Niet iedereen gedraagt zich als een kindje hoorquote:
Trevquote:
Omdat we lui zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef Ladylike het volgende:
Waarom nemen we eigenlijk usernames? Iedereen gebruikt altijd een of andere afkorting
Klus zequote:
Blijkbaarquote:
Buhbyequote:
Ha mupkequote:
okay dan sexen we maar zonder zoenenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je verkouden wilt worden wel hoor
Heb je het verhaal van de collega van Panda72 gelezen van de week? Daar verwees ik naarquote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet iedereen gedraagt zich als een kindje hoor
Echt he, maar waarom ga je ook nepdingen weggooien? Snappen mensen niet dat je die kan hergebruiken?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren weer eentje gezien, gedumpt in 3 zakken en zag er nog mooi uit, als ik er geen had had ik hem mee naar huis genomen
vol, mooi ding wrs gedumpt door de golfvereniging
Nee, sorrie, ik lees niet ALLES op kscquote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je het verhaal van de collega van Panda72 gelezen van de week? Daar verwees ik naar.
Dat doe je snelquote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo Franse taal geleerd op WRTS, Hoe simpel
Nep vind ik stom, heb liever een echte, of anders geenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Altijd een echte grote in de woonkamer.
Van mijn ouders overigens.
En naalden valt echt mee hoor.
En anders koop je toch een kleine neppe?
Eet smakelijk en tot later misschienquote:
Breng het dan naar de kringloop en maak er iemand anders blij mee, denk ik danquote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he, maar waarom ga je ook nepdingen weggooien? Snappen mensen niet dat je die kan hergebruiken?
Dat doet niemand meerquote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, sorrie, ik lees niet ALLES op ksc
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer.
Maar Panda72 had een collega die het leuk vond om M&M's in zijn neusgaten te stoppen... even later zat ze met hem bij de eerste hulp om ze eruit te halen.
Lolquote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer.
Maar Panda72 had een collega die het leuk vond om M&M's in zijn neusgaten te stoppen... even later zat ze met hem bij de eerste hulp om ze eruit te halen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer.
quote:
De dokter bood dat nog wel aan, geloof ik, maar hij had even genoeg van M&M'squote:Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volwassen zeg
edit: en zonder van de M&M's
of at ie ze op nadat ze in zijn neus hadden gezeten?
ah gatsiequote:Op zondag 2 januari 2011 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
De dokter bood dat nog wel aan, geloof ik, maar hij had even genoeg van M&M's.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
collega had in elk neusgat een m&m gedaan en toen kreeg hij ze er niet meer uit. Dus naar de EHBO. Waar ik zijn hand moest vasthouden want hij krijste als een mager speenvarken toen ze met een pincet de m&m's verwijderden. De verpleegster vroeg nog of hij de m&m's nog wilde opeten.Collega vond dat niet lollig ik wel.
OMGquote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer.
Geweldigquote:Op zondag 2 januari 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
En voor wie het gemist had, dit was de post dus.
[..]
Wist niet dat Panda op een sociale werkplaats uithielpquote:Op zondag 2 januari 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
En voor wie het gemist had, dit was de post dus.
[..]
middagquote:
Waren er nog veel mensen blijven slapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |