Goeie vraag!!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:17 schreef Ladylike het volgende:
waar zijn Wok, Fha, (okay ik weet waar fles is) en al die andere vaste KSC-ers eigenlijk gebleven?
Wok is er nog bijna dagelijks hoor. Die zal wel aan het uitslapen of schaatsen zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:17 schreef Ladylike het volgende:
waar zijn Wok, Fha, (okay ik weet waar fles is) en al die andere vaste KSC-ers eigenlijk gebleven?
Hoi DMquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok is er nog bijna dagelijks hoor. Die zal wel aan het uitslapen of schaatsen zijn.
Mooie uitdagingquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag ga ik de franse taal leren...
Toch mis ik een hoop mensenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok is er nog bijna dagelijks hoor. Die zal wel aan het uitslapen of schaatsen zijn.
Sterkte.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ehquote:Op zondag 2 januari 2011 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier worden de (mooie) nepbomen zelfs langs de weg geflikkerd
Zelf gekocht/opgezet? Of hebben je ouders dat gedaan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zo'n nepding van 50cm
En in de woonkamer stond een echte
In een SC heb je altijd wat verloop natuurlijk. Mensen komen en gaan... de meeste mensen die meepostten toen ik in de KSC kwam, posten al lang niet meer meequote:
Spelen jullie tegen Fransen dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
ik was groen spul uit mijn neus aan het halenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren weer eentje gezien, gedumpt in 3 zakken en zag er nog mooi uit, als ik er geen had had ik hem mee naar huis genomenquote:
Truequote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In een SC heb je altijd wat verloop natuurlijk. Mensen komen en gaan... de meeste mensen die meepostten toen ik in de KSC kwam, posten al lang niet meer mee.
Skatjuh!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was groen spul uit mijn neus aan het halen
Wij ook niet zoenen?quote:
Altijd een echte grote in de woonkamer.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EhOkeeee
[..]
Zelf gekocht/opgezet? Of hebben je ouders dat gedaan?![]()
Je wilt niet weten wat voor troep dat geeft als je dat ding moet opruimen. Vorig jaar hadden we er wel 1, allemaal naalden joh, heel spoor naar de voordeur toen we 'm weg dedenpfff.
Thanksquote:
Thanksquote:Op zondag 2 januari 2011 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
MUCK, gefeliciteerd (laten we maar even niet zoenen, hou je tegoed)
Stop die M&M's er dan ook niet inquote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was groen spul uit mijn neus aan het halen
die naalden schelen ook meer als je er een kluit bij koopt en die dus regelmatig van vocht voorzietquote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Altijd een echte grote in de woonkamer.
Van mijn ouders overigens.
En naalden valt echt mee hoor.
En anders koop je toch een kleine neppe?
Doen we ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die naalden schelen ook meer als je er een kluit bij koopt en die dus regelmatig van vocht voorziet
Klopt, het is ook jammer als sommige mensen niet meer meeposten, maar ja, je kunt ze moeilijk dwingen... je kunt hooguit proberen om ze terug te lokken met koffie of theequote:Op zondag 2 januari 2011 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True
nja er zijn altijd wel mensen die het erg vinden als anderen niet meer komen...kan me bij jou ook nog wel een incident herrinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |