Ipad gebruikers zijn net Justin Bieber fans.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die mensen kunnen net hun eigen kont afvegen, geestelijk gehandicapten zijn altijd snel blij gemaakt met kleine dingen waar normale mensen niks aan hebben.
Ik snap dat we in KLB zitten maar het belachelijk maken geeft je nog geen gelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die mensen kunnen net hun eigen kont afvegen, geestelijk gehandicapten zijn altijd snel blij gemaakt met kleine dingen waar normale mensen niks aan hebben.
Deze post bewijst mijn gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik snap dat we in KLB zitten maar het belachelijk maken geeft je nog geen gelijk.
Bij gebrek aan een tegenargumentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Yup. We hebben het dieptepunt weer bereikt in een discussie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ipad gebruikers zijn net Justin Bieber fans.
Android is sowieso beter dan apple softwarequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef J4ckp0T het volgende:
Producten van Apple haten omdat het een Apple is
Laat mij raden, een Android tablet is wel beter?!
Zonder Apple had Android nooit bestaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
Android is sowieso beter dan apple software
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zonder Apple had Android nooit bestaan.
Leuk om dat van jou te horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef leolinedance het volgende:
Retorbrabbelaar is alweer bezig hier zo te zien. Gast, geniet eens van het leven man![]()
Echt, volgens mij maak jij er een sport van om Apple zo hard mogelijk te verdedigen. Of krijg je ervoor betaald ofzo? Wat een megakneus ben jij zeg
Ik haat nietsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef J4ckp0T het volgende:
Producten van Apple haten omdat het een Apple is
Laat mij raden, een Android tablet is wel beter?!
Klopt, en nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staat
Ja dat vroeg ik me ook af toen jij dat zei, daarnaast vraag ik me af waar jij je op baseert dat zonder Apple er geen Android zou zijn,quote:
Vergeet de bedrijfsreddende injectie van 150 miljoen dollar van Microsoft niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staat
Oh ja is waar ook... Daar was ook zo'n leuke keynote van, toen netscape werd vervangen door Internet Explorer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Vergeet de bedrijfsreddende injectie van 150 miljoen dollar van Microsoft niet.
En tegenwoordig doet Microsoft het op de Beurs goed vanwege de waarde van het aandeel Apple wat ze bezitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ja is waar ook... Daar was ook zo'n leuke keynote van, toen netscape werd vervangen door Internet Explorer.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af toen jij dat zei, daarnaast vraag ik me af waar jij je op baseert dat zonder Apple er geen Android zou zijn,
Dus eigenlijk is Apple minder waar en Microsoft meer? (Omdat Apple een duurder bedrijf is dan microsoft tegenwoordig)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef NJ het volgende:
[..]
En tegenwoordig doet Microsoft het op de Beurs goed vanwege de waarde van het aandeel Apple wat ze bezitten.
Nee dat lijkt me niet duidelijk anders vroeg ik het toch niet? Ga je het nog onderbouwen met bronnen of lul je uit je nek?quote:
Nope, want Apple is een onderdeel van het bezit van Microsoft en wordt gewoon meegerekend in de waardering (wat aandelenprijs eigenlijk is).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Apple minder waar en Microsoft meer? (Omdat Apple een duurder bedrijf is dan microsoft tegenwoordig)
Ik denk dat hij doelt op het feit dat de interface, structuur, marketplace en alles van Android gekopieerd zijn van het succes van iOS.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet duidelijk anders vroeg ik het toch niet? Ga je het nog onderbouwen met bronnen of lul je uit je nek?
Mwoah interface lijkt me niet, alleen de Market, maar goed die had linux ook al soort van (Packet managers, repositories, yum, etc)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat de interface, structuur, marketplace en alles van Android gekopieerd zijn van het succes van iOS.
Er zit een twist aan, maar het is echt volledig gebaseerd op Apple.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah interface lijkt me niet, alleen de Market, maar goed die had linux ook al soort van (Packet managers, repositories, yum, etc)
Kijk maar naar de ontwikkeling van smartphones de laatste paar jaar. Android smartphones lijken in niks op smartphones pre-iPhone. Pas sinds de iPhone zijn smartphones er uit gaan zien zoals ze er nu uitzien (behalve Blackberry en Nokia dan, die lopen nog steeds achter).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet duidelijk anders vroeg ik het toch niet? Ga je het nog onderbouwen met bronnen of lul je uit je nek?
Neeeeeeeeeeee echt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zit een twist aan, maar het is echt volledig gebaseerd op Apple.
Ja dus mag dat niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kijk maar naar de ontwikkeling van smartphones de laatste paar jaar. Android smartphones lijken in niks op smartphones pre-iPhone. Pas sinds de iPhone zijn smartphones er uit gaan zien zoals ze er nu uitzien (behalve Blackberry en Nokia dan, die lopen nog steeds achter).
Zolang je maar snapt dat er altijd wordt afgekeken van elkaar en dat Apple het net zo hard doet als Google of Microsoft...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag. Ik doe alleen een constatering.
Klopt, heb ik nergens ontkend hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zolang je maar snapt dat er altijd wordt afgekeken van elkaar en dat Apple het net zo hard doet als Google of Microsoft...
Wat is er afgekeken aan Kinect van Microsoft?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef retorbrapi het volgende:
Microsoft kijkt wel effe wat harder af trouwens. Die lui hebben echt geen creativiteit.
Geen idee? Ik hoop niks want dat vind ik een mooi concept. Net als Surface. En Seadragon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is er afgekeken aan Kinect van Microsoft?
Niet zelf ontwikkeld, maar opgekocht van een Israelisch bedrijf die het eigenlijk beter bij Apple vond passen, maar helemaal gek werd van alle geheimhouding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is er afgekeken aan Kinect van Microsoft?
En hoe combineer je dat met dit:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Geen idee? Ik hoop niks want dat vind ik een mooi concept. Net als Surface. En Seadragon.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef retorbrapi het volgende:
Die lui hebben echt geen creativiteit.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En hoe combineer je dat met dit:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet zelf ontwikkeld, maar opgekocht van een Israelisch bedrijf die het eigenlijk beter bij Apple vond passen, maar helemaal gek werd van alle geheimhouding.
Dus niet eens zelf gevonden, maar aangeboden gekregen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef illusions het volgende:
Apples.Dat ze allemaal mogen verrotten.
[ afbeelding ]
Misschien moet je niet alles zo letterlijk nemen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En hoe combineer je dat met dit:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0168122/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, heb ik nergens ontkend hoor.
Leuk linkje: http://www.marco.org/980434663
Zeg gewoon wat je wil zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0168122/
Leuke film voor je
Je realiseert je dat je nu als antifanboy net zo hard aan het trollen bent?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik meen het, het is een leuke filmInformatief voor elke fanboy hier
Dit was geen troll actie, dit was gewoon serieus... Het is een leuke film.. Net zoals iWoz een leuk boek is voor applefans.. (Ik weet dat ik af en toe heel goed kan trollen dat welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Je realiseert je dat je nu als antifanboy net zo hard aan het trollen bent?
Omdat er mensen zijn die liever iets van 500 euro betalen om koppijn te krijgen als ze er een boek op lezen ( omdat het zo'n tof ding is en iedereen hem heeft)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Even dit oude topic van mij een nieuw leven inblazen om het punt weer even duidelijk te maken
Wan het zit me nog steeds niet ernstig dwars, maar ik word er gewoon wat moe van en ik vind het dom. (Dit was mijn disclaimer)
Waarom blijven al die 'hippe' bladen (en eigenlijk iedereen, waaronder users op fok) de iPad als een E-reader zien?
Als je op dat apparaat ook maar meer dan 10 minuten zou lezen, zou je hoofdpijn krijgen. Er is een reden dat echte E-readers, zoals de kindle gebruik maken van elektronisch papier, je krijgt er namelijk geen koppijn van als je er lang naar zit te kijken/lezen.
Dus zou iedereen even willen in zien dat dit:
[ afbeelding ]
Niet een E-reader is maar een grote iPod/iPhone
En dit:
[ afbeelding ]
Wel een E-reader is.
Voor de mensen die het nog niet snappen:
[ afbeelding ]
Waarom zou je geen fan van een merk mogen zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:01 schreef Drinky het volgende:
Sowieso "fans" van merken
Je koopt gewoon wat het goedkoopst en best is, is een ander merk volgend jaar beter koop je die.
Ik persoonlijk heb een iphone 2g, 3G, en 4, maar niet voor de hype, gewoon omdat ik ze goed vind
Omdat je als fan het risico loopt iets te missen wat misschien beter is maar niet het juiste merk heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waarom zou je geen fan van een merk mogen zijn?![]()
Als je alleen maar goede ervaringen hebt met een bepaald merk is het toch helemaal niet gek dat je voorstander van iets wordt?
Ik kan echt wel een paar merken noemen waar ik voorstander van ben omdat ze me nooit in de steek laten. Denk aan Muchachomalo, Tempo, Apple, Rabobank, Hema, enz...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:18 schreef squatt3r het volgende:
Terechte klacht, de iPad is meer dan een e-reader. Dat is net zoiets als een saab een auto noemen. Een saab is meer. Het is een beleving. Hè wat lees ik toch graag op mijn iPad. Terechte klacht, je doet de iPad tekort door het een e-reader te noemen.
Ik denk dat ie een grapje maakt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Hehe een Saab een beleving noemen. Een Saab is een auto niet meer. Misschien zijn het wel mooie auto's maar dat is het. Zo kan je verdorie elke auto wel een beleving noemen.
Mijn Fiat Panda is een beleving, elke dag kijken of hij wel start, alle ijs van de ruiten krabben (inc binnenkant). En dan met 1 spiegel rijden, want rechts hadden ze er nog 1... Ja een echte beleving![]()
Het is vroeg en ik ben net wakker...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een grapje maakt...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:19 schreef squatt3r het volgende:
Het was een grapje, maar niet zo geslaagd..
Ja was 2 dagen vrij. En ik heb dit topic geopend dus dit is niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij zit ook ineens in elk topic over Apple
Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef DutchErrorist het volgende:
En ik heb dit topic geopend dus dit is niet meer dan logisch.
Als je fan bent van iets, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je meteen je ogen sluit voor alternatieven...quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat je als fan het risico loopt iets te missen wat misschien beter is maar niet het juiste merk heeft
Nee, de iPad is een multimedia tablet, geen eReader. Het toevoegen van een app waarmee je ebooks kunt lezen, maakt het geen eReader. Jij bent altijd de eerste om te roepen dat hackintosh laptops niet hetzelfde zijn als een MacBook Pro, of dat laptops met gelijke specificaties niet hetzelfde zijn als MacBooks omdat die zoveel gebruiksvriendelijker zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Het verschil is dus dat je op een tablet behalve "eReaden" ook andere dingen kan doen.
De eigenlijke klacht van dit topic is dus dat de iPad tekort wordt gedaan als eReader, terwijl het eigenlijk een eReader + meer is.
Ik dacht dat jij weg zou gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als je fan bent van iets, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je meteen je ogen sluit voor alternatieven...
Maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
Wie ben jij om te bepalen dat het lezen van een eBook op de iPad geen genot is, en dat het daarom geen eReader is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Een eBook lezen op een eReader is een genot. Een eBook lezen op de iPad niet. Daarom is de iPad GEEN eReader.
Heb je ooit op een e-reader met e-ink gelezen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het lezen van een eBook op de iPad geen genot is, en dat het daarom geen eReader is?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed topic TS. Ben het er helemaal mee eens.
Als of jij ooit een boek zal gaan lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het lezen van een eBook op de iPad geen genot is, en dat het daarom geen eReader is?
Iemand die het daadwerkelijk heeft geprobeerd, in tegenstelling tot iemand als jij, die gewoon loopt te trollen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik lees bijna dagelijks eBooken op mijn iPad...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Iemand die het daadwerkelijk heeft geprobeerd, in tegenstelling tot iemand als jij, die gewoon loopt te trollen.
Jij welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik lees bijna dagelijks eBooken op mijn iPad...
Prima dat jij je ogen wilt verneuken. Dat maakt het nog geen eReader. Ik lees ook wel eens een eBook op mijn iPhone, wat ik veel lekkerder vind lezen dan het lage resolutie scherm van de iPad. Je wilt mij toch niet vertellen dat dat ook een eReader is dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Morgen ben je blind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ik lees eigenlijk ook bijna dagelijks wel een stuk uit een boek, een tijdschrift (PDF) of een krant op de iPad?
Stukjes zijn prima, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je het fijn vindt om langer dan een uur naar dat scherm te staren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ik lees eigenlijk ook bijna dagelijks wel een stuk uit een boek, een tijdschrift (PDF) of een krant op de iPad?
Ik lees ook nooit langer als een uur een boek?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Stukjes zijn prima, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je het fijn vindt om langer dan een uur naar dat scherm te staren.
Je verandert wel continu van argumentatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Stukjes zijn prima, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je het fijn vindt om langer dan een uur naar dat scherm te staren.
Moet je eens in POL komen posten Ccquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je verandert wel continu van argumentatie.
Heb al 3 delen Milennium erop gelezen, toch geen boekjes van 50 blzquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
http://www.ereaders.nl/ar(...)ders.nl+::+Nieuws%29quote:Bij de aankondiging van de iPad dachten velen dat de tablet een groot deel van de Kindle-markt zou afnemen. Dat bleek in de loop van 2010 echter niet te kloppen en de Kindle werd dat jaar Amazons best verkochte product. Het wordt steeds meer duidelijk dat de Kindle en de iPad twee soorten producten zijn die elkaar niet uitsluiten. Onderzoek toont zelfs aan dat een groot deel van de iPadbezitters een Kindle heeft of van plan is er een te kopen.
Nou liever jij dan ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb al 3 delen Milennium erop gelezen, toch geen boekjes van 50 blz.
Kijk, nu zeg je het eindelijk goedquote:
Tja dat is al heel erg verbeterd. Zie maar bij de reviews van de Kindle 3 oid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, nu zeg je het eindelijk goed.
Ik heb er totaal geen last van, heb ook een e-reader van sony gehad, maar daarbij stoorde ik me aan de traagheid en het zo knullig omslaan van pagina's.
Ik ga binnenkort voor FOK! een nieuwe generatie e-reader testenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tja dat is al heel erg verbeterd. Zie maar bij de reviews van de Kindle 3 oid.
Dat zegt nog steeds niets. Ik heb ook de hele Baroque Cycle van Stephenson op de iPad gelezen, maar vind het nog steeds niet lekkerder lezen dan een eReader en zou ook niet langer dan een uur willen lezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb al 3 delen Milennium erop gelezen, toch geen boekjes van 50 blz.
Laat me raden: voordat je een iPad had, las je nooit een boek?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik lees ook nooit langer als een uur een boek?.
Boeken niet zo nee, maar wel veel tijdschriften. Sorry, ik heb geen ingewikkelde titels om mee te pochen. Ik lees gewoon af en toe een King ofzo. En daar doe ik dan 6 weken over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Laat me raden: voordat je een iPad had, las je nooit een boek?
Is niet erg, hoor. Het was ook niet denigrerend bedoeld; het illustreert alleen maar even dat de mensen die hun iPad als eReader gebruiken doorgaans mensen zijn die voor hun iPad nooit of nauwelijks boeken lazen. Dat is dan weer wel een verdienste van de iPad: dat meer mensen boeken gaan lezen. Maar dat maakt het nog steeds geen volwaardige eReader.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Boeken niet zo nee, maar wel veel tijdschriften. Sorry, ik heb geen ingewikkelde titels om mee te pochen. Ik lees gewoon af en toe een King ofzo. En daar doe ik dan 6 weken over.
Haha moet JIJ zeggen!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom moeten dingen voor Apple-gebruikers altijd zo zwart-wit zijn? iPad-gebruikers zijn het ergst: als je al zegt dat de iPad een enkele functie niet optimaal uitvoert, staat dat gelijk aan het hele apparaat afschrijven, en trekken ze meteen ten strijde. Relax mensen!
Klopt. En daarom heb ik hem ook maar een aantal dagen gebruikt. Leuk, net zoals een gameboy vroeger toen we 13 jaar oud waren. Zinvol? Nee, kan hij iets wat de smartphone niet kan? Nee.quote:
Het grappige is zelfs dat Apple door jou geholpen wordt. Mensen die Apple-spullen kopen zien jou hun koopwaar beledigen, waardoor zij het willen verdedigen omdat ze het zelf zo fijn vinden werken, wat een "band" creëert tussen de koper en het idee van "maar Apple-spul werkt geweldig", waardoor ze uiteindelijk toch weer neigen naar een Apple-product als ze voor de keuze staan om iets te kopen qua electronica.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij snapt het. In tegenstelling tot velen, waarbij het er gewoon niet inkomst dat een behoefte creëeren gelijk staat aan goede marketing.
Laat Retorbrabbelaar het maar niet horen. Waarschijnlijk gelooft ie je trouwens toch niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt. En daarom heb ik hem ook maar een aantal dagen gebruikt. Leuk, net zoals een gameboy vroeger toen we 13 jaar oud waren. Zinvol? Nee, kan hij iets wat de smartphone niet kan? Nee.
Wat Retordinges er ook van vind, ik ben het helemaal met leonlidance eens. Ik wil zelf ook super graag een iPad, maar ik vind niet dat het ding veel functioneels te bieden heeft, al kun je er wel wat uit halen. iPad vind ik gewoon ontzettend leuk, ik zie het puur als een ander soort van vermaak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat Retorbrabbelaar het maar niet horen. Waarschijnlijk gelooft ie je trouwens toch niet.
Was het tot hier wel met je eens. Behalven 'beledigen', dat klinkt wel extreem triestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het grappige is zelfs dat Apple door jou geholpen wordt. Mensen die Apple-spullen kopen zien jou hun koopwaar beledigen, waardoor zij het willen verdedigen omdat ze het zelf zo fijn vinden werken, wat een "band" creëert tussen de koper en het idee van "maar Apple-spul werkt geweldig", waardoor ze uiteindelijk toch weer neigen naar een Apple-product als ze voor de keuze staan om iets te kopen qua electronica.
Dat is natuurlijk onzin. De meeste mensen zijn gewoon niet bereid om zo veel geld voor bepaalde Apple producten te betalen. Zoals ik al zei, een discussie voeren wordt vaak als belediging gezien. Maar er zijn voldoende punten aan te halen waarom bepaalde Apple producten helemaal niet geschikt zijn voor bepaalde gebruikers.quote:En daarnaast zijn Apple-bashers jaloerse paupers![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |