Slet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was niet de echte reden....ik ben met de hele crew naar bed geweest om jou te bannen!
Maar net.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Arme jij.... :-(
... heb je het overleefd?
*aai
De mod's een tijdelijke stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.quote:
Dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er liepen hier ook wel een paar moderators rond... Wat een dra-ma! Ik ben blij dat die figuren hier nu niet meer rondlopen.
Wie waren dat dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er liepen hier ook wel een paar moderators rond... Wat een dra-ma! Ik ben blij dat die figuren hier nu niet meer rondlopen.
Na-men willen wequote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, lul niet manquote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De mod's een tijdelijk stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De mod's een tijdelijke stamgasten hier (lees: ONZ-rukkers) konden het niet hebben dat ik mijn commentaren op anderen onderbouwde.
iBennyquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
iBenny en Symphonic, oid. Die komen hier 1x per jaar en introduceren dan hun 'eigen' regels.
En onder de noemer 'mod' spammen ze het hele forum plat, zie over het gehele jaar:quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
iBenny en Symphonic, oid. Die komen hier 1x per jaar en introduceren dan hun 'eigen' regels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zoals...?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze waren hier tijdens SR.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zoals...?
Ik heb ze hier echt nog nooit gezien en kom hier toch alweer een paar jaar....
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En onder de noemer 'mod' spammen ze het hele forum plat, zie over het gehele jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Alsof Symph post om het posten.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Had ik dus ook moeten doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohja, dan blijf ik hier uit de buurt
die zijn hier alleen tijdens SR.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zoals...?
Ik heb ze hier echt nog nooit gezien en kom hier toch alweer een paar jaar....
[..]
En onder de noemer 'mod' spammen ze het hele forum plat, zie over het gehele jaar:DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
En onder de noemer 'mod' spammen ze het hele forum plat, zie over het gehele jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. iBenny zit ook veel bij TAL hoor, gewoon de liveshows, is niks 'alleen maar mod' aan.
Falers jullie.
Zie hier de postgeschiedenis van iBenny in het 3FM topique:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouwe SR rukker dat ie is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |