We houden hier van iedereenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moeten we zelfs van jou gaan houden in dit topic
komt goei Paulquote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Paul het volgende:
Wie troost mij? Iedereen haat mij op fok! snif
Jij staat in de OP zag ik. Moet ik dan aan jou toestemming vragen om hier te posten?quote:
Nee, want jij bent 1` brok liefde.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij staat in de OP zag ik. Moet ik dan aan jou toestemming vragen om hier te posten?
Met apostrofquote:
Ik zal hem koesterenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mooi he. Dat was de apostrof der liefde.
Jaquote:
Ik wil best koffie zetten voor je alleen uhm heb je weinig aanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik wil koffie, maar heb geen liefde die koffie voor mij zet.
Zolang ik de liefde voel.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best koffie zetten voor je alleen uhm heb je weinig aan
Liev zijn he !!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Annnet het volgende:
Word ik net gebeld door een uberkneus van een telefoonwinkel dat ie is vergeten de achterkant van mn IDkaart te kopieren, of ik deze week even tijd had.
Ja. Alleen hij was irritant en hij probeerde me te versieren, terwijl ik net had gehoord dat er iemand was overleden en ik een uurtje slaap had gehad.quote:
Ik dacht dat je juist van dat soort aandacht hieldquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. Alleen hij was irritant en hij probeerde me te versieren, terwijl ik net had gehoord dat er iemand was overleden en ik een uurtje slaap had gehad.
Pardon? Iemand is overleden, iemand om wie ze veel gaf. Beetje bot om dan te zeggen dat het haar eigen schuld is dat ze niet slaapt hequote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist van dat soort aandacht hield
En wat betreft dat slapen... Dat doe je toch echt zelf hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |