SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie. Veel koffie.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ai.
Hoe hou je dat vol man.
Zit mobiel, iemand nieuw topic![]()
Waarom?quote:
Ik ben zeer verheugd dat te mogen vernemenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef Baghdaddy het volgende:
Morgen! Ik heb heerlijk geslapen hehe
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben zeer verheugd dat te mogen vernemen
beetje stoer doen he?!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef Baghdaddy het volgende:
Morgen! Ik heb heerlijk geslapen hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje stoer doen he?!Haha dat mag zo nu en dan toch wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je goed wakker worden?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Paul het volgende:
Wie troost mij? Iedereen haat mij op fok! snif
Moeten we zelfs van jou gaan houden in dit topicquote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Paul het volgende:
We houden hier van iedereenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moeten we zelfs van jou gaan houden in dit topic
komt goei Paulquote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Paul het volgende:
Jij staat in de OP zag ik. Moet ik dan aan jou toestemming vragen om hier te posten?quote:
Nee, want jij bent 1` brok liefde.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij staat in de OP zag ik. Moet ik dan aan jou toestemming vragen om hier te posten?
Met apostrofquote:
Ik zal hem koesterenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mooi he. Dat was de apostrof der liefde.
Jaquote:
Ik wil best koffie zetten voor je alleen uhm heb je weinig aanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik wil koffie, maar heb geen liefde die koffie voor mij zet.
Zolang ik de liefde voel.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best koffie zetten voor je alleen uhm heb je weinig aan
Liev zijn he !!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Annnet het volgende:
Word ik net gebeld door een uberkneus van een telefoonwinkel dat ie is vergeten de achterkant van mn IDkaart te kopieren, of ik deze week even tijd had.
Ja. Alleen hij was irritant en hij probeerde me te versieren, terwijl ik net had gehoord dat er iemand was overleden en ik een uurtje slaap had gehad.quote:
Ik dacht dat je juist van dat soort aandacht hieldquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. Alleen hij was irritant en hij probeerde me te versieren, terwijl ik net had gehoord dat er iemand was overleden en ik een uurtje slaap had gehad.
Pardon? Iemand is overleden, iemand om wie ze veel gaf. Beetje bot om dan te zeggen dat het haar eigen schuld is dat ze niet slaapt hequote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist van dat soort aandacht hield
En wat betreft dat slapen... Dat doe je toch echt zelf hoor
Snuitje wil jij lieve koffie voor mij maken?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
De koffie is ook zo lief voor mij en en en.. ik hou van liev!
Ik raad het niet aanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
Geef de leraar/lerares een knuffel namens mij.
Is die persoon zo erg dan?quote:
Fotoquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Volkomen behaard en besnord, maar niet haten heh
voor jou wil ik koffiebonen plukken, branden, malen en koffie zettenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Snuitje wil jij lieve koffie voor mij maken?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor jou wil ik koffiebonen plukken, branden, malen en koffie zetten
oplosrommel heb ik niet, maar dubbele espresso is wel prima te makenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een dubbele oplosespresso met suiker.
Kan nu al niet meer wachtenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon? Iemand is overleden, iemand om wie ze veel gaf. Beetje bot om dan te zeggen dat het haar eigen schuld is dat ze niet slaapt he
De beste man belde vandaag, en ze had net te horen gekregen dat diegene overleden is.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. Alleen hij was irritant en hij probeerde me te versieren, terwijl ik net had gehoord dat er iemand was overleden en ik een uurtje slaap had gehad.
Sowieso, economie interessant?quote:
Hier klopt echt geen ene zak van, ga maar wieberen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
De beste man belde vandaag, en ze had net te horen gekregen dat diegene overleden is.
Dat betekend dus dat ze dit vannacht nog niet wist, en dit haar slaap dus niet heeft beïnvloed.
Dus nee, dit was geen botte/respectloze opmerking.
Dat is toch echt wat jij zegt hoor? Dat staat er?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hier klopt echt geen ene zak van, ga maar wieberen.
quote:
In ruil voor tosti'squote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lust geen koffie maar ben altijd bereid om mensen wakker te maken met koffie op bed
Laatste keer zelfs zonder een tosti terug te verwachtenquote:
Is dat een nieuwe vorm van poep- en plasseks?quote:
Kotssnotkontseks met huppel, ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe vorm van poep- en plasseks?
Best sex everquote:
Na de volgende opmerking niet meer hoor...quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Annnet het volgende:
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.
Mag ik in je kont kotsen?quote:
Claustrofobische piemelquote:
Maar mij en Ezje wil ze nog wel meetenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Na de volgende opmerking niet meer hoor...
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.getverVerliefd, verloofd.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Annnet het volgende:
[..]Nasty NettingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.getver
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hallo toonquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het lijkt wel steeds harder te gaan, dit topic
Soersieboentoenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het lijkt wel steeds harder te gaan, dit topic
Sommige mensen begrijpen mij verkeerd, ik doe geen vlieg kwaadquote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima![]()
Maar het begon even onaardig te klinken
Haaaiquote:
Michhasquote:
Is al goedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen mij verkeerd, ik doe geen vlieg kwaad
Alleen maar liefdequote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haaai![]()
[..]
MichhasIk moest hard lachen van deze reactie
Deze gaat ook in m'n signatue
IkMichhas
Maar je bent op het forum, no offence, niet heel lief ofzo...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen mij verkeerd, ik doe geen vlieg kwaad
Dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Maar je bent op het forum, no offence, niet heel lief ofzo...
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik probeerde zelfs nog een verzoeningsactie Annnet, maar je reageerde er niet eens opquote:
Leave Michhas alone!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Annnet het volgende:
[..]Dat gaat een leuk avondje worden danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.getver
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Nee, omdat ik weet dat je het toch niet meent.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde zelfs nog een verzoeningsactie Annnet, maar je reageerde er niet eens op
Whut? Hoezo zou ik dat niet menen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, omdat ik weet dat je het toch niet meent.
Nouja, excuses, dan had ik dat verkeerd ingeschat. Heb een heel laag beeld over de gemiddelde poster.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whut? Hoezo zou ik dat niet menen?
Jij weet zelf ook wel dat ik niet zo respectloos ben dat ik flauwe grappen ga maken als er niet iemand in jouw omgeving is overleden, kom op zeg
Dan bied ik mijn excuses aan!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whut? Hoezo zou ik dat niet menen?
Jij weet zelf ook wel dat ik niet zo respectloos ben dat ik flauwe grappen ga maken als er niet iemand in jouw omgeving is overleden, kom op zeg
Mijn opmerking werd verkeerd begrepen door Huppel, that's all
Ongeveer 1 meter 50?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nouja, excuses, dan had ik dat verkeerd ingeschat. Heb een heel laag beeld over de gemiddelde poster.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nouja, excuses, dan had ik dat verkeerd ingeschat. Heb een heel laag beeld over de gemiddelde poster.
Geen probleem, heb mijn excuses op de vorige pagina al aangebodenquote:
Is snavelmans ook zo klein ja?quote:
quote:
Is de gemiddelde lengte op fok tussen de 1.50 en 1.75 ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachensamen met gridlok
Schijnbaar, wij vallen buiten de boot.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is de gemiddelde lengte op fok tussen de 1.50 en 1.75 ofzo?
Ik vind het niet leuk om bij die groep gepleurd te wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is de gemiddelde lengte op fok tussen de 1.50 en 1.75 ofzo?
Wij zijn dan ook geen gemiddelde FOKker. Net als Hupsje overigens.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef Annnet het volgende:
[..]
Schijnbaar, wij vallen buiten de boot.
Dat kan ik doen dusquote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef Annnet het volgende:
Als ik flinke tieten had, kon ik die op zijn hoofd laten rusten. Maar daar kan dat kereltje ook niks aan doen
Liefde, ik voel hetquote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen gemiddelde FOKker. Net als Hupsje overigens.
Je tieten maken een hoop goed.quote:
Dus geen borstverkleining doen?quote:
Dat Ajax logo verbetert het alleen maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat ajax logo verpest het weer een beetje...
Uhm 1.69 volgens mn ID, gewicht geen ideequote:
Ajaxquote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat Ajax logo verbetert het alleen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |