quote:
Jawelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijkbaar
Vannacht toch niet gedaan toch naar jou
Komt goed wijffiequote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het nu al niet meer horen.
Uhm je bedoeld vrijdag?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je hele dag eergister trouwens ook?
quote:
LOL!!!!quote:
Soms lijken smsjes dan net in codequote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Tering, wat een typfouten kan je maken als je dronken bent zeg
Mjah mn decodering had ook moeite met ontcijferenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak niet veel typfouten als ik dronken ben, ik ben dan op bepaald moment niet goed verstaanbaar meerquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Ja idd dan staat er in de sms: Jhellmnwoquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms lijken smsjes dan net in code
quote:
Is goed hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal er een plaatsen ( uiteraard na goedkeuring van Huppel )
We kunnen ze ws toch niet lezenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal er een plaatsen ( uiteraard na goedkeuring van Huppel )
Help mij dan maar even ontcijferenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen ze ws toch niet lezen
same here. Zou echt nooit de juiste ontcijferingscode ervan kunne achterhalenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen ze ws toch niet lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |