quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Een 12-jarige mannelijke hardcore gothic neger. Waar gaat het heen met de mensheidquote:
quote:
quote:
Je vergeet het bitch-gedeelte.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een 12-jarige mannelijke hardcore gothic neger. Waar gaat het heen met de mensheid
[..]
[..]
Oja, bitch.quote:
Ik ben iets ouder, wil je een lollie ??quote:
Eikel.quote:
>>PEDquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder, wil je een lollie ??
Heb je het kkkkkkkoud ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een 12-jarige mannelijke hardcore gothic neger. Waar gaat het heen met de mensheid
[..]
[..]
Wat voor een smaak?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder, wil je een lollie ??
Trage kutlaptop dus klik alles 3x aanquote:
Ik heb vanallesquote:
En dan bijten zodat je vlug bij het midden bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil er zoeen met een kauwgom erin. Verrassing.
Dat is mooi kut, vriest het zo hard dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik zit in Kyoto nu, geen werk dus druk met vakantie vierenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef Sounddragon het volgende:
En bedankt![]()
Je bent er wel weinig de laatste tijd; druk met werk ??
Da's lekker in de buurt, daar hebben ze ook geen frikandellen zeker ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zit in Kyoto nu, geen werk dus druk met vakantie vieren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's lekker in de buurt, daar hebben ze ook geen frikandellen zeker ??
http://www.laptopshop.nl/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een goed alternatief voor de door mij gelinkte Acer dan? Linkjes naar webshops graag
Dit is maar tijdelijk, alhoewel ik hèlemaal om ben naar Japans eten. Gezond, lekker, makkelijk te maken en best goedkoop. Wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's lekker in de buurt, daar hebben ze ook geen frikandellen zeker ??
Een vrouw/meisje die het kan makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is maar tijdelijk, alhoewel ik hèlemaal om ben naar Japans eten. Gezond, lekker, makkelijk te maken en best goedkoop. Wat wil je nog meer.
Die hebben een heel beperkt assortimentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://www.laptopshop.nl/
Daar heb ik de mijne vandaan
budget ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
wat ik beodel is dus linkjes naar de betreffende laptop IN een webshopniet een algemene webshop link
![]()
en idd zoals gezeghd, ik heof geen nerdlaptop, alleen een beetje internetten, en in de vakantie fotos uploaden.
Het gaat niet om het assortiment, het gaat om of er iets bijstaat waar Lexxxx blij van wordtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hebben een heel beperkt assortimentgeen eens android op een netboek aanbieden
Dat wordt ie van Mona.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het gaat niet om het assortiment, het gaat om of er iets bijstaat waar Lexxxx blij van wordt
Ik heb er redelijk verstand van... neem geen acer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:07 schreef Barcaconia het volgende:
Neem een Acer. Niet het best merk maar als je toch alleen maar internet enzo boeit dat niks, het is immers ook goedkoop. Verder heb ik er geen verstand van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
van deze hebben wij er redelijk veel verkocht en die heb ik zelf ook gekocht.
voor huis-tuin en keuken gebruik meer dan goed:
http://www.laptopshop.nl/product/106525/samsung-r530-ja09nl.html
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2011 13:20:50 ]
Ja, in Japan wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is maar tijdelijk, alhoewel ik hèlemaal om ben naar Japans eten. Gezond, lekker, makkelijk te maken en best goedkoop. Wat wil je nog meer.
Hier is alles stervensduur, juist in NL zijn rijst en groenten goedkoper.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, in Japan wel jaIn Nederland wordt het volgens mij best een duur geintje
![]()
In Italië was een zak tortellini ook 2 euro voor een kilo. Hier lap je 3 euro voor 400 gram of zo (en hier is het nog minder goed te eten ook...)
Modellen van een jaar geleden hadden idd meer een plastic look, maar Samsung is er enorm op voorruit gegaan het laatste jaar, de R530-JA09 is al veel beter afgewerkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Dingest het volgende:
O, ik heb ook een Samsung R530. Voelt een beetje plastic aan maar werkt al bijna een jaar prima (ik had hem bij de Expert weg met 4 jaar garantie)
Ik weet alleen dat ze zo nu en dan door mensen gebruikt wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef Anne het volgende:
Heb jij nog een onderzoekje over laptops anders, Dingest?
hoe kon jij hem hebben als hij al weg was?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Dingest het volgende:
O, ik heb ook een Samsung R530. Voelt een beetje plastic aan maar werkt al bijna een jaar prima (ik had hem bij de Expert weg met 4 jaar garantie)
Japans/Thais/Chinees etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |