quote:
Jawelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar
Vannacht toch niet gedaan toch naar jou
Komt goed wijffiequote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het nu al niet meer horen.
Uhm je bedoeld vrijdag?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je hele dag eergister trouwens ook?
quote:
LOL!!!!quote:
Soms lijken smsjes dan net in codequote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Tering, wat een typfouten kan je maken als je dronken bent zeg
Mjah mn decodering had ook moeite met ontcijferenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak niet veel typfouten als ik dronken ben, ik ben dan op bepaald moment niet goed verstaanbaar meerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Ja idd dan staat er in de sms: Jhellmnwoquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms lijken smsjes dan net in code
quote:
Is goed hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal er een plaatsen ( uiteraard na goedkeuring van Huppel )
We kunnen ze ws toch niet lezenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal er een plaatsen ( uiteraard na goedkeuring van Huppel )
Help mij dan maar even ontcijferenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen ze ws toch niet lezen
same here. Zou echt nooit de juiste ontcijferingscode ervan kunne achterhalenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen ze ws toch niet lezen
En je was terug op aarfequote:
Het viel ook nog wel meequote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat iemand zegt dat het wel goed komt. Als er iets goed moet komen, is er meestal iets mis.
quote:
dan was t vast niet grappigquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Jemig hoe vaak kan een mens in slaap vallen bij een aflevering van een comedyserie
welke serie?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Jemig hoe vaak kan een mens in slaap vallen bij een aflevering van een comedyserie
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nog wel dat ik tegen een pilaar aanstond omdat ik anders niet kon lezen wat ik allemaal aan het typen was... Het draaide nogal
En op zo'n moment denk je aan mij?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nog wel dat ik tegen een pilaar aanstond omdat ik anders niet kon lezen wat ik allemaal aan het typen was... Het draaide nogal
goede serie moet het dan zijn geweestquote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef CherryLips het volgende:
Het kan idd ergerquote:
Op deze brakke zaterdag neemt niemand het je kwalijk hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef CherryLips het volgende:
Two and a half men en normaal gesproken lig ik daarbij altijd in een deuk. Ik heb van x-files the movie ook alleen het begin en eind gezien geloof ik.
X-files the moviequote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef CherryLips het volgende:
Two and a half men en normaal gesproken lig ik daarbij altijd in een deuk. Ik heb van x-files the movie ook alleen het begin en eind gezien geloof ik.
Ik zit nog te twijfelen. Nog 1 laatste biertje doen of toch nietquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen. Nog 1 laatste biertje doen of toch niet
Hoef je toch geenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het gaat idd niet zo lekker, beetje erg veel tegenslag de laatste tijd.
Ja wordt mn laatste dan hoor voor vandaagquote:
Amenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoef je toch geenbij te zetten? Het leven is een hoer af en toe.
Je bedoelt de eerste.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wordt mn laatste dan hoor voor vandaag
En laatstequote:
Ik wil dit jaar een leuke date hebben met een foksterquote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben de SIngles nog goede voornemens?
Al iemand op het oog?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een leuke date hebben met een fokster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |