TMIquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
oeh volgens mij is mn lichaam aan het afsterven, ik produceer luchtjes die je normaal gesproken alleen bij ontbindende personen ruikt
stel je voor dat ik zo uit mn mond stonkquote:
Dat zeggen ze hier bij mij als ik thuis kom van het werkquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
oeh volgens mij is mn lichaam aan het afsterven, ik produceer luchtjes die je normaal gesproken alleen bij ontbindende personen ruikt
ieuwquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
Het zijn de leidingenquote:
vlammeke erbij en vuurspugen maarquote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stel je voor dat ik zo uit mn mond stonk
JF zei al: "en jij durft je een meisje te noemen?quote:
moet je ze een keer laten schoonmakenquote:
Hihiquote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ze een keer laten schoonmaken
Ja bedankt voor de mental image hehquote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ze een keer laten schoonmaken
sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja bedankt voor de mental image hehgodskolere.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Is beetje inside joke;quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF zei al: "en jij durft je een meisje te noemen?"
smiechtquote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is beetje inside joke;
Ik liet een scheet bij GF, hij kwam toevallig achter de bar en zei: joh die leidingen moeten eens schoongemaakt worden, die beginnen te stinken..
Ik:
lekkerquote:
quote:
ja hoorquote:
graagquote:
bij jouw ging ook iets misquote:
Tuurlijkquote:
mja hier ook hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
graag
ging net iets mis hier![]()
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Ll geeft thee en koffie en zet pak Bastogne neer
bastongne koekjesquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
* goldfinger1963 pakt de bastognequote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk
niet alles opvreten in je eentje bollequote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 pakt de bastogne
ook errug lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb lekker een Latte (van bijna een halve liter)
[ afbeelding ]
Harems hebben zo hun nadelenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben er weer... Even mezelf kalmeren... Heb 1 wijf een rotschop verkocht... Word het zat met die 2 wijven
ik probeerde jou te quote en kreeg de broncodequote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:)
dat was er mis...
te laatquote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet alles opvreten in je eentje bolle
nog ergerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn 2 marokkaanse meisjes...![]()
lastig he die trio's van tegenwoordigquote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben er weer... Even mezelf kalmeren... Heb 1 wijf een rotschop verkocht... Word het zat met die 2 wijven
Geniet er vanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb lekker een Latte (van bijna een halve liter)
[ afbeelding ]
holle bolle gijsquote:
LL heeft al een nieuw pak neergezetquote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik er al eentje heb
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lastig he die trio's van tegenwoordig
Volgens mij is die al leegquote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL heeft al een nieuw pak neergezet
Fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |