Moet ie eerder naar bed gaan..quote:
Ik heb medelijden met jequote:
ik doe dat vrijwillig!quote:
Dan zou ik toch eens een bezoekje aan de psychiater brengen!quote:
Trustenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
Joe, morgen weer op tijd er uit.
Tot morgen!![]()
![]()
Trusten!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
Joe, morgen weer op tijd er uit.
Tot morgen!![]()
![]()
nja, ik hoop dat ik van 1 van de leuke meiden kan ontdekken waar ze woont en dan ga ik stalken!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens een bezoekje aan de psychiater brengen!
of een appartement kopen bij studioquote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor het geld dat hij krijgt, zou ik ook wel vroeg willen opstaan.
we hebben wat meegekregenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Twuste Pino!
En Caro in de HMH was zooooooo leuk!!
Ja, ik was er een dag later.quote:
daar had je de film niet voor hoeven kijken, dat had je ook aan mij kunnen vragenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Salt gezien. Crap. Matig, etc. Morgen eerste werkdag Roel?
Salt viel mij ook tegen. Vanavond naar Little Fockers geweest, ook een drama.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Salt gezien. Crap. Matig, etc. Morgen eerste werkdag Roel?
Dat snap ik sws niet (dat ie dat niet doet). Maar goed, dat zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of een appartement kopen bij studio
misschien woont ie gewoon graag in Hardenbergquote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat snap ik sws niet (dat ie dat niet doet). Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
Kan 't me niet voorstellen... vroegere vriendin van me woont er, wat een... euh... ja.... hoe zullen we t noemen...?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien woont ie gewoon graag in Hardenberg
Er draait atm echt bijzonder weinig wat mij aanspreekt. Ik 'durf' het ook niet echt aan om New Kids Turbo te checken. Daar verwacht ik ook bijzonder weinig van. Ding duurt ook maar 70 minuten, oid.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Salt viel mij ook tegen. Vanavond naar Little Fockers geweest, ook een drama.
Zonde van het geld.
Vond het wel geinig dat die ene CIA clown (die later wordt gewurgd) toch ook niet zo betrouwbaar was als hij deed voorkomen, maar voor de rest... DRAMA!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar had je de film niet voor hoeven kijken, dat had je ook aan mij kunnen vragen
Ik woon ook heel graag in Maastricht, maar als ik toch elke dag naar Hilversum ofzo zou moeten rijden, zou ik die liefde voor m'n stad toch een beetje aan de kant zetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien woont ie gewoon graag in Hardenberg
Loft vond ik erg goed, en you will meet a tall dark stranger is ook wel een aanrader, maar draait dan weer niet in MustSee.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er draait atm echt bijzonder weinig wat mij aanspreekt. Ik 'durf' het ook niet echt aan om New Kids Turbo te checken. Daar verwacht ik ook bijzonder weinig van. Ding duurt ook maar 70 minuten, oid.
[..]
Vond het wel geinig dat die ene CIA clown (die later wordt gewurgd) toch ook niet zo betrouwbaar was als hij deed voorkomen, maar voor de rest... DRAMA!
een pleurisgat?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kan 't me niet voorstellen... vroegere vriendin van me woont er, wat een... euh... ja.... hoe zullen we t noemen...?
ik heb met geen enkele stad echt een binding, maar als ik vrij was om te gaan en staan waar ik wil zou ik in de buurt van Arnhem en Nijmegen gaan wonen. maar goed, heb nu eenmaal een baan in Lwd en de banen liggen niet voor het oprapenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik woon ook heel graag in Maastricht, maar als ik toch elke dag naar Hilversum ofzo zou moeten rijden, zou ik die liefde voor m'n stad toch een beetje aan de kant zetten.
New Kids is wel een aanrader wat mij betreft! Heb ik erg om kunnen lachen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er draait atm echt bijzonder weinig wat mij aanspreekt. Ik 'durf' het ook niet echt aan om New Kids Turbo te checken. Daar verwacht ik ook bijzonder weinig van. Ding duurt ook maar 70 minuten, oid.
[..]
Vond het wel geinig dat die ene CIA clown (die later wordt gewurgd) toch ook niet zo betrouwbaar was als hij deed voorkomen, maar voor de rest... DRAMA!
Ik zag in de snackbar dat ze ook New Kids-snacks verkopenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
New Kids is wel een aanrader wat mij betreft! Heb ik erg om kunnen lachen.
Ja die hype is best groot idd. Er worden zelfs Maaskantje plaatsnaamborden verkocht met kogelgaten erinquote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag in de snackbar dat ze ook New Kids-snacks verkopen
ik snap ook niet van hem dat hij klaagt vind het eigenlijk zwak.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik woon ook heel graag in Maastricht, maar als ik toch elke dag naar Hilversum ofzo zou moeten rijden, zou ik die liefde voor m'n stad toch een beetje aan de kant zetten.
Ik heb werkelijk waar nog nooit één aflevering gezien. Ik ken het alleen van promo's op tv en de hype er om heen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja die hype is best groot idd. Er worden zelfs Maaskantje plaatsnaamborden verkocht met kogelgaten erin![]()
Hoor er verder best wel positieve reacties overquote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
ik wil de film wel zien, maar ziet niet te wachten op mensen die de hele tijd door de film schreeuwen: VERREKTEN KUT, MONGOL!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoor er verder best wel positieve reacties over
Niet in de MustSee? Jammerquote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
Loft vond ik erg goed, en you will meet a tall dark stranger is ook wel een aanrader, maar draait dan weer niet in MustSee.
ik moet nog ff naar Saw, Narnia en New Kids en dan ff kijken wat er de komende week nog in premiere gaat, maar daarna zal het er waarschijnlijk wel opzitten...hoewel ik Green Hornet misschien nog wel doe.....moet toch nog schoonmaken in Grunnquote:Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet in de MustSee? Jammer. Naja, ik wacht wel tot er weer wat nieuwe films uitkomen. Op het moment vind ik het aanbod te mager
.
Pfff inderdaad zeg. Denk wel dat de meeste kids 'm inmiddels wel hebben gezien. Bij de MustSee zijn ze al aan het afbouwen want de film draait al niet meer om 23:00. Meestal is dat wel een teken dat de film niet heel lang meer in de bios draait.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil de film wel zien, maar ziet niet te wachten op mensen die de hele tijd door de film schreeuwen: VERREKTEN KUT, MONGOL!
Narnia wil ik ook nog zien jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet nog ff naar Saw, Narnia en New Kids en dan ff kijken wat er de komende week nog in premiere gaat, maar daarna zal het er waarschijnlijk wel opzitten...
Toen ik er heen ging waren er ook lui met Aussie trainingspak en alquote:Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil de film wel zien, maar ziet niet te wachten op mensen die de hele tijd door de film schreeuwen: VERREKTEN KUT, MONGOL!
Hij heeft een huis in Hilversum waar ie doordeweeks verblijft.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat snap ik sws niet (dat ie dat niet doet). Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
Hou toch op zeg...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
SAW 3D schijnt dra-ma-tisch te zijn. Heb hier op Fok! al wat reacties gelezen over die film, maar het beste is er wel vanaf. The Next Three Days leek mij nog wel redelijk, maar ik zie net dat dit de laatste dag was dat je de film kon zien in de MustSee.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet nog ff naar Saw, Narnia en New Kids en dan ff kijken wat er de komende week nog in premiere gaat, maar daarna zal het er waarschijnlijk wel opzitten...hoewel ik Green Hornet misschien nog wel doe.....moet toch nog schoonmaken in Grunn
next three days was wel aardig. iets teveel rare plottwists wat mij betreft.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SAW 3D schijnt dra-ma-tisch te zijn. Heb hier op Fok! al wat reacties gelezen over die film, maar het beste is er wel vanaf. The Next Three Days leek mij nog wel redelijk, maar ik zie net dat dit de laatste dag was dat je de film kon zien in de MustSee.
ik hoop dat ik kan slapen vannacht...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Over 12 uur de eerste werkdag van Roel. Spannund!
Zeker!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Wat gaat ie doen?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef -Hans- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |