Ik wil best koffie zetten voor je alleen uhm heb je weinig aanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik wil koffie, maar heb geen liefde die koffie voor mij zet.
Zolang ik de liefde voel.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best koffie zetten voor je alleen uhm heb je weinig aan
Liev zijn he !!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Annnet het volgende:
Word ik net gebeld door een uberkneus van een telefoonwinkel dat ie is vergeten de achterkant van mn IDkaart te kopieren, of ik deze week even tijd had.
Ja. Alleen hij was irritant en hij probeerde me te versieren, terwijl ik net had gehoord dat er iemand was overleden en ik een uurtje slaap had gehad.quote:
Ik dacht dat je juist van dat soort aandacht hieldquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. Alleen hij was irritant en hij probeerde me te versieren, terwijl ik net had gehoord dat er iemand was overleden en ik een uurtje slaap had gehad.
Pardon? Iemand is overleden, iemand om wie ze veel gaf. Beetje bot om dan te zeggen dat het haar eigen schuld is dat ze niet slaapt hequote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist van dat soort aandacht hield
En wat betreft dat slapen... Dat doe je toch echt zelf hoor
Snuitje wil jij lieve koffie voor mij maken?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
De koffie is ook zo lief voor mij en en en.. ik hou van liev!
Ik raad het niet aanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
Geef de leraar/lerares een knuffel namens mij.
Is die persoon zo erg dan?quote:
Fotoquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Volkomen behaard en besnord, maar niet haten heh
voor jou wil ik koffiebonen plukken, branden, malen en koffie zettenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef Annnet het volgende:
[..]
Snuitje wil jij lieve koffie voor mij maken?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor jou wil ik koffiebonen plukken, branden, malen en koffie zetten
oplosrommel heb ik niet, maar dubbele espresso is wel prima te makenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een dubbele oplosespresso met suiker.
Kan nu al niet meer wachtenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon? Iemand is overleden, iemand om wie ze veel gaf. Beetje bot om dan te zeggen dat het haar eigen schuld is dat ze niet slaapt he
De beste man belde vandaag, en ze had net te horen gekregen dat diegene overleden is.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja. Alleen hij was irritant en hij probeerde me te versieren, terwijl ik net had gehoord dat er iemand was overleden en ik een uurtje slaap had gehad.
Sowieso, economie interessant?quote:
Hier klopt echt geen ene zak van, ga maar wieberen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
De beste man belde vandaag, en ze had net te horen gekregen dat diegene overleden is.
Dat betekend dus dat ze dit vannacht nog niet wist, en dit haar slaap dus niet heeft beïnvloed.
Dus nee, dit was geen botte/respectloze opmerking.
Dat is toch echt wat jij zegt hoor? Dat staat er?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hier klopt echt geen ene zak van, ga maar wieberen.
quote:
In ruil voor tosti'squote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lust geen koffie maar ben altijd bereid om mensen wakker te maken met koffie op bed
Laatste keer zelfs zonder een tosti terug te verwachtenquote:
Is dat een nieuwe vorm van poep- en plasseks?quote:
Kotssnotkontseks met huppel, ofzoquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe vorm van poep- en plasseks?
Best sex everquote:
Na de volgende opmerking niet meer hoor...quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Annnet het volgende:
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.
Mag ik in je kont kotsen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |