Dit had zo'n mooie TT geweest.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar door rechts wordt het leven duurder
Ik heb het ook niet uitgezochtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt erg pretentieus, zoals je zelf al zegt
Ongetwijfeldquote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet uitgezocht.
Maar het was wel lekker. Dat maak ik op m'n studentenkamer niet klaar![]()
Oh, ik kan wel kokenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
OngetwijfeldIk kom zelf ook niet verder dan een bord pasta. Het is altijd weer een zegen als er weer eens een vrouw komt eten/koken.
Als je water aan het roken krijgt zou ik verbaast zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 17:04 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw is macaroni aan het maken, denkt ze dat wanneer water rookt het al kookt![]()
En die hebben we al 12 cm hoger geplaatst omdat ze anders met een gebogen rug moest koken.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef JoaC het volgende:
Voortaan eerst het aanrecht onder de knie krijgen voor ze over andere rechten begint.
Voor jou voelt dit alsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
En die hebben we al 12 cm hoger geplaatst omdat ze anders met een gebogen rug moest koken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
http://actua.canvas.be/category/panorama/deze-week/quote:Panorama 2/01: De Neurozone
De Eurozone is een bont allegaartje. Er zijn strebers, middenmoten en flierefluiters. Aan het ene uiterste is er Duitsland met een ijzersterke exportgerichte eco-nomie en gezonde staatsfinanciën. Aan het andere uiterste treffen we de Grieken, ei zo na failliet en amper in staat om nog iets te exporteren. De vraag of het wel zon geweldig idee was om deze zeer verschillende landen in één muntunie op te nemen, is zo oud als de euro zelf. De discussie gaat niet alleen over gigantische staatsschulden of falende economieën van vandaag, maar ook over de chronische problemen die achter de cijfers schuilen.
Je vrouw is een reuzin die niet kan of wil kokenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
En die hebben we al 12 cm hoger geplaatst omdat ze anders met een gebogen rug moest koken.
Mijn vrouw is 1.82 ze wil wel koken maar ja het wil niet zo vlotten.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vrouw is een reuzin die niet kan of wil koken
Doorgeschoten feminisme
Oh, dat valt meequote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouw is 1.82 ze wil wel koken maar ja het wil niet zo vlotten.
Ze zouden de standaard maat moeten verhogen. We worden steeds langer.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee
Ze leert het vast wel uiteindelijk. Hoger aanrecht is voor iedereen > 1.70 aan te raden.
Bij best veel dingen wordt dat al wel gedaan (deurposten en dergelijke) komt vast vanzelfquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze zouden de standaard maat moeten verhogen. We worden steeds langer.
Nu is het een kwestie van zelf even meten en gewoon een hogere plint mee bestellen bij de keuken.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij best veel dingen wordt dat al wel gedaan (deurposten en dergelijke) komt vast vanzelf
Is dat niet in tegenspraak met zichzelf? Als een topic begint met een Godwin?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef TomLievense het volgende:
Ik ga over een paar dagen een topic maken met een godwin in de OP.
Ik heb hem nog niet af.quote:
Ik wacht vol spanning afquote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet af.
+ Succesvolle mensen kondigen hun acties vooraf aan, zoals Julian Paul Assange dat ook doet.
Kut, nu zit ik eraan vast.quote:
Omdat dan nooit een discussie kan ontstaan aangezien het topic gelijk beëindigd zou moeten zijn?quote:
Ja maar niksen staan bekend als enorme stofnesten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:40 schreef ethiraseth het volgende:
Er is nooit iets goeds op tv. Ik moet dat ding echt eens wegdoen want het neemt verrekt veel ruimte in waar ik ook iets nuttigs kan neerzetten, zoals helemaal niks.
Hier kun je nog spinnenwebben komen weghalen als je je verveelt.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef ethiraseth het volgende:
och, stofzuigen moet toch gebeuren, kan ik die meter meer ook wel meenemen.
Juist, Godwin's law gaat er vanuit dat elke discussie die maar lang genoeg doorgaat een hitlervergelijking als gevolg zou hebben. Ik ben zeer benieuwd, als iedereen on topic blijft en de TT volgt, hoe de omgekeerde discussie dan zal verlopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Omdat dan nooit een discussie kan ontstaan aangezien het topic gelijk beëindigd zou moeten zijn?
Klopt dat is een leuke serie. En ook de Nederpopshow wat later op de avond is leuk. Maar verder is de zondagavond bagger. Vroeger maakte je bij SBS nog wel kans op fijne reportages over de hoeren van Honolulu en dat soort topprogramma's.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
Mazzelaar. Ik was vanochtend alweer om half negen op kantoor. Nippend aan mn glaasje champagne.
Mazzelaar? Champagne in de vroege ochtend is echt niks voor mij. Het ontbijt was lekker. Een cateraar had allerlei lekkere ontbijt-hapjes meegenomen. Waaronder......gerookte zalmquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik was al om 07:55 op de universiteit, hard bezig een presentatie voor morgen in elkaar aan het flansen. En niemand die mij een glas champagne aanbood.
Wat is er "quote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mazzelaar? Champagne in de vroege ochtend is echt niks voor mij. Het ontbijt was lekker. Een cateraar had allerlei lekkere ontbijt-hapjes meegenomen. Waaronder......gerookte zalm
Gerookte zalm is geweldig, maar niet op de vroege ochtend. Maar dat is wellicht persoonlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is er "" aan gerookte zalm?
En werd de champagne a la Spring Break in je mond gegoten via een trechter of had je kunnen weigeren. Over het artikel van Von der Dunk maak ik verder geen woorden vuil, behalve dan:
hij is een beetje boos maar in de kern klopt het aardig volgens mij. We mogen straks 130 rijden en er wordt minder natuur aangelegd. Maar wat gaat dit kabinet verder nou voor elkaar krijgen? Niks toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef GSbrder het volgende:
Over het artikel van Von der Dunk maak ik verder geen woorden vuil, behalve dan:
Och. Mits lekker klaargemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gerookte zalm is geweldig, maar niet op de vroege ochtend. Maar dat is wellicht persoonlijk.
Nee, het was een verrassing. Wist dat we gingen borrelen, maar niet wat er op het menu stond.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och. Mits lekker klaargemaakt.
Ik neem aan dat je het wist toen je naar de nieuwjaarsborrel ging?
4 ministeries minder, afschaffen rookverbod in kleine cafees, verhoging AOW-leeftijd, verlaging budget ontwikkelingshulp, aanpak bijstand/sociale werkplaatsen en ww, kunst- en cultuursubsidies.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
hij is een beetje boos maar in de kern klopt het aardig volgens mij. We mogen straks 130 rijden en er wordt minder natuur aangelegd. Maar wat gaat dit kabinet verder nou voor elkaar krijgen? Niks toch?
Allemaal gerommel in de marge en voor een deel enkel maar om 'links' te sarren. Waarbij de uitvoering van bijvoorbeeld die hogere AOW-leeftijd weer naar een volgend kabinet is doorgeschovenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4 ministeries minder, afschaffen rookverbod in kleine cafees, verhoging AOW-leeftijd, verlaging budget ontwikkelingshulp, aanpak bijstand/sociale werkplaatsen en ww, kunst- en cultuursubsidies.
Ja maar de grote beloftes uit het regeerakkoord kunnen voor een groot deel alweer vergeten worden...quote:Ze zijn ook 2 maanden en 8 dagen bezig he
Mijn laatste dag van anderhalve vrije week waarin ik teveel tijd op fok heb doorgebrachtquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef betyar het volgende:
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat de meeste fokkers hier zoveel tijd hebben dat ze bijna heel de dag hier aanwezig kunnen zijn? Moeten ze niet werken of studeren?
Ik heb een baan waarbij ik moet wachten tot er iets fout gaat voor ik wat te doen heb.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef betyar het volgende:
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat de meeste fokkers hier zoveel tijd hebben dat ze bijna heel de dag hier aanwezig kunnen zijn? Moeten ze niet werken of studeren?
Als je werkt werk je hard (volgens de rechtse fokkertjes) dan heb je geen tijd om te fokken. als je leert heb je geen tijd om te fokken, heb je die wel dan ga maar werken dan kan de studiefinanciering ook omlaag.
Volgens mij zijn de rechtse fokkertjes studentjes die denken het later wel te maken en daarom maar alvast op de rechtse partijen stemmen.
Volgens mij hebben die nog helemaal geen beeld van de werkelijke kosten aan het levensonderhoud hier in Nederland en teren ze op de studiefinanciering en de centjes van familie.
Totdat het punt komt dat een keer alles tegenzit en zelf moeten aankloppen bij de gemeente voor wat centjes. Maar ja dan is het al te laat.![]()
De rechtse fokkertjes werken zo hard dat er tonnen binnen stromen, dus kunnen ze niet fokken die zijn veel te druk bezig met werkvolk uit te kleden. Of ze zijn zo hard aan het leren om zo'n persoon te worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik heb een baan waarbij ik moet wachten tot er iets fout gaat voor ik wat te doen heb.
Het zijn vooral zure rechtse mensen die er niet tegen kunnen dat ze wordt verteld wat voor prutskabinet het is.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
Die reacties op de columns van Thomas zijn prikkelender dan zijn columns zelf. En nog leuker ook. Zoals deze:
JohandeWitt schreef op 03-01-2011 13:23
VK Columnisten zijn de nieuwe bierkeller sprekers. Die houden we er voorlopig in!
Het niveau van die reacties is doorgaans zwaar ondermaats.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
Die reacties op de columns van Thomas zijn prikkelender dan zijn columns zelf. En nog leuker ook. Zoals deze:
VK Columnisten zijn de nieuwe bierkeller sprekers. Die houden we er voorlopig in!
Hoe is het met de sollicitaties?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef betyar het volgende:
Als je werkt werk je hard (volgens de rechtse fokkertjes) dan heb je geen tijd om te fokken. als je leert heb je geen tijd om te fokken, heb je die wel dan ga maar werken dan kan de studiefinanciering ook omlaag.
Volgens mij zijn de rechtse fokkertjes studentjes die denken het later wel te maken en daarom maar alvast op de rechtse partijen stemmen.
Volgens mij hebben die nog helemaal geen beeld van de werkelijke kosten aan het levensonderhoud hier in Nederland en teren ze op de studiefinanciering en de centjes van familie.
Totdat het punt komt dat een keer alles tegenzit en zelf moeten aankloppen bij de gemeente voor wat centjes. Maar ja dan is het al te laat.![]()
Je stelt weer geen hoge eisenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
Werken is een bijzonder betreurenswaardige bezigheid; ik heb besloten mij voorlopig te laten onderleren in de chemie.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef betyar het volgende:
Ik ben niet veeleisend nee. Ik wil vermaakt worden, en zowel de colums van Thomas als de reacties zijn beide van een trollniveau waar ik mij kostelijk mee vermaak.quote:
Thomas brengt het altijd ietwat overdreven en spottend, maar hij heeft wel degelijk een punt. Althans, wel volgens mensen die de wereld door een linkse bril bekijken. Zoals ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend nee. Ik wil vermaakt worden, en zowel de colums van Thomas als de reacties zijn beide van een trollniveau waar ik mij kostelijk mee vermaak.
Hij heeft wat mij betreft helemaal gelijk met Dit kabinet bereikt niets.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thomas brengt het altijd ietwat overdreven en spottend, maar hij heeft wel degelijk een punt. Althans, wel volgens mensen die de wereld door een linkse bril bekijken. Zoals ik.
Denk dat het alleen maar erger zal wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef du_ke het volgende:
Is die domme twitterhype nog niet voorbij in dit mooie nieuwe jaar?
Ah remlof, nog de beste wensenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft wat mij betreft helemaal gelijk met Dit kabinet bereikt niets.
Helaas.
vast niet volgens mij ligt het hoogtepunt alweer achter ons. En maar goed ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk dat het alleen maar erger zal worden
Dat was idd ook mijn nieuwjaarswens.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, same to you
En dat dit kabinet zichzelf maar spoedig om zeep mag helpen.
Lekker ding?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, voor Groenlinks staat in Flevoland een meisje van 17 op plek vier van de lijst voor de PS.
http://www.omroepflevolan(...)rovinciale-staten-inquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.omroepflevolan(...)rovinciale-staten-in
Nu nog een bloem in haar haar en ze is helemaal 70's
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee.
17 is voor mij inderdaad net een brug te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Het is groenlinks he...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
17 is voor mij inderdaad net een brug te ver.
Dat is wel een plus inderdaad, maar iemand van 17 kan zich onmogelijk inwerken in belangrijke dossiers. Die loopt alleen achter fractiegenoten aan.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef betyar het volgende:
http://img710.imageshack.us/img710/7126/uu1.mp4
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |