Dit had zo'n mooie TT geweest.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar door rechts wordt het leven duurder
Ik heb het ook niet uitgezochtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt erg pretentieus, zoals je zelf al zegt
Ongetwijfeldquote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet uitgezocht.
Maar het was wel lekker. Dat maak ik op m'n studentenkamer niet klaar![]()
Oh, ik kan wel kokenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
OngetwijfeldIk kom zelf ook niet verder dan een bord pasta. Het is altijd weer een zegen als er weer eens een vrouw komt eten/koken.
Als je water aan het roken krijgt zou ik verbaast zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 17:04 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw is macaroni aan het maken, denkt ze dat wanneer water rookt het al kookt![]()
En die hebben we al 12 cm hoger geplaatst omdat ze anders met een gebogen rug moest koken.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef JoaC het volgende:
Voortaan eerst het aanrecht onder de knie krijgen voor ze over andere rechten begint.
Voor jou voelt dit alsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
En die hebben we al 12 cm hoger geplaatst omdat ze anders met een gebogen rug moest koken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
http://actua.canvas.be/category/panorama/deze-week/quote:Panorama 2/01: De Neurozone
De Eurozone is een bont allegaartje. Er zijn strebers, middenmoten en flierefluiters. Aan het ene uiterste is er Duitsland met een ijzersterke exportgerichte eco-nomie en gezonde staatsfinanciën. Aan het andere uiterste treffen we de Grieken, ei zo na failliet en amper in staat om nog iets te exporteren. De vraag of het wel zon geweldig idee was om deze zeer verschillende landen in één muntunie op te nemen, is zo oud als de euro zelf. De discussie gaat niet alleen over gigantische staatsschulden of falende economieën van vandaag, maar ook over de chronische problemen die achter de cijfers schuilen.
Je vrouw is een reuzin die niet kan of wil kokenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
En die hebben we al 12 cm hoger geplaatst omdat ze anders met een gebogen rug moest koken.
Mijn vrouw is 1.82 ze wil wel koken maar ja het wil niet zo vlotten.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vrouw is een reuzin die niet kan of wil koken
Doorgeschoten feminisme
Oh, dat valt meequote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouw is 1.82 ze wil wel koken maar ja het wil niet zo vlotten.
Ze zouden de standaard maat moeten verhogen. We worden steeds langer.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee
Ze leert het vast wel uiteindelijk. Hoger aanrecht is voor iedereen > 1.70 aan te raden.
Bij best veel dingen wordt dat al wel gedaan (deurposten en dergelijke) komt vast vanzelfquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze zouden de standaard maat moeten verhogen. We worden steeds langer.
Nu is het een kwestie van zelf even meten en gewoon een hogere plint mee bestellen bij de keuken.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij best veel dingen wordt dat al wel gedaan (deurposten en dergelijke) komt vast vanzelf
Is dat niet in tegenspraak met zichzelf? Als een topic begint met een Godwin?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef TomLievense het volgende:
Ik ga over een paar dagen een topic maken met een godwin in de OP.
Ik heb hem nog niet af.quote:
Ik wacht vol spanning afquote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet af.
+ Succesvolle mensen kondigen hun acties vooraf aan, zoals Julian Paul Assange dat ook doet.
Kut, nu zit ik eraan vast.quote:
Omdat dan nooit een discussie kan ontstaan aangezien het topic gelijk beëindigd zou moeten zijn?quote:
Ja maar niksen staan bekend als enorme stofnesten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:40 schreef ethiraseth het volgende:
Er is nooit iets goeds op tv. Ik moet dat ding echt eens wegdoen want het neemt verrekt veel ruimte in waar ik ook iets nuttigs kan neerzetten, zoals helemaal niks.
Hier kun je nog spinnenwebben komen weghalen als je je verveelt.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef ethiraseth het volgende:
och, stofzuigen moet toch gebeuren, kan ik die meter meer ook wel meenemen.
Juist, Godwin's law gaat er vanuit dat elke discussie die maar lang genoeg doorgaat een hitlervergelijking als gevolg zou hebben. Ik ben zeer benieuwd, als iedereen on topic blijft en de TT volgt, hoe de omgekeerde discussie dan zal verlopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Omdat dan nooit een discussie kan ontstaan aangezien het topic gelijk beëindigd zou moeten zijn?
Klopt dat is een leuke serie. En ook de Nederpopshow wat later op de avond is leuk. Maar verder is de zondagavond bagger. Vroeger maakte je bij SBS nog wel kans op fijne reportages over de hoeren van Honolulu en dat soort topprogramma's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |