Is het een diesel? Dan heeft het misschien met het voorgloeien te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef ElectricEye het volgende:
Opel Astra uit 2005
Start altijd pas na 2 seconden de sleutel omgedraaid houden, soms zelfs pas na 4 of 5, maar hij start wel ALTIJD. Koud of warm, dat maakt niets uit.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:35 schreef Kwezel het volgende:
Elke auto
Onbedoeld:
- Vrouwelijke politieagent op de bijrijdersstoel die overal commentaar op geeft
En als de zekering er maar niet uit flikkert, toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
De Lincoln heeft eigenlijk maar één rare makke, en dat is dat hij de deuren nog wel eens wil locken als je uitgestapt bent terwijl de motor draait, op zich geen punt, als je de door unlock code maar uit je hoofd weet zodat hij met de pincode weer open gaat, owja, en de tankmeter gaat bijna altijd veel te snel naar de leeg stand
Oh ja, die ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef Marco001 het volgende:
Seat ibiza 1.4 2003
hoort zo:
- geen cupholder
Owja, da's ook minder iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef Anne het volgende:
[..]
En als de zekering er maar niet uit flikkert, toch?
en hij wordt dit jaar belastingvrij...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Je-zus het volgende:
Volkswagen Jetta 1986
- Warme lucht na +/- 4/5 kilometer gereden te hebben
- Verhoogde kans op pech
- Niet te openen achterdeuren
- Ramen beslaan zelfs als ze op een kier staan
- Geen sigarettenaansteker
+ Alle piepjes en kraakjes![]()
+ Geen automatische ruitenwissers na bediening ruitensproeier
+ Geen electronische waarschuwingspiepjes
+ Met 4 versnellingen bij 50+ een automaat
Belangrijkste vergetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en hij wordt dit jaar belastingvrij...
Die zitten ook in mijn auto! Vooral die ruitenwisser... Heel herkenbaar. Is je voorraam mooi schoon geveegd. Je kijkt weer blij. En dan gaat ie nog een keer. Zie je weer niks.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
Dingen die zo bedoeld zijn, maar welke ik redelijk irritant vind:
- Die ontzettend irritante hoge piep wanneer het brandstof niveau waarschuwingslampje begint te branden. En dat elke keer weer als ik hem van contact af en op zet. Ik schrik me elke keer weer de tering.
- Als je ruitenvloeistoef sproeit beginnen de wissers netjes te wissen. Nadat ze klaar zijn wist ie nog één keer na nét te lang wachten waardoor mijn ruit juist weer vies wordt.
Dat zijn je draagarmen als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Hugo__Boss het volgende:
Peugeot 206 uit 2003
Paar puntjes:
- Bonkend geluid bij drempels en vooral kuilen/putten
- Kort piepend geluid bij intrappen of loslaten koppeling of intrappen of loslaten gaspedaal (iemand?)
ESP heeft ie niet:')quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Alfa 156 1.9 jtd ''99
Hoort maar irritant:
-GEEN BEKERHOUDERS
-rechterraam gaat niet automatisch omhoog.
Hoort niet helemaal:
-ABS lampje brand
-Airbag lampje brand
-Handrem lampje brand
-ESP? lampje brand
-ophanging kraak kreunt en piept
Verder wel lekker goedkoop rijden
Toen ik begon met lezen dacht ik meteen aan mijn eigen auto. Heb namelijk ook een Ibiza met exact dezelfde (bedoelde) klachtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:19 schreef Anne het volgende:
Om even te laten zien wat ik bedoel met de TT zal ik beginnen.
Dingen die zo bedoeld zijn, maar welke ik redelijk irritant vind:
- Die ontzettend irritante hoge piep wanneer het brandstof niveau waarschuwingslampje begint te branden. En dat elke keer weer als ik hem van contact af en op zet. Ik schrik me elke keer weer de tering.
- Nog zo'n irritante piep, wanneer het zo'n 4 graden of minder is.
- Als je ruitenvloeistoef sproeit beginnen de wissers netjes te wissen. Nadat ze klaar zijn wist ie nog één keer na nét te lang wachten waardoor mijn ruit juist weer vies wordt.
Dingen die niet zo bedoeld zijn, maar eigenlijk nog gemaakt dienen te worden:
- Stoel die in standje achterover staat.
- ABS + TCS lampjes die blijven branden
* Anne rijdt een Seat Ibiza Cupra (2000).
Ik ben benieuwd naar de mensen met veel elektronica in hun auto. Daar zitten altijd van die heerlijk irritante stomme onbenullige dingen in(denk aan die irritante piep als je je gordels niet omdoet. Of zelfs niet kunnen wegrijden zonder je gordel om te doen. Etc).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |