Goede voornemens? Ik probeer geen dingen (meer?) te beloven die ik niet kan waarmaken. Dus ik doe geen voornemens. Maar tegelijkertijd is dat natuurlijk ook een voornemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben de SIngles nog goede voornemens?
Nog meer sporten. Maar dat voornemen had ik al een maand eerderquote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben de SIngles nog goede voornemens?
Nog niet, ik ben niet iemand die op uiterlijk afgaat, eerst goede gesprekken enzo , dan zie ik wel verderquote:
quote:
Ik heb niet echt een goed voornemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goede voornemens? Ik probeer geen dingen (meer?) te beloven die ik niet kan waarmaken. Dus ik doe geen voornemens. Maar tegelijkertijd is dat natuurlijk ook een voornemen.
Wanneer gaan we daten danquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet, ik ben niet iemand die op uiterlijk afgaat, eerst goede gesprekken enzo , dan zie ik wel verder
[..], als het lukt zal ik dat zeker vermelden uiteraard
Ik wil stiekem ook op visite bij MissB.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goed voornemen.
Mjah ik wil een huisje en ik wil meer lachen in 2011 (dus om de week op visite bij MissB dan maar)
Denk je dat je lachspieren dat aankunnen danquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook op visite bij MissB.
Dat wil ik ervaren.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat je lachspieren dat aankunnen dan
Met valentijnsdagquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan in februari eens goed op stap. Mag MissB dan ook mee? Lijkt me vet gezellig
Neem je nou een monopoly op onze MILF's?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan in februari eens goed op stap. Mag MissB dan ook mee? Lijkt me vet gezellig
dat voornemen heb ik al tien jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nog meer sporten. Maar dat voornemen had ik al een maand eerder
Ik hou niet van romantiekquote:
Hij welquote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Neem je nou een monopoly op onze MILF's?
Ik reserveer alvast een exemplaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
Geen voornemens hier. Wel het plan om wat meer met mijn talent (schrijven) te gaan doen. En dus mijn boek uit te brengen.
Ja idd, maar beetje te veel, te lang atm..quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoef je toch geenbij te zetten? Het leven is een hoer af en toe.
Qquote:
The chocolate....is......just.....too......strong?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat voornemen heb ik al tien jaar
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goed voornemen.
Mjah ik wil een huisje en ik wil meer lachen in 2011 (dus om de week op visite bij MissB dan maar)
Guess notquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, was het dan toch geen toeval dat Yuki gisteravond ook bijna van de bank rolde?
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook op visite bij MissB.
Wat te zwaar is, laat je vallen. Voor de rest: vechten tot je niet meer kan. Je hebt je Singlesvriendjes nog!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, maar beetje te veel, te lang atm..
Zou ik ook niet doen met big die daar rondlooptquote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja niet dat ik je achtertuin in sneak hoor.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat te zwaar is, laat je vallen. Voor de rest: vechten tot je niet meer kan. Je hebt je Singlesvriendjes nog!
Hm. Even een knaagje aan mijn been verdragen toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met big die daar rondloopt
Daar heb ik wilde verhalen over gehoordquote:Op zondag 2 januari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met big die daar rondloopt
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Biggel isquote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik wilde verhalen over gehoord
Ik weet het.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ja, helaas zijn niet alle nare dingen af te schudden lieverd.
Uhm ik heb opgeschept over jequote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Ms ben ik wel geen zak aan.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar heb ik wilde verhalen over gehoord
Omdat Huppel. En alles wat Huppel zegt is waarquote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Ms ben ik wel geen zak aan.
Tenzij ie je echt niet tof vindt, dan houdt ie het niet bij een knaagje.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Even een knaagje aan mijn been verdragen toch?
Kus!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes ik ga slapen![]()
Hou van jullie, dikke kus en be happy!
Even mn sig aanpassenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat Huppel. En alles wat Huppel zegt is waar
Oh, wat dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij ie je echt niet tof vindt, dan houdt ie het niet bij een knaagje.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik zit zo lekker in mn zennetje, kom erbij!
+1quote:
quote:
Dan bijt ie je dus gewoon vaker.quote:
Donequote:
Je komt niet vaak iemand tegen waar het zo mee klikt en die zo geweldig isquote:
Maar wat doet ie dan als 'ie me écht niet tof vindt (waar ik wel vanuit ga).quote:Op zondag 2 januari 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan bijt ie je dus gewoon vaker.
Ik rook met je mee!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
Slaap lekker voor wie gaat slapen. Ik rook er nog maar eentje, ms val ik dan wat makkelijker in slaap..
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Je komt niet vaak iemand tegen waar het zo mee klikt en die zo geweldig is![]()
Dat moet je dan verder vertellen.
Tevens heb ik een plan maar moet ik morgen even verder uitwerken en dan pm ik je erover.
Help me even herinneren ok babe?
Happenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat doet ie dan als 'ie me écht niet tof vindt (waar ik wel vanuit ga).
Kijk eens in de gouden gids bij de zquote:Op zondag 2 januari 2011 00:27 schreef L-E het volgende:
Laten we een zoektocht op touw zetten voor het zennetje van Miss.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:27 schreef L-E het volgende:
Laten we een zoektocht op touw zetten voor het zennetje van Miss.
Maar ik ben niet zo lekker.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
HappenMaar troost je, big is redelijk makkelijk om te kopen met lekkers en kroelen.
Gezellig! * missbehavin neuriet Pass the dutchy on the left hand sidequote:
Dan heb je een probleem.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezellig! * missbehavin neuriet Pass the dutchy on the left hand side
De champagne is vervangen door bierquote:Op zondag 2 januari 2011 00:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden mens, is je bloed nog half champagne ofzo? Wel lief hoor!
Oh ik ga proberen er aan te denken
Kuthumeur, sorry.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een tijn-opmerking, ik schrik van je.
Het is maar 1 biertje hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De champagne is vervangen door bier![]()
Mjah ik moet even in overleg met mn partner in crime en dan hoor jij het. Maar die is nu druk met dronken worden geloof ik
Truffels, zijn ze dol op.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus ik moet een biefstuk voor mijn neus bungelen of wat?
Nee big mag geen vlees! Hij eet het liefst druiven. Maar bijna alle fruit en groenten zijn goed hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus ik moet een biefstuk voor mijn neus bungelen of wat?
Gisteren, vandaag...kutjaar tot nu toequote:
Oh ja, viel het een beetje mee?quote:
Ik heb net een zak met fruit weggeflikkerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee big mag geen vlees! Hij eet het liefst druiven. Maar bijna alle fruit en groenten zijn goed hoor.
Ik heb er heus wel al meer op dan 1quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er heus wel al meer op dan 1![]()
Backspace is my friend atm
Join the club.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gisteren, vandaag...kutjaar tot nu toe
Ligt eraan, hoe duur is het lidmaatschap.quote:
Jij lacht mij toch niet uit hequote:
Ik heb geweldige vriendschappen gevonden in 2010.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:36 schreef L-E het volgende:
Ah nee, ik had geen kutjaar. Ik heb prachtige liefde gekend in 2010, dat wil ik nooit vergeten.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geweldige vriendschappen gevonden in 2010.
Dat is mij meer waard dan een relatie
Het went wel...gewoon verstand op 0quote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, viel het een beetje mee?
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een relatie boeit me niet. Maar ik werd verliefd, dat was eeuwen geleden. Was vergeten hoe geweldig dat kan zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezelf nog klem gezopen oid? Dat zou ik nl doenquote:
Dat is altijd fijnquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een relatie boeit me niet. Maar ik werd verliefd, dat was eeuwen geleden. Was vergeten hoe geweldig dat kan zijn.
Buiten dat: liefde is er in alle vormen. Ik heb er veel van.
Ik geloof dat ik een literfles Jack heb weggetikt in mijn eentje jaquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezelf nog klem gezopen oid? Dat zou ik nl doen
Oooh, en ik dacht dat ik over de top ging vannachtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een literfles Jack heb weggetikt in mijn eentje ja
Ja, dat begrijp ik dus heel goed.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een literfles Jack heb weggetikt in mijn eentje ja
Dat sowiesoquote:
In dat geval heb ik nieuwe relaties opgebouwdquote:Op zondag 2 januari 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een relatie boeit me niet. Maar ik werd verliefd, dat was eeuwen geleden. Was vergeten hoe geweldig dat kan zijn.
Buiten dat: liefde is er in alle vormen. Ik heb er veel van.
Ging je ookquote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oooh, en ik dacht dat ik over de top ging vannacht
Op een gegeven moment komt het besef dat je toch door moet gaan.... Ik ken het gevoelquote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet eens naar het graf geweest vandaag. En, eerlijk gezegd, ik heb een heerlijke dag gehad. Ook wel fijn na twee maanden dagelijks huilen om dode ouders.
Fijn jaquote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet eens naar het graf geweest vandaag. En, eerlijk gezegd, ik heb een heerlijke dag gehad. Ook wel fijn na twee maanden dagelijks huilen om dode ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |