wicky's izjn ook gewoon niet lekkerquote:
Omflikkeren in de verbindingsetappe... Like, WTFquote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met die nu al uitgevallen Nederlanders
hey trevquote:
smakelijkquote:
Het is altijd etenstijd.quote:
dat laat ik door mijn ouders doenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Ladylike het volgende:
Eten is op
Zometeen nog ff snel mn statiegeld inleveren, heb bijna 7 euro aan flessen
rotzooi bleef maar staan..
Dat is ook niet veelquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Ladylike het volgende:
Eten is op
Zometeen nog ff snel mn statiegeld inleveren, heb bijna 7 euro aan flessen
rotzooi bleef maar staan..
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo lieve neukfoutjes van meIn wenigen Minuten erreichen wir Linz Hbf
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi nageboorte, mooizoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
te veel als het blijft staan, vroeger zou het ongeveer 28 euro zijnquote:
hojequote:
Hey lelijkerdquote:Op maandag 3 januari 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ze weet wel haar plek hequote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Toekito het volgende:
Muck is lekker in de keuken aan het rommelen
Dat soort bedragen halen wij hier dus ookquote:Op maandag 3 januari 2011 17:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te veel als het blijft staan, vroeger zou het ongeveer 28 euro zijn
[..]
hoje
[..]
Hey lelijkerd
[..]
ze weet wel haar plek he
28 gulden is nu 7 euro maar de zooi blijft gelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat soort bedragen halen wij hier dus ook
Goed afgerichtquote:
Hier is het dus zo 30 euro en dan dus alleen maar petflessenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
28 gulden is nu 7 euro maar de zooi blijft gelijk
[..]
Goed afgericht
quote:
quote:
Oh vervelend, beterschapquote:Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat, ziekig en zo, heb me wel eens beter gevoeld en daar?
Dank je, vandaag geprobeert hoe het ging met werken maar was hopeloos, morgen lekker vrij omdat geen werk is.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh vervelend, beterschap
Ja wel oke, mega stress wat betreft stageverslag maar verder gaat het goed
Soms moet je gewoon toegeven en ziek zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, vandaag geprobeert hoe het ging met werken maar was hopeloos, morgen lekker vrij omdat geen werk is.
Hoelang heb je nog voordat het verslag af moet zijn?
Dat is waar en was ik als ik niet vrij was morgen wel van plan om te doenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon toegeven en ziek zijn![]()
De 11e moet het afDus dat is erg prettig hahaha
Mijn visje ook welquote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Muck het volgende:
Hmm, de kip in de oven ruikt echt heerlijk![]()
En ik zo ook als ik onder de douchequote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Muck het volgende:
Hmm, de kip in de oven ruikt echt heerlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |