Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
toch niet voor jezelfquote:
wat een anti-climaxquote:
op die ene foto valt dat toch reuze meequote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
valt tegen, niet doen, ik ben een lelijk wijf
Ja hallo, uit mijn mond toetsenbord is dat toch vrij schokkend?quote:
ga je hem opdrinken?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hallo, uit mijn mond toetsenbord is dat toch vrij schokkend?
Ben je ziekquote:Op maandag 3 januari 2011 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hallo, uit mijn mond toetsenbord is dat toch vrij schokkend?
Ja, nee, echtquote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga je hem opdrinken?
dacht ff dat je hem voor iemand anders gezet had
Nee, je hebt gelijk, het is vreselijk
ziek?
quote:
Heul erg verkouden, en je weet inmiddels uit ervaring, ik ben nooooooit verkouden, maar als ik het ben...quote:
Sterkte meisquote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, nee, echt
Hij staat op mijn nieuwe tafel
Ik ga hem inderdaad zelf opdrinken, want ik ben snipverkouden en heb bijna geen stem meer
[..]![]()
Korfbalquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Even omkleden voor sporten, om 18:00 balletjes in de korf schieten
Wat lief van 'm. Zal ik hem een banaan geven?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, nee, echt
Ik ga hem inderdaad zelf opdrinken, want ik ben snipverkouden en heb bijna geen stem meer
[..]![]()
ohjeee beterschap meisquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Heul erg verkouden, en je weet inmiddels uit ervaring, ik ben nooooooit verkouden, maar als ik het ben...
dan is die honing ook wel verstandigquote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, nee, echt
[..]![]()
Dankquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sterkte meis![]()
Ik ben vandaag ook weer terug aan de thee
Beter van nietquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat lief van 'm. Zal ik hem een banaan geven?
OMGquote:Op maandag 3 januari 2011 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Heul erg verkouden, en je weet inmiddels uit ervaring, ik ben nooooooit verkouden, maar als ik het ben...
let maar op (geen geintje) van meer dan 3 tubes (fluoride!) tandpasta gaat je lichaam raar doenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit soms tandpasta uit tubes te likken
Voorheen Viking, nu niet meerquote:
Dankquote:
Honing?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is die honing ook wel verstandig
sterkte/beterschap
Why?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit soms tandpasta uit tubes te likken
Vind ik lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Voorheen Viking, nu niet meer
[..]
Dank
[..]
Honing?
En dank je
[..]
Why?
Koorts, snot, geen stem, nog meer snotquote:Op maandag 3 januari 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG. Ja, dan is het behoorlijk raak
...
zat dat er niet in?quote:
zielugquote:
part of the job helaasquote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dierenambulance is bloed aan het scheppen
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dierenambulance is bloed aan het scheppen
Het is wreedquote:Op maandag 3 januari 2011 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als ik wicky's pak, krijg ik een vieze smaak
[quote=Muck]![]()
Maar darten komt ook vanavond en heb een SO morgenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:14 schreef Ladylike het volgende:
Geen idee wat ik ga kijken, misschien two and a half men (als ik de afleveringen zelf niet op DVD heb)
wicky's izjn ook gewoon niet lekkerquote:
Dartenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar darten komt ook vanavond en heb een SO morgen
neem het opquote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar darten komt ook vanavond en heb een SO morgen
Dakar is ook niet meer wat het was...quote:
Terugkijken is saai. Dan maar na sport snel leren...quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neem het op
[..]
Dakar is ook niet meer wat het was...
Nee, zeker niet met die nu al uitgevallen Nederlandersquote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neem het op
[..]
Dakar is ook niet meer wat het was...
Maar waar korfbal jij dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terugkijken is saai. Dan maar na sport snel leren...
precies ... erg jammerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met die nu al uitgevallen Nederlanders
wicky's izjn ook gewoon niet lekkerquote:
Omflikkeren in de verbindingsetappe... Like, WTFquote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met die nu al uitgevallen Nederlanders
hey trevquote:
smakelijkquote:
Het is altijd etenstijd.quote:
dat laat ik door mijn ouders doenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Ladylike het volgende:
Eten is op
Zometeen nog ff snel mn statiegeld inleveren, heb bijna 7 euro aan flessen
rotzooi bleef maar staan..
Dat is ook niet veelquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Ladylike het volgende:
Eten is op
Zometeen nog ff snel mn statiegeld inleveren, heb bijna 7 euro aan flessen
rotzooi bleef maar staan..
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo lieve neukfoutjes van meIn wenigen Minuten erreichen wir Linz Hbf
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi nageboorte, mooizoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
te veel als het blijft staan, vroeger zou het ongeveer 28 euro zijnquote:
hojequote:
Hey lelijkerdquote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ze weet wel haar plek hequote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Toekito het volgende:
Muck is lekker in de keuken aan het rommelen
Dat soort bedragen halen wij hier dus ookquote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te veel als het blijft staan, vroeger zou het ongeveer 28 euro zijn
[..]
hoje
[..]
Hey lelijkerd
[..]
ze weet wel haar plek he
28 gulden is nu 7 euro maar de zooi blijft gelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat soort bedragen halen wij hier dus ook
Goed afgerichtquote:
Hier is het dus zo 30 euro en dan dus alleen maar petflessenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
28 gulden is nu 7 euro maar de zooi blijft gelijk
[..]
Goed afgericht
quote:
quote:
Oh vervelend, beterschapquote:Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat, ziekig en zo, heb me wel eens beter gevoeld en daar?
Dank je, vandaag geprobeert hoe het ging met werken maar was hopeloos, morgen lekker vrij omdat geen werk is.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh vervelend, beterschap
Ja wel oke, mega stress wat betreft stageverslag maar verder gaat het goed
Soms moet je gewoon toegeven en ziek zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, vandaag geprobeert hoe het ging met werken maar was hopeloos, morgen lekker vrij omdat geen werk is.
Hoelang heb je nog voordat het verslag af moet zijn?
Dat is waar en was ik als ik niet vrij was morgen wel van plan om te doenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon toegeven en ziek zijn![]()
De 11e moet het afDus dat is erg prettig hahaha
Mijn visje ook welquote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Muck het volgende:
Hmm, de kip in de oven ruikt echt heerlijk![]()
En ik zo ook als ik onder de douchequote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Muck het volgende:
En die mis ik nu.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Muck het volgende:
visjequote:
Oeh, kom je even laten ruiken?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik zo ook als ik onder de douchevandaan kom
![]()
Ik kan het nog wel een keertje doen hoorquote:
Oequote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan het nog wel een keertje doen hoor
Verstandigquote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe.
Maar wel als ik me wat beter voel.
En je hoeft er zo weinig voor te doenquote:
Vetquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond, wereldrecord kindslingeren gevestigd op 18.45
Hey meis... hoe gaat het?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Enfermera het volgende:
Avond*insert snotter-smiley*
[..]
Vet![]()
verkouden?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet![]()
18.45??quote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ja nou ik heb misschien wat gesmokkeld maar de oudste lag door al zijn koppigheid en dwarsigheid al om 18.30 er in en de jongste loopt nu nog door de babyfoon te brullen: GijsGIJSGIJSSSS (= de kat) en wordt door J. naar bed gebrachtquote:Op maandag 3 januari 2011 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18.45??Dat is bijna een meter verder dan het vorige record!
* Trevland laat Muck ruikenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Muck het volgende:
[..]
visje
[..]
Oeh, kom je even laten ruiken?
Dat doe je wel heel goedquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
Hey Enfequote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet![]()
Grote jongequote:
Wat weet jij daar nou vanquote:
fhaquote:
Gfquote:
Omdat IEquote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
Goh waarom verbaast mij dit nou niet
Hoiiiquote:
Griep zelfsquote:Op maandag 3 januari 2011 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
verkouden?
half ksc is aan et snotteren
Trevquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland laat Muck ruiken
[..]
Dat doe je wel heel goed
[..]
Hey Enfe![]()
[..]
Grote jonge
Jaaaaa maaar fout is fout he?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gf![]()
![]()
"u heeft meer dan 20 fout. u heeft zoveel fout dat nabespreken geen nut heeft. u moet opnieuw de hele theorie leren"
Arrogant ding. 1: ik had "maar" 21 fout. 2: ik had 29 goed. 3: ik heb pas 9 van de 30 hoofdstukken theorie gelezen dus eigenlijk vond ik dat ik het prima heb gedaan en 4: hoe kan ik nou leren als een hersenloze cdrom besluit dat ik het niet waard ben
Mooi *piep* weer ik las je tweets vanmorgen en ik had echt met je te doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiii
Joah, gaat wel. Naar de fysio was hel, ik was gelijk weer helemaal kapotMaar gelukkig zit mn rug nu weer goed
Hoe ist met jou? Lekker rustig avondje dus, aangezien de boys al op bed liggen?![]()
Geen idee maar ik ben wel blij dat ik morgen niet hoef te werkenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Griep zelfsHeb dat echt bijna nooit, maar nu met koude rillingen, hoesten en alles
Haha ja, wie wie heeft aangestoken is nog de vraag volgens mij XD
je moet ook eerst alle hoofdstukken lerenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gf![]()
![]()
"u heeft meer dan 20 fout. u heeft zoveel fout dat nabespreken geen nut heeft. u moet opnieuw de hele theorie leren"
Arrogant ding. 1: ik had "maar" 21 fout. 2: ik had 29 goed. 3: ik heb pas 9 van de 30 hoofdstukken theorie gelezen dus eigenlijk vond ik dat ik het prima heb gedaan en 4: hoe kan ik nou leren als een hersenloze cdrom besluit dat ik het niet waard ben
Ja dat snap ik ook welquote:
Zie hierbovenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
je moet ook eerst alle hoofdstukken leren
Flessiepessiequote:
fles ouwe treinneukertquote:
LLquote:
Liefquote:
Nou he.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaa maaar fout is fout he?
[..]
Mooi *piep* weer ik las je tweets vanmorgen en ik had echt met je te doen.
Je voelt je zooo nutteloos he dan?
Ja hier gaat alles wel lekkerik ga zo eens een lekkere latte maken en mijn slofjes aan doen
Lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ben wel blij dat ik morgen niet hoef te werken
Lief, thanksquote:
quote:
quote:
Ello lieverdsquote:
Ja wel okequote:
quote:
quote:
TY Trevquote:
Gierquote:
TMI TMIquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
oeh volgens mij is mn lichaam aan het afsterven, ik produceer luchtjes die je normaal gesproken alleen bij ontbindende personen ruikt
TMIquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
oeh volgens mij is mn lichaam aan het afsterven, ik produceer luchtjes die je normaal gesproken alleen bij ontbindende personen ruikt
stel je voor dat ik zo uit mn mond stonkquote:
Dat zeggen ze hier bij mij als ik thuis kom van het werkquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
ieuwquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
Het zijn de leidingenquote:
vlammeke erbij en vuurspugen maarquote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stel je voor dat ik zo uit mn mond stonk
JF zei al: "en jij durft je een meisje te noemen?quote:
moet je ze een keer laten schoonmakenquote:
Hihiquote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ze een keer laten schoonmaken
Ja bedankt voor de mental image hehquote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ze een keer laten schoonmaken
sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja bedankt voor de mental image hehgodskolere.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Is beetje inside joke;quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF zei al: "en jij durft je een meisje te noemen?"
smiechtquote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is beetje inside joke;
Ik liet een scheet bij GF, hij kwam toevallig achter de bar en zei: joh die leidingen moeten eens schoongemaakt worden, die beginnen te stinken..
Ik:
lekkerquote:
quote:
ja hoorquote:
graagquote:
bij jouw ging ook iets misquote:
Tuurlijkquote:
mja hier ook hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
graag
ging net iets mis hier![]()
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Ll geeft thee en koffie en zet pak Bastogne neer
bastongne koekjesquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
* goldfinger1963 pakt de bastognequote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
niet alles opvreten in je eentje bollequote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 pakt de bastogne
ook errug lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb lekker een Latte (van bijna een halve liter)
[ afbeelding ]
Harems hebben zo hun nadelenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben er weer... Even mezelf kalmeren... Heb 1 wijf een rotschop verkocht... Word het zat met die 2 wijven
ik probeerde jou te quote en kreeg de broncodequote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:)
dat was er mis...
te laatquote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet alles opvreten in je eentje bolle
nog ergerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn 2 marokkaanse meisjes...![]()
lastig he die trio's van tegenwoordigquote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben er weer... Even mezelf kalmeren... Heb 1 wijf een rotschop verkocht... Word het zat met die 2 wijven
Geniet er vanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb lekker een Latte (van bijna een halve liter)
[ afbeelding ]
holle bolle gijsquote:
LL heeft al een nieuw pak neergezetquote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik er al eentje heb
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lastig he die trio's van tegenwoordig
Volgens mij is die al leegquote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL heeft al een nieuw pak neergezet
Fijnquote:
studeer zequote:
succesquote:
Het 2e ook al?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is die al leeg
[..]
Fijn
dat was ik nietquote:
ik ook niet want ik heb chocolate chip cookiesquote:
Wel kaasdingessequote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Is er dan niemand die even een koekje over heeft
stelletje schransapen
oeh die zijn lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet want ik heb chocolate chip cookies
quote:
quote:
Lolquote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef Ladylike het volgende:
ik nies, flikkert de hond van schrik van de bank
Erg hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Is er dan niemand die even een koekje over heeft
stelletje schransapen
dat kloptquote:
zou slagroom ook lekker zijn op mijn latte macchiato?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd voor een kop warme Chocomel met slagroom.
zo een pak heb ik in no time opquote:
Daar waag ik mij nu niet aanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Ook heerlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
gewoon proberenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou slagroom ook lekker zijn op mijn latte macchiato?
en amaretto erdoorquote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef Ladylike het volgende:
Hond is volgens mij boos, wil niet meer bij me komen
[..]
Ook heerlijk
beetje kaneel over de slagroom...
ookquote:
O, dat ga ik volgende keer eens proberenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef Ladylike het volgende:
Hond is volgens mij boos, wil niet meer bij me komen
[..]
Ook heerlijk
beetje kaneel over de slagroom...
* DaMart noteert: voor volgende maand Chocomel inslaanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar waag ik mij nu niet aanmaar anders ben je hem zo kwijt
Een heel goed planquote:Op maandag 3 januari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert: voor volgende maand Chocomel inslaan.
anders ik welquote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo een pak heb ik in no time op
Ik gebruik wel de makkelijke manier om warme chocolademelk te maken, trouwens. Chocomel in een beker gieten en 2 minuten in de magnetron c-?.quote:
Dat doe ik ook als ik lui benquote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik wel de makkelijke manier om warme chocolademelk te maken, trouwens. Chocomel in een beker gieten en 2 minuten in de magnetron c-?.
Zoiets jaquote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
Hoor ik hier warme sjokiemel met rum en slagroom![]()
?
Bij zelf gemaakte (dus met melk, suiker en cacao) doe ik het sowieso standard erinquote:Op maandag 3 januari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat ga ik volgende keer eens proberen.
* DaMart noteert: nog meer Chocomel inslaanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
Hoor ik hier warme sjokiemel met rum en slagroom![]()
?
En vergeet ook de koffie nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert: nog meer Chocomel inslaan.
Die methode heb ik ooit geprobeerd, maar na 2 pogingen gaf ik het opquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij zelf gemaakte (dus met melk, suiker en cacao) doe ik het sowieso standard erin
beetje toch....
Je wattesquote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef Ladylike het volgende:
OMG mn stief-schoonbroertje is een lekker ding geworden
damn![]()
zoon van de vriend van mn schoonmoederquote:
And run to the end of youre chain and barkquote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef Ladylike het volgende:
OMG mn stief-schoonbroertje is een lekker ding geworden
damn![]()
geen bloed dus in princiepe bereikbaarquote:
Als ik het zo hoor, is het geen familie, en mag het dusquote:
nee dusquote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De partner van haar stiefzus, vermoed ik.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor, is het geen familie, en mag het dus.
Vraag me af of JF er heel blij mee isquote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor, is het geen familie, en mag het dus.
Hou je in, het arme jong weet niet wat 'm overkomtquote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
And run to the end of youre chain and bark
neequote:
Moet me inhouden om hem niet aan te spreken op msnquote:Op maandag 3 januari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou je in, het arme jong weet niet wat 'm overkomt.
Hoezo moet jij je daar op concentreren?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Fha het volgende:
En nu moet ik me volledig concentreren op alle kaasdingesse opeten
oeh lekkah (of zijn het die dingen weer die ik niet lust?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Fha het volgende:
WBquote:
kaasdingesse?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Fha het volgende:
Jaquote:
Omdat je anders hersenloos zit te vreten zonder te proeven wat je eet en dus zonder te genieten?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
Hoezo moet jij je daar op concentreren?
Ik ben bang van welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Ladylike het volgende:
oeh lekkah (of zijn het die dingen weer die ik niet lust?)
Aha op die fietsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat je anders hersenloos zit te vreten zonder te proeven wat je eet en dus zonder te genieten?
[..]
Ik ben bang van welMaar we kunnen wel doen alsof jij ze ook lekker vind
Preciesquote:
okay dan maarquote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat je anders hersenloos zit te vreten zonder te proeven wat je eet en dus zonder te genieten?
[..]
Ik ben bang van welMaar we kunnen wel doen alsof jij ze ook lekker vind
* Fha deelt kaasdingesse met LLquote:
* LL geniet van kaasdingessequote:
/carequote:
doe us liefquote:
dat geneuzel van voetbal kan me echt geen hol schelenquote:
Begrijp ik ook wel, moest mijn vreugde kwijtquote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat geneuzel van voetbal kan me echt geen hol schelen
okayquote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je hier:
Laten we stoppen met haten #12 Magnificent
mij ook niet, maar het stond er echt zo van: flikker op met je kutvoetbalquote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat geneuzel van voetbal kan me echt geen hol schelen
mooi dat je blij bent, dat kon ik aan de post niet aflezenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel, moest mijn vreugde kwijt
zo bedoelde ik het ook welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay
[..]
mij ook niet, maar het stond er echt zo van: flikker op met je kutvoetbal
Zo hoort dat ook toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
mij ook niet, maar het stond er echt zo van: flikker op met je kutvoetbal
Diequote:Op maandag 3 januari 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi dat je blij bent, dat kon ik aan de post niet aflezen
Er is ook een ajax topicquote:Op maandag 3 januari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel, moest mijn vreugde kwijt
Het word zo verwarrend als je voor elke zinnetje dat niet over koffie of thee gaat naar een ander topic moetquote:
quote:
Dat zeg ik ook niet maar gezien het aantal voetbalfans hierquote:Op maandag 3 januari 2011 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Het word zo verwarrend als je voor elke zinnetje dat niet over koffie of thee gaat naar een ander topic moet
ach ja, je moet af en toe dingen kwijt kunnen waar het merendeel van denkt: "dus?"quote:Op maandag 3 januari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar gezien het aantal voetbalfans hier
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Fha het volgende:
Mijn kassdingesse zijn gevallen
nu moet ik snel de stofjes er van af blazen en verder nommen![]()
Je wát?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Fha het volgende:
Mijn kassdingesse zijn gevallen
nu moet ik snel de stofjes er van af blazen en verder nommen![]()
Die van mij slaapt gelukkigquote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het rondlopend gevaar is bij mij erger, die is al weg voordat ik hem kan oprapen
Kaasdingessequote:
Is het zo'n gepuzzel?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
Pff, drinkwater aanvragen in Rotterdam is nog niet zo makkelijk blijkbaar
Echt, jij en TJ zouden heel Afrika kunnen redden als jullie een dagje vastenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
KaasdingesseAvondeten deel drie zeg maar
Je vergeet MPGquote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Muck het volgende:
Echt, jij en TJ zouden heel Afrika kunnen redden als jullie een dagje vasten
Wat als MPG en ik dan mee doen?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt, jij en TJ zouden heel Afrika kunnen redden als jullie een dagje vasten
Gelukkig is er een havenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:12 schreef Muck het volgende:
Pff, drinkwater aanvragen in Rotterdam is nog niet zo makkelijk blijkbaar
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Je vergeet MPGNu hebben we al bijna de hele wereld gered
Nu dus helemaalquote:
Jaquote:
True!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Je vergeet MPGNu hebben we al bijna de hele wereld gered
Kom naar Deventerquote:
Die zijn nu al dikquote:
GMTAquote: