trusten symquote:Op zondag 2 januari 2011 02:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik werd nog ff gegrepen door het einde van een film...
Ik ga maar eens slapen
Welterusten Symquote:Op zondag 2 januari 2011 02:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik werd nog ff gegrepen door het einde van een film...
Ik ga maar eens slapen
bosquote:
Ik heb even op bed gelegen en wat puzzels gedaan, maar kon niet in slaap komen.quote:
trusten stuartquote:Op zondag 2 januari 2011 02:35 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten GF en Bos![]()
giertjequote:
ik ga slapen beeld danst voor mijn ogenquote:
slaap zequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga slapen beeld danst voor mijn ogen
lang geleden dat et zo leuk was in de kroeg
Trustequote:Op zondag 2 januari 2011 02:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga slapen beeld danst voor mijn ogen
lang geleden dat et zo leuk was in de kroeg
trusten TFMquote:Op zondag 2 januari 2011 02:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga maar eens van een verdiende nachtrust genieten, na twee dagen niet geslapen te hebben!
Doeisels!![]()
truste voor straks, goudkuipjequote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 02:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga maar eens van een verdiende nachtrust genieten, na twee dagen niet geslapen te hebben!
Doeisels!![]()
dankjequote:Op zondag 2 januari 2011 02:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
truste voor straks, goudkuipje
quote:
Dat klinkt lekker, ik zit met de flaptop op schoot en de kleine kijkt een dvdtjequote:Op zondag 2 januari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
Zo, even chocoladecroissantjes in de oven stoppen
Ik heb de laptop ook op schoot.. even een kwartiertje wachten en dan lekker ontbijtenquote:Op zondag 2 januari 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt lekker, ik zit met de flaptop op schoot en de kleine kijkt een dvdtje
goed idee!quote:Op zondag 2 januari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
goedemorgen LL!quote:
Ik ook niet helaas, dus kan je er niet mee helpenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goedemorgen LL!
net eens een poging tot belastingaangifte gedaan ..
maar ehh
een eigenhuis kopen is leuk, maar ik begrijp geen reet van de belastingaangifte!
godsamme dat mocht eens tijd worden zegquote:Op zondag 2 januari 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[me=DaMart] is ook zijn bed eens uitgerold...
[/me]
Goedemorgen.
Ik lag er om kwart over één vannacht pas in, dus ik vond dat ik de laatste dag voordat de werkweek begint wel even mocht uitslapenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
godsamme dat mocht eens tijd worden zeg
Voor mij?quote:Op zondag 2 januari 2011 09:23 schreef OA het volgende:
Nee, wij hebben jou aangestoken!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Als jullie over een paar dagen ziek zijn kan dat kloppen; ik heb jullie namelijk aangestoken.![]()
Martquote:
LLquote:
Ik denk eerder dat wij jou virtueel hebben aangestokenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Als jullie over een paar dagen ziek zijn kan dat kloppen; ik heb jullie namelijk aangestoken.![]()
Voor jou allesquote:
Nieihieeetquote:
Allemaal samenspannen tegen een zieke, hoe kunnen julliequote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
[..]
LLAlles goed?
[..]
Ik denk eerder dat wij jou virtueel hebben aangestoken![]()
[..]
Voor jou alles![]()
Hai meisje
Dat komt omdat we allemaal door het zoontje van LL zijn aangestokenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nieihieeet![]()
[..]
Allemaal samenspannen tegen een zieke, hoe kunnen jullie![]()
Ja hoor, met jou ook?quote:
Laatste restjes griep komen nu voorbij, maar vandaag voor het eerst sinds woensdag weer eens onder de mensenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook?
Hey enferma![]()
beterschap
Gelukkig dat het beter gaatquote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laatste restjes griep komen nu voorbij, maar vandaag voor het eerst sinds woensdag weer eens onder de mensenZal vanavond wel gesloopt zijn
Verder alles okee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |