Omdat IEquote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
Goh waarom verbaast mij dit nou niet
Hoiiiquote:
Griep zelfsquote:Op maandag 3 januari 2011 18:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
verkouden?
half ksc is aan et snotteren
Trevquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland laat Muck ruiken
[..]
Dat doe je wel heel goed
[..]
Hey Enfe![]()
[..]
Grote jonge
Jaaaaa maaar fout is fout he?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gf![]()
![]()
"u heeft meer dan 20 fout. u heeft zoveel fout dat nabespreken geen nut heeft. u moet opnieuw de hele theorie leren"
Arrogant ding. 1: ik had "maar" 21 fout. 2: ik had 29 goed. 3: ik heb pas 9 van de 30 hoofdstukken theorie gelezen dus eigenlijk vond ik dat ik het prima heb gedaan en 4: hoe kan ik nou leren als een hersenloze cdrom besluit dat ik het niet waard ben
Mooi *piep* weer ik las je tweets vanmorgen en ik had echt met je te doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiii
Joah, gaat wel. Naar de fysio was hel, ik was gelijk weer helemaal kapotMaar gelukkig zit mn rug nu weer goed
Hoe ist met jou? Lekker rustig avondje dus, aangezien de boys al op bed liggen?![]()
Geen idee maar ik ben wel blij dat ik morgen niet hoef te werkenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Griep zelfsHeb dat echt bijna nooit, maar nu met koude rillingen, hoesten en alles
Haha ja, wie wie heeft aangestoken is nog de vraag volgens mij XD
je moet ook eerst alle hoofdstukken lerenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gf![]()
![]()
"u heeft meer dan 20 fout. u heeft zoveel fout dat nabespreken geen nut heeft. u moet opnieuw de hele theorie leren"
Arrogant ding. 1: ik had "maar" 21 fout. 2: ik had 29 goed. 3: ik heb pas 9 van de 30 hoofdstukken theorie gelezen dus eigenlijk vond ik dat ik het prima heb gedaan en 4: hoe kan ik nou leren als een hersenloze cdrom besluit dat ik het niet waard ben
Ja dat snap ik ook welquote:
Zie hierbovenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
je moet ook eerst alle hoofdstukken leren
Flessiepessiequote:
fles ouwe treinneukertquote:
LLquote:
Liefquote:
Nou he.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaa maaar fout is fout he?
[..]
Mooi *piep* weer ik las je tweets vanmorgen en ik had echt met je te doen.
Je voelt je zooo nutteloos he dan?
Ja hier gaat alles wel lekkerik ga zo eens een lekkere latte maken en mijn slofjes aan doen
Lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ben wel blij dat ik morgen niet hoef te werken
Lief, thanksquote:
quote:
quote:
Ello lieverdsquote:
Ja wel okequote:
quote:
quote:
TY Trevquote:
Gierquote:
TMI TMIquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
oeh volgens mij is mn lichaam aan het afsterven, ik produceer luchtjes die je normaal gesproken alleen bij ontbindende personen ruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |