Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nog geen 10 uur, kan nog net dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Welke randdebiel gaat om..nou, nu nog staan boren![]()
Mijn pa kan datquote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk zequote:
oh, dat kan nog net?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog geen 10 uur, kan nog net dus.
maar ik gok je buurman
Hebben wij dezelfde buurmanquote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
fucking irritant is dat he, dat je je ineens min of meer verplicht voelt correct Nederlands te typen..ik krijg er kramp van in mijn klauwen manquote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
's avonds boren doe je gewoon niet, en al helemaal niet als je weet dat de buren (een) klein(e) kind(eren) heeft/hebben
kut zin
dat zou wel heel bijzonder zijnquote:
die boor gaat gewoon zo hardquote:
Nee een lange afstands boorquote:
Ja, nouja, de beschrijving klop(boor)te wel heel aardigquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zou wel heel bijzonder zijn
ja nahja het is gewoon schandalig om op dit tijdstip gewoon de gaan borenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fucking irritant is dat he, dat je je ineens min of meer verplicht voelt correct Nederlands te typen..ik krijg er kramp van in mijn klauwen man
precies DATquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
tot 10 mag volgens de hinder wet.
als je een beetje fatsoen in je donder hebt dan doe je het niet meer na 8 uur
IDDquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
Nou, inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee een lange afstands boor![]()
Mja wel buitengewoon kut om op dit tijdstip te boren of ander lawaai te maken
Dat is zeker de wet om mensen zoveel mogelijk te hinderen?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
Ik denk dat het een beetje aan de situatie ligt, kijk nu boren is geen probleem zolang je maar zorgt dat niemand anders er last van heeftquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nahja het is gewoon schandalig om op dit tijdstip gewoon de gaan boren
[..]
precies DAT
als je je huis aan het verbouwen bent wel jaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, inderdaad
[..]
Dat is zeker de wet om mensen zoveel mogelijk te hinderen?
Neh, ze af en toe even opbellen vannacht..net als ze weer slapen gewoon nog een keer..en nog een keer...en nog een keerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
Gewoon vannacht om 03.00u zelf met een drilboor aan de gang gaan.
hihihiquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, ze af en toe even opbellen vannacht..net als ze weer slapen gewoon nog een keer..en nog een keer...en nog een keer
Zeker niet met een kleine jongen in het huis naast je.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
Ooooow, dus Muck en Toek zijn schuldigquote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je je huis aan het verbouwen bent wel ja
WTF, woon jij naast PeZu?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker niet met een kleine jongen in het huis naast je.
Mijn buurman heeft er overigens het handje van om opeens midden in de nacht Pearl Jam's Black op te zetten voor een paar seconden
dat valt dan nog wel mee, hier 3 huizen verderop hoor je af en toe luid en duidelijk gabber Jimquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker niet met een kleine jongen in het huis naast je.
Mijn buurman heeft er overigens het handje van om opeens midden in de nacht Pearl Jam's Black op te zetten voor een paar seconden
Zo goed kunnen, ik heb hem pas een paar keer echt fysiek gezienquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat valt dan nog wel mee, hier 3 huizen verderop hoor je af en toe luid en duidelijk gabber Jim
Ja, erg mooi nummer, maar ik wil gewoon snachts kunnen slapen, ik slaap vaak al zo waardeloos.. Maar dat is ook meer mijn eigen schuld, door er overdag te lang in te gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat valt dan nog wel mee, hier 3 huizen verderop hoor je af en toe luid en duidelijk gabber Jim
Sowieso geen nachtverbouwingen of discotheek partiesquote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, erg mooi nummer, maar ik wil gewoon snachts kunnen slapen, ik slaap vaak al zo waardeloos.. Maar dat is ook meer mijn eigen schuld, door er overdag te lang in te gaan.
Hoi Trev. Vlucht ging goed, koffers kwamen snel. Geen klachten eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
Hoe is die?
Hoe was je vlucht?
Bij die laatste kan ik wel slapenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Sowieso geen nachtverbouwingen of discotheek parties
Stu!quote:
Dat is wel fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Trev. Vlucht ging goed, koffers kwamen snel. Geen klachten eigenlijk
ja echt geweldig, maar ik tril zowaar mijn nest uit... dan vind ik dat echt te erg (hoe zouden de mensen naast hun dat dan ervarenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, erg mooi nummer, maar ik wil gewoon snachts kunnen slapen, ik slaap vaak al zo waardeloos.. Maar dat is ook meer mijn eigen schuld, door er overdag te lang in te gaan.
Suikerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stu!
Wat ben je ver weg![]()
Goede reis gehad?
Ja, zeker fijn. Ehm, ik ben wel eens enthousiaster geweest zeg maarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel fijnen hoe voelt het om weer thuis te zijn?
Zeker iets met morgenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker fijn. Ehm, ik ben wel eens enthousiaster geweest zeg maar
Ik moet om 6.15 opstaan maar heb nu het geluk dat het hier een uur eerder isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
kijk eens naar de tijd....
22:00 alweer![]()
morgen 6:00 weer op
Nee, iets anders maar dat is verder niet zo belangrijkquote:
ik kan lekker uitslapen, kleine slaapt bij omaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
beetje smokkelen met de tijd he?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet om 6.15 opstaan maar heb nu het geluk dat het hier een uur eerder is
Ja, ik moet zeggen dat het in mijn geval hier wel gunstig isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje smokkelen met de tijd he?
Ik heb wel zin in morgenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, iets anders maar dat is verder niet zo belangrijk![]()
Dat welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat het in mijn geval hier wel gunstig is
oh, wat heeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kan lekker uitslapen, kleine slaapt bij oma
Koenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
zo terug, ff een discussie hier oplossen
sterkte en tot zoquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Hij heeft het zelf geregeldquote:
oeh discussiesquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
zullen we muis gaan zoeken vanavond?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
SUIKERBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEB!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
hey die heb ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we muis gaan zoeken vanavond?
hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we muis gaan zoeken vanavond?
Succesquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Dat is helemaal makkelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterkte en tot zo
[..]
Hij heeft het zelf geregeld
wilt?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
SUIKERBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEB!
Hier wilt er eentje voorgelezen woooooooorden!
Dat zou ik super tof vindenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We doen het toch niet, maar wat nou als je er ineens 20 krijgt?
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Succes
[..]
Dat is helemaal makkelijk
quote:
Sorry juffrouw Suikerbeeb. Ik zal voortaan beter mijn best doenquote:
Alleen een stukje van dat topicquote:
Wat een schatje is het tochquote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Opa moest maar in zijn bed zodat hij zelf naast oma kon slapen.
"dan doen we het zo oma"
Gelukkig heeft ie vakantiequote:
Welterustenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
truste lui
* wel.o.k is blij want eindelijk kan st weer voorlezen![]()
Bye Byequote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
truste lui
die staat niet in mijn zoekboek, maar dan doen we wel alsof, want dan duurt het langer, omdat we hem niet kunnen vindenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
truste lui
ik ben bij je in gedachtequote:
Trusten Wokquote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
truste lui
Slaap Lekkerquote:
Mooi.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
Sorry juffrouw Suikerbeeb. Ik zal voortaan beter mijn best doen.
Heerlijk, als je zo streng bent![]()
...
kijk maar uit voor kleinduimpjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die staat niet in mijn zoekboek, maar dan doen we wel alsof, want dan duurt het langer, omdat we hem niet kunnen vinden
Slaap lekker wokkeltjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
truste lui
Aaaahquote:
daar ben ik helemaal niet bang voorquote:Op maandag 3 januari 2011 22:09 schreef john-frusciante het volgende:
kijk maar uit voor kleinduimpje
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi.
ja, was het overtuigend genoeg?
ST heeft geen bril... ik welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
. Al zou ik eigenlijk nog wel graag zien dat je zo'n brilletje op het puntje van je neus zet en er dan zo heel streng overheen kijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij die enequote:Op maandag 3 januari 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten Wok
[..]
Slaap LekkerLL
![]()
Sorry ik lig vanavond al ergens anders
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ST heeft geen bril... ik wel
en zo'n foto heb ik ook![]()
Je kunt het ook overdrijven he, meneer de managerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
Ja![]()
. Al zou ik eigenlijk nog wel graag zien dat je zo'n brilletje op het puntje van je neus zet en er dan zo heel streng overheen kijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, toen was het ook al vroeg rustigquote:Op maandag 3 januari 2011 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Was gisteren ook al, denk ik
Nee, ik vind het een beetje saai als ik heel eerlijk benquote:
Toen was ik ook al vroeg weg, het is dat ik morgen niet hoef te werkenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, toen was het ook al vroeg rustig
Slaap lekker beebquote:
Oh, nou, misschien als we heeeeeel hard roepen, dat ze dan wel komen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een beetje saai als ik heel eerlijk ben
Lekker joh, dat je vrij bentquote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen was ik ook al vroeg weg, het is dat ik morgen niet hoef te werken
Zolang jij er maar bentquote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, misschien als we heeeeeel hard roepen, dat ze dan wel komen?
quote:
quote:
Kan het ook wel gebruiken dus daarom maak ik het ook niet laatquote:
Komt nog wel een keertje,hopen we allebijquote:
Blijf bij mij (zingend)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is niet zo lang meer, ben ik bang![]()
Je hebt gelijk. Ik blijf zelf ook nog maar een uurtjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan het ook wel gebruiken dus daarom maak ik het ook niet laat
moet je morgen ook werken??quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is niet zo lang meer, ben ik bang![]()
Dan denk ik al in bed te liggenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik blijf zelf ook nog maar een uurtje
Gezelligquote:
Waarom heb ik nou het vermoeden dat jij net ergens vandaan komt waar het heel erg is?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo koffieleutertjes
Is het hier nog een beetje gezellig? Of is het hier ook niet uit te houden?
Heb ik weer de mazzel van het tijdsverschil dusquote:
Eveningquote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo koffieleutertjes
Is het hier nog een beetje gezellig? Of is het hier ook niet uit te houden?
Ik ook pas woensdag,quote:
Ik weet niet of dat voor mij zo veel uit maaktquote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik weer de mazzel van het tijdsverschil dus
Geniet nog maar van je laatste vrije dag Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook pas woensdag,
Maar aan de ene kant had ik liever morgen al gewerkt, maar misshcien is het wel beter om morgen thuis te zijn.
Voor mij welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat voor mij zo veel uit maakt
Dat begrijp ik. En jij morgen lekker uitslapenquote:
Die slaapt weerquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. En jij morgen lekker uitslapen
Ik heb eigenlijk iedere dag wel een vrije dag. WErk maar 2 tot 3 uur per keer, dus ben iedere middag wel thuis.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geniet nog maar van je laatste vrije dag Bos
Cool, klinkt als een geslaagde dag. Tofquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die slaapt weer![]()
We hebben vandaag echt heel veel lol gehad, allebei weer wat beter, dus we konden lekker weer wat meer spelen en stoeien
jaquote:
Wowquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat ik de 12 uur slaap nog wel eens kan gaan halen
Ben je dat aan het opbouwen of blijft dat nog wel even zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk iedere dag wel een vrije dag. WErk maar 2 tot 3 uur per keer, dus ben iedere middag wel thuis.
ik ook niet, uitslapen ligt er aan hoe laat in bed maar meestal ook niet veel later als 10 uur maar nu iets met ziek zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Dat haal ik nooit. Als ik uitslaap is dat nooit langer dan tot een uur of 10
Ja. EN we hebben de treintje en het spoor gepakt en gebouwd en daar heel veel mee gespeeldquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, klinkt als een geslaagde dag. Tof![]()
Haaiquote:
Omdat ik net onder een koude douche heb gestaan, dus dat is niet zo leuk..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou het vermoeden dat jij net ergens vandaan komt waar het heel erg is?
Okay, ik begrijp het. Ik hoop dat je snel wat opknapt dan Trevquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ook niet, uitslapen ligt er aan hoe laat in bed maar meestal ook niet veel later als 10 uur maar nu iets met ziek zijn
Ik ga op bouwen. Woensdag ga ik vragen of ik voortaan eerder mag beginenn, en dat vinden ze vast niet erg.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je dat aan het opbouwen of blijft dat nog wel even zo?
Leuk, alleen jammer van de locomotief thoughquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. EN we hebben de treintje en het spoor gepakt en gebouwd en daar heel veel mee gespeeld![]()
Tot Thijs de locomotief kapot smeet
Treintjes spelen is leuk, vraag maar aan ome Martquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. EN we hebben de treintje en het spoor gepakt en gebouwd en daar heel veel mee gespeeld![]()
Ohnoes! Waarom dat dan?quote:Tot Thijs de locomotief kapot smeet
Das fijn om te horen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die slaapt weer![]()
We hebben vandaag echt heel veel lol gehad, allebei weer wat beter, dus we konden lekker weer wat meer spelen en stoeien
Klinkt als een goede start van het nieuwe jaarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga op bouwen. Woensdag ga ik vragen of ik voortaan eerder mag beginenn, en dat vinden ze vast niet erg.
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik begrijp het. Ik hoop dat je snel wat opknapt dan Trev
Haha, klinkt gezellig!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Receptie/ telefoon/ verhuuradministratie bij een woningstichtingquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Wat deed je ook al weer voor werk, SUiker?
Hahaha, stoute locomotiefquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, klinkt gezellig!
Jammer van die locomotief, maar hij zal vast niet lief zijn geweest!
Ja. alleen moet ik waken voor een stap te ver. Vandaag al een zwakke dag gehad, dus moet wel oppassen natuurlijk. Zeker omdat ik sowieso al naar 1 dag meer ga , op mijn andere plek.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goede start van het nieuwe jaar
Hmm. Nee. Wel goed voor je huidquote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Rockiejj het volgende:
Omdat ik net onder een koude douche heb gestaan, dus dat is niet zo leuk..
arme thomasquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okay, nou, rustig aan met die extra uren dan maar. Erbij kan natuurlijk altijd nogquote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. alleen moet ik waken voor een stap te ver. Vandaag al een zwakke dag gehad, dus moet wel oppassen natuurlijk. Zeker omdat ik sowieso al naar 1 dag meer ga , op mijn andere plek.
Okee, ik doe bij een plek, mede de crediteurenadministratiequote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Receptie/ telefoon/ verhuuradministratie bij een woningstichting
Echt?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Nee. Wel goed voor je huid
En toen hardhandig in de naughty hoek gezet (gegooid)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
FOEI locomotief! Mag je nooit meer doen!
Ja, hij heeft even een gooi- en smijt-periode ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, alleen jammer van de locomotief though
Maar ben je toch ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
* Stuart voelt zich af en toe een servant![]()
nee, dit was er eentje zonder eng gezichtjequote:
Iek! Dat zou ik niet kunnen denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik doe bij een plek, mede de crediteurenadministratie
Slim ventje! En jij de lieve kalme mammiequote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij heeft even een gooi- en smijt-periode ofzo.
Dus de trein staat nu even in de garage![]()
Dat zei hij zelf: ohoh, trein stuk! trein even naar de garage?
Dus heb ik hem maar even heel duidelijk verteld dat we hem dit keer gaan maken, maar dat gooien met speelgoed niet lief is en het daar stuk van gaat
is toch niet eng, ik vind het een leuke seriequote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dit was er eentje zonder eng gezichtje
Nou, childminders/nannies doen meestal NIETS anders dan de zorg voor de kinderen hoorquote:
Kan dat moet ook wil zijn?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is toch niet eng, ik vind het een leuke serie![]()
Ik moet verplicht meekijken
Hoort toch ook bij de inboedelquote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, childminders/nannies doen meestal NIETS anders dan de zorg voor de kinderen hoor
Vast wel,quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iek! Dat zou ik niet kunnen denk ik
Ja, slim is hij welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
Slim ventje! En jij de lieve kalme mammie
Ga daar maar even afkoelen!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toen hardhandig in de naughty hoek gezet (gegooid)
Ik bedoel dus dat ik niets anders doe zoals opruimen of afwassen of een beetje the fucking butler spelen zeg maarquote:
sssssssstquote:
Nee, helemaal mee eens. Een kind moet wel heel idioot doen wil het mij kwaad krijgenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, slim is hij wel![]()
En tsja, meteen boos worden helpt natuurlijk voor geen meter
Ik snap geen hol van cijfertjes hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vast wel,
komt er op neer dat ik de facturen moet inboeken en betaalklaar mag zetten. Ik hoef niks met de telefoon te doen en alles is al voorgeboekt voor mij. Maar misschien dat ik in de toekomst wel zelf naar de grootboekrekeningen mag zoeken.
En als de trein dan geen sorry zegt mag hij in de hoek blijvenquote:
Dat lijkt er wel opquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik niets anders doe zoals opruimen of afwassen of een beetje the fucking butler spelen zeg maar
Maar die grenzen zijn soms moeilijk voor mensen geloof ik
Ik ben zelf ook schuldig hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 22:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sssssssst![]()
Ik ben de serie gaan waarderen hoor (wel meerdere)
Als je kinderen hebt kun je weer ff kind zijjn
Ja, maar wel op het krukje!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als de trein dan geen sorry zegt mag hij in de hoek blijven
Jij doet ook gewoon alsof je kind bentquote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op
[..]
Ik ben zelf ook schuldig hooren heb niet eens kinderen
Okee, dan is het inderdaad te lastig voor jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van cijfertjes hoor![]()
Maar klinkt goed!
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar wel op het krukje!
En als hij van het krukje afgaat, 2 minuten langer!
Dat ligt er aan hoe oud de trein is hequote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar wel op het krukje!
En als hij van het krukje afgaat, 2 minuten langer!
Ik hoef niet te doen alsofquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij doet ook gewoon alsof je kind bent
Hoe oud is de trein eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe oud de trein is he
Hoe oud is tie?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe oud de trein is he
En zeker zelf je handen ook vol aan die 'playmates'quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
Morgen komen hier blijkbaar 2 'playmates' dus heb ik 4 jongens rondrennen![]()
Doe niet zo engquote:
Oeh, mag ik meedoen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
Morgen komen hier blijkbaar 2 'playmates' dus heb ik 4 jongens rondrennen![]()
leuke leeftijd, en word alleen maar leuker naarmate die harde schijf voller wordquote:
2 handjes vol per playmatequote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zeker zelf je handen ook vol aan die 'playmates'
[..]
Doe niet zo eng
ff huiselijke 'discussie' over hoe en wat slingers ophangenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Have fun Muck![]()
[..]
En hoe ging het?
WB
topquote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff huiselijke 'discussie' over hoe en wat slingers ophangen![]()
maar ze hangen
Muck![]()
Is daar echt een discussie voor nodig?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ze hangen
Muck![]()
Woeiquote:
Aha. En hoe oud is Thijs (ongeveer precies)quote:
geloof me, alles is hier reden tot discussiequote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is daar echt een discussie voor nodig?
Komt goed! Ik lig al languit op het megaluchtbedquote:
Whelp, gaat het hier toch een stuk makkelijkerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, alles is hier reden tot discussie
Hahahaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ze hangen
Muck![]()
En zo te lezen niet alleenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt goed! Ik lig al languit op het megaluchtbed
Toekquote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Toekito het volgende:
Hoi vanaf het luchtbed in huize knettergestoord
gefeliciteerdquote:
Vanaf het luchtbed, sweetquote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Toekito het volgende:
Hoi vanaf het luchtbed in huize knettergestoord
ja, de trein is anderhalfquote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
leuke leeftijd, en word alleen maar leuker naarmate die harde schijf voller word
Nee idd! Straks weer werkenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo te lezen niet alleen
[..]
Toek
Ik klink als Ray Charlesquote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei![]()
Hoe is het met het snot enzo?
* MPG ploft erbijquote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt goed! Ik lig al languit op het megaluchtbed
Aha, bijna 2,5 dus. Leukquote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, de trein is anderhalf![]()
zoonlief is bijna 29 maanden
Muck pesten. Duh.quote:
2 jaar, 4 maanden, 3 weken en 5 dagenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. En hoe oud is Thijs (ongeveer precies)
quote:
Wiiieee! Muck wordt richting raam gekatapulteerdquote:
Zomervakantiequote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
2 jaar, 4 maanden, 3 weken en 5 dagen
Jaquote:
Vertel mij wat, hij vroeg vanavond of een spijkerbroek in de droger mag en zei vervolgens dat ik dat even moest gaan doenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Leuke leeftijd ST, dan gaat ie echt een hoop leren
Ik dacht dat MPG zo mager was? Wat voor veertje maakt dat jou dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Wiiieee! Muck wordt richting raam gekatapulteerd
Haha leukquote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rare zwaartekrachtquote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je ook zo'n leeftijds banner??quote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Droompje![]()
* Trevland geeft Droompje en knuffel
[..]
Dat is wel jammer
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, watquote:
Is dat mogelijk door MPG?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vertel mij wat, hij vroeg vanavond of een spijkerbroek in de droger mag en zei vervolgens dat ik dat even moest gaan doen![]()
![]()
Ja, dat zei ik al. In andere bewoordingen, maar tochquote:
Ww opvragen of een nieuwe aan makenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
Ik kan niet meer inloggen op me Skype-account.. wat?!
Jaquote:
Moet je doenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook kinderen. Of in ieder geval 1![]()
jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb je ook zo'n leeftijds banner??
en Toek ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al. In andere bewoordingen, maar toch
Eentje van gewapend betonquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat MPG zo mager was? Wat voor veertje maakt dat jou dan?
Met een hele goede hefboom welquote:
Lekkerquote:
Ja, is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als alleenstaande manquote:
Je hoeft me niet te bellen want ik neem toch niet opquote:
Niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te bellen want ik neem toch niet op
Vrouwen zat hier!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als alleenstaande man![]()
dat is toch echt een chick ding volgens mijquote:
Niet. Jij bent veeel zachter dan gewapend betonquote:
Je woont in Engeland...gewoon een tiener zwanger maken johquote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
Ja, is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als alleenstaande man![]()
Nee, moet dat dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk niet dat die daar nu is
[..]
Whoehoeiemand die niet ziek is of zo
later gebeuren er dingen die wel grappig zijn maar je moet uitkijken dat je er niet te hard om lacht....quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nu is dat nog schattig ja![]()
En dan gaat ze er vandoor en kan ik me eigen scheel betalen. Ik wil natuurlijk wel dat het kind dan ook bij mij in huis woontquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je woont in Engeland...gewoon een tiener zwanger maken joh
Ik heb hem vooral omdat ik er nooit uitkom hoe oud hij nou isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef john-frusciante het volgende:
dat is toch echt een chick ding volgens mij![]()
LL had die idem
Gewoon ontvoerenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
Ik heb serieus wel eens gekeken naar adoptie (nieuwsgierig) en dat is ook een duur en lang proces zeg
Een van de kinderen van vrienden van Toek zei ook zoiets jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet. Jij bent veeel zachter dan gewapend beton!
Barquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
ohh stuart.. kan je geen sperma donor worden en dan toch stiekem je kind op zoeken??
Ja idd, als ze rond de 4jaar zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
later gebeuren er dingen die wel grappig zijn maar je moet uitkijken dat je er niet te hard om lacht....
(zo zond die jongste laatst 'dikke tieten' dikke tieten' - geen idee wat ze op school leren)
Hey Barretjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
ohh stuart.. kan je geen sperma donor worden en dan toch stiekem je kind op zoeken??
ja. tieten, dat zei hij een tijdje terug ook de hele tijd als hij mij zagquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
later gebeuren er dingen die wel grappig zijn maar je moet uitkijken dat je er niet te hard om lacht....
(zo zond die jongste laatst 'dikke tieten' dikke tieten' - geen idee wat ze op school leren)
je wilt liever die 3 seconden plezier ervan??quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bar
Nee, dat zou ik niet willen op die manier![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
nou ja......quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem vooral omdat ik er nooit uitkom hoe oud hij nou is![]()
Jaa, hij is 2..en dan ehm...vier maanden? Of vijf? Ehm. Ruim twee![]()
(en dan kijkt de halve wereld al naar je omdat ze denken dat je je kind verwaarloost..als je al niet eens weet hoe oud hij precies is, nou, dan..)
Ik wil gewoon iets 'normaals'. Dus vrouw, kinderen, huisje. Hondquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je wilt liever die 3 seconden plezier ervan??
Ach, dan dump je haar in de Theems, niemand mist zo'n wichtquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan gaat ze er vandoor en kan ik me eigen scheel betalen. Ik wil natuurlijk wel dat het kind dan ook bij mij in huis woont
Ja, zeg, wat ben jij voor een slechte moederquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem vooral omdat ik er nooit uitkom hoe oud hij nou is![]()
Jaa, hij is 2..en dan ehm...vier maanden? Of vijf? Ehm. Ruim twee![]()
(en dan kijkt de halve wereld al naar je omdat ze denken dat je je kind verwaarloost..als je al niet eens weet hoe oud hij precies is, nou, dan..)
Ik ben het niet, al anderhalf jaar niet meer geweest en dat wil ik nog heel lang zo houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar veel hier zijn of waren het
quote:
quote:
'N avond heren!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bar
Nee, dat zou ik niet willen op die manier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |