkig goed uitgekomen en heeft een jaar geleden dr haar afgeknipt en gedoneerd aan een stichting die pruiken maken voor kinderen met kanker.
O+
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:43:58 #140
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_90879008
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef PurpleSwan het volgende:

[..]

Nee, hij had de weg geblokkeerd en stond midden op de weg. Als ik had weg willen rijden zou ik door de (zachte) berm moeten zijn gegaan.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef ditiseenusername het volgende:

[..]

Waarom niet de politie gebeld toen je zag dat hij je achterna ging? En was het echt een boom van een vent ofzo :P
Ik heb de politie gebeld toen het allemaal achter de rug was (tijdens was ik veel te veel in de stress), heb een deel van z'n kenteken, signalement en auto onthouden maar dat was niet genoeg voor de politie om er iets aan te kunnen doen.

Het was geen boom van een kerel, hij kwam op mij over als een (doorgesnoven?) vechtersbaasje/straatjongen.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_90883645
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:43 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Nee, hij had de weg geblokkeerd en stond midden op de weg. Als ik had weg willen rijden zou ik door de (zachte) berm moeten zijn gegaan.

[..]

Ik heb de politie gebeld toen het allemaal achter de rug was (tijdens was ik veel te veel in de stress), heb een deel van z'n kenteken, signalement en auto onthouden maar dat was niet genoeg voor de politie om er iets aan te kunnen doen.

Het was geen boom van een kerel, hij kwam op mij over als een (doorgesnoven?) vechtersbaasje/straatjongen.
En er was geen politiebureau in de buurt waar je heen kon rijden voor dat hij je klem reed? :P Mijn stiefvader heeft iets soortgelijks meegemaakt en is tijdens de achtervolging naar het politiebureau gereden.
pi_90883669
Dit is natuurlijk wel mooi achteraf denken dus daar heb je nooit wat aan, maar het gaat om het idee.
pi_90883980
Over een mijn gereden in Afghanistan, niemand gewond gelukkig
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:44:12 #144
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90884146
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Over een mijn gereden in Afghanistan, niemand gewond gelukkig
Op uitzending geweest? Heftig, idd!
pi_90884283
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Op uitzending geweest? Heftig, idd!
Inderdaad op uitzending gebeurd. Zes maanden lang niks aan 't handje en dan zul je zien dat twee weken voor je naar huis gaat zoiets gebeurd. Het is inmiddels meer dan 3 jaar geleden dus ik heb het wel verwerkt.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:51:24 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_90884447
Mijn oma, een paar dagen voordat ze stierf. Ze was compleet in de war en verschrikkelijk mager.

Mijn andere oma, lag bij te komen van een operatie en had een hersenbloeding opgelopen na een val in het ziekenhuis, ik was 's middags heen, 2 uur later werd ik opgebeld.
Leuk, sta je net eten te koken voor je opa, krijg je zulk nieuws.

En iemand die zich ophing met een hijskabel in een hijskraan, in een stagebedrijf. Niet gezien, maar ik kende hem wel goed.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_90884608
Het overlijden van m`n dochter in 2008.
Ze mocht helaas niet ouder worden dan twee en een half.
don`t give up your day job.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:55:48 #148
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90884621
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:55 schreef verschoor het volgende:
Het overlijden van m`n dochter in 2008.
Ze mocht helaas niet ouder worden dan twee en een half.
:'(
pi_90884814
Ik denk dat het heftigste ding dat ik meegemaakt heb is dat iemand die ik net kende (1 dag) zich te pletter skiede tegen een betonblok. Ik was toen 10 volgens mij. Dagenlang nog nachtmerries overgehad, en de 2 weken daarna durfde ik niet meer te boarden/skieen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:15:41 #150
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90885545
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk dat het heftigste ding dat ik meegemaakt heb is dat iemand die ik net kende (1 dag) zich te pletter skiede tegen een betonblok. Ik was toen 10 volgens mij. Dagenlang nog nachtmerries overgehad, en de 2 weken daarna durfde ik niet meer te boarden/skieen.
Dat zal wel ja. Nu nog steeds niet?
pi_90885816
Heftig topic dit, mijn ma die komt uit Roemenië, dus wij gingen met onze auto naar Roemenië toe om de familie van mijn moeder te zien, dus mijn moeder kwam op het idee om 's-nachts te gaan, wat wij normaal nooit doen. Dus wij halen 's-nachts een auto in, komt er in een keer een vrachtwagen ons tegemoet, mijn pa geeft ineens gas, ik werd gewoon de stoel in gedrukt, en als het nog een seconde langer had geduurd had ik dit niet na kunnen vertellen, wij haalden net voor een heuvel in (wat we eerst niet hadden gezien), ik zat gewoon te trillen van de angst. :{
pi_90886931
Tanden moeten oprapen omdat iemand ladderzat van zijn fiets lazert.
Ik loop sindsdien dus als ik maar iets te veel op heb, nevernooit zal ik meer fietsen. :{w

Op de snelweg met 120 een auto die een salto voor me maakt en in de berm belandt en gelukkig net een enorme paal mist. Ben maar soort van eerste hulp gaan verlenen. Viel mee gelukkig.

Een deur-verder-buurman die zich ophangt in het trapgat. En dat compleet missen. Ook alle hulpverlening heb ik nooit meegekregen. We waren thuis. Nóg ben ik beduusd. Meer van het feit dat we niets mee kregen dus, dan van zijn dood. (Kende 'm niet.)

Verder wat verkeersongelukken en mensen die er dan ongelukkig bijliggen. Vaak ernstig, maar gelukkig nooit de klap zelf hoeven zien.

En toch de paniek van 'live' 9/11 zien op tv. Ik dacht echt dat WW3 begonnen was.

De vakantie in India had ook wat heftige momenten. India is not for the squeamish! :')
pi_90887029
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef jack4ya het volgende:
Tanden moeten oprapen omdat iemand ladderzat van zijn fiets lazert.
Ik loop sindsdien dus als ik maar iets te veel op heb, nevernooit zal ik meer fietsen. :{w
Even om te checken dat ik het goed begrijp... Jij was zelf degene die van de fiets lazerde..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')