goed voorstelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Nieuw onderwerp om eens gezellig te kletsen dan maar ?
Nog goede voornemens dit jaar omtrend niet meer single zijn ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
goed voorstelnog ideen over een leuk onderwerp
mwa, ik zie wel wat er op mijn weg komt. Moet eerst maar een sociaal leven zien te bouwen. Met mensen die iets dichter in de buurt wonen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog goede voornemens dit jaar omtrend niet meer single zijn ?
Als ik in de buurt woon, wil ik best een paar keer op de koffie komen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
mwa, ik zie wel wat er op mijn weg komt. Moet eerst maar een sociaal leven zien te bouwen. Met mensen die iets dichter in de buurt wonen.
Maar ik heb al wel een kandidaat om februari niet vrijgezel meer te zijn, maar in maar dan weer terug naar het vrijgezel zijn![]()
mwa, als je in de buurt woont ga ik liever zelf even langs voor bakkie koffie. De sfeer thuis is niet al te prettig de laatste tijd in huisquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woon, wil ik best een paar keer op de koffie komen hoor
Gezellig
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
mwa, als je in de buurt woont ga ik liever zelf even langs voor bakkie koffie. De sfeer thuis is niet al te prettig de laatste tijd in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent altijd welkom![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]als ik ooit in de buurt van lelystad ben, hoor je het wel, het is alleen een aardig eind van huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent altijd welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net the happening op tv gekeken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdag nacht zonder uit te gaan, vreemd
Slaap lekker voor degene die gaan slapen, ik hou een film avond alleen
Nou, onnodig. Iedereen is wel weer gelijk wakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, jij kan er ook niks aan doen dat die speld zonodig uit je handen moest vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |