Ehm, de Benz heeft een heel irritant piepje als je de airco aanzet 's zomers, gaat na een minuutje of 2 -3 vanzelf weer weg; geen idee wat het is, maar het is bíjna irritant genoeg om het dash voor uitelkaar te rukken.. verder kraakt alles wat van plastic is in het interieur, en hoe kouder, hoe harder het kraakt

goed spul zo'n Benz, vooral als je erbij vertelt dat er ooit een idioot 70 roodjes voor het ding heeft afgetikt

De Astra is altijd lief voor me geweest, eigenlijk kan ik daar weinig over zeiken, behalve dat om de haverklap de veerschotellagers eruit lopen en dat ie 12.000 km met een setje voorbanden doet, maar dat kan iets te maken hebben met rijstijl
De Lincoln heeft eigenlijk maar één rare makke, en dat is dat hij de deuren nog wel eens wil locken als je uitgestapt bent terwijl de motor draait, op zich geen punt, als je de door unlock code maar uit je hoofd weet zodat hij met de pincode weer open gaat, owja, en de tankmeter gaat bijna altijd veel te snel naar de leeg stand

De Transit (werkhok) heeft dezelfde irritante rotneiging als de Seat van Anne; na wiswassen geeft hij een slag na, na een seconde of 3 - 4 , en dan zijn idd je ramen weer wit van het zout; helemaal ruk, dit kun je overigens voorkomen door direkt na het sproeien de wissers een tikje op de interval te geven en één keer te laten wissen
Nog zoiets geks; als je hem start, hoor je na een seconde of 20 een soort toetertje afgaan onder het dash rechts, geen idee wat daarvan het nut is, maar ik gok dat het iets met de GPS tracker (

) te maken heeft
Tevens is het helemaal ruk dat als je de deuren opent met de AB, dat hij de achterdeur niet opent, moet je een keertje extra voor op een apart knoppie drukken..
Verder zou ik zo rap niks weten..