goed voorstelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Nieuw onderwerp om eens gezellig te kletsen dan maar ?
Nog goede voornemens dit jaar omtrend niet meer single zijn ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
goed voorstelnog ideen over een leuk onderwerp
mwa, ik zie wel wat er op mijn weg komt. Moet eerst maar een sociaal leven zien te bouwen. Met mensen die iets dichter in de buurt wonen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog goede voornemens dit jaar omtrend niet meer single zijn ?
Als ik in de buurt woon, wil ik best een paar keer op de koffie komen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
mwa, ik zie wel wat er op mijn weg komt. Moet eerst maar een sociaal leven zien te bouwen. Met mensen die iets dichter in de buurt wonen.
Maar ik heb al wel een kandidaat om februari niet vrijgezel meer te zijn, maar in maar dan weer terug naar het vrijgezel zijn![]()
mwa, als je in de buurt woont ga ik liever zelf even langs voor bakkie koffie. De sfeer thuis is niet al te prettig de laatste tijd in huisquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woon, wil ik best een paar keer op de koffie komen hoor
Gezellig
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
mwa, als je in de buurt woont ga ik liever zelf even langs voor bakkie koffie. De sfeer thuis is niet al te prettig de laatste tijd in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent altijd welkom![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]als ik ooit in de buurt van lelystad ben, hoor je het wel, het is alleen een aardig eind van huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent altijd welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net the happening op tv gekeken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdag nacht zonder uit te gaan, vreemd
Slaap lekker voor degene die gaan slapen, ik hou een film avond alleen
Nou, onnodig. Iedereen is wel weer gelijk wakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, jij kan er ook niks aan doen dat die speld zonodig uit je handen moest vallen
waar gaat dat trouwens overquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net the happening op tv gekeken.
tja. ach...laten we het op een ongelukje houden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, onnodig. Iedereen is wel weer gelijk wakker
Er zit iets in de lucht waardoor iedereen zelfmoord gaat plegen. Daar komt het kort gezegd op neer.quote:
Ik dacht precies het zelfde!quote:
quote:ot Moore is a high school science teacher who quizzes his class one day about an article in the New York begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting Times. It's about the sudden, mysterious disappearance of bees. Yet again Nature is doing something inexplicable, and whatever science has to say about it will be, in the end, only a theory. Scientists will bring out more theories, but no explanations, when a more urgent dilemma hits the planet. It begins in Central Park. Suddenly and inexplicably, the behavior of everyone in the park changes in a most bizarre and horrible way. Soon, the strange behavior spreads throughout the city and beyond. Elliot, his wife, Alma, and Jess, the young daughter of a friend, will only have theories to guide them where to run and where to hide. But theories may not be enough
Inhoud van een PM mag ik niet openbaar maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow ja, vertel, vertel, mijn ogen zijn open
Van alle mensen in dit topic heb ik het nummer niet. Dus, nee, die vlag gaat niet opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja. ach...laten we het op een ongelukje houden.
Maar je hebt wel gelijk, heb je iedereen soms stiekem wakker gebeld of ge-sms-t
oke, dat moet ik dan maar geloven. Maar goed heb deze maand meer dan teveel tijd om te doden, dus ga mischien maar ff kijken. Stommer dan een film die we laatst hier hebben gekeken kan niet, ik weet zelfs niet meer waar het over gingquote:
dan moet het wel een hele zware speld zijn geweestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef STING het volgende:
[..]
Van alle mensen in dit topic heb ik het nummer niet. Dus, nee, die vlag gaat niet op
Jij hebt mijn nummer *wink wink*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook geen telefoonnummers, maar dat mag wel natuurlijk. hint hint
Ik heb momenteel ook geen telefoonnummerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Ah, zeker... Ik voel me gelijk beter nu er iemand is in dit topic waar ik een nummer van hebquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer *wink wink*
Neehee... het was gewoon heel stil.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan moet het wel een hele zware speld zijn geweest
Jij hebt mijn nummer. Ik kreeg een keer een smsje van je dat als ik wilde neuken dat ik naar een of andere hotelkamer moest komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Mn foon is nog stilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, zeker... Ik voel me gelijk beter nu er iemand is in dit topic waar ik een nummer van heb
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer. Ik kreeg een keer een smsje van je dat als ik wilde neuken dat ik naar een of andere hotelkamer moest komen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer. Ik kreeg een keer een smsje van je dat als ik wilde neuken dat ik naar een of andere hotelkamer moest komen.
Dus als jij dronken bent ga je ik-wil-neuken-smsjes versturen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan was ik vast heel dronken.
Maar laatste keer dat ik in een hotel zat was na de WK finale. Ik zat vast op schiphol en kon niet meer met de trein terug.
Maar toen was ik ook wel dronken ja
Het is een gavequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat kan ook![]()
maar zoals je zegt het was gewoon heel stil. Nu niet meer
Blijkbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als jij dronken bent ga je ik-wil-neuken-smsjes versturen?
Dus je wil me alleen neuken als je dronken bent? Bummer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan was ik vast heel dronken.
Maar laatste keer dat ik in een hotel zat was na de WK finale. Ik zat vast op schiphol en kon niet meer met de trein terug.
Maar toen was ik ook wel dronken ja
Neen, ik heb enkel dan het lef om het te zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus je wil me alleen neuken als je dronken bent? Bummer.
quote:
Jawelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar
Vannacht toch niet gedaan toch naar jou
Komt goed wijffiequote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het nu al niet meer horen.
Uhm je bedoeld vrijdag?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je hele dag eergister trouwens ook?
quote:
LOL!!!!quote:
Soms lijken smsjes dan net in codequote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Tering, wat een typfouten kan je maken als je dronken bent zeg
Mjah mn decodering had ook moeite met ontcijferenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak niet veel typfouten als ik dronken ben, ik ben dan op bepaald moment niet goed verstaanbaar meerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Ja idd dan staat er in de sms: Jhellmnwoquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms lijken smsjes dan net in code
quote:
Is goed hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal er een plaatsen ( uiteraard na goedkeuring van Huppel )
We kunnen ze ws toch niet lezenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal er een plaatsen ( uiteraard na goedkeuring van Huppel )
Help mij dan maar even ontcijferenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen ze ws toch niet lezen
same here. Zou echt nooit de juiste ontcijferingscode ervan kunne achterhalenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen ze ws toch niet lezen
En je was terug op aarfequote:
Het viel ook nog wel meequote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat iemand zegt dat het wel goed komt. Als er iets goed moet komen, is er meestal iets mis.
quote:
dan was t vast niet grappigquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Jemig hoe vaak kan een mens in slaap vallen bij een aflevering van een comedyserie
welke serie?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Jemig hoe vaak kan een mens in slaap vallen bij een aflevering van een comedyserie
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nog wel dat ik tegen een pilaar aanstond omdat ik anders niet kon lezen wat ik allemaal aan het typen was... Het draaide nogal
En op zo'n moment denk je aan mij?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nog wel dat ik tegen een pilaar aanstond omdat ik anders niet kon lezen wat ik allemaal aan het typen was... Het draaide nogal
goede serie moet het dan zijn geweestquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Het kan idd ergerquote:
Op deze brakke zaterdag neemt niemand het je kwalijk hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef CherryLips het volgende:
Two and a half men en normaal gesproken lig ik daarbij altijd in een deuk. Ik heb van x-files the movie ook alleen het begin en eind gezien geloof ik.
X-files the moviequote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef CherryLips het volgende:
Two and a half men en normaal gesproken lig ik daarbij altijd in een deuk. Ik heb van x-files the movie ook alleen het begin en eind gezien geloof ik.
Ik zit nog te twijfelen. Nog 1 laatste biertje doen of toch nietquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen. Nog 1 laatste biertje doen of toch niet
Hoef je toch geenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het gaat idd niet zo lekker, beetje erg veel tegenslag de laatste tijd.
Ja wordt mn laatste dan hoor voor vandaagquote:
Amenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoef je toch geenbij te zetten? Het leven is een hoer af en toe.
Je bedoelt de eerste.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wordt mn laatste dan hoor voor vandaag
En laatstequote:
Ik wil dit jaar een leuke date hebben met een foksterquote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben de SIngles nog goede voornemens?
Al iemand op het oog?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een leuke date hebben met een fokster
Zo zo, doe maar ambitieusquote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een leuke date hebben met een fokster
Goede voornemens? Ik probeer geen dingen (meer?) te beloven die ik niet kan waarmaken. Dus ik doe geen voornemens. Maar tegelijkertijd is dat natuurlijk ook een voornemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog meer sporten. Maar dat voornemen had ik al een maand eerderquote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog niet, ik ben niet iemand die op uiterlijk afgaat, eerst goede gesprekken enzo , dan zie ik wel verderquote:
quote:
Ik heb niet echt een goed voornemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goede voornemens? Ik probeer geen dingen (meer?) te beloven die ik niet kan waarmaken. Dus ik doe geen voornemens. Maar tegelijkertijd is dat natuurlijk ook een voornemen.
Wanneer gaan we daten danquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet, ik ben niet iemand die op uiterlijk afgaat, eerst goede gesprekken enzo , dan zie ik wel verder
[..], als het lukt zal ik dat zeker vermelden uiteraard
Ik wil stiekem ook op visite bij MissB.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goed voornemen.
Mjah ik wil een huisje en ik wil meer lachen in 2011 (dus om de week op visite bij MissB dan maar)
Denk je dat je lachspieren dat aankunnen danquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook op visite bij MissB.
Dat wil ik ervaren.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat je lachspieren dat aankunnen dan
Met valentijnsdagquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan in februari eens goed op stap. Mag MissB dan ook mee? Lijkt me vet gezellig
Neem je nou een monopoly op onze MILF's?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan in februari eens goed op stap. Mag MissB dan ook mee? Lijkt me vet gezellig
dat voornemen heb ik al tien jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nog meer sporten. Maar dat voornemen had ik al een maand eerder
Ik hou niet van romantiekquote:
Hij welquote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Neem je nou een monopoly op onze MILF's?
Ik reserveer alvast een exemplaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
Geen voornemens hier. Wel het plan om wat meer met mijn talent (schrijven) te gaan doen. En dus mijn boek uit te brengen.
Ja idd, maar beetje te veel, te lang atm..quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoef je toch geenbij te zetten? Het leven is een hoer af en toe.
Qquote:
The chocolate....is......just.....too......strong?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat voornemen heb ik al tien jaar
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goed voornemen.
Mjah ik wil een huisje en ik wil meer lachen in 2011 (dus om de week op visite bij MissB dan maar)
Guess notquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, was het dan toch geen toeval dat Yuki gisteravond ook bijna van de bank rolde?
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook op visite bij MissB.
Wat te zwaar is, laat je vallen. Voor de rest: vechten tot je niet meer kan. Je hebt je Singlesvriendjes nog!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, maar beetje te veel, te lang atm..
Zou ik ook niet doen met big die daar rondlooptquote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja niet dat ik je achtertuin in sneak hoor.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat te zwaar is, laat je vallen. Voor de rest: vechten tot je niet meer kan. Je hebt je Singlesvriendjes nog!
Hm. Even een knaagje aan mijn been verdragen toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met big die daar rondloopt
Daar heb ik wilde verhalen over gehoordquote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met big die daar rondloopt
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Biggel isquote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik wilde verhalen over gehoord
Ik weet het.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ja, helaas zijn niet alle nare dingen af te schudden lieverd.
Uhm ik heb opgeschept over jequote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Ms ben ik wel geen zak aan.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik wilde verhalen over gehoord
Omdat Huppel. En alles wat Huppel zegt is waarquote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Ms ben ik wel geen zak aan.
Tenzij ie je echt niet tof vindt, dan houdt ie het niet bij een knaagje.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Even een knaagje aan mijn been verdragen toch?
Kus!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes ik ga slapen![]()
Hou van jullie, dikke kus en be happy!
Even mn sig aanpassenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat Huppel. En alles wat Huppel zegt is waar
Oh, wat dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij ie je echt niet tof vindt, dan houdt ie het niet bij een knaagje.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik zit zo lekker in mn zennetje, kom erbij!
+1quote:
quote:
Dan bijt ie je dus gewoon vaker.quote:
Donequote:
Je komt niet vaak iemand tegen waar het zo mee klikt en die zo geweldig isquote:
Maar wat doet ie dan als 'ie me écht niet tof vindt (waar ik wel vanuit ga).quote:Op zondag 2 januari 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan bijt ie je dus gewoon vaker.
Ik rook met je mee!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
Slaap lekker voor wie gaat slapen. Ik rook er nog maar eentje, ms val ik dan wat makkelijker in slaap..
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Je komt niet vaak iemand tegen waar het zo mee klikt en die zo geweldig is![]()
Dat moet je dan verder vertellen.
Tevens heb ik een plan maar moet ik morgen even verder uitwerken en dan pm ik je erover.
Help me even herinneren ok babe?
Happenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat doet ie dan als 'ie me écht niet tof vindt (waar ik wel vanuit ga).
Kijk eens in de gouden gids bij de zquote:Op zondag 2 januari 2011 00:27 schreef L-E het volgende:
Laten we een zoektocht op touw zetten voor het zennetje van Miss.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:27 schreef L-E het volgende:
Laten we een zoektocht op touw zetten voor het zennetje van Miss.
Maar ik ben niet zo lekker.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
HappenMaar troost je, big is redelijk makkelijk om te kopen met lekkers en kroelen.
Gezellig! * missbehavin neuriet Pass the dutchy on the left hand sidequote:
Dan heb je een probleem.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezellig! * missbehavin neuriet Pass the dutchy on the left hand side
De champagne is vervangen door bierquote:Op zondag 2 januari 2011 00:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden mens, is je bloed nog half champagne ofzo? Wel lief hoor!
Oh ik ga proberen er aan te denken
Kuthumeur, sorry.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een tijn-opmerking, ik schrik van je.
Het is maar 1 biertje hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De champagne is vervangen door bier![]()
Mjah ik moet even in overleg met mn partner in crime en dan hoor jij het. Maar die is nu druk met dronken worden geloof ik
Truffels, zijn ze dol op.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus ik moet een biefstuk voor mijn neus bungelen of wat?
Nee big mag geen vlees! Hij eet het liefst druiven. Maar bijna alle fruit en groenten zijn goed hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus ik moet een biefstuk voor mijn neus bungelen of wat?
Gisteren, vandaag...kutjaar tot nu toequote:
Oh ja, viel het een beetje mee?quote:
Ik heb net een zak met fruit weggeflikkerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee big mag geen vlees! Hij eet het liefst druiven. Maar bijna alle fruit en groenten zijn goed hoor.
Ik heb er heus wel al meer op dan 1quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er heus wel al meer op dan 1![]()
Backspace is my friend atm
Join the club.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gisteren, vandaag...kutjaar tot nu toe
Ligt eraan, hoe duur is het lidmaatschap.quote:
Jij lacht mij toch niet uit hequote:
Ik heb geweldige vriendschappen gevonden in 2010.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:36 schreef L-E het volgende:
Ah nee, ik had geen kutjaar. Ik heb prachtige liefde gekend in 2010, dat wil ik nooit vergeten.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geweldige vriendschappen gevonden in 2010.
Dat is mij meer waard dan een relatie
Het went wel...gewoon verstand op 0quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, viel het een beetje mee?
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een relatie boeit me niet. Maar ik werd verliefd, dat was eeuwen geleden. Was vergeten hoe geweldig dat kan zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezelf nog klem gezopen oid? Dat zou ik nl doenquote:
Dat is altijd fijnquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een relatie boeit me niet. Maar ik werd verliefd, dat was eeuwen geleden. Was vergeten hoe geweldig dat kan zijn.
Buiten dat: liefde is er in alle vormen. Ik heb er veel van.
Ik geloof dat ik een literfles Jack heb weggetikt in mijn eentje jaquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezelf nog klem gezopen oid? Dat zou ik nl doen
Oooh, en ik dacht dat ik over de top ging vannachtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een literfles Jack heb weggetikt in mijn eentje ja
Ja, dat begrijp ik dus heel goed.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een literfles Jack heb weggetikt in mijn eentje ja
Dat sowiesoquote:
In dat geval heb ik nieuwe relaties opgebouwdquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een relatie boeit me niet. Maar ik werd verliefd, dat was eeuwen geleden. Was vergeten hoe geweldig dat kan zijn.
Buiten dat: liefde is er in alle vormen. Ik heb er veel van.
Ging je ookquote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh, en ik dacht dat ik over de top ging vannacht
Op een gegeven moment komt het besef dat je toch door moet gaan.... Ik ken het gevoelquote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet eens naar het graf geweest vandaag. En, eerlijk gezegd, ik heb een heerlijke dag gehad. Ook wel fijn na twee maanden dagelijks huilen om dode ouders.
Fijn jaquote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet eens naar het graf geweest vandaag. En, eerlijk gezegd, ik heb een heerlijke dag gehad. Ook wel fijn na twee maanden dagelijks huilen om dode ouders.
Ze zijn al jaren dood, ik stop dat altijd maar weg.. afgelopen maanden voor het eerst dóór de pijn heen gegaan. Heel zwaar, maar nodig.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt het besef dat je toch door moet gaan.... Ik ken het gevoel
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
Superquote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
Ik was op dat moment verstandig om op het eind van de avond maar flesjes water tot mij te nemen ipv bierquote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik verbaas me er nog over dat ik geen zware kater heb van gisteravond...
"Gelukkig heb je wel een poes"quote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:
Nooit een kater hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:
Zo verstandig was ik niet eens! Oh en strippen? Vertel!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was op dat moment verstandig om op het eind van de avond maar flesjes water tot mij te nemen ipv bierVanmorgen voelde ik me prima, op wat spierpijn na van het dansen/strippen
Jij kan je broek ook echt niet aanhouden hequote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was op dat moment verstandig om op het eind van de avond maar flesjes water tot mij te nemen ipv bierVanmorgen voelde ik me prima, op wat spierpijn na van het dansen/strippen
quote:
Die man heeft een hekel aan broekenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo verstandig was ik niet eens! Oh en strippen? Vertel!
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die man heeft een hekel aan broeken![]()
Die moet ie altijd uit trekken![]()
Zo heeft Myraela (dankzij mij) zijn piemel van dichtbij mogen aanschouwen
Shake that ass babe (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
Na een hoop bier ga ik graag paaldansenHet schijnt dat ik het nog wel redelijk kan voor een n00b
Maar ik was daar aan het dansen, en er stonden vrouwen om me heen, dus toen ging ik maar gewoon strippen
Fuck it
Waarom krijg ik nu een halve Herman MIquote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
Na een hoop bier ga ik graag paaldansenHet schijnt dat ik het nog wel redelijk kan voor een n00b
Maar ik was daar aan het dansen, en er stonden vrouwen om me heen, dus toen ging ik maar gewoon strippen
Fuck it
bips1.jpgquote:Op zondag 2 januari 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shake that ass babe (_(_) (_|_) (_)_)
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een halve Herman MI
quote:
Sorryquote:
Op een gegeven moment krijg je dat jaquote:Op zondag 2 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een beetje resistent begin te worden
Ms moeten we er niet zo trots op zijn..quote:Op zondag 2 januari 2011 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je dat ja
Ik had altijd zware katers tot min 21ste, kotsen, koppijn, uidroging...alles maar na jaren iedere dag alcohol wen je er echt aan
Ach, ik drink nog maar weinig tegenwoordig maar het resistente is gebleven.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moeten we er niet zo trots op zijn..
Jajajajaquote:
Geloof er niks vanquote:
Hoezo verplicht?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
Ah fuck...morgen verplicht naar de koopzondag in Eindhoven...shoot me
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
Ah fuck...morgen verplicht naar de koopzondag in Eindhoven...shoot me
quote:
Nog maar 2 koffie capsulesquote:
Hihi ik ben zo blij dat ik geen koffie drinkquote:
kut is dat hequote:
Een lattissimaquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kut is dat hewat voor een machine heb je?
quote:
Op het moment niet veel he.quote:
quote:
Nog 2x Romaquote:
quote:
En wat drink je normaal nog meer?quote:
Ze heeft wel gelijkquote:
Alles behalve decafquote:
quote:
I did!quote:
Ik mis gewoon wat bij die decafquote:
quote:
quote:
Ik hoef ze ook niet allemaal tegelijk in huis te hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mis gewoon wat bij die decafDie assortie doos heb ik wel, maar als er wat op zijn ga ik ze niet allemaal bij houden, 16 smaken is wat veel van t goede.
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren jij, ik ben nog mild.
Ik heb ook een miltquote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren jij, ik ben nog mild.
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*snik, snotter* *neus ophaalt* "oke *snik* ik hou op"
quote:
nu heb ik ze allemaal nog, al moet ik morgen ook ff kijken want de Indriya en Ristretto zijn (bijna) op en die drink ik het meest, samen met de Roma.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet allemaal tegelijk in huis te hebben.
niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gets, zelfs van jou pesten word ik niet blijer.
Heug, zo hard heb je die niet nodig, het is maar een luxe.quote:
Nee, het ligt meer aan mij dan aan jou.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet?shit, moet ik irritanter gaan doen zeker?
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het ligt meer aan mij dan aan jou.
quote:
quote:
Ik haak ook af. Toedels!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef ArTiC het volgende:
Zonder L-E haak ik ook af
en mijn accu is leeg
In 3-D zoals allesquote:Op zondag 2 januari 2011 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu krijgt op z'n klote van MissB? En dat heb ik gemist? Is het opgenomen?
hier, moet eigenlijk slapenquote:
In tegenstelling tot jij, moet ik wel een vast ritme hebbenquote:
Saai hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 01:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jij, moet ik wel een vast ritme hebben
niks saais aanquote:
wat jij wilquote:
Dat scheelt, ik ook nietquote:Op zondag 2 januari 2011 02:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat jij wilIk zou niet willen ruilen
Zie je welquote:Op zondag 2 januari 2011 02:06 schreef PeuRac het volgende:
Kak, ik wil helemaal niet slapen![]()
nog maar ff wat tv kijken tot ik in slaap val
Nee, Spin City vanaf mn HDquote:Op zondag 2 januari 2011 02:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie je wel![]()
Family Guy op ComCen wat voor je?
Tsja, ik download alles, dan heb je tenminste watquote:
Oh ja, ik moest nog wat opzoeken..quote:Op zondag 2 januari 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik download alles, dan heb je tenminste wat
quote:Op zondag 2 januari 2011 02:42 schreef ArTiC het volgende:
Toen wilde je gaan slapen maar vloog er een auto vlakbij over de kop
Sensatie
Bosje!quote:
Filmen!quote:Op zondag 2 januari 2011 02:42 schreef ArTiC het volgende:
Toen wilde je gaan slapen maar vloog er een auto vlakbij over de kop
Sensatie
Mwa redelijk. Best wel veel hier op fok gezeten. Nieuw PR neergezet van over de 300quote:Op zondag 2 januari 2011 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bosje!![]()
Hoe is jouw eerste dag van 2011?
[..]
Filmen!
Tjah, hij begon brak bij Lotusss op de bank, toen besefte ik dat ik ook nog moest werken vanmiddag en vanavond.. Dat kwam best hard aan als je teveel gezopen hebtquote:Op zondag 2 januari 2011 02:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa redelijk. Best wel veel hier op fok gezeten. Nieuw PR neergezet van over de 300![]()
En die van jou?
OKeequote:Op zondag 2 januari 2011 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, hij begon brak bij Lotusss op de bank, toen besefte ik dat ik ook nog moest werken vanmiddag en vanavond.. Dat kwam best hard aan als je teveel gezopen hebt![]()
Maar heb de dag goed doorstaan verder
Was 3 kwartier geleden gek.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bosje!![]()
Hoe is jouw eerste dag van 2011?
[..]
Filmen!
Er waren al waarschuwingen afgegeven vanwege gladheid jaquote:Op zondag 2 januari 2011 02:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was 3 kwartier geleden gek.
Brandweer heeft de auto weer rechtop gezet, bestuurder mag van geluk spreken, precies tussen 2 bomen door.
Het is ontzettend glad trouwens, de nattigheid van vandaag is aangevroren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |