Mijn iPhone is ook ruk om op te lezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Markster het volgende:
Tja, mijn Desire HD heeft idd ook die functie. Maar het leest natuurlijk voor geen meter. Het is iig niet echt goed voor de ogen zeg maar.
Ik zeg niets negatiefs over de iPad.. Prachtig ding verder hoor, heb er even mee kunnen spelen... Niet mijn ding maar verder leuk speeltjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef schommelstoel het volgende:
Jezus gast, ga een hobby zoeken ofzo...
Kortzichtige gedachten.
Dan lees je er toch geen boek op,dan koop je hem toch niet.
Beetje triest topic dit.
Waar maak jij je dan zo druk om?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zeg niets negatiefs over de iPad.. Prachtig ding verder hoor, heb er even mee kunnen spelen... Niet mijn ding maar verder leuk speeltje
Niet iedereen maar wel veelquote:Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar maak jij je dan zo druk om?
Denk je echt dat iedereen denkt dat de ipad een e-reader is?
Nietsquote:
Ik bash nietsquote:
Je superieur voelen tov mensen die geen nutteloos Appleproduct hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Als het zelfs geen e-Reader is, waar is het dan nog nuttig voor?
En dat zeg jij werkelijk met zo'n UI en een plaatje die je post waar een i als voorletter instaat?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef illusions het volgende:
Apples.Dat ze allemaal mogen verrotten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Evertjan het volgende:
je kan prima lezen op een Ipad het is zelfs beter als een E-reader
Het is een Apple, die zetten bijna overal de i voor, kan er moeilijk omheen. Ik hoop nog steeds dat ze allemaal verrotten.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat zeg jij werkelijk met zo'n UI en een plaatje die je post waar een i als voorletter instaat?
Are you serious?
nevermind foutjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Ja lees jij er maar boek mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |