abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90863850
Niet per het heftigste, wel het spraakmakendste in mijn leven denk ik...
Lastiggevallen worden door een potloodventer in de trein op klaarlichte dag.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 00:06:39 #102
21636 Feestkabouter
pi_90864230
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik herinneren me een verhaal waarbij een officier aan de moeder van een soldaat die door een ouwe mijn was omgekomen, moest vertellen dat die jongen een fout had gemaakt. Dat weigerde die man omdat dat niet waar was. Die man heeft als ' klokkenluider' ongeveer hetzelfde lot ondergaan als Ad de Bos..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fred_Spijkers
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 00:08:25 #103
21636 Feestkabouter
pi_90864291
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:
brrrrr..

Ik heb de beerput opengetrokken geloof ik. Wist niet dat zoveel mensen zoveel heftige dingen meegemaakt hadden.. :{
van heel veel dingen die in de krant en op het journaal (en op de frontpage) langskomen zijn er getuigen....... waarom zouden die niet Fokken?
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:09:10 #104
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_90864323
collega zelfmoord zien plegen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_90865062
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:09 schreef Waaghals het volgende:
collega zelfmoord zien plegen
Op zn werk?
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:31:30 #106
179534 Waaghals
pi_90865121
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:29 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Op zn werk?
ja
pi_90865152
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef ditiseenusername het volgende:
In het buitenland een bus een ravijn in zien rijden, was nog geen 100 meter van me vandaan.
Alle inzittende dood.
er zat alleen een chauffeur in?
pi_90865795
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ja
Bizar hoe ging dat dan?
pi_90865796
quote:
Ik herinneren me een verhaal waarbij een officier aan de moeder van een soldaat die door een ouwe mijn was omgekomen, moest vertellen dat die jongen een fout had gemaakt. Dat weigerde die man omdat dat niet waar was. Die man heeft als ' klokkenluider' ongeveer hetzelfde lot ondergaan als Ad de Bos..
quote:
Dat is haast een eigen topic waard... ongelooflijk.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:00:32 #110
179534 Waaghals
pi_90865830
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:59 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Bizar hoe ging dat dan?
ik stond op het balkon ff te roken, en toen kwam die ineens voorbijvliegen. hij was naar het dak geklommen en gesprongen (gebouw was 11 verdiepingen)
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:00:56 #111
261627 sciter
The world is my playground.
pi_90865837
Niet echt heftig in vergelijking met sommige dingen hier:

Vandaag wilde een dronken ''minder welgestelde'' mij om een of andere reden in elkaar slaan toen ik een gesprek had over de politie met een vriend van mij terwijl we in de rij voor de kassa stonden.
Na een vaag gesprek ging hij heel boos weg. Wij nog even wachten, want je weet het nooit met dat soort mensen, en toen naar buiten gegaan. Bleek dat hij zich verstopt had, de lafaard. Uiteindelijk heeft het winkelpersoneel hem toch nog tegengehouden :P

Bleek dat hij net uit de gevangenis kwam.. en hij kon mensen als mij (overhemd, nette jeans en instappers + wollen peacoat) niet uitstaan om een of andere reden die volgens mij met mijn kleding ofzo te maken had.

En toen ik 8 was heb ik op een verfkrabber gestaan waardoor mijn kleine teen er half af lag. Moesten ze zonder verdoving hechten omdat ze het daar niet goed konden verdoven. Wat best wel pijn deed, die naald de hele tijd in je voet zien zinken voelt ook niet lekker.
pi_90866111
begin dit schooljaar hoorde ik dat een klasgenoot op weg naar school was aangereden, hij ligt nog in coma..
Sir, we are surrounded.
Great now we can fight in any direction!
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 01:35:42 #113
21636 Feestkabouter
pi_90866555
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
Niet echt heftig in vergelijking met sommige dingen hier:

Vandaag wilde een dronken ''minder welgestelde'' mij om een of andere reden in elkaar slaan toen ik een gesprek had over de politie met een vriend van mij terwijl we in de rij voor de kassa stonden.
Na een vaag gesprek ging hij heel boos weg. Wij nog even wachten, want je weet het nooit met dat soort mensen, en toen naar buiten gegaan. Bleek dat hij zich verstopt had, de lafaard. Uiteindelijk heeft het winkelpersoneel hem toch nog tegengehouden :P
absoluut niet heftig, maar ik stond wel heel verbaasd:
tijdje terug ook een situatie gehad waarin een dronken ventje (studentje van een jaar of 19 a 20) mij vertelde dat ie me echt helemaal de tering in ging slaan. en dat probeerde hij ook echt, ook al was ik een kop groter en 25 a 30 kilo steviger. 2 maal zijn slag afgeweerd, beide keren viel ie op de grond. omstanders lachen. ik stond gewoon perplex. omstanders hebben hem voor zijn eigen veiligheid (maar meer nog ter bescherming van zijn eigenwaarde) maar weggesleept.
echt bizar dat zo'n snotneus er door zijn dronkenschap echt volledig van overtuigd kan zijn dat ie me helemaal klein gaat maken.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:40:25 #114
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90866617
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef Lotteh het volgende:
Qua persoonlijke dingen wil ik hier niets kwijt, maar een aantal maanden toch een heftig ongeluk meegemaakt. Ik had rij-examen, en werd opgehaald om eerst nog een uurtje te lessen. Net 200 meter weg, wil ik de rotonde oprijden, komt er een vrachtwagen met puin met aanhangwagen met een flinke snelheid over de rotonde. Ik sta vooraan, en hij komt zo net langs mij. Dan begint hij te kantelen, en in mijn reflex snel de auto in zijn achteruit en naar achteren rijden. En ja hoor, hij valt. :o Zo 2 meter voor de auto waar ik in reed. Had ik niet achteruit gereden dan zat ik zeker eronder klem.

Verder alles goed afgelopen, de chaffeur had alleen wat schaafwonden. Maar je schrikt je toch even helemaal rot. :o
Wow :o . Echt goed dat je op zo'n moment scherp blijft en achteruit rijdt :D .
2000 light years from home
pi_90866656
quote:
Eindhoven: Inbreker gepakt
Een man van 33 jaar uit Eindhoven is woensdagmiddag aangehouden omdat hij zou hebben ingebroken in een woning aan de ***. De bewoner van het huis hoorde rond 15.30 uur gebonk op de voordeur. Toen hij ging kijken wat er aan de hand was, stond de verdachte in de woonkamer. Hij zou een ruit van de deur hebben kapotgeslagen, en daardoor naar binnen zijn gegaan. De bewoner heeft de 33-jarige man aangehouden en de politie gewaarschuwd, waarna deze de man heeft meegenomen naar het bureau. Daar zit hij nog vast voor nader onderzoek
Was best een angstige situatie op dat moment moet ik zeggen :P
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2011 @ 01:51:46 #116
21636 Feestkabouter
pi_90866805
nadat ik camerabeelden had bekeken in ons appartementencomplex ben ik 's nachts in Hoog Catharijne op zoek gegaan naar de junk die al een paar keer in ons complex had ingebroken.
en ik kwam hem tegen, we liepen vlak langs elkaar....... ik liep gewoon door, bleef hem op een afstandje volgen en liet de politie komen die hem kwam oppikken.
erg cool moment: 2 jongens (agenten in burger) zochten mij op en vroegen zijn omschrijving, samen de roltrap af en ik direct door naar klaarstaande politieauto en zij pikten direct de juiste kerel uit een groep van zo'n 20 junks.
hij is uiteindelijk gekoppeld aan 33 autoinbraken en 18 woonbootinbraken, en de inbraken in ons complex.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:53:45 #117
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_90866836
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:41 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Was best een angstige situatie op dat moment moet ik zeggen :P
Je hebt hem aangehouden?! :o

Vertel..
'sup.
pi_90866864
Ben zelf een keer verkracht en twee keer aangerand... toch wel een grote impact
verder een klasgenoot van me die is vermoord door z'n moeder
-O-
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:56:54 #119
261627 sciter
pi_90866892
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

absoluut niet heftig, maar ik stond wel heel verbaasd:
tijdje terug ook een situatie gehad waarin een dronken ventje (studentje van een jaar of 19 a 20) mij vertelde dat ie me echt helemaal de tering in ging slaan. en dat probeerde hij ook echt, ook al was ik een kop groter en 25 a 30 kilo steviger. 2 maal zijn slag afgeweerd, beide keren viel ie op de grond. omstanders lachen. ik stond gewoon perplex. omstanders hebben hem voor zijn eigen veiligheid (maar meer nog ter bescherming van zijn eigenwaarde) maar weggesleept.
echt bizar dat zo'n snotneus er door zijn dronkenschap echt volledig van overtuigd kan zijn dat ie me helemaal klein gaat maken.
Deze vent waar ik mee te maken had was weliswaar kleiner maar had waarschijnlijk al aardig wat vechtervaring die ik mis. En dat soort mensen willen nog weleens messen enzo dragen die dan ineens tevoorschijn komen en dan is het toch handiger om maar niet er op in te gaan.

Maar het was meer de manier waarop hij het gesprek begon.
Hij stond dus voor mij en toen ik het over de politie had draaide hij ineens om en begon hij te schreeuwen dat ik die allemaal gewoon moet neersteken en neerschieten en dat ik maar eerst eens naar de gevangenis moest gaan voordat ik kon weten waar ik over praatte :')
pi_90866898
Vorige week:

Chiang Mai, Thailand, Ziekenhuis waar mijn vriendin werkt.

Ik ging mijn vriendin ophalen en stond buiten netjes te wachten en ineens zag ik een sloot mensen naar binnen rennen en ik dacht; daar moet wel iets gaande zijn. Dus ik loop ook naar binnen liep daar een schreeuwende man die zichzelf in de fik gezet had :') Iets later was alles opgeruimd (het ging allemaal vrij snel) en stonk de hele benedenverdieping naar verbrande huid, kledij etc. De vloer was pikzwart en overal lagen kleerscheuren. Later nagevraagd aan de bewakers daar wat er nou aan de hand was en het was weer zo een typisch gevalletje van aziatische liefdesverdriet ofzo.. Ik heb nog nooit iemand gezien die in vuur en vlam stond (letterlijk dus) en dat vond ik dus een schokkende ervaring.
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:02:59 #121
261627 sciter
pi_90866993
Ik herinner mij nu pas dat ik een paar maanden geleden op straat liep en ik heel erg veel geschreeuw hoorde. Bleek weer een of andere gestoorde vent te zijn die overal tegenaan sloeg (vuilnisbakken, lantarenpalen enz.) en allemaal mensen die iets ''stevig'' waren van de stoep af duwde omdat hij niet voor dikke mensen de stoep af wilde stappen om erlangs te kunnen. Toen liep hij verder en sloeg hij ineens met een immensen klap een voorbijlopende vrouw op de grond en liep toen gewoon verder. Gelukkig waren er mensen die die vrouw hielpen. De man is overigens wel gewoon doorgelopen.

Volgens mij heb ik het nog opgenomen met mijn mobiele telefoon..
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:09:17 #122
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_90867072
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:57 schreef Flammie het volgende:
Vorige week:

Chiang Mai, Thailand, Ziekenhuis waar mijn vriendin werkt.

Ik ging mijn vriendin ophalen en stond buiten netjes te wachten en ineens zag ik een sloot mensen naar binnen rennen en ik dacht; daar moet wel iets gaande zijn. Dus ik loop ook naar binnen liep daar een schreeuwende man die zichzelf in de fik gezet had :') Iets later was alles opgeruimd (het ging allemaal vrij snel) en stonk de hele benedenverdieping naar verbrande huid, kledij etc. De vloer was pikzwart en overal lagen kleerscheuren. Later nagevraagd aan de bewakers daar wat er nou aan de hand was en het was weer zo een typisch gevalletje van aziatische liefdesverdriet ofzo.. Ik heb nog nooit iemand gezien die in vuur en vlam stond (letterlijk dus) en dat vond ik dus een schokkende ervaring.
Passende username.

Heftige verhalen hier zeg... mijn leven is nog best rustig tot nu toe.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_90867085
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:12 schreef anonymos het volgende:
begin dit schooljaar hoorde ik dat een klasgenoot op weg naar school was aangereden, hij ligt nog in coma..
Oeh, that reminds me...
Klein jaartje geleden een jongedame op het werk die qua planning op zijn zachtst gezegd nogal onbetrouwbaar was.
Na tig waarschuwingen zonder effect kwam het uiteindelijk tot de maatregelen dat ze de volgende keer als ze te laat was, ontslagen zou worden.

En direct de volgende dag was het alweer raak, de dame in kwestie was er weer eens niet op tijd.
Collega van me was er helemaal klaar mee en belde haar direct op.
Maar mevrouw nam haar telefoon niet op, dus uiteindelijk werd het een pissige voicemail met direct daar achteraan een mailtje dat ze per direct ontslagen was.

Maar er waren echt absurd veel mensen niet op tijd aanwezig dus toch maar even rondgebeld.
Bleek er weer een treinspringer geweest te zijn ofzo, hele treinverkeer lag plat.
Collega nog heel even getwijfeld of dat ook voor de jongedame in kwestie als geldig excuus zouden accepteren, maar toch maar niet gedaan aangezien ze daar in de toekomst waarschijnlijk ook weer gebruik van zou maken.

En langzaam begonnen te mensen toen binnen te druppelen per persoon werd er ook direct meer bekend over het ongeluk...
...er was iemand nog even haastig onder de spoorbomen doorgekropen.
...was geen springer, was een ongeluk.
...ach gosh, het was ook nog een heel jong meisje...

Hmmmmz, misschien kennen we haar wel dan...
Totdat er ineens enkele mensen in tranen uitbarsten :?.
Yep... Het was de jongedame die niet meer te laat mocht komen...
De spoorwegovergang is te vinden op weg naar ons bedrijf en aangezien ze al bijna weer te laat zou komen wilde ze de overgang nog snel even pakken voor de trein.

Tja, dat is logischerwijs een behoorlijk pittig avondje geworden met overal overstuur personeel...

Lullig detail 1: Een van haar directe collega's was door sbs6 geïnterviewd over de vertraging / het ongeluk en vertelde daarbij vrolijk dat ze het wel prettig vond, daardoor kon ze nog wat langer van het zonnetje genieten. Dat interview werd diezelfde avond nog op Hart van Nederland uitgezonden.
Lullig detail 2: Een echt knétterdom personeelslid die zich er ook in ging mengen :{.
Josti: Is het waar dat ze ontslagen zou worden als ze nog eens te laat zou komen?
Collega: ..... :{ Euh ja, maar ze was ook al veel te vaak te laat geweest...
Josti: Maar dan is het toch eigenlijk jou schuld dat ze nu dood is?

Aborteren met terugwerkende kracht, serieus :{.
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:12:35 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90867113
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, that reminds me...
Klein jaartje geleden een jongedame op het werk die qua planning op zijn zachtst gezegd nogal onbetrouwbaar was.
Na tig waarschuwingen zonder effect kwam het uiteindelijk tot de maatregelen dat ze de volgende keer als ze te laat was, ontslagen zou worden.

En direct de volgende dag was het alweer raak, de dame in kwestie was er weer eens niet op tijd.
Collega van me was er helemaal klaar mee en belde haar direct op.
Maar mevrouw nam haar telefoon niet op, dus uiteindelijk werd het een pissige voicemail met direct daar achteraan een mailtje dat ze per direct ontslagen was.

Maar er waren echt absurd veel mensen niet op tijd aanwezig dus toch maar even rondgebeld.
Bleek er weer een treinspringer geweest te zijn ofzo, hele treinverkeer lag plat.
Collega nog heel even getwijfeld of dat ook voor de jongedame in kwestie als geldig excuus zouden accepteren, maar toch maar niet gedaan aangezien ze daar in de toekomst waarschijnlijk ook weer gebruik van zou maken.

En langzaam begonnen te mensen toen binnen te druppelen per persoon werd er ook direct meer bekend over het ongeluk...
...er was iemand nog even haastig onder de spoorbomen doorgekropen.
...was geen springer, was een ongeluk.
...ach gosh, het was ook nog een heel jong meisje...

Hmmmmz, misschien kennen we haar wel dan...
Totdat er ineens enkele mensen in tranen uitbarsten :?.
Yep... Het was de jongedame die niet meer te laat mocht komen...
De spoorwegovergang is te vinden op weg naar ons bedrijf en aangezien ze al bijna weer te laat zou komen wilde ze de overgang nog snel even pakken voor de trein.

Tja, dat is logischerwijs een behoorlijk pittig avondje geworden met overal overstuur personeel...

Lullig detail 1: Een van haar directe collega's was door sbs6 geïnterviewd over de vertraging / het ongeluk en vertelde daarbij vrolijk dat ze het wel prettig vond, daardoor kon ze nog wat langer van het zonnetje genieten. Dat interview werd diezelfde avond nog op Hart van Nederland uitgezonden.
Lullig detail 2: Een echt knétterdom personeelslid die zich er ook in ging mengen :{.
Josti: Is het waar dat ze ontslagen zou worden als ze nog eens te laat zou komen?

Volgens mij ben jij iemand die altijd wel een anekdote te vertellen heeft op feestjes :') .
2000 light years from home
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:13:11 #125
261627 sciter
pi_90867122
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als mevrouw in kwestie eerder weg was gegaan dan was er niks gebeurt. Tuurlijk is het lullig, maar om haar baas nou de schuld te geven vind ik overdreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')