Nee, nu maak je een fout.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Mag ik eens door jou heen poepen?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Zombiehoofd het volgende:
ik moest bijna kotsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
mooievrouwenpoepenniet ofzo is hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waar is die hyves van poepende vrouwen?
Ben jij ook altijd aan de diarree nadat je in je kont geneukt bent?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
Dangelik vind je altijd zo hilarisch
!!!!
Ik wist het. Modjes hebben geen humor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
Dangelik vind je altijd zo hilarisch
!!!!
Ssst sssst!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wist het. Modjes hebben geen humor.
ik krijg mn pik voor een week nie meer stijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kome dan
Kenser smerig, waarom doen ze dat niet gewoon op het toilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compenseer me uiterlijk met me inkomen
Ik was bij seconde 5, toen ik me realiseerde dat ik het niet moest gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik wijs?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Viel wel mee, maar waarom ze het er voor weer in probeert te stoppen snap ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik was bij seconde 5, toen ik me realiseerde dat ik het niet moest gaan kijken.
Was ik wijs?
wow, duurde het plaatje 5 seconden ja?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Was ik wijs?
Ik kreeg ditquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Was ik wijs?
Je moet ook niet op afbeeldingen zoeken maar op internet en dan die dumpert..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik kreeg dit
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:Q2Wdz__TSQhpcM:http://f.imagehost.org/0467/llama.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |