Ongeveer 1 meter 50?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nouja, excuses, dan had ik dat verkeerd ingeschat. Heb een heel laag beeld over de gemiddelde poster.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nouja, excuses, dan had ik dat verkeerd ingeschat. Heb een heel laag beeld over de gemiddelde poster.
Geen probleem, heb mijn excuses op de vorige pagina al aangebodenquote:
Is snavelmans ook zo klein ja?quote:
quote:
Is de gemiddelde lengte op fok tussen de 1.50 en 1.75 ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachensamen met gridlok
Schijnbaar, wij vallen buiten de boot.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is de gemiddelde lengte op fok tussen de 1.50 en 1.75 ofzo?
Ik vind het niet leuk om bij die groep gepleurd te wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is de gemiddelde lengte op fok tussen de 1.50 en 1.75 ofzo?
Wij zijn dan ook geen gemiddelde FOKker. Net als Hupsje overigens.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef Annnet het volgende:
[..]
Schijnbaar, wij vallen buiten de boot.
Dat kan ik doen dusquote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef Annnet het volgende:
Als ik flinke tieten had, kon ik die op zijn hoofd laten rusten. Maar daar kan dat kereltje ook niks aan doen
Liefde, ik voel hetquote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen gemiddelde FOKker. Net als Hupsje overigens.
Je tieten maken een hoop goed.quote:
Dus geen borstverkleining doen?quote:
Dat Ajax logo verbetert het alleen maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat ajax logo verpest het weer een beetje...
Uhm 1.69 volgens mn ID, gewicht geen ideequote:
Ajaxquote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat Ajax logo verbetert het alleen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |