Klinkt niet echt als de moeite waard om het te checken in de biosquote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
next three days was wel aardig. iets teveel rare plottwists wat mij betreft.
Dat is geen geld, jahquote:en saw3d wil ik wel zien. daar betaal ik dan wel 1,50 voor, maar dan is de reeks compleet en hb ik iig 1 saw in de bios gezien. heb de afgelopen deel 1 t/m 6 maar even (her)zien en sommige zijn beter (1,3,6) dan anderen (2,4,5)
Hé WW'erquote:
leve Pathé Unlimited. jammer dat dat niet in Lwd is...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als de moeite waard om het te checken in de bios
[..]
Dat is geen geld, jah. Voor dat bedrag zou ik het ook wel willen checken in de bios. Groot scherm, vet geluid. Jam!
Waarom had je een ban schatje?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, mijn ban duurde ietsje langer dan 48 uur. De hoeren.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat ik kan slapen vannacht...
die bug zou alleen op 1 en 2 januari zijn.....wel een faalbug btw. tjongejonge.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hoop dat zijn Iphone ding wil afgaan
.
Rond dat tijdstip rol ik net uit bed of ben reeds in de sportschool. Spannend!
De mod's een tijdelijk stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.quote:
Arme jij.... :-(quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De mod's een tijdelijk stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.
dat was niet de echte reden....ik ben met de hele crew naar bed geweest om jou te bannen!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De mod's een tijdelijk stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.
en nu eerlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha, ja echt slecht inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die bug zou alleen op 1 en 2 januari zijn.....wel een faalbug btw. tjongejonge.
nee, daarmee swing je je bed uitquote:Op zondag 2 januari 2011 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ja echt slecht inderdaad![]()
. Volgend jaar dus maar even rekening mee houden. Gelukkig heeft mijn KPN Swing geen last van die bug. Ha-ha!
Pocketline FTW!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ja echt slecht inderdaad![]()
. Volgend jaar dus maar even rekening mee houden. Gelukkig heeft mijn KPN Swing geen last van die bug. Ha-ha!
Er liepen hier ook wel een paar moderators rond... Wat een dra-ma! Ik ben blij dat die figuren hier nu niet meer rondlopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
HOI !!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:41 schreef DaMook het volgende:
Hallo, weer afgewerkt klaar met werken voor vandaag
.
Slet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was niet de echte reden....ik ben met de hele crew naar bed geweest om jou te bannen!
Maar net.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Arme jij.... :-(
... heb je het overleefd?
*aai
De mod's een tijdelijke stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.quote:
Dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er liepen hier ook wel een paar moderators rond... Wat een dra-ma! Ik ben blij dat die figuren hier nu niet meer rondlopen.
Wie waren dat dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er liepen hier ook wel een paar moderators rond... Wat een dra-ma! Ik ben blij dat die figuren hier nu niet meer rondlopen.
Na-men willen wequote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, lul niet manquote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De mod's een tijdelijke stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.
iBennyquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
iBenny en Symphonic, oid. Die komen hier 1x per jaar en introduceren dan hun 'eigen' regels.
En onder de noemer 'mod' spammen ze het hele forum plat, zie over het gehele jaar:quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
iBenny en Symphonic, oid. Die komen hier 1x per jaar en introduceren dan hun 'eigen' regels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zoals...?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze waren hier tijdens SR.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zoals...?
Ik heb ze hier echt nog nooit gezien en kom hier toch alweer een paar jaar....
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En onder de noemer 'mod' spammen ze het hele forum plat, zie over het gehele jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Alsof Symph post om het posten.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Had ik dus ook moeten doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohja, dan blijf ik hier uit de buurt
die zijn hier alleen tijdens SR.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zoals...?
[..]
En onder de noemer 'mod' spammen ze het hele forum plat, zie over het gehele jaar:DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
En onder de noemer 'mod' spammen ze het hele forum plat, zie over het gehele jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. iBenny zit ook veel bij TAL hoor, gewoon de liveshows, is niks 'alleen maar mod' aan.
Falers jullie.
Zie hier de postgeschiedenis van iBenny in het 3FM topique:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouwe SR rukker dat ie is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie hier de postgeschiedenis van iBenny in het 3FM topique:Gaatie lekker zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouwe SR rukker dat ie is.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Och, er waren hier tijdens SR ook een aantal posters met wie ik het gezellig genoeg heb gehad. Maar ik ben het wel met je eens. SR is groot genoeg om een eigen topic te krijgen, dan kunnen wij als 3FM-luisteraars hier blijven. Ook al ben ik dankzij SR wel weer blijven plakkenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn hier alleen tijdens SR.
ik ben er eigenlijk ook voor om volgend jaar een apart SR-topic of forum te maken en dat de diehards like us gewoon in deze reeks blijven. en natuurlijk ook wel over SR praten, maar in alle rust en gezelligheid zoals je deze vindt onder goede bekenden
Gelukkig staan we niet allemaal zo kansloos op de foto voor het huis als jij.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]. iBenny zit ook veel bij TAL hoor, gewoon de liveshows, is niks 'alleen maar mod' aan.
Falers jullie.
Jahoor, moet ik harder?quote:
en ook niet de gifjes spamquote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De mod's een tijdelijke stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.
http://forum.fok.nl/user/history/249756 Dat Symph mod is in V&A zorgt er gewoon voor dat hij veel moet posten.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]. iBenny zit ook veel bij TAL hoor, gewoon de liveshows, is niks 'alleen maar mod' aan.
Falers jullie.
Nee, je mag optyfen met je gezeik.quote:
Anders krijg ik een ban, duhh..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga weg nu, jullie zijn echt teringtriest bezig met zn tweeën. Achteraf pas zeiken, slechtste wat je kunt doen.
Eens, ze moeten maar een KLB topic openenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga weg nu, jullie zijn echt teringtriest bezig met zn tweeën. Achteraf pas zeiken, slechtste wat je kunt doen.
Ze zouden mij mod moeten makenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gelukkig staan we niet allemaal zo kansloos op de foto voor het huis als jij.
Jullie moeten niet alles zo serieus nemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
Fijn dat Hans een mening over mensen heeft, dat is zijn goed recht, maar dat die hielenlikkers het dan weer in het idiote moeten trekken is toch wel weer typisch.
Ohnee, tuurlijk. Nu is alles weer een grapje. Tyf toch op.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie moeten niet alles zo serieus nemen.
O.a. op het gebied van het aanmaken van een nieuw topic. Voor volgend jaar zou ik het advies aan hun geven om een paar weken hier alvast warm te draaien, zodat je ongeveer weet hoe het hier gaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zoals...?
ach joh, dan ben jij toch al opgerot. ga toch lekker cityfm luisteren man!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
O.a. op het gebied van het aanmaken van een nieuw topic. Voor volgend jaar zou ik het advies aan hun geven om een paar weken hier alvast warm te draaien, zodat je ongeveer weet hoe het hier gaat.
james blake - limit to your love?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef CindieY het volgende:
Hoe heet nou ook alweer dat enorm rustige liedje met die bas er in? Ik weet dat ie nog gedraaid is vandaag, maar ik weet niet meer hoe laat ongeveer
James Blake Limit To Your Lovequote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef CindieY het volgende:
Hoe heet nou ook alweer dat enorm rustige liedje met die bas er in? Ik weet dat ie nog gedraaid is vandaag, maar ik weet niet meer hoe laat ongeveer
Beter gedragen ze zich hier gewoon als user, zoals het hoort en gaan ze geen regels verzinnen en met knopjes lopen kloten.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
O.a. op het gebied van het aanmaken van een nieuw topic. Voor volgend jaar zou ik het advies aan hun geven om een paar weken hier alvast warm te draaien, zodat je ongeveer weet hoe het hier gaat.
en jij moet helemaal je mond houden!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Och liefjes toch, de feestdagen zijn duidelijk weer voorbij, wat zijn jullie weer lief voor elkaar........
Had er geloof ik beter niet over kunnen beginnenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
Fijn dat Hans een mening over mensen heeft, dat is zijn goed recht, maar dat die hielenlikkers het dan weer in het idiote moeten trekken is toch wel weer typisch.
Tijd om te verhuizen, Groningen doet je geen goed blijkbaar..quote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij moet helemaal je mond houden!
Je mag er best over beginnen, het is jouw fout ook niet, verre van zelfs. Maar ik vind het altijd zo typisch, dat sommige jouw mening tot in den treure moeten blijven volgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had er geloof ik beter niet over kunnen beginnen.
pas maar op jij! langzaam maar zeker kom ik jouw kant op. straks ligt alleen de afsluitdijk nog tussen ons in!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen, Groningen doet je geen goed blijkbaar..
ik heb geen idee!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, serieus, chill.... waar gáát het nou helemaal over zeg??
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach joh, dan ben jij toch al opgerot. ga toch lekker cityfm luisteren man!
Over twee mods die hier uit het niets door sommige aan de schandpaal genageld moeten worden nadat Hans een opmerking hierover maakte.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Gezellig 'afsluitdijkFM' met glazenhuis! naast dat monumentquote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas maar op jij! langzaam maar zeker kom ik jouw kant op. straks ligt alleen de afsluitdijk nog tussen ons in!
ah, jij gaat klikken?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef DaMook het volgende:
Het word zometeen tijd wat users hier in een topic report te vermelden.
Over Serious Request 2010.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Mookje!
Nog gelukkig nieuwjaar jongen!
En dus? Gaat iedereen er als 'n dolle bovenop springen?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Over twee mods die hier uit het niets door sommige aan de schandpaal genageld moeten worden nadat Hans een opmerking hierover maakte.
ja, gaan wij 1 week in zo'n huis zitten. plaatjes draaien en vies sap drinken. geld ophalen zit er niet in aangezien we geen frequentie hebben en iemand onze url (www.afsluitdijkfmvandagoducken3rdrock.co.ke) kan onthouden. maar toch!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gezellig 'afsluitdijkFM' met glazenhuis! naast dat monument
Als jullie dan ook kappen met dat gezeur, ik ben er net en word nu al misselijk van het gezeik hierquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, jij gaat klikken?
je weet wat ze zingen he! zo van klikspaan boterspaan je mag niet door mn straatje gaan. hondje zal je bijten, poesje zal je krabbelen, dat komt door al dat babbelen.
dus!
Gebookmarkedquote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, gaan wij 1 week in zo'n huis zitten. plaatjes draaien en vies sap drinken. geld ophalen zit er niet in aangezien we geen frequentie hebben en iemand onze url (www.afsluitdijkfmvandagoducken3rdrock.co.ke) kan onthouden. maar toch!
moet je je hoofd boven de wc-pot hangenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als jullie dan ook kappen met dat gezeur, ik ben er net en word nu al misselijk van het gezeik hier.
30februari gaan we erin en als pasen en pinksteren op st juttemis vallen komen we er weer uit!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gebookmarked, wanneer moet ik luisteren
.
Beter nemen we dan 'http://glazenhuis.dagorock.nl'quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, gaan wij 1 week in zo'n huis zitten. plaatjes draaien en vies sap drinken. geld ophalen zit er niet in aangezien we geen frequentie hebben en iemand onze url (www.afsluitdijkfmvandagoducken3rdrock.co.ke) kan onthouden. maar toch!
Ik ga kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
30februari gaan we erin en als pasen en pinksteren op st juttemis vallen komen we er weer uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |