Na de volgende opmerking niet meer hoor...quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Annnet het volgende:
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.
Mag ik in je kont kotsen?quote:
Claustrofobische piemelquote:
Maar mij en Ezje wil ze nog wel meetenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Na de volgende opmerking niet meer hoor...
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.getverVerliefd, verloofd.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Annnet het volgende:
[..]Nasty NettingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.getver
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hallo toonquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het lijkt wel steeds harder te gaan, dit topic
Soersieboentoenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het lijkt wel steeds harder te gaan, dit topic
Sommige mensen begrijpen mij verkeerd, ik doe geen vlieg kwaadquote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima![]()
Maar het begon even onaardig te klinken
Haaaiquote:
Michhasquote:
Is al goedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen mij verkeerd, ik doe geen vlieg kwaad
Alleen maar liefdequote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haaai![]()
[..]
MichhasIk moest hard lachen van deze reactie
Deze gaat ook in m'n signatue
IkMichhas
Maar je bent op het forum, no offence, niet heel lief ofzo...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen mij verkeerd, ik doe geen vlieg kwaad
Dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Maar je bent op het forum, no offence, niet heel lief ofzo...
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik probeerde zelfs nog een verzoeningsactie Annnet, maar je reageerde er niet eens opquote:
Leave Michhas alone!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Annnet het volgende:
[..]Dat gaat een leuk avondje worden danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.getver
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Nee, omdat ik weet dat je het toch niet meent.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde zelfs nog een verzoeningsactie Annnet, maar je reageerde er niet eens op
Whut? Hoezo zou ik dat niet menen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, omdat ik weet dat je het toch niet meent.
Nouja, excuses, dan had ik dat verkeerd ingeschat. Heb een heel laag beeld over de gemiddelde poster.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whut? Hoezo zou ik dat niet menen?
Jij weet zelf ook wel dat ik niet zo respectloos ben dat ik flauwe grappen ga maken als er niet iemand in jouw omgeving is overleden, kom op zeg
Dan bied ik mijn excuses aan!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whut? Hoezo zou ik dat niet menen?
Jij weet zelf ook wel dat ik niet zo respectloos ben dat ik flauwe grappen ga maken als er niet iemand in jouw omgeving is overleden, kom op zeg
Mijn opmerking werd verkeerd begrepen door Huppel, that's all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |