Beter gedragen ze zich hier gewoon als user, zoals het hoort en gaan ze geen regels verzinnen en met knopjes lopen kloten.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
O.a. op het gebied van het aanmaken van een nieuw topic. Voor volgend jaar zou ik het advies aan hun geven om een paar weken hier alvast warm te draaien, zodat je ongeveer weet hoe het hier gaat.
en jij moet helemaal je mond houden!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Och liefjes toch, de feestdagen zijn duidelijk weer voorbij, wat zijn jullie weer lief voor elkaar........
Had er geloof ik beter niet over kunnen beginnenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
Fijn dat Hans een mening over mensen heeft, dat is zijn goed recht, maar dat die hielenlikkers het dan weer in het idiote moeten trekken is toch wel weer typisch.
Tijd om te verhuizen, Groningen doet je geen goed blijkbaar..quote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij moet helemaal je mond houden!
Je mag er best over beginnen, het is jouw fout ook niet, verre van zelfs. Maar ik vind het altijd zo typisch, dat sommige jouw mening tot in den treure moeten blijven volgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had er geloof ik beter niet over kunnen beginnen.
pas maar op jij! langzaam maar zeker kom ik jouw kant op. straks ligt alleen de afsluitdijk nog tussen ons in!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen, Groningen doet je geen goed blijkbaar..
ik heb geen idee!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, serieus, chill.... waar gáát het nou helemaal over zeg??
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach joh, dan ben jij toch al opgerot. ga toch lekker cityfm luisteren man!
Over twee mods die hier uit het niets door sommige aan de schandpaal genageld moeten worden nadat Hans een opmerking hierover maakte.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Gezellig 'afsluitdijkFM' met glazenhuis! naast dat monumentquote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas maar op jij! langzaam maar zeker kom ik jouw kant op. straks ligt alleen de afsluitdijk nog tussen ons in!
ah, jij gaat klikken?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef DaMook het volgende:
Het word zometeen tijd wat users hier in een topic report te vermelden.
Over Serious Request 2010.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Mookje!
Nog gelukkig nieuwjaar jongen!
En dus? Gaat iedereen er als 'n dolle bovenop springen?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Over twee mods die hier uit het niets door sommige aan de schandpaal genageld moeten worden nadat Hans een opmerking hierover maakte.
ja, gaan wij 1 week in zo'n huis zitten. plaatjes draaien en vies sap drinken. geld ophalen zit er niet in aangezien we geen frequentie hebben en iemand onze url (www.afsluitdijkfmvandagoducken3rdrock.co.ke) kan onthouden. maar toch!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gezellig 'afsluitdijkFM' met glazenhuis! naast dat monument
Als jullie dan ook kappen met dat gezeur, ik ben er net en word nu al misselijk van het gezeik hierquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, jij gaat klikken?
je weet wat ze zingen he! zo van klikspaan boterspaan je mag niet door mn straatje gaan. hondje zal je bijten, poesje zal je krabbelen, dat komt door al dat babbelen.
dus!
Gebookmarkedquote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, gaan wij 1 week in zo'n huis zitten. plaatjes draaien en vies sap drinken. geld ophalen zit er niet in aangezien we geen frequentie hebben en iemand onze url (www.afsluitdijkfmvandagoducken3rdrock.co.ke) kan onthouden. maar toch!
moet je je hoofd boven de wc-pot hangenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als jullie dan ook kappen met dat gezeur, ik ben er net en word nu al misselijk van het gezeik hier.
30februari gaan we erin en als pasen en pinksteren op st juttemis vallen komen we er weer uit!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gebookmarked, wanneer moet ik luisteren
.
Beter nemen we dan 'http://glazenhuis.dagorock.nl'quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, gaan wij 1 week in zo'n huis zitten. plaatjes draaien en vies sap drinken. geld ophalen zit er niet in aangezien we geen frequentie hebben en iemand onze url (www.afsluitdijkfmvandagoducken3rdrock.co.ke) kan onthouden. maar toch!
Ik ga kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
30februari gaan we erin en als pasen en pinksteren op st juttemis vallen komen we er weer uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |