waar gaat dat trouwens overquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net the happening op tv gekeken.
tja. ach...laten we het op een ongelukje houden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, onnodig. Iedereen is wel weer gelijk wakker
Er zit iets in de lucht waardoor iedereen zelfmoord gaat plegen. Daar komt het kort gezegd op neer.quote:
Ik dacht precies het zelfde!quote:
quote:ot Moore is a high school science teacher who quizzes his class one day about an article in the New York begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting Times. It's about the sudden, mysterious disappearance of bees. Yet again Nature is doing something inexplicable, and whatever science has to say about it will be, in the end, only a theory. Scientists will bring out more theories, but no explanations, when a more urgent dilemma hits the planet. It begins in Central Park. Suddenly and inexplicably, the behavior of everyone in the park changes in a most bizarre and horrible way. Soon, the strange behavior spreads throughout the city and beyond. Elliot, his wife, Alma, and Jess, the young daughter of a friend, will only have theories to guide them where to run and where to hide. But theories may not be enough
Inhoud van een PM mag ik niet openbaar maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow ja, vertel, vertel, mijn ogen zijn open
Van alle mensen in dit topic heb ik het nummer niet. Dus, nee, die vlag gaat niet opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja. ach...laten we het op een ongelukje houden.
Maar je hebt wel gelijk, heb je iedereen soms stiekem wakker gebeld of ge-sms-t
oke, dat moet ik dan maar geloven. Maar goed heb deze maand meer dan teveel tijd om te doden, dus ga mischien maar ff kijken. Stommer dan een film die we laatst hier hebben gekeken kan niet, ik weet zelfs niet meer waar het over gingquote:
dan moet het wel een hele zware speld zijn geweestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef STING het volgende:
[..]
Van alle mensen in dit topic heb ik het nummer niet. Dus, nee, die vlag gaat niet op
Jij hebt mijn nummer *wink wink*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook geen telefoonnummers, maar dat mag wel natuurlijk. hint hint
Ik heb momenteel ook geen telefoonnummerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Ah, zeker... Ik voel me gelijk beter nu er iemand is in dit topic waar ik een nummer van hebquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer *wink wink*
Neehee... het was gewoon heel stil.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan moet het wel een hele zware speld zijn geweest
Jij hebt mijn nummer. Ik kreeg een keer een smsje van je dat als ik wilde neuken dat ik naar een of andere hotelkamer moest komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Mn foon is nog stilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, zeker... Ik voel me gelijk beter nu er iemand is in dit topic waar ik een nummer van heb
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer. Ik kreeg een keer een smsje van je dat als ik wilde neuken dat ik naar een of andere hotelkamer moest komen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer. Ik kreeg een keer een smsje van je dat als ik wilde neuken dat ik naar een of andere hotelkamer moest komen.
Dus als jij dronken bent ga je ik-wil-neuken-smsjes versturen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan was ik vast heel dronken.
Maar laatste keer dat ik in een hotel zat was na de WK finale. Ik zat vast op schiphol en kon niet meer met de trein terug.
Maar toen was ik ook wel dronken ja
Het is een gavequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat kan ook![]()
maar zoals je zegt het was gewoon heel stil. Nu niet meer
Blijkbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als jij dronken bent ga je ik-wil-neuken-smsjes versturen?
Dus je wil me alleen neuken als je dronken bent? Bummer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan was ik vast heel dronken.
Maar laatste keer dat ik in een hotel zat was na de WK finale. Ik zat vast op schiphol en kon niet meer met de trein terug.
Maar toen was ik ook wel dronken ja
Neen, ik heb enkel dan het lef om het te zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus je wil me alleen neuken als je dronken bent? Bummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |