Ekdom is een held.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:41 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat is Effe Ekdom toch best wel saai zeg, vergeleken met Stenders Eetvermaak.
quote:
die plaat bestaat dan ook al een tijdjequote:Op maandag 3 januari 2011 12:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan al? 3FM kennende wordt het pas half Februari megahit
Dat kreeg ik van hole1988 te horen jaquote:
Ok met SR vermijd ik dit topic en toen ik gekeken heb kwamen er idioten als DJKoelkast en Porsche1quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Trending plaatje tijdens sr10 toen wijd open werd gedraaid
Porsche1quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ok met SR vermijd ik dit topic en toen ik gekeken heb kwamen er idioten als DJKoelkast en Porsche1
xDDDDDDDDDDDDDddddddddddddquote:
Twee jaar geleden niet, toen hadden ze Jordy van Loon geen MH gemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het jaar begint altijd met een goede megahit, nl de anthem van sr
Edit: toch?
en maar goed ookquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twee jaar geleden niet, toen hadden ze Jordy van Loon geen MH gemaakt.
Gelukkig niet zegquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest, had ik 3FM voor een week lang gewoon geboycot. Wat een kutplaat is dat.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ja jammer is datquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Zeroku het volgende:
En Adele voor de 300000000000000000ste keer.
quote:
Dat heb ik met Ou Est Le Swimming Pool!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
En de mening of het een goede plaat is verschilt natuurlijk, maar ik kan Dance with somebody 100 miljoen miljard keer luisteren zonder dat ie slecht wordt en anderen zijn hem na 1 x al zat, evenzo met Adele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |