Mijn iPhone is ook ruk om op te lezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Markster het volgende:
Tja, mijn Desire HD heeft idd ook die functie. Maar het leest natuurlijk voor geen meter. Het is iig niet echt goed voor de ogen zeg maar.
Ik zeg niets negatiefs over de iPad.. Prachtig ding verder hoor, heb er even mee kunnen spelen... Niet mijn ding maar verder leuk speeltjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef schommelstoel het volgende:
Jezus gast, ga een hobby zoeken ofzo...
Kortzichtige gedachten.
Dan lees je er toch geen boek op,dan koop je hem toch niet.
Beetje triest topic dit.
Waar maak jij je dan zo druk om?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zeg niets negatiefs over de iPad.. Prachtig ding verder hoor, heb er even mee kunnen spelen... Niet mijn ding maar verder leuk speeltje
Niet iedereen maar wel veelquote:Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar maak jij je dan zo druk om?
Denk je echt dat iedereen denkt dat de ipad een e-reader is?
Nietsquote:
Ik bash nietsquote:
Je superieur voelen tov mensen die geen nutteloos Appleproduct hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Als het zelfs geen e-Reader is, waar is het dan nog nuttig voor?
En dat zeg jij werkelijk met zo'n UI en een plaatje die je post waar een i als voorletter instaat?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef illusions het volgende:
Apples.Dat ze allemaal mogen verrotten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Evertjan het volgende:
je kan prima lezen op een Ipad het is zelfs beter als een E-reader
Het is een Apple, die zetten bijna overal de i voor, kan er moeilijk omheen. Ik hoop nog steeds dat ze allemaal verrotten.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat zeg jij werkelijk met zo'n UI en een plaatje die je post waar een i als voorletter instaat?
Are you serious?
nevermind foutjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Ja lees jij er maar boek mee
Ja agh je koopt een e-reader niet om er angry birds mee te spelen denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het wel wat hij daar zei.
Het is beter dan als een e-reader, een e-reader kan minder als dat een ipad kan.
Hij zei niet specifiek het lezen alleen
Nee daarom.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja agh je koopt een e-reader niet om er angry birds mee te spelen denk ik.
Nogmaals, ik kan prima een tijdschrift lezen op een iPad.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja agh je koopt een e-reader niet om er angry birds mee te spelen denk ik.
Ja maar het is geen e-reader.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan prima een tijdschrift lezen op een iPad.
Kan ik ook op mijn laptop, betekent niet dat je geen oogkanker krijgt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan prima een tijdschrift lezen op een iPad.
Who gives? Ik kan er op lezen. Zonder hoofdpijn. Of oogkanker.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar het is geen e-reader.
Met zonnebril of zonder?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Who gives? Ik kan er op lezen. Zonder hoofdpijn. Of oogkanker.
Je kan ook een kerel naaien, betekent niet dat het zo hoort.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Who gives? Ik kan er op lezen. Zonder hoofdpijn. Of oogkanker.
Jij bent best een raar mens heb ik door...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Je kan ook een kerel naaien, betekent niet dat het zo hoort.
Jij bent best traag van begrip heb ik door.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij bent best een raar mens heb ik door...
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Tigerwoets het volgende:
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Houd toch eens op,
Dit is geen welles nietes discussie. Want ik had al gelijk in de OP.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Tigerwoets het volgende:
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Houd toch eens op,
Skypenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef mschol het volgende:
ipad in handen gehad, en ik snap werkelijk niet wat men met een oversized telefoon zonder belfunctie moet
Ligt aan je lettergrootte, wat je nu leest heeft hoofdletters die bestaan uit 12 verticale pixels, de rest kleiner.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef BasementDweller het volgende:
Haha @ dat plaatje wat zogenaamd op dezelfde schaal is. Geloof je nou echt dat op een LCD scherm een letter maar uit zo'n 5 verticale pixels bestaat?
Nou wat klopt er niet aan? Het zijn minstens 8 pixels op die foto trouwens.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef BasementDweller het volgende:
Haha @ dat plaatje wat zogenaamd op dezelfde schaal is.
Je moet wel begrijpen dat jou mening niet een feit isquote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef illusions het volgende:
Netbooks, laptops en e-readers vervullen een behoefte, Apple creëert een nutteloze behoefte.
En Apple vervult die behoefte, waardoor hij per definitie niet nutteloos is.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef illusions het volgende:
Netbooks, laptops en e-readers vervullen een behoefte, Apple creëert een nutteloze behoefte.
Wel als het een nutteloze behoefte betreft.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef NJ het volgende:
[..]
En Apple vervult die behoefte, waardoor hij per definitie niet nutteloos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |