Omdat je als fan het risico loopt iets te missen wat misschien beter is maar niet het juiste merk heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waarom zou je geen fan van een merk mogen zijn?![]()
Als je alleen maar goede ervaringen hebt met een bepaald merk is het toch helemaal niet gek dat je voorstander van iets wordt?
Ik kan echt wel een paar merken noemen waar ik voorstander van ben omdat ze me nooit in de steek laten. Denk aan Muchachomalo, Tempo, Apple, Rabobank, Hema, enz...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:18 schreef squatt3r het volgende:
Terechte klacht, de iPad is meer dan een e-reader. Dat is net zoiets als een saab een auto noemen. Een saab is meer. Het is een beleving. Hè wat lees ik toch graag op mijn iPad. Terechte klacht, je doet de iPad tekort door het een e-reader te noemen.
Ik denk dat ie een grapje maakt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Hehe een Saab een beleving noemen. Een Saab is een auto niet meer. Misschien zijn het wel mooie auto's maar dat is het. Zo kan je verdorie elke auto wel een beleving noemen.
Mijn Fiat Panda is een beleving, elke dag kijken of hij wel start, alle ijs van de ruiten krabben (inc binnenkant). En dan met 1 spiegel rijden, want rechts hadden ze er nog 1... Ja een echte beleving![]()
Het is vroeg en ik ben net wakker...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een grapje maakt...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:19 schreef squatt3r het volgende:
Het was een grapje, maar niet zo geslaagd..
Ja was 2 dagen vrij. En ik heb dit topic geopend dus dit is niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij zit ook ineens in elk topic over Apple
Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:39 schreef DutchErrorist het volgende:
En ik heb dit topic geopend dus dit is niet meer dan logisch.
Als je fan bent van iets, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je meteen je ogen sluit voor alternatieven...quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat je als fan het risico loopt iets te missen wat misschien beter is maar niet het juiste merk heeft
Nee, de iPad is een multimedia tablet, geen eReader. Het toevoegen van een app waarmee je ebooks kunt lezen, maakt het geen eReader. Jij bent altijd de eerste om te roepen dat hackintosh laptops niet hetzelfde zijn als een MacBook Pro, of dat laptops met gelijke specificaties niet hetzelfde zijn als MacBooks omdat die zoveel gebruiksvriendelijker zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Het verschil is dus dat je op een tablet behalve "eReaden" ook andere dingen kan doen.
De eigenlijke klacht van dit topic is dus dat de iPad tekort wordt gedaan als eReader, terwijl het eigenlijk een eReader + meer is.
Ik dacht dat jij weg zou gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als je fan bent van iets, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je meteen je ogen sluit voor alternatieven...
Maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
Wie ben jij om te bepalen dat het lezen van een eBook op de iPad geen genot is, en dat het daarom geen eReader is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Een eBook lezen op een eReader is een genot. Een eBook lezen op de iPad niet. Daarom is de iPad GEEN eReader.
Heb je ooit op een e-reader met e-ink gelezen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het lezen van een eBook op de iPad geen genot is, en dat het daarom geen eReader is?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed topic TS. Ben het er helemaal mee eens.
Als of jij ooit een boek zal gaan lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het lezen van een eBook op de iPad geen genot is, en dat het daarom geen eReader is?
Iemand die het daadwerkelijk heeft geprobeerd, in tegenstelling tot iemand als jij, die gewoon loopt te trollen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 03:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik lees bijna dagelijks eBooken op mijn iPad...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Iemand die het daadwerkelijk heeft geprobeerd, in tegenstelling tot iemand als jij, die gewoon loopt te trollen.
Jij welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik lees bijna dagelijks eBooken op mijn iPad...
Prima dat jij je ogen wilt verneuken. Dat maakt het nog geen eReader. Ik lees ook wel eens een eBook op mijn iPhone, wat ik veel lekkerder vind lezen dan het lage resolutie scherm van de iPad. Je wilt mij toch niet vertellen dat dat ook een eReader is dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik lees bijna dagelijks eBooken op mijn iPad...
Morgen ben je blind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ik lees eigenlijk ook bijna dagelijks wel een stuk uit een boek, een tijdschrift (PDF) of een krant op de iPad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |