quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Een 12-jarige mannelijke hardcore gothic neger. Waar gaat het heen met de mensheidquote:
quote:
quote:
Je vergeet het bitch-gedeelte.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een 12-jarige mannelijke hardcore gothic neger. Waar gaat het heen met de mensheid
[..]
[..]
Oja, bitch.quote:
Ik ben iets ouder, wil je een lollie ??quote:
Eikel.quote:
>>PEDquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder, wil je een lollie ??
Heb je het kkkkkkkoud ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een 12-jarige mannelijke hardcore gothic neger. Waar gaat het heen met de mensheid
[..]
[..]
Wat voor een smaak?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder, wil je een lollie ??
Trage kutlaptop dus klik alles 3x aanquote:
Ik heb vanallesquote:
En dan bijten zodat je vlug bij het midden bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil er zoeen met een kauwgom erin. Verrassing.
Dat is mooi kut, vriest het zo hard dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik zit in Kyoto nu, geen werk dus druk met vakantie vierenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
En bedankt![]()
Je bent er wel weinig de laatste tijd; druk met werk ??
Da's lekker in de buurt, daar hebben ze ook geen frikandellen zeker ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zit in Kyoto nu, geen werk dus druk met vakantie vieren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's lekker in de buurt, daar hebben ze ook geen frikandellen zeker ??
http://www.laptopshop.nl/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een goed alternatief voor de door mij gelinkte Acer dan? Linkjes naar webshops graag
Dit is maar tijdelijk, alhoewel ik hèlemaal om ben naar Japans eten. Gezond, lekker, makkelijk te maken en best goedkoop. Wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's lekker in de buurt, daar hebben ze ook geen frikandellen zeker ??
Een vrouw/meisje die het kan makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is maar tijdelijk, alhoewel ik hèlemaal om ben naar Japans eten. Gezond, lekker, makkelijk te maken en best goedkoop. Wat wil je nog meer.
Die hebben een heel beperkt assortimentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://www.laptopshop.nl/
Daar heb ik de mijne vandaan
budget ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
wat ik beodel is dus linkjes naar de betreffende laptop IN een webshopniet een algemene webshop link
![]()
en idd zoals gezeghd, ik heof geen nerdlaptop, alleen een beetje internetten, en in de vakantie fotos uploaden.
Het gaat niet om het assortiment, het gaat om of er iets bijstaat waar Lexxxx blij van wordtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hebben een heel beperkt assortimentgeen eens android op een netboek aanbieden
Dat wordt ie van Mona.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het gaat niet om het assortiment, het gaat om of er iets bijstaat waar Lexxxx blij van wordt
Ik heb er redelijk verstand van... neem geen acer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:07 schreef Barcaconia het volgende:
Neem een Acer. Niet het best merk maar als je toch alleen maar internet enzo boeit dat niks, het is immers ook goedkoop. Verder heb ik er geen verstand van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
van deze hebben wij er redelijk veel verkocht en die heb ik zelf ook gekocht.
voor huis-tuin en keuken gebruik meer dan goed:
http://www.laptopshop.nl/product/106525/samsung-r530-ja09nl.html
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2011 13:20:50 ]
Ja, in Japan wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is maar tijdelijk, alhoewel ik hèlemaal om ben naar Japans eten. Gezond, lekker, makkelijk te maken en best goedkoop. Wat wil je nog meer.
Hier is alles stervensduur, juist in NL zijn rijst en groenten goedkoper.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, in Japan wel jaIn Nederland wordt het volgens mij best een duur geintje
![]()
In Italië was een zak tortellini ook 2 euro voor een kilo. Hier lap je 3 euro voor 400 gram of zo (en hier is het nog minder goed te eten ook...)
Modellen van een jaar geleden hadden idd meer een plastic look, maar Samsung is er enorm op voorruit gegaan het laatste jaar, de R530-JA09 is al veel beter afgewerkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Dingest het volgende:
O, ik heb ook een Samsung R530. Voelt een beetje plastic aan maar werkt al bijna een jaar prima (ik had hem bij de Expert weg met 4 jaar garantie)
Ik weet alleen dat ze zo nu en dan door mensen gebruikt wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef Anne het volgende:
Heb jij nog een onderzoekje over laptops anders, Dingest?
hoe kon jij hem hebben als hij al weg was?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Dingest het volgende:
O, ik heb ook een Samsung R530. Voelt een beetje plastic aan maar werkt al bijna een jaar prima (ik had hem bij de Expert weg met 4 jaar garantie)
Japans/Thais/Chinees etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De vis en zo lijkt mij toch ook wel van belangquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier is alles stervensduur, juist in NL zijn rijst en groenten goedkoper.
Kwalitatief valt het mij verder ook best mee, het voelt alleen een beetje goedkoop aan. Het kan best tegen een stootjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Modellen van een jaar geleden hadden idd meer een plastic look, maar Samsung is er enorm op voorruit gegaan het laatste jaar, de R530-JA09 is al veel beter afgewerkt.
Ik heb 4 jaar garantie gekocht en kreeg er gratis een laptop bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
hoe kon jij hem hebben als hij al weg was?
Een echte man kan blind typenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.laptopshop.nl/(...)k-4510s-nx413ea.html
Ik heb deze voor mijn neus staan; op zich wel goed, alleen een beetje jammer dat de verf van de E toets minder goed is als de rest van de toetsies, dus ik heb een zwart vierkantje in mijn toetsenbord
Zal ze binnenkort wel een meeltje sturen om te kijken of ze dat kunnen fiksen; ik vind het erg snel voor een LT van nog geen jaar oud
Goede sex.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
vlees of vis zit er vaak niet eens in. Rijst, noodles, groente, tofu etc. Als je het maar goed klaarmaakt. Beetje vis erbij kan altijd wel trouwens, maar dat is je keuze.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
De vis en zo lijkt mij toch ook wel van belangKennissen van mij eten het hier ook nog regelmatig maar er zijn een stuk goedkopere maaltijden om in elkaar te flansen - en de kant-en-klaar dingen van de supermarkten kunnen kennelijk ook behoorlijk hit-or-miss zijn.
[..]
Kwalitatief valt het mij verder ook best mee, het voelt alleen een beetje goedkoop aan. Het kan best tegen een stootjeOver het algemeen hoeft het ook niet meer te doen dan dingen te downloaden, af te spelen en als veredelde tekstverwerker te dienen. Dan is het ook gewoon prima.
ik vind de vrouwen niet mooi hier. Wel sexy kleding vaak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goede sex.Alhoewel ze in Japan wel redelijk into bizarre sex zijn
![]()
edit: hier stonden een foto en een filmpje van twee japanse vrouwen, tubgirl en eelgirl, ter illustratie, maar dat mag niet
lowquote:
tsja, ik val juist op aziatische vrouwen. En halfbloedjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
ik vind de vrouwen niet mooi hier. Wel sexy kleding vaak.
nogmaals dan :quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
l
[..]
lowwil er eigenlijk inclusief accesoires (lader voor in de auto dus
) niet meer dan 600 voor uitgeven, maar als het daar 100 of zelfs 200 euro onder zit zou het helemaal mooi zijn
Traditioneel was sushi gewoon een manier om vis te conserveren en op smaak te brengen; rijst en zo werd aanvankelijk niet eens opgegeten maar gewoon weer weggegooidquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
vlees of vis zit er vaak niet eens in. Rijst, noodles, groente, tofu etc. Als je het maar goed klaarmaakt. Beetje vis erbij kan altijd wel trouwens, maar dat is je keuze.
Een cursus volgen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef Anne het volgende:
Broes, doe mij dan ook even helpen.
Ik wil kunnen photoshoppen, illustraten, flashen en video's kunnen bewerken op m'n toekomstige laptop. En aangezien ik een HD-schermpje heb staan, moet die er ook op aangesloten kunnen worden.
Budget = maximaal 1000 euro. Maar het zou fijn zijn als het (een stuk) minder is.
Welke moet ik dan?
1 euro goedkoper: http://www.laptopshop.nl/product/111940/asus-n53jq-sz191v.htmlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef Anne het volgende:
Broes, doe mij dan ook even helpen.
Ik wil kunnen photoshoppen, illustraten, flashen en video's kunnen bewerken op m'n toekomstige laptop. En aangezien ik een HD-schermpje heb staan, moet die er ook op aangesloten kunnen worden.
Budget = maximaal 1000 euro. Maar het zou fijn zijn als het (een stuk) minder is.
Welke moet ik dan?
2 jaar.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Bijdehandje.
Ik heb daar een 4-jarige opleiding voor gevolgd joh.
dude wil je even checken of je nog op shoarma kan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef BroesWillems het volgende:
1 post boven je.
which reminds me, ik moet echt weer aan het werk...
later!
Sushi wordt hier amper gegeten en sushi rolletjes al helemaal bijna niet. Te duur voor de gemiddelde japanner.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Traditioneel was sushi gewoon een manier om vis te conserveren en op smaak te brengen; rijst en zo werd aanvankelijk niet eens opgegeten maar gewoon weer weggegooidEr zijn wel typen zonder vis, maar in principe hoort het er gewoon bij.
Net zoals je er ook voor kan kiezen een pizza te nemen zonder de bodem
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dude wil je even checken of je nog op shoarma kan?
ik heb wat anti forum-spam maatregelen doorgevoerd waaronder een vreemde query op gmail adressen. ik hoop dat ik niet nu iedereen met een gmail account gebanned heb
quote:Je bent succesvol ingelogd.
die zat ik ondertussne ff te bekijken, is nu mijn 1e optie, tx!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nogmaals dan :
van deze hebben wij er redelijk veel verkocht en die heb ik zelf ook gekocht.
voor huis-tuin en keuken gebruik meer dan goed:
http://www.laptopshop.nl/product/106525/samsung-r530-ja09nl.html
Dat staat behoorlijk haaks op wat je eerst zei, over dat het zo goedkoop wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sushi wordt hier amper gegeten en sushi rolletjes al helemaal bijna niet. Te duur voor de gemiddelde japanner.
En deze toevallig niet ook?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:47 schreef BroesWillems het volgende:
Maar deze zou denk ik al ruim voldoende voor je zijn : http://www.laptopshop.nl/product/111778/samsung-r580-js07nl.html
lees nog eens terug danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat staat behoorlijk haaks op wat je eerst zei, over dat het zo goedkoop was
quote:
Kun je daar niet gewoon een 12->230 adapter voor gebruiken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
is er ook een acculader met sigarettenaanstekerplug in de auto Broes, voor die samsung?
Die heeft geen echte video kaart. Maar verder OK.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
En deze toevallig niet ook?
http://www.laptopshop.nl/(...)sus-k52f-ex699v.html
Nog geen gele koorts? Dat komt vanzelf welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
ik vind de vrouwen niet mooi hier. Wel sexy kleding vaak.
Ik had "neuken" verwacht.....quote:
Lekker manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog geen gele koorts? Dat komt vanzelf wel
[ afbeelding ]
Nah, volgens mij heb je gewoon al zolang niet meer geneukt dat je het niet meer mistquote:
afgelopen nacht nog vriend. Jij dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nah, volgens mij heb je gewoon al zolang niet meer geneukt dat je het niet meer mistW
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
afgelopen nacht nog vriend. Jij dan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog geen gele koorts? Dat komt vanzelf wel
[ afbeelding ]
Officieel hoef ik niet te wachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoelang moet je weer wachten? (ofiicieel dan he)
je bloed toch niet uit je achterste of wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:38 schreef Anne het volgende:
Ik kan je niet quoten Tjabs, maar een rode zee schippert komt er bij mij niet in.
ow dat is best kut lijkt mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Officieel hoef ik niet te wachtenAfstand is een bitch, zeker als het zo vers is. Dat werkt dus niet.... Dus hebben we er (voorlopig?) een punt achter gezet.
Jij?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je bloed toch niet uit je achterste of wel!
Nee, valt erg mee... Was ook meer mijn idee. Als we samen waren ging het super, maar als ik hier zit werkt het niet. Dan kun je maar beter even op pauze/stop drukken. (en we zien in de zomer wel of en hoe het verder gaat)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ow dat is best kut lijkt me
Flink bagger of niet?
klinkt heerlijk vaag..... Hangt het van jou af of haar?quote:Wachten...2 dagen denk ik. Zoiets. ongeveer.
ah ok. Klinkt alsnog best treurig vooral als het klikt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, valt erg mee... Was ook meer mijn idee. Als we samen waren ging het super, maar als ik hier zit werkt het niet. Dan kun je maar beter even op pauze/stop drukken. (en we zien in de zomer wel of en hoe het verder gaat)
[..]
klinkt heerlijk vaag..... Hangt het van jou af of haar?
Wel een beetje treurig, maar als je ziet hoe het gegaan is, en hoe we nu nog tegen elkaar praten is het niet ondenkbaar dat het straks wel weer gaat lopen.... Al hebben we allebei geen idee waar we deze zomer wonenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah ok. Klinkt alsnog best treurig vooral als het klikt.
Maar goed, kan je je nu in ieder geval fijn overgeven aan de 'gele koorts'
En ja klinkt wat vaag. hangt van mij af. moet veel doen (dingen van het verkochtte huis opruimen e.d.), en ben dus vooral bij mijn ouders en de GF woont nogal even verderop.
yep. 2010 een nogal verloren jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef BroesWillems het volgende:
Der is veel gebeurd in mijn afwezigheid bij de SC, tjab.
in welke regio zoek je een woning dan?
Damn, ik dacht dat je al een eigen plek had...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Tjabbo het volgende:
Ja huis def. verkocht. Wel blij mee maar toch blijft het jammer en een treurig iets. Het gaat me wel veel geld schelen maar ik moet ook ooit weer ergens wonen dus dat geld gaat naar mijn eigen stekkie...waar dan ook.
De GF heeft een zoontje, en een eigen huis. Zonder oppas kan ze niet weg.
mijn ouders hebben een behoorlijk groot huis. heb een hele bovenverdieping voor mezelf. dus het gaat best.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat je al een eigen plek had...Tof van je ouders dat je daar zolang terecht kunt, al kan ik me voorstellen dat je daar niet alleen maar blij van wordt
![]()
En om nou meteen bij de GF in te trekken...![]()
woont ze uit de buurt of HEEL erg uit de buurt?
Je hebt gelijk, ik ben puur op de sushi gaan richtenquote:
Ligt eraan hoe hard SD hem erin ramt, denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je bloed toch niet uit je achterste of wel!
als je rustig begint is er niets aan de handquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard SD hem erin ramt, denk ik.
beetje glijmiddel gebruiken, scheelt al een boelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard SD hem erin ramt, denk ik.
ze glijden bij jou zo naar binnen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beetje glijmiddel gebruiken, scheelt al een boel
Ik heb Peu altijd al een glad(j)anus gevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze glijden bij jou zo naar binnen?
Geen idee. Heb je nog andere leuke tips?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
eehh..:@ owww.. eh tja hmm
hoe praat ik dit nu weer goed
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze glijden bij jou zo naar binnen?
oh, die staat er ook hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik wil jou wel eens horen als er een auto voor je openbare oprit staat die waarschijnlijk meerdere weken blijft staan
fikje stoken op het dakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
ok, dan de bandjes maar even leeg laten lopen
Niet slopenquote:
jij weet niet wat er met zijn eerste blauwe MX-5 is gebeurd?quote:
maar plagen is wel vriendelijkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
jij weet niet wat er met zijn eerste blauwe MX-5 is gebeurd?
Ripquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Nee, dat kan nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef Paladijn het volgende:
Dat telt niet, die kun je verplaatsen zonder de niva er tegenaan te duwen
Dat zelfde hebben ze met deze auto gedaan tijdens o&nquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Wie is die lelijke aap die voor de auto staat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zelfde hebben ze met deze auto gedaan tijdens o&n
[ afbeelding ]
Is de blauwe vogel dood ?quote:
De eigenaar, een vriend van mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie is die lelijke aap die voor de auto staat?
Dan zullen ze dat ook wel met onze Golf uitgehaald hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als de vervroeging wordt geregeld via de ECU is er juist wel wat te halen met een chip.
Zodra je timing en a/f ratio kan aanpassen met de ecu is dat nagenoeg de enige manier om ongeblazen motoren te kietelen. dat is, zodra de mechanische upgrades klaar zijn. (spruitstuk, inlaatdeel groter/open maken)
Toevallig vandaag nog pics van laten zien aan een collegaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat ding al lang gefixed hadquote:
Bob KGquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie is die lelijke aap die voor de auto staat?
kosta?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is de blauwe vogel dood ?
Alex, denk ook eens aan een omvormer van 12 naar 220 volt. Dan kan je meer dan allen je laptop aansluiten.
TOCH GEEN FAMILIE VAN??????quote:
Nah, dan moet de persoon die me DMt ook niet huilen dat ik dingen weg moet halen, als toch niemand het snapt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:58 schreef Anne het volgende:
SD weet het ook niet. DUS WAT LUL JE NOU ALLEMAAL JOH? Ik snap d'r geen kut van.
Ik heb niks over tegels gezegd!quote:
KG staat niet voor een achternaam, maar voor 'Kakker Gay' toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Anne het volgende:
Het is jammer dat we jou niet kunnen plagen met je achternaam.
Maar het kan ook staan voor het Brabantse; Kei gek! natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
KG staat niet voor een achternaam, maar voor 'Kakker Gay' toch?
Oh, die vent van die CV met al die spelfouten? Heeft ie van Mukie geleerd! Maar die is tcoh alleen bekend vanwege zijn matige site en cv, niet omdat ie lid is op fok of zo toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik dacht voor; -knip-
Maar het kan ook staan voor het Brabantse; Kei gek! natuurlijk.
Heeft ie 400 euro voor betaald om die te laten schrijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Anne het volgende:
Zijn dat trouwens de nieuwe teksten op de website, peu?
Is goed mevrouw *godver klootzak dit kost je een ban*quote:
WTF ik krijg een berisping omdat ik Anne quote, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh, die vent van die CV met al die spelfouten? Heeft ie van Mukie geleerd! Maar die is tcoh alleen bekend vanwege zijn matige site en cv, niet omdat ie lid is op fok of zo toch?
Ja. Lik m'n reet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Dangel het volgende:
Trouwens, niemand mag weten van wie ik een kloon ben, pas je post ff aan Anne
Alleen als je vochtig wc papier met kamillegeur gebruikt.quote:
Foutjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
WTF ik krijg een berisping omdat ik Anne quote, het moet niet gekker worden
Scuse me lieverd, ik had niet door dat Anne hem had geëditquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
WTF ik krijg een berisping omdat ik Anne quote, het moet niet gekker worden
Lik jij mijn reet dan maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Scuse me lieverd, ik had niet door dat Anne hem had geëdit
Ik heb een teringhekel aan haar in mijn bek, laat maarquote:
Oh, lik mn zak dan maar, die scheer ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een teringhekel aan haar in mijn bek, laat maar
troost je, die heb ik ook elke keer als jij en SD virtueel op elkaar omflieberenquote:
Ga maar FF wijdbeens staan, dat fiks ik wel FFquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh, lik mn zak dan maar, die scheer ik wel
omWUT ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
troost je, die heb ik ook elke keer als jij en SD virtueel op elkaar omflieberen
het schijnt dat aarshaar een functie heeft, doe maar nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga maar FF wijdbeens staan, dat fiks ik wel FF![]()
*pakt een bus remmenreiniger en een Zippo
nee, kwijlenquote:
Spuug ik naar jou ??quote:
Wat dan ?? nee, lamaar, ik wil het niet weten ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
het schijnt dat aarshaar een functie heeft, doe maar niet
[..]
nee, kwijlen
nee, is omflieberen is zoenen met overmatig speekselgebruik. flieberen is kwijlenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat dan ?? nee, lamaar, ik wil het niet weten ook
Volgens jou kwijl ik Anne dus ehhh.. om ??
Friesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
nee, is omflieberen is zoenen met overmatig speekselgebruik. flieberen is kwijlen
ok 14.gifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Alfisti het volgende:
Tjabbo zijn auto te koop staan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ok 14.gif
Koeterwaalsik zit bij mn oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
Collectors itemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Alfisti het volgende:
Tjabbo zijn auto te koop staan?
[ afbeelding ]
dumpertlinkje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Anne het volgende:
Reclame van Pearle gezien?. Ik vind hem wel grappig.
Faystboek zegt wat anders...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
KG staat niet voor een achternaam, maar voor 'Kakker Gay' toch?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ben jij ook altijd aan de diarree nadat je in je kont geneukt bent?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Anne het volgende:
Ik ben blij dat Tjabbo.. kut, komt ie net online.
hey babequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Anne het volgende:
Ik ben blij dat Tjabbo.. kut, komt ie net online.
quote:
ben jij al geweest dan?quote:
quote:
quote:Rob is een energiek persoon die graag uitgedaagd wordt en deze ook net snel uit de weg gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:WordPress Theme by Michael Tyson
Het staat er nog steedsquote:
En daarom hang je in China rond ??quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:57 schreef Xtreem het volgende:
Morning!
Ik ga uitdagingen ook altijd net op tijd uit de weg.... Je zult er een tegen je aan krijgen
Ja.... je kunt echt beter zo'n chineesje tegen je aan krijgen dan een uitdaging!quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En daarom hang je in China rond ??
Vooral communicatie is een uitdaging, want het niveau van Engels is hier over het algemeen echt om te janken....quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:09 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, de uitdagingen zijn daar vast ook groter als hier
Wat kost een ' gewone' adapter om een laptop op de auto-accu te laten werken ?quote:
als je ze een paar cm puur kloppend vlees in de mond duwt weten ze toch wel wat er moet gebeuren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vooral communicatie is een uitdaging, want het niveau van Engels is hier over het algemeen echt om te janken....
Vrouwen die je overal waar je maar wilt bevredigen...the horror...quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:54 schreef Xtreem het volgende:
Dat deel snappen ze wel ja... Het is meer dat ik ze moet uitleggen dat ik dat liever niet midden op de dansvloer / midden in het winkelcentrum / op kantoor doe... Dat snappen ze niet
If it sounds to good to be true.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vrouwen die je overal waar je maar wilt bevredigen...the horror...
Citroën.... Brinta... .... wat voor'n sokken heb je aan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef 2cv het volgende:
Bah, mijn bord Brinta is leeg terwijl ik nog niet klaar ben met interneppen.
Geen atm. Zometeen trek ik steunkousen aan. Voldoe ik nu aan jouw mental image ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Citroën.... Brinta... .... wat voor'n sokken heb je aan?
nope, ik gokte op geitenwollen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen atm. Zometeen trek ik steunkousen aan. Voldoe ik nu aan jouw mental image ?
alleen als je er schandalen bij aantrektquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen atm. Zometeen trek ik steunkousen aan. Voldoe ik nu aan jouw mental image ?
zo'n aziatisch land zou perfect zijn voor het zelfvertrouwen van al die nerd-achtige puistenkoppen hier in NL die geen idee hebben hoe een vrouw er uit ziet of wat je er allemaal mee kan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
If it sounds to good to be true.....
tja, dan kunnen er 2 dingen gebeuren, of ze komen klaar bij het eerste zicht van een tepel, óf ze klagen over te scherpe knieën...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo'n aziatisch land zou perfect zijn voor het zelfvertrouwen van al die nerd-achtige puistenkoppen hier in NL die geen idee hebben hoe een vrouw er uit ziet of wat je er allemaal mee kan.
Eeeeuuuuhhh.... juist.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:17 schreef 2cv het volgende:
Bah, mijn bord Brinta is leeg terwijl ik nog niet klaar ben met interneppen.
Ja....quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:29 schreef 2cv het volgende:
Sorry, ik heb gen geitenwollensokken en ook geen sandalen. Wel heb ik een Apple computer en ga ik anti-kraak wonen. Helpt dat ?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo'n aziatisch land zou perfect zijn voor het zelfvertrouwen van al die nerd-achtige puistenkoppen hier in NL die geen idee hebben hoe een vrouw er uit ziet of wat je er allemaal mee kan.
Te klein.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Anne het volgende:
Ik heb geitenwollensokken nodig toevallig. Dus als iemand ze wel heeft? Maatje 36-37.
Yeah !quote:
Hoe groot is de schade ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:33 schreef Anne het volgende:
Mijn vader en (met name mijn) broer hadden gisteren de auto nogal krap (of eigenlijk er gewoon bijna tegenaan) tegen de mijne gezet. Dus toen ik gisteren weg moest kreeg ik de opmerkingen "pak mijn auto maar, daar kom je nooit tussenuit".
Maar ik heb 'm eruit en er ook weer in gekregen. En daar vang ik nu nog complimenten voor.
je zal het wel nodig hebben...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:40 schreef Dangel het volgende:
waarom krijg ik in de pta sc advertenties over schaamlipcorrectie?
Uit je postgedrag blijkt dat je een manwijf bent, en dat valt op te lossen door een 'schaamlipcorrectie'.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:40 schreef Dangel het volgende:
waarom krijg ik in de pta sc advertenties over schaamlipcorrectie?
en, hebben ze inderdaad de gleuf over dwars zitten zoals wordt beweerd? en zo ja, klappert dat dan als ze van de trap af komen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]Ervaring mee?
Vrouwen zijn hier over het algemeen in ieder geval vrouwelijker dan die Nederlandse kenau's met heupen van 140 cm...
Ik ben net een dag of 4 vrijgezel.... nog geen idee! Maar Tjabs, ik zal je tzt een zeer gedetailleerde omschrijving mailenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en, hebben ze inderdaad de gleuf over dwars zitten zoals wordt beweerd? en zo ja, klappert dat dan als ze van de trap af komen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en, hebben ze inderdaad de gleuf over dwars zitten zoals wordt beweerd? en zo ja, klappert dat dan als ze van de trap af komen?
foto's via pm, het verhaal mag gewoon hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben net een dag of 4 vrijgezel.... nog geen idee! Maar Tjabs, ik zal je tzt een zeer gedetailleerde omschrijving mailen
niet schelden. eerlijk zijn he!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut negatieveling die je altijd bent.
Zijn de ads over dwars ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:49 schreef Anne het volgende:
Nu gaan de ads tenminste terecht over kutten.
Wat lief dat dat mag!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
foto's via pm, het verhaal mag gewoon hier
asian porn sux ballz. altijd zijn de genitaliën onzichtbaar gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat lief dat dat mag!
foto's: jij hebt vast genoeg japanse/thaise porn gezien om die niet nodig te hebben...
te dikke tieten staat ookniet mooi bij aziaten, daar zitten vaak ook van die jaren 70 zelfgebreide bruine onderzetters op als tepels.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef Barcaconia het volgende:
Die foto die ik hier zag laatst was volgens mij de enige japanner met tieten.
Moet ik ff kijken of ik er zin in heb (quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:12 schreef Dangel het volgende:
zet je trouwens ook een paar Hino's voor BB op de foto?
Kan ook helpen voor aids, het tegengaan van tegenstribbelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Handboeien? Dat helpt niet tegen aids hoor. Wel tegen tegenstribbelen.
Misschien wel steun-het-ads-fonds-aids.quote:
Kind te koop op Marktplaatsquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, kindertjes zijn slecht te verkopen in crisistijd
Ja, en dan pleurt MP je ad eraf; zo kom je dus nooit van het jong afquote:
* Xtreem spamt deze wel even volquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb wel een leuke foto, dalijk in het nieuwe deel ff posten.
Is dat te lang of te kort?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |