Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nog geen 10 uur, kan nog net dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Welke randdebiel gaat om..nou, nu nog staan boren![]()
Mijn pa kan datquote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk zequote:
oh, dat kan nog net?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog geen 10 uur, kan nog net dus.
maar ik gok je buurman
Hebben wij dezelfde buurmanquote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
fucking irritant is dat he, dat je je ineens min of meer verplicht voelt correct Nederlands te typen..ik krijg er kramp van in mijn klauwen manquote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
's avonds boren doe je gewoon niet, en al helemaal niet als je weet dat de buren (een) klein(e) kind(eren) heeft/hebben
kut zin
dat zou wel heel bijzonder zijnquote:
die boor gaat gewoon zo hardquote:
Nee een lange afstands boorquote:
Ja, nouja, de beschrijving klop(boor)te wel heel aardigquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zou wel heel bijzonder zijn
ja nahja het is gewoon schandalig om op dit tijdstip gewoon de gaan borenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fucking irritant is dat he, dat je je ineens min of meer verplicht voelt correct Nederlands te typen..ik krijg er kramp van in mijn klauwen man
precies DATquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
tot 10 mag volgens de hinder wet.
als je een beetje fatsoen in je donder hebt dan doe je het niet meer na 8 uur
IDDquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
Nou, inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee een lange afstands boor![]()
Mja wel buitengewoon kut om op dit tijdstip te boren of ander lawaai te maken
Dat is zeker de wet om mensen zoveel mogelijk te hinderen?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
Ik denk dat het een beetje aan de situatie ligt, kijk nu boren is geen probleem zolang je maar zorgt dat niemand anders er last van heeftquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nahja het is gewoon schandalig om op dit tijdstip gewoon de gaan boren
[..]
precies DAT
als je je huis aan het verbouwen bent wel jaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, inderdaad
[..]
Dat is zeker de wet om mensen zoveel mogelijk te hinderen?
Neh, ze af en toe even opbellen vannacht..net als ze weer slapen gewoon nog een keer..en nog een keer...en nog een keerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Socios het volgende:
Gewoon vannacht om 03.00u zelf met een drilboor aan de gang gaan.
hihihiquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh, ze af en toe even opbellen vannacht..net als ze weer slapen gewoon nog een keer..en nog een keer...en nog een keer
Zeker niet met een kleine jongen in het huis naast je.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
Ooooow, dus Muck en Toek zijn schuldigquote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je je huis aan het verbouwen bent wel ja
WTF, woon jij naast PeZu?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker niet met een kleine jongen in het huis naast je.
Mijn buurman heeft er overigens het handje van om opeens midden in de nacht Pearl Jam's Black op te zetten voor een paar seconden
dat valt dan nog wel mee, hier 3 huizen verderop hoor je af en toe luid en duidelijk gabber Jimquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker niet met een kleine jongen in het huis naast je.
Mijn buurman heeft er overigens het handje van om opeens midden in de nacht Pearl Jam's Black op te zetten voor een paar seconden
Zo goed kunnen, ik heb hem pas een paar keer echt fysiek gezienquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat valt dan nog wel mee, hier 3 huizen verderop hoor je af en toe luid en duidelijk gabber Jim
Ja, erg mooi nummer, maar ik wil gewoon snachts kunnen slapen, ik slaap vaak al zo waardeloos.. Maar dat is ook meer mijn eigen schuld, door er overdag te lang in te gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat valt dan nog wel mee, hier 3 huizen verderop hoor je af en toe luid en duidelijk gabber Jim
Sowieso geen nachtverbouwingen of discotheek partiesquote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, erg mooi nummer, maar ik wil gewoon snachts kunnen slapen, ik slaap vaak al zo waardeloos.. Maar dat is ook meer mijn eigen schuld, door er overdag te lang in te gaan.
Hoi Trev. Vlucht ging goed, koffers kwamen snel. Geen klachten eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
Hoe is die?
Hoe was je vlucht?
Bij die laatste kan ik wel slapenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Sowieso geen nachtverbouwingen of discotheek parties
Stu!quote:
Dat is wel fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Trev. Vlucht ging goed, koffers kwamen snel. Geen klachten eigenlijk
ja echt geweldig, maar ik tril zowaar mijn nest uit... dan vind ik dat echt te erg (hoe zouden de mensen naast hun dat dan ervarenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, erg mooi nummer, maar ik wil gewoon snachts kunnen slapen, ik slaap vaak al zo waardeloos.. Maar dat is ook meer mijn eigen schuld, door er overdag te lang in te gaan.
Suikerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stu!
Wat ben je ver weg![]()
Goede reis gehad?
Ja, zeker fijn. Ehm, ik ben wel eens enthousiaster geweest zeg maarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel fijnen hoe voelt het om weer thuis te zijn?
Zeker iets met morgenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker fijn. Ehm, ik ben wel eens enthousiaster geweest zeg maar
Ik moet om 6.15 opstaan maar heb nu het geluk dat het hier een uur eerder isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
kijk eens naar de tijd....
22:00 alweer![]()
morgen 6:00 weer op
Nee, iets anders maar dat is verder niet zo belangrijkquote:
ik kan lekker uitslapen, kleine slaapt bij omaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
kijk eens naar de tijd....
22:00 alweer![]()
morgen 6:00 weer op
beetje smokkelen met de tijd he?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet om 6.15 opstaan maar heb nu het geluk dat het hier een uur eerder is
Ja, ik moet zeggen dat het in mijn geval hier wel gunstig isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje smokkelen met de tijd he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |