Volgens 15 miljoen uitermate tevreden gebruikers wel ja.quote:
Die mensen kunnen net hun eigen kont afvegen, geestelijk gehandicapten zijn altijd snel blij gemaakt met kleine dingen waar normale mensen niks aan hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens 15 miljoen uitermate tevreden gebruikers wel ja.
Ipad gebruikers zijn net Justin Bieber fans.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die mensen kunnen net hun eigen kont afvegen, geestelijk gehandicapten zijn altijd snel blij gemaakt met kleine dingen waar normale mensen niks aan hebben.
Ik snap dat we in KLB zitten maar het belachelijk maken geeft je nog geen gelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die mensen kunnen net hun eigen kont afvegen, geestelijk gehandicapten zijn altijd snel blij gemaakt met kleine dingen waar normale mensen niks aan hebben.
Deze post bewijst mijn gelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik snap dat we in KLB zitten maar het belachelijk maken geeft je nog geen gelijk.
Bij gebrek aan een tegenargumentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Yup. We hebben het dieptepunt weer bereikt in een discussie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ipad gebruikers zijn net Justin Bieber fans.
Android is sowieso beter dan apple softwarequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef J4ckp0T het volgende:
Producten van Apple haten omdat het een Apple is
Laat mij raden, een Android tablet is wel beter?!
Zonder Apple had Android nooit bestaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
Android is sowieso beter dan apple software
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zonder Apple had Android nooit bestaan.
Leuk om dat van jou te horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef leolinedance het volgende:
Retorbrabbelaar is alweer bezig hier zo te zien. Gast, geniet eens van het leven man![]()
Echt, volgens mij maak jij er een sport van om Apple zo hard mogelijk te verdedigen. Of krijg je ervoor betaald ofzo? Wat een megakneus ben jij zeg
Ik haat nietsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef J4ckp0T het volgende:
Producten van Apple haten omdat het een Apple is
Laat mij raden, een Android tablet is wel beter?!
Klopt, en nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staat
Ja dat vroeg ik me ook af toen jij dat zei, daarnaast vraag ik me af waar jij je op baseert dat zonder Apple er geen Android zou zijn,quote:
Vergeet de bedrijfsreddende injectie van 150 miljoen dollar van Microsoft niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zonder Unix en Xerox kon jij niet genieten van je o zo geliefde appletje zoals hij nu voor je staat
Oh ja is waar ook... Daar was ook zo'n leuke keynote van, toen netscape werd vervangen door Internet Explorer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Vergeet de bedrijfsreddende injectie van 150 miljoen dollar van Microsoft niet.
En tegenwoordig doet Microsoft het op de Beurs goed vanwege de waarde van het aandeel Apple wat ze bezitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ja is waar ook... Daar was ook zo'n leuke keynote van, toen netscape werd vervangen door Internet Explorer.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af toen jij dat zei, daarnaast vraag ik me af waar jij je op baseert dat zonder Apple er geen Android zou zijn,
Dus eigenlijk is Apple minder waar en Microsoft meer? (Omdat Apple een duurder bedrijf is dan microsoft tegenwoordig)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef NJ het volgende:
[..]
En tegenwoordig doet Microsoft het op de Beurs goed vanwege de waarde van het aandeel Apple wat ze bezitten.
Nee dat lijkt me niet duidelijk anders vroeg ik het toch niet? Ga je het nog onderbouwen met bronnen of lul je uit je nek?quote:
Nope, want Apple is een onderdeel van het bezit van Microsoft en wordt gewoon meegerekend in de waardering (wat aandelenprijs eigenlijk is).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Apple minder waar en Microsoft meer? (Omdat Apple een duurder bedrijf is dan microsoft tegenwoordig)
Ik denk dat hij doelt op het feit dat de interface, structuur, marketplace en alles van Android gekopieerd zijn van het succes van iOS.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet duidelijk anders vroeg ik het toch niet? Ga je het nog onderbouwen met bronnen of lul je uit je nek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |