Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
zitten inderdaad wel meisjes bij jaquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zitten inderdaad wel meisjes bij ja
had vorige week met een logeerfeestje van 10 meisjes uit Finland
'ahh, you're so cute!'
Lijkt me dan niet echt gezelligquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
www.chatroulette.com
je word random in een gesprek met iemand ergens op de wereld geplaatst met een webcam.
veel Pedo's!
quote:
allemaal rukkende opa'squote:
heb jij er wel eens 1 gehad met klavotz in de hand?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
allemaal rukkende opa's
maar da's maar om de 5 gesprekken.
zo veel.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij er wel eens 1 gehad met klavotz in de hand?
Zulke beelden wil toch niemand zien manquote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
allemaal rukkende opa's
maar da's maar om de 5 gesprekken.
Welterusten Koenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef Koen66 het volgende:
maar
ik ga de vaatwasser even uitruimen
en dan![]()
Welterusten allemaal voor straks
slaap zacht in deze tweede nachtquote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef Koen66 het volgende:
maar
ik ga de vaatwasser even uitruimen
en dan![]()
Welterusten allemaal voor straks
Trustenquote:
dan is er altijd nog de rodequote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef Stuart het volgende:
Het blauwe regenpak is in maat 176 uitverkocht
Ja en misschien komt er wel weer een keer nieuwe voorraad of ligt het nog in de winkelsquote:
Ja dat was het zekerquote:Op zondag 2 januari 2011 01:27 schreef Stuart het volgende:
Het was echt tof om Sym en DM te meeten afgelopen week
slaap zachtquote:
rode kopen dan, ik zei het je!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:26 schreef Stuart het volgende:
Het blauwe regenpak is in maat 176 uitverkocht
Ja, niet te geloven tochquote:Op zondag 2 januari 2011 01:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
rode kopen dan, ik zei het je!
maakt niet uit, gewoon steen door de ruit en pakkenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven toch
En again, ik kan het niet kopen want de winkels zijn niet open
Zo ben ik niet maar ik zou het wel willenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maakt niet uit, gewoon steen door de ruit en pakken
Hey Stuquote:
Dat is heel lief aangeboden maar het is uitverkocht in de online winkelquote:Op zondag 2 januari 2011 01:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey StuEn moet ik het regenpak voor je kopen en opsturen?
Oh noes! Hoe laat vlieg je maandag? Dan moet je 's ochtends nog even snel naar een Scapinoquote:Op zondag 2 januari 2011 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is heel lief aangeboden maar het is uitverkocht in de online winkel
Maandagochtend zijn de winkels ook niet open. Wat een raar land is dit tochquote:Op zondag 2 januari 2011 01:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh noes! Hoe laat vlieg je maandag? Dan moet je 's ochtends nog even snel naar een Scapino
snel weg hier, zou ik zeggen!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maandagochtend zijn de winkels ook niet open. Wat een raar land is dit toch
Maar goed, niets aan te doen dus
Oh ja, da's waar ookquote:Op zondag 2 januari 2011 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maandagochtend zijn de winkels ook niet open. Wat een raar land is dit toch
Maar goed, niets aan te doen dus
Ja, dat gaat wel lukken maar ik sta niet te juichenquote:
In Portugal kun je zelfs 7 dagen per week in de Supermarkt terecht, en de kleinster supermarkt daar is groter dan AH XXLquote:
Ik houd van supermarkten in het buitenlandquote:Op zondag 2 januari 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Portugal kun je zelfs 7 dagen per week in de Supermarkt terecht, en de kleinster supermarkt daar is groter dan AH XXL
Nope, alleen in Nederland en de blauwe is in de webwinkel uitverkocht.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ookRaar eigenlijk
Maar nou ja, we kunnen em altijd nog voor je meenemen
Maar bezorgt de webshop niet ook in GB?
zo'n heule grote is wel veatt jaquote:Op zondag 2 januari 2011 01:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van supermarkten in het buitenlandEcht, ik word daar blijer van dan gewoon winkelen
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zo'n heule grote is wel veatt ja
zelfs ik word er blij vanquote:Op zondag 2 januari 2011 01:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van supermarkten in het buitenlandEcht, ik word daar blijer van dan gewoon winkelen
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:54 schreef Stuart het volgende:
Nu moet ik dus een topic openen om een jacht te laten starten voor het blauwe regenpak in maat 176. Dat wordt gewoon nog spannender dan het vinden van een kilo goud
Gaan we samen shoppen in het buitenlandquote:
Nah, zou een beetje misbruik maken van zijn en om op mijn laatste dag naar een stad te gaan waar ik nog nooit ben geweest zie ik ook niet zo zitten. Als iemand er nou tegenaan loopt is het natuurlijk iets andersquote:Op zondag 2 januari 2011 01:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doe het in FHF, misschien kan iemand je helpen
En zijn er morgen niet gewoon winkels open? In Leiden is het doorgaans elke zondag koopzondag
FHFquote:Op zondag 2 januari 2011 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, zou een beetje misbruik maken van zijn en om op mijn laatste dag naar een stad te gaan waar ik nog nooit ben geweest zie ik ook niet zo zitten. Als iemand er nou tegenaan loopt is het natuurlijk iets anders
Ik denk niet dat FHF daar voor is bedoeld wat ik zo heb gelezenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FHFIk kom zelf helaas helemaal niet in de buurt van de grote stad
Oh, dan V&Aquote:Op zondag 2 januari 2011 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FHF daar voor is bedoeld wat ik zo heb gelezen
Maar niemand kan er iets aan 'verdienen' of ik moet een premie betalenquote:
Het is toch ook niet om iets te verdienen daar?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar niemand kan er iets aan 'verdienen' of ik moet een premie betalen
Ja, zou uiteraard gewoon de nieuwprijs betalen plus verzendkosten maar dan nog moet iemand dat maar willen doen natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 02:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is toch ook niet om iets te verdienen daar?Je kunt toch gewoon de kostprijs bieden oid
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op zondag 2 januari 2011 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou uiteraard gewoon de nieuwprijs betalen plus verzendkosten maar dan nog moet iemand dat maar willen doen natuurlijk
Dat is waar maar ik vind het stom om te vragenquote:
Sweet dreamsquote:Op zondag 2 januari 2011 02:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog even een filmpje kijken en dan poging 2 met slapen
Trusten allemaal
Trusten Marijkequote:Op zondag 2 januari 2011 02:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog even een filmpje kijken en dan poging 2 met slapen
Trusten allemaal
Hey Stuquote:
Nee hoor, zo'n bui heb ik niet vaak. Vandaag is weer 'normaal'quote:Op zondag 2 januari 2011 02:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten Marijke![]()
[..]
Hey Stu
vandaag weer voor zo veel posts?
En wat noem jij normaal?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n bui heb ik niet vaak. Vandaag is weer 'normaal'
Nou, op een laatste vrije dag als vandaag zal dat toch ook al gauw 300 zijn. Als ik straks weer werk zal dat rond de 100 per dag zijn denk ik met ook dagen dat ik helemaal niet komquote:
Dat zijn de betere aantallenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, op een laatste vrije dag als vandaag zal dat toch ook al gauw 300 zijn. Als ik straks weer werk zal dat rond de 100 per dag zijn denk ik met ook dagen dat ik helemaal niet kom
Ja, komt vanzelf goed. Had gisteren zin om even 'gek' te doenquote:
dat blijkt en soms mag het ookquote:Op zondag 2 januari 2011 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, komt vanzelf goed. Had gisteren zin om even 'gek' te doen
Ja precies. Ik zit nu bijna 7 jaar op Fok! en ik heb 1000 en 1200 gehaald als 'bizar' hoog. Verder nooit een poging gewaagd eigenlijkquote:
Dan moet je gaan slapen kloontjequote:
Ik dacht ik ergens in de 800 als top maar dat weet ik zo nietquote:Op zondag 2 januari 2011 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zit nu bijna 7 jaar op Fok! en ik heb 1000 en 1200 gehaald als 'bizar' hoog. Verder nooit een poging gewaagd eigenlijk
Dat is ook heel veelquote:Op zondag 2 januari 2011 02:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht ik ergens in de 800 als top maar dat weet ik zo niet
je weet hem wel uit te zoekenquote:
quote:Top 100 van zaterdag 1 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 1200 Stuart
005. 0310 Symphonic
006. 0301 goldfinger1963
009. 0248 Koen66
013. 0232 DaMart
015. 0223 Trevland
018. 0186 Marijkezwolle
019. 0182 suikertaartje
021. 0173 TheFamousMan
048. 0102 Myraela
074. 0081 pgrferrari
089. 0068 LovelyLady
091. 0067 BrandX
093. 0066 Barretje80
stuartquote:
Hoi kerelquote:
ik heb lekker tv zitten kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi kerel
Jij bent altijd erg laat hier. Ik sta op het punt om naar bed te gaan
Je hebt gelijk dat je lekker TV hebt zitten kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb lekker tv zitten kijken![]()
en kwam nou nog even hier kijken en de cijfers posten
trusten symquote:Op zondag 2 januari 2011 02:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik werd nog ff gegrepen door het einde van een film...
Ik ga maar eens slapen
Welterusten Symquote:Op zondag 2 januari 2011 02:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik werd nog ff gegrepen door het einde van een film...
Ik ga maar eens slapen
bosquote:
Ik heb even op bed gelegen en wat puzzels gedaan, maar kon niet in slaap komen.quote:
trusten stuartquote:Op zondag 2 januari 2011 02:35 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten GF en Bos![]()
giertjequote:
ik ga slapen beeld danst voor mijn ogenquote:
slaap zequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga slapen beeld danst voor mijn ogen
lang geleden dat et zo leuk was in de kroeg
Trustequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga slapen beeld danst voor mijn ogen
lang geleden dat et zo leuk was in de kroeg
trusten TFMquote:Op zondag 2 januari 2011 02:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga maar eens van een verdiende nachtrust genieten, na twee dagen niet geslapen te hebben!
Doeisels!![]()
truste voor straks, goudkuipjequote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 02:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga maar eens van een verdiende nachtrust genieten, na twee dagen niet geslapen te hebben!
Doeisels!![]()
dankjequote:Op zondag 2 januari 2011 02:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
truste voor straks, goudkuipje
quote:
Dat klinkt lekker, ik zit met de flaptop op schoot en de kleine kijkt een dvdtjequote:Op zondag 2 januari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
Zo, even chocoladecroissantjes in de oven stoppen
Ik heb de laptop ook op schoot.. even een kwartiertje wachten en dan lekker ontbijtenquote:Op zondag 2 januari 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt lekker, ik zit met de flaptop op schoot en de kleine kijkt een dvdtje
goed idee!quote:Op zondag 2 januari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
goedemorgen LL!quote:
Ik ook niet helaas, dus kan je er niet mee helpenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goedemorgen LL!
net eens een poging tot belastingaangifte gedaan ..
maar ehh
een eigenhuis kopen is leuk, maar ik begrijp geen reet van de belastingaangifte!
godsamme dat mocht eens tijd worden zegquote:Op zondag 2 januari 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] is ook zijn bed eens uitgerold...
[/me]
Goedemorgen.
Ik lag er om kwart over één vannacht pas in, dus ik vond dat ik de laatste dag voordat de werkweek begint wel even mocht uitslapenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
godsamme dat mocht eens tijd worden zeg
Voor mij?quote:Op zondag 2 januari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
Nee, wij hebben jou aangestoken!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Als jullie over een paar dagen ziek zijn kan dat kloppen; ik heb jullie namelijk aangestoken.![]()
Martquote:
LLquote:
Ik denk eerder dat wij jou virtueel hebben aangestokenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Als jullie over een paar dagen ziek zijn kan dat kloppen; ik heb jullie namelijk aangestoken.![]()
Voor jou allesquote:
Nieihieeetquote:
Allemaal samenspannen tegen een zieke, hoe kunnen julliequote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
[..]
LLAlles goed?
[..]
Ik denk eerder dat wij jou virtueel hebben aangestoken![]()
[..]
Voor jou alles![]()
Hai meisje
Dat komt omdat we allemaal door het zoontje van LL zijn aangestokenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nieihieeet![]()
[..]
Allemaal samenspannen tegen een zieke, hoe kunnen jullie![]()
Ja hoor, met jou ook?quote:
Laatste restjes griep komen nu voorbij, maar vandaag voor het eerst sinds woensdag weer eens onder de mensenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Hey enferma![]()
beterschap
Gelukkig dat het beter gaatquote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laatste restjes griep komen nu voorbij, maar vandaag voor het eerst sinds woensdag weer eens onder de mensenZal vanavond wel gesloopt zijn
Verder alles okee
Ferrariquote:
Goedemorgen Bosquote:
Hai Toekquote:
Oh.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allemaal door het zoontje van LL zijn aangestoken![]()
![]()
Maar kom maar, ik zorg wel voor jeKopje thee?
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Hey enferma![]()
beterschap
Pgrquote:
Wel goed hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.
Jaaaaaaaaaa.![]()
[..]
thanks!![]()
[..]
Pgr![]()
Hoe ist?
En dat we ons weer iets beter voelenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:44 schreef Muck het volgende:
Ik ben blij dat we gisteren zo vroeg naar bed zijn gegaan zeg
Thanks! Jij ookquote:Op zondag 2 januari 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed hoor
Nog een happy 2011 toegewenst![]()
Waar was je zolang?
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 11:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks! Jij ookEn iedereen hier of course
Druk met van alles, werken en feestdagen enzo
Ja, als ik hier niet kom zie ik dat niet hequote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik had stiekem wel een paar keer gevraagd hier waar je gebleven was![]()
Ik mistte je wel hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 11:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, als ik hier niet kom zie ik dat niet he
Je hebt gelijk ookquote:Op zondag 2 januari 2011 11:53 schreef pgrferrari het volgende:
Stu
Zo de kerstspullen zijn weer opgeborgen en de boom is weer naar buiten.
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 januari 2011 11:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
En dat we ons weer iets beter voelen
Goedemorgen Stuquote:
Dat gaan wij NA driekoningen doenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:53 schreef pgrferrari het volgende:
Stu
Zo de kerstspullen zijn weer opgeborgen en de boom is weer naar buiten.
We zijn nog wakker aan het wordenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarWeer druk aan het klussen vandaag?
[..]
Goedemorgen Stu
straksquote:Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarWeer druk aan het klussen vandaag?
Na 6 januari dusquote:
quote:
Happy New Year Enfquote:Op zondag 2 januari 2011 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had niet eens een kerstboom, dus ook geen troep + opruimen, heerlijk![]()
Toek
Stu
Stalagtieten enzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Vandaag naar een tentoonstelling over vanalles dat met groeves en ondergronds leven te maken heeft
Hihiquote:Op zondag 2 januari 2011 12:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stalagtieten enzo.
Hhihi ik zei tieten
Leukquote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi
groeves, mergel, enci, dat soort shit
Heb er zin inquote:
Wrm niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had niet eens een kerstboom, dus ook geen troep + opruimen, heerlijk![]()
Toek
Stu
Klinkt niet onverstandigquote:Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks maar even wat aan de schoolzaken doen... heb ik tijd om Lakeside te kijken
Met de proefwerken in het vooruitzicht is iedere dag wat doen wel handig... Wie verzint het om 3 Januari de scholen weer te openenquote:
Nederlandquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de proefwerken in het vooruitzicht is iedere dag wat doen wel handig... Wie verzint het om 3 Januari de scholen weer te openen
Word je het al zat? Of vind je het even fijn?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nederland
In belgie beginnen ze pas op 10 jan.
Kinderen daar zijn een weekje later begonnen met vakantie.
Maar mijn kleine heeft dus nog een week vakantie *o*
Waarmee?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
MUCK!!! Gefeliciteerd lief meisje!
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:MUCK!!! Gefeliciteerd lief meisje!
![]()
fijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word je het al zat? Of vind je het even fijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
Muck, van harte gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 2 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
MUCK!!! Gefeliciteerd lief meisje!
![]()
3 uur rechtop staanquote:
Deze foto staat er tussenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik trouwens dit soort foto's als ik op Google Images zoek naar 'Mucktaart'...
Muck betekent dan ook mest.....quote:Op zondag 2 januari 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik trouwens dit soort foto's als ik op Google Images zoek naar 'Mucktaart'...
Muck ook gefeliciteerdquote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Thanks![]()
[..]
3 uur rechtop staan
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
niet waar, ze is op 0-0-00 jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiat muck
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Een foto van Mart als je Muck zoekt. Moeten jullie wat vertellen Dam en Muck?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze foto staat er tussen![]()
[ afbeelding ]
Omdat we 3 hoog wonen, geen lift hebben en geen zin hadden om van ons eigen geld een kerstboom te kopenquote:
muck-taartquote:
Succesquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moet uit bedEn dingen doen
Tot later allemaal
Ik heb geen blauwe ogen, dus het is een andere Mart.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Een foto van Mart als je Muck zoekt. Moeten jullie wat vertellen Dam en Muck?
Hier worden de (mooie) nepbomen zelfs langs de weg geflikkerdquote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat we 3 hoog wonen, geen lift hebben en geen zin hadden om van ons eigen geld een kerstboom te kopen
Ja, zo is het leven vrees ikquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de proefwerken in het vooruitzicht is iedere dag wat doen wel handig... Wie verzint het om 3 Januari de scholen weer te openen
Laterquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later allemaal
Dag schatquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later allemaal
Tot laterquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later allemaal
Ik heb zo'n nepding van 50cmquote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat we 3 hoog wonen, geen lift hebben en geen zin hadden om van ons eigen geld een kerstboom te kopen
Goeie vraag!!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:17 schreef Ladylike het volgende:
waar zijn Wok, Fha, (okay ik weet waar fles is) en al die andere vaste KSC-ers eigenlijk gebleven?
Wok is er nog bijna dagelijks hoor. Die zal wel aan het uitslapen of schaatsen zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:17 schreef Ladylike het volgende:
waar zijn Wok, Fha, (okay ik weet waar fles is) en al die andere vaste KSC-ers eigenlijk gebleven?
Hoi DMquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok is er nog bijna dagelijks hoor. Die zal wel aan het uitslapen of schaatsen zijn.
Mooie uitdagingquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag ga ik de franse taal leren...
Toch mis ik een hoop mensenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok is er nog bijna dagelijks hoor. Die zal wel aan het uitslapen of schaatsen zijn.
Sterkte.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ehquote:Op zondag 2 januari 2011 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier worden de (mooie) nepbomen zelfs langs de weg geflikkerd
Zelf gekocht/opgezet? Of hebben je ouders dat gedaan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zo'n nepding van 50cm
En in de woonkamer stond een echte
In een SC heb je altijd wat verloop natuurlijk. Mensen komen en gaan... de meeste mensen die meepostten toen ik in de KSC kwam, posten al lang niet meer meequote:
Spelen jullie tegen Fransen dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
ik was groen spul uit mijn neus aan het halenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren weer eentje gezien, gedumpt in 3 zakken en zag er nog mooi uit, als ik er geen had had ik hem mee naar huis genomenquote:
Truequote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een SC heb je altijd wat verloop natuurlijk. Mensen komen en gaan... de meeste mensen die meepostten toen ik in de KSC kwam, posten al lang niet meer mee.
Skatjuh!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was groen spul uit mijn neus aan het halen
Wij ook niet zoenen?quote:
Altijd een echte grote in de woonkamer.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhOkeeee
[..]
Zelf gekocht/opgezet? Of hebben je ouders dat gedaan?![]()
Je wilt niet weten wat voor troep dat geeft als je dat ding moet opruimen. Vorig jaar hadden we er wel 1, allemaal naalden joh, heel spoor naar de voordeur toen we 'm weg dedenpfff.
Thanksquote:
Thanksquote:Op zondag 2 januari 2011 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
MUCK, gefeliciteerd (laten we maar even niet zoenen, hou je tegoed)
Stop die M&M's er dan ook niet inquote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was groen spul uit mijn neus aan het halen
die naalden schelen ook meer als je er een kluit bij koopt en die dus regelmatig van vocht voorzietquote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Altijd een echte grote in de woonkamer.
Van mijn ouders overigens.
En naalden valt echt mee hoor.
En anders koop je toch een kleine neppe?
Doen we ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die naalden schelen ook meer als je er een kluit bij koopt en die dus regelmatig van vocht voorziet
Klopt, het is ook jammer als sommige mensen niet meer meeposten, maar ja, je kunt ze moeilijk dwingen... je kunt hooguit proberen om ze terug te lokken met koffie of theequote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True
nja er zijn altijd wel mensen die het erg vinden als anderen niet meer komen...kan me bij jou ook nog wel een incident herrinneren
Niet iedereen gedraagt zich als een kindje hoorquote:
Trevquote:
Omdat we lui zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef Ladylike het volgende:
Waarom nemen we eigenlijk usernames? Iedereen gebruikt altijd een of andere afkorting
Klus zequote:
Blijkbaarquote:
Buhbyequote:
Ha mupkequote:
okay dan sexen we maar zonder zoenenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je verkouden wilt worden wel hoor
Heb je het verhaal van de collega van Panda72 gelezen van de week? Daar verwees ik naarquote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet iedereen gedraagt zich als een kindje hoor
Echt he, maar waarom ga je ook nepdingen weggooien? Snappen mensen niet dat je die kan hergebruiken?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren weer eentje gezien, gedumpt in 3 zakken en zag er nog mooi uit, als ik er geen had had ik hem mee naar huis genomen
vol, mooi ding wrs gedumpt door de golfvereniging
Nee, sorrie, ik lees niet ALLES op kscquote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het verhaal van de collega van Panda72 gelezen van de week? Daar verwees ik naar.
Dat doe je snelquote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo Franse taal geleerd op WRTS, Hoe simpel
Nep vind ik stom, heb liever een echte, of anders geenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Altijd een echte grote in de woonkamer.
Van mijn ouders overigens.
En naalden valt echt mee hoor.
En anders koop je toch een kleine neppe?
Eet smakelijk en tot later misschienquote:
Breng het dan naar de kringloop en maak er iemand anders blij mee, denk ik danquote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he, maar waarom ga je ook nepdingen weggooien? Snappen mensen niet dat je die kan hergebruiken?
Dat doet niemand meerquote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, sorrie, ik lees niet ALLES op ksc
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer.
Maar Panda72 had een collega die het leuk vond om M&M's in zijn neusgaten te stoppen... even later zat ze met hem bij de eerste hulp om ze eruit te halen.
Lolquote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer.
Maar Panda72 had een collega die het leuk vond om M&M's in zijn neusgaten te stoppen... even later zat ze met hem bij de eerste hulp om ze eruit te halen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer.
quote:
De dokter bood dat nog wel aan, geloof ik, maar hij had even genoeg van M&M'squote:Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volwassen zeg
edit: en zonder van de M&M's
of at ie ze op nadat ze in zijn neus hadden gezeten?
ah gatsiequote:Op zondag 2 januari 2011 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
De dokter bood dat nog wel aan, geloof ik, maar hij had even genoeg van M&M's.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
collega had in elk neusgat een m&m gedaan en toen kreeg hij ze er niet meer uit. Dus naar de EHBO. Waar ik zijn hand moest vasthouden want hij krijste als een mager speenvarken toen ze met een pincet de m&m's verwijderden. De verpleegster vroeg nog of hij de m&m's nog wilde opeten.Collega vond dat niet lollig ik wel.
OMGquote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer.
Geweldigquote:Op zondag 2 januari 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
En voor wie het gemist had, dit was de post dus.
[..]
Wist niet dat Panda op een sociale werkplaats uithielpquote:Op zondag 2 januari 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
En voor wie het gemist had, dit was de post dus.
[..]
middagquote:
Waren er nog veel mensen blijven slapen?quote:
stuartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |